Uh_ti rakstīja: Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt
Skaic, diezga daudzi LV ir pozitīvi atsaukušīes par šô auto, bet nu pašam nav reāli sanācis braukt. Pēdējie "busi " ko iznāca salīdzināt ir kaut kādi 95 Gada VW T4 un Crysler - VW bija pārāks (man ērtāks utml lietas kuras es novērtēju auto) bet protams cenas un aprīkojums grūti salīdzināmas.




















Gregers rakstīja:
SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!
A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus
man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.
Piedod, man protams ir grūti vērtēt Audi piekares ilgmūžību, jo jaunajiem Audi es neesmu pat tuvumā stāvējis, nu nav jams patreiz manam maciņam domāts, bet ne jau dēļ remontiem, bet gan dēl jauna auto cenas. Bet nu nedomāju ka konkºetais tehniskais risinājums ir neizturīgs, arī iepriekšējais bija pietiekami izturīgs, tikai maiņa gan bija reāli sālīta ( tā pie 150 -200 kkm. nobraukuma).