iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 05.07.2023 18:12

Nē tas "pļūtītājs Wala" reiz bija vienc sponsors VW Golf kausā, un Celica Club biedrs, pasākums bija un joprojām ir mazliet tuvs sirdij (un tagadējais uzņēmums ar mazliet sponsorē GR Yaris trases pasākumu kolēģim).

Diskusija ir saknē drusku greiza, kamēr brauc ar lamatu "prom no citu acīm" - jā BMW ir TĀ spēļmantiņa, bet tikko kā pieminam autosportu, tā nereti tas BMW ir saglabājis vairs tikai dažus virsbūves elementus. Kā LV ir kantoris kas gatavo visu uz BMW daļu/motoru bāzes, taču arī tajās viņu gatavotajās BMW virsbūvēs ir gan Toyotas motori, gan arī Nissan sastopami un BMW nav ne lētāki ne arī pieejamāki ...bet Latvijā ar tiem vislabāk "saprotas", un tas čalis ko pazinu un kas cirta Toyota motorus IMO nez vai Latvijā vairs sastopams...

WALA 05.07.2023 14:36

Ja tev problēma ar tām (bet es zinu kur arī tàdas dabūt ja vajag), tad kas traucē MX5 , Lexus IS, Fiat 124 spider, Toyota GT86, Nissan 350/370Z utml. ņemt kaut jaunus ...

Jā ja vajag vismaz 10+ gadīgu "lūzni" ko nav žēl, tad protams BMW te ir savesti "pilna pakaļa" un puslīdz arī skrūvēt tos māk ....

WALA 05.07.2023 14:30

Pieņemsim "ka es dodu", es tikai uzrakstīju ka manā "burbulī un "manā laikā" BMW galīgi bija maz pieprasīts ... un līdzīgi arī šobrīd, kur BMW (jauns) ir ikdienas mašīna, bet piem. Toyota GR Yaris - trasei ... Bet par FWD Celicu speciāli uzrakstīju, jo bija tāds čoms kas ar Superstrut (priekšas piekares tips) Celi (priekšai ražotāja LSD) arī visādus brīnumus taisīja, nav protams RWD, bet ... Bija viens FWD Celis arī dragam utml.

Un ja skatamies tuvāk mūsdienām, tad var atrast ne vienu vien BMW ar Toyota 2 JZ-GTE motoru iekšā ... tā ka tā detaļu piejamība ar "depends", bundžai - jā, iekšām - nē, iekšām vairāk nosaka tas kādu jaudu grib un kurš ir tuvākais konkrēta motora un tā vadības pārzinātājs ...

Nu un tad protams arī tas kāda sacīkšu disciplīna, un ko ierobežo noteikumi ... ja reiz par autosportu ....

WALA 05.07.2023 12:48
WALA 05.07.2023 12:17

Nav teikts - ir ļoti dažādi arī tiem kam ir tās plastmasa pannas ... bet palielam, ja vien neskrūvē pilnīgs līkrocis un/vai ar skrūvpistoli nejēdzot ko dara - dzīvo vairāk kā pietiekami ilgi.

WALA 05.07.2023 12:07

Mja, tikai kas tad būs tie jaunie auto, jo pazīstamiem vairākas markas paspēja gada laikā (no jauna) tā nokaitināt, ka "jauno" dampi pārdeva nahren un pārkāpa uz citu marku ...

Īpaši nelaimīgi vieni ar franču busu bija ... vajag ietilpīgu auto, bet sūc "biežāk servisā" nekā uz ceļa ... kaut ar vecu tādu pat marku nobraukts bija ļoti daudz.

WALA 05.07.2023 7:28

Pirmkārt - pontošana, ne pointošana!

Otrkārt, ja nepaslinkotu tad zinātu ka bez BMW slīpēšanai ir gan derīgas Toyota, gan Lexus kaut izteikti vairāk tautai patika RWD Nissani. Mazdas MX5 ar ir tīri lietojamas.

Un patiesībā "manā" lokā "slīpēja" ar GT4 Celica un dažs pat ar FWD Celica, Supra, Nissan Silvia, Nissan SX200, Nissan Skyline, Toyota AE86 (hačiroku), Lexus IS200, Subaru STI, Mitsu Evo un vēl šo to.

Tagad "to vietā" tehniski ir Toyota GT86, pāris Nissani, Mazda MX5, Yaris GR utml. Jā protams arī BMW joprojām "tur ir" ...

WALA 05.07.2023 0:42

Ta ir pastulbi, bet ne kritiski, man bik labàka situàcija, jo mēs ēdam tur kur maz tautas ...

Tik tas ka par ēšanu formāli kaut ko samaksājām, bet citādi varētu ēst arī citur ...

WALA 04.07.2023 14:03

Atkarīgs no "lozunga", ja CO2 ir mega slikts, tad dīzelis savas efektivitātes dēļ ir "ekoloģisks", ja apkarojam kvēpus, tad protams ne ...

WALA 04.07.2023 10:09

Vai vēl šitāds - motorizēta ģitāra: 

WALA 04.07.2023 9:43

Inženierus reizēm nevar laist "izklaidēties savā nodabā"

WALA 04.07.2023 9:22

Dīvains uzskats, vilkt vienu no ilgspēlējošiem auto un motoriem uz tolmetu dēļ iespējams galvas blīves problēmas ... pie kam problēma varbūt vispār ir tikai iedomāta, un pat ja tāda tur tiešām ir, tad izklausās ka pat motors nepārkarst, un ja tas nepārkarst - nomaini blīvi/saremontē problēmu un brauc "dziedādams"...

Dzīvot "ekoloģiski" nozīmē dzīvot saprātīgi un nemest ārā to kas ir joprojām ir labs un derīgs !!!

WALA 03.07.2023 16:46

P.S. cita starpā arī pilnīgi jauna detaļa var būt defektīva ( a la dzeses radiatora vāciņš), un vai esi vispār paskatījies kādam spiedienam paredzētu to štruntu tur vajadzētu lietot ??? 

Kā arō pārbaudi vai pārplūde uz izplešanās trauku tev vispār nav nobloķēta, jo tad arī normāli strādājošs un atbilstošs korķis tev neko nepalīdzēs, jo nav jau kur to "lieko mantu" nogrūst ...

WALA 03.07.2023 16:40

1. ja 650 daiļradi uztver pārāk personīgi, tad ir grūti saprast to kas ir rakstīts pēc būtībASS. 

2. Man nav Volvo bijis, bet uz veca Forda (ASV) pikapa patiešām blīve laida garām un bija pārlieks spiediens no atgāzēm ( ar attiecīgu gāzu anlizatoru pārbaudāma lieta) un piedevām pie slodzes mēdza vārīties (un attiecīgi sūdīgi dzesēt, jo veidojās gan atgāzu "korķis", gan visas citas  tā izraisītas ziepes), uzliku 0,7 Atm vāciņa vietā 1 Atm vāciņu, un par pārkaršanu aizmirsu principā. Un jā problēmu saknē pat netaisos risināt, līdz motoru necelšu ārā kādu citu problēmu dēļ. Un jā šī situācija arī būs līdzīga tavējai, gan ar cietām dzeses sitēmas trubām utml.

(Tam verķim 10 gadi tāds tas motors un "risinājums", bet ņemot vērā cenu par kādu nopirku un kam lietoju - mani pagaidām nerausta to labot. Sparotams ne eļļā tas dzeses škidrums nonāca, nedz arī motorā - vismaz ne būtiskos apjomos, lai sāktu gļučīt motors, un pārējais poh ...)

3. Ja tev spiediena problēma nav saistīta ar atgāzēm ( kas ir notestējams pasāciens), tad atliek pārliecināties vai sistēmā kaut kur nav nosprostojums, kaut gan ja motors rāda normālu temperatūru jebkādos braukšanas režīmos - es negribētu ticēt ka tev tur ir reāla problēma ...

4. CO2 testeris izskatas piem šāds:

anete.lv/index.php?route=product/product&product_id=2137130

komplektā ir arī vāciņi, ar kuriem var radiatorā pacelt spiedienu ( kaut ar rokas pumpi ar manometru), un pārbaudīt vai no dzeses sistēmas netiek kaut kas spiests uz cilindriem vai eļļas sistēmu ( tāda varbūtība ir tad ja iepumpējot dzeses sistēmā parastu gaisu, tas laika gaitā zaudē spiedienu, atskaitot protams to gadījumu kad vāciņa drošības vārsts nostrādā) ...

Bet pa lielam gan youtube ir pilns ar video kā ar šo rīkoties, gan noteikti var atrast kādu kuram šāda instruments jau ir un aŗi saprot ko ar to daŗit ...

WALA 03.07.2023 15:20

NU jopcik, 650 tak skaidri pajautāja kā tiek noteiks ka spiediens ir "nenormāls"  ?!?!? 

Jo uzkarstot jebkurš škidrums izplešas ( tiesa ūdens arī sasalstot izplešas) utml. un attiecīgi rada spiedienu slēgtā sistēmā, radiatoram vāciņā ir noteiktam spiedienam paredzēts vārsts, kurš attiecīgi atveroties ļauj daļai antifrīza nonākt "izplešanās traukā", tāpat arī liekam tvaikam utml. ļauj izplūst.

Tā kā vispār spiediens kurš ir lielāks par apkārtējās vides spiedienu  dzeses sistēmā ir pilnīgi normāla parādība, tas arī samazina dzeses škidruma vārīšanās risku , kā gadījumā ja raditorā būtu tīrs ūdens un tas uzkarstu līdz 100 grādiem, ja sistēmā ir lielāks spiediens par atmosfērisko, tad ūdens vārīšanos auto raditaorā IMO var "pacelt" līdz 110 grādiem (precīzu skaitli atkal grūti pateikt, jo radiatora vāciņi ir ar dažādu "spiediena pretestību/noturību").

WALA 03.07.2023 9:45

Par to "nevelk" ir ļoti atkarīgs no skatu punkta, bet tā nu ir sagadījies ka visu mūsu atmiņās "huļigankas" utml. verķi palikuši atmiņā kā "spooortiskas" spēļmantiņas, kamēr Toyota/Lexis kā samerā pavecāku kungu auto. Bet motoru ziņā Toyota-Lexis ir diezgan daudz ko likt pretī BMW, piekare un vadāmība gan lielākāja daļai  Toy-Lex izņemot Toyota Altezza/Lexus IS pirmo paaudzi ( un protams vecās daudzas Celica ST165, ST185, ST205, ST202 ar SuperStrut,  Supra ...) ir stipri uz komfortu orientēta. 

Daži piemēri :

 

 

P.S. "vecās" Supras 3 litru dzinējs cita starpā ir iekšā daudziem 3 litru Lexus, kas tos ar tagad padara par "tūninga kārotāju" preci ... un to dzinēju no Toyota vēl pat dažus gadus atpakaļ varēja no rūpnīcas jaunus pasūtīt ( dragreisam daudzi to 2JZ-GTE sūtīja un "grieza") ...

WALA 02.07.2023 7:34

Te savukārt info par to pašu plastmasu, par ko iepriekš biju iemetis video no ASV iekš politikas, lai saprastu kur īsti ir problēma un kādēļ no plastmasām daudzviet IR jāatsakās :

www.visualcapitalist.com/sp/mapped-the-colossal-cost-of-plastic-pollution-by-country/

P.S. pie mums pārstrādei pieņem tikai PET, LDPE un HDPE plastmasas atkritumus, un piemēram šašlika (vispār praktiski visi)  plastmasa spainīši kuri PP ir izmetami parastajos atkritumos ...

WALA 02.07.2023 7:00

Potenciāla ideja, kā samazināt telpu klimata uzturēšanas enerģijas patēriņu utml. - materiāls kurš dažādi "izstiepts" vai nu bloķē radiāciju, vai brīvi laiž to cauri:

thedebrief.org/magical-material-that-blocks-microwaves-and-infrared-heat-also-shifts-from-transparent-to-translucent/

WALA 02.07.2023 6:58

XZ vai tas bija vai nebija "TAS", bet pa lielam "virca" tika izlaistīta uz aptuveni 500 metrus no manis attāla lauka, braycot ar auto garām - smird traki un no auto labu laiku neizvēdinas, bet no mājas es vairs īsti nejutu, kaut vējš tādā ziņā bija nelabvēligs, t.i. visu labumu "stiepa" +/- manā virzienā ...

WALA 29.06.2023 8:50

Mazs piemērs par to kāpēc abas partijas ASV ir nepieciešamas un pat ļoti, tik nu man personīgi grūti pārdzīvot, ka MAGA un tās piekritēju vidū ir "prasti" klauni un idioti:

WALA 28.06.2023 17:17

izrādas ka ASV ir arī šāda nosaukuma "ielas/ceļi":

en.wikipedia.org/wiki/Zzyzx,_California

WALA 28.06.2023 8:10

Iemetīšu šeit šādu tā kā nesen vēl runājām par "sekundārajām" baterijām, te uz mazā MB piemēra - šī baterija potenciāli varēja būt vainīga pie situācijas kad auto nav iedarbināms, tā kā pie šāda šīs baterijas stāvokļa pārslēgt P pozīcijā vienkārši nav iespējams ... un bez P pozīcijas - auto stabili nestartēsies ...

WALA 27.06.2023 17:46

Īsti jau Rogans nav "malacis", kā nav grūti nojaust kaut no "Wala vs Bradypus politiskās" diskusijas, ja labi esi sagatavojis vai pārzini tēmu tad jebkuru argumentu var novest vai nu tur kur tev "vajag", vai nu līdz absurdam. Galvenā problēma ir tajā ka jebkurš "orators/politiķis/aktīvists" ir pieradis pie auditorijas kura "piekrītoši māj ar galvu", un savukārt tie kas ir pieraduši "nolīdzināt" oponentu "līdz ar zemi" - mēdz iebāzt arī loģiski pilnīgas muļķības ( a la Ben Shapiro), kad pretiniekam īsti vairs nav ko piebilst/iebilst, pat līdz līmenim, ka klusībā pie sevis nodomā - "ar muļķiem nav vērts strīdēties" ...

Bet nelaime ir tā ka ātrumā nevaru atrast nemaz to Rogana diskusijas gabalu kas skar šo tēmu, tad varētu arī precīzi pateikt kur RFK un Rogans laiž tuftu ...

WALA 27.06.2023 15:54

"jāpieķimerē" klāt izplūdes gāzu "katalizators" un filtrs

P.S. bet tehniski var izmantot Venturi efektu kā Dyson gaisa ventilatoros, lai nosūktu "nevēlamas izplūdes" ...

WALA 27.06.2023 14:42

Tur pat ir šāds interesants "jox" veikts eksperimenta laikā ( pārāk liela daļiņu koncentrācija):

=====

Because the PN concentrations of BPs under harsh braking conditions exceeded the maximum concentration limit of the particle measurement instrument, a dilutor (DEED, Dekati, Finland) and a flow splitter were used in combination with the CPC, FMPS, and ELPI to reduce the PN concentration to 1/80 of the original concentration. Additionally, an aerosol diluter (3302A, TSI, USA) was used in combination with the APS to reduce the concentration to 1/20 of the original concentration.

====

Lasītākie raksti

Jaunie raksti