Nez - tajā ka kāds man brauc “pa tuvu” ir daudz subjektīvisma, jā ir vietas kur ceļu projektētāju un reizēm uzturētāju vajadzētu publiski nopērt, un tur velo josla uz brauktuves drusku palīdz ( bet arī - kurš fimpis liek ūdens noteku vākus kur iegriezumi garenvirzienā sakrīt ar velo braukšanas virzienu uz tām pašām velo joslām).
Reiz jaunībā mana pirmā slaloma apmācība sākās ar kalnu pie Īles slimnīcas kur pats ved līdzi āķi, kabinies uz savā nodabā “pa riņķi” vilktas troses, un lejā brauc - kā nu gribi un proti, starp uz kraujas augošiem kokiem … Visi dzīvi un ar zināmām iemaņām turpmākajai dzīvei … Tādēļ piedod ja mani īsti nesatrauc šādi sīkumi … bet mani savukārt satrauc tas kā manas sievietes brauc - un tad saka “nu ko tu nebrauc man blakus - lai varam parunāties” - da jebkur … tāda mums tā izpratne par to “drošību uz ceļiem”… Un arī strauji bremzēt ar velo tieši man priekšā “ir stilīgi” , jo pēkšņi - vai mums te vajadzēja nogriezties …, bet jopcik jebkāds signāls ar roku .. kur palika ???



















Ja ir iespējas nomērīt kārbas temperatūru pēc tam kad ir vilkta laiva - izdari to, eļļai pārkarstot - tā vairs nepilda savu funkciju par 100% jo mainās viskozitāte, tāpat ja mehānisms padilis - škidrāka (lasi svaiga) eļļa var radīt problēmas utml.
P.S. bet ņemot vērā ka problēmas jau bija arī ar veco ēļļu - tad sliktāku neko neesi izdarījis … bet ticams ka kārba jau padilusi - tādēļ lielākā slodze izraisa lielākas problēmas …