Bez nopietnām ziepēm par kurām “sēdošu prezidentu” var “nomest” ( vesela impīčmenta procedūra tur eksistē) nav veida kā viņu leģitīmi atbrīvot no darba pienākumiem.
Bez nopietnām ziepēm par kurām “sēdošu prezidentu” var “nomest” ( vesela impīčmenta procedūra tur eksistē) nav veida kā viņu leģitīmi atbrīvot no darba pienākumiem.
Tā ir zīlēšana kafijas biezumos, ja vien jams jau nav izmetis kaut kādu kļūdu iekš OBD. Ja servisa intervāli +/- ievēroti, tad tikpat labi kāds sensors sācis rādīt greizi, un vadība pieņem nepareizus lēmumus utml. Jamiem ari parasti ir kaut kāda programmātiska "nodiluma adaptācija" iebūvēta - mazums tur kaut kas nepareizi “sa-adaptējies” …
P.S. ir arī vēl kāda nianse piemēram BMW, LR utml. auto kur lieto ZF 8HP kārbu, ja auto kārba nav atbilstoši apkalpota un ir diezgan padilusi, tad virs 200'000 km, pie eļļas maiņas var gadīties ka automāts sāk gļūčīt/slīdēt vairāk, un reizēm ieteikums ir atgriezt veco kārbas šķidrumu, nu vai arī tad pa tiešo uz kārbas atjaunošanu …
Man tev pastāstīt kas Tesla ir čerez to pašu vietu uztaisīts ???
Pastāsti kura gada un kurš modelis . Elektronikas jomā vien Tesla ir tālu no labiem rezultātiem. Palīdz tikai tas ka ir regulāri telemetrijas datu apmaiņas pasākumi, un tu kā lietotājs eksistējošas problēmas nemaz nezini … jo tās elektronikas problēmas šur un tur var programmātiski “apiet” …
P.S. tesla neapkalpojamajos motoros un reduktoros - arī problēmu ir vairāk kā pieticis !!!
Piem: www.motor1.com/news/725931/tesla-cybertruck-electric-motors-recalled/
Vai kāds teica ka BEV nav vajadzīgs serviss vai nekas nelūzt :
Es tev gan pastāstītu un ar pirkstu parādītu par to tavu iedomāto mazāko ļaunumu, bet nu neba nu viens klauns spēs sagraut visu ASV ekonomiku un politiku … bet nu ja kāds vispār spēs, tad tikai Tramps.
Viedoklis par “naudas koka stādīšanu” (ekoloģijas kontekstā UK):
www.theguardian.com/environment/2025/mar/05/carbon-can-be-captured-but-it-isnt-worth-the-cost
Nu nebūsi pirmais un nebūsi pēdējais kuram dzelži ir, bet papīra nava 😇
Bet tik precīzi ievērojis CSN kā tad - es nekad vairs neesmu.
P.S. lai nosistos jauda nav obligāta sastāvdaļa …
P.P.S. ar auto škiet braucu vēl pirms man vellapēds tika nopirkts ( laukos ar piekabi sienu no lauka uz šķūni vedu)
NU nopietnti ??? Divi savā stulbumā kaut ko nesas un diezin vai vispār domā par kaut ko vairāk kā akseleratora pedāļa iespiešanu grīdā, un to tagad salīdzināsim ar vidējo autovadītāju no kuriem 30% nekad neskries principā, savi 10% “skries vienmeŗ un visur” un nekad nekadas problēmas neradīs, un tad vēl kaudzīte ar tiem kas “skries” stipri zem sagenģeļa spējas tikt līdzi un tadā vietā un laikā , kad tas vispār nerada kādam stresu …
Klau neredzu problēmu kādēļ pa "sliktajiem ceļiem" navarētu braukt ar reāliem 120 km/h, ir braukts un ne silts ne auksts, tajā skaitā zemes ceļiem. Ja nemāk braukt - tas jau cits jautājums ... Šauros Itālijas ceļos pa kalniem var nesāties ar 100 km/h, bet pa līdzenumu uz patiesībā ļoti pat platiem ceļiem ir problēmas braukt ?!?!? Nopietni ???
Tik lūk tie 10 km ja brauc viens tad saprātīgāk braukt ar veli vai sab. transu, nu ja tā globāli skatamies uz ekoloģiju. Tik ja skatamies uz reālo dzīvi, a nu pie velna to sab.transu.
ASV uz vietas tiešām ražo tikai daļu Japāņu auto, bet imports tiek jau sen aplikts ar palielu nodokli, tomēr ņemot vērā japāņu kvalitāti pretstatā amerikāņu vietējiem ražotājiem - pasākums tāpat atmaksājas, ja vien cilvim nav nepieciešamība peč tiešām liela un plaša auto ( lai arī te teiksim Toyota/Lexus un Nissan/Infiniti ir ko piedāvāt), vai arī pikapa. Bet teiksim arī BMW - ražo daudz ASV ( X5 utml.) un eksportē "atpakaļ" uz Eiropu.
Un ASV rūpniecība būs pirmā kas nosprāgs pie šādiem tarifiem ...
Naudu varētu atrast, neesmu gan pedantisks grāmtvedības veicējs, bet tāpat paliek neliels uzkrājums pie tā ka regulāŗi ziedoju labdarībai ( automātiski katru mēnesi). Laiku teorētiski arī varētu, bet ir liela vēlme to veltīt laukos sakrātajiem darāmajiem darbiem, tādēļ negribas parakstīties uz to kas man potenciāli liks izvēlēties ...
Tiesa ja mana aktīva klātbūtne netiek prasīta, jēdzīgu iemeslu dēļ man biedra naudas nav bijusi problēma ... kādreiz dažs auto (markas) klubs ir pārstāvēts ...
Ideju uzskatu par atbalstāmu, bet man ir problēma - es nespēšu šim pasākumam atvēlēt pietiekami laika.
Kāda vēl notriekšana, ar ko (???), lai iekļautos likuma normās par ieroču lietošanu.
NU ja tev tas drons lido tik zemu ka ar kulaku var notriekt - tad droši lielas problēmas neradīsies, bet citādi - bezjēdzīgs jautājums, pat ja citādi juridiski drons kvalificētos kā notriecams ...
Pie kam ar notriekšanu vispāŗ uzmanīgi jebkādos apstākļos - valsts iestādes dažādiem mēŗkiem arī lieto dronus, apšaubu ka jamie tos lieto neleģitīmiem mērķiem, tā ka to notriekšana var beigties visai slikti neatkarīgi no veida kā to izdara ...
P.S. Ar citu dronu - varbūt vēl var provēt, bet tad atkal jāskatas ar kādām sankcijām draud "gaisa kuģu sadursme" ...
Piemērs, kad elektro auto nestrādā un kāpēc:
Pamēģini paintersēties, vai tikai noķerti un sodīti tie kas pārkāpa lidostas gaisa telpas ierobežojumus, tā ka bija daži lidojumi jānovirza prom no RIX. Ja tur neatrada vai netika klāt - tad viss pārējais būs fufelis, un ja vispār var kaut ko izdarīt - tad par publicēta materiāla, kurš pārkāpj teiksim to pašu GDPR regulu, radītiem pārkāpumiem/zaudējumiem/ privātuma aizskārumu, bet savukārt ja materiāls ir palicis tikai privātai lietošanai - teiksim "seksuālu vajadzību" apmierināšanai - veiksmi kaut ko pieķert un pierādīt ...
Klau bet tas cipars tāds baigi dīvains 2500 tonnu gadā ... viena EV baterija kas atrodas tādis verķos kā MB nesvērs mazāk par 300kg, tad ko tikai ap 10'000 auto bateriju spēs pārstrādāt pa gadu 🤔 Un kur tad akumlatori no pārējām miskastēm stāvēs ???
Viss, veram bodīti ciet, tinam makšķeres ... esam izsludināti meklēšanā
Un vēl pie 30 km/h es ņemu piemēru no apkārtējiem , uz ceļa vispār praktiski neskatos - mierīgi spēlēju spēli mobilajā telefonā ...
30 km/h Barona ielā es pārkāpju pat ar parastu un vecu MTB velo, jo luksafori savstarpēji strādā tik idiotiski ( lasi "mierina satiksmi"), ka man krīt uz nerva gandrīz pie katra stāties un tad uzssākt no vietas ... ar auto daudz mazāk iespringuma par 30 km/h - tik nez vai tas pilda mērķi samazināt izplūdes gāzes pilsētā utml. ...
Jo vairāk saražos, jo labāk, lielāka iespējamība ka tiks notestēta reālos kaujas apstākļos un būs redzamas vājās vietas ...
Cita tipa pretpiemērs - Volvo (tas kurš nav vieglie auto bet viss pārējais):
construction-equipment-gw.nors.com/resources/blogs/the-top-8-construction-equipment-manufacturers/
===========
Top 10 Heavy Truck Brands Around The World
1. Dongfeng
2. Hino
3. IVECO
4. MAN
5. Mercedes Benz (Daimler Group)
6. Mitsubishi
7. Paccar Inc. <=== Pirmais amerikānis sarakstā !!!!
8. Scania
9. TATA
10. Volvo
Pretpiemērs - Pantene, Olay ... ( Tagad P&G zīmoli)
Pats tām muļķībām tici ka Tesla ar labdarību nobarbojas