"Papildspamēkļi" ienākušies:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"Papildspamēkļi" ienākušies:
Mhm, es varu un pat esmu redzējis Rīgā vismaz 2 tādus kraviniekys, kur uz puspiekabes stāv tērauda ruļļi (sarulleta viengabala terauda loksne - "rolled steel coil"), kur puspiekabe izskatās vai nu pārkrauta, vai svars sūdīgi sadalīts.
To ruļlu svars mēdz but no 5 līdz 20 tonnām par gabalu, un visbiežāk es jamos redzu Zemitānu stacijā uz vagoniem, kur max 3 uz "garo" vagonu (neesmu gan pievērsis uzmanību vai tas ir 120+ tonnu vagons vai nē).
Nu ko izrādas ka cilvēki ir tikai traucēklis ...
www.theguardian.com/us-news/2023/jun/01/us-military-drone-ai-killed-operator-simulated-test
Ar vienu piebildi, ka "vannu" platums ir tas pats kas standarta puspiekabēm, vismaz tiktāl cik runājam par ~ vienāda izmēra 3 asu puspiekabēm, ar tāda pat izmēra riteņiem ...
Ok tātad pa lielam domajam lidzīgi runa ir par darba brāķi ...
Tatad ceļiniekiem nav pamata čīkstēt ...
Tas nav nodots (tas par to manu Madonas piemeru) un vēl pat nav vecais klājums visur noņemts/ salabots, tie visi darbi ir posmos , ta lai tur visa plūsma kaut cik tiktu cauri ...
Pirms kādu sauc par muļķi, vispirms uzprasi cik bieži smagas meža kravas kāds ved ziemā un cik vasarā ;)
Grūti precīzi komentēt, ta kā neesmu ceļu būvnieks, bet tā kā caurmērā iepriekšējais segums daudzviet bija "iesēdies" utml. pieļauju, ka gruntsūdens līmenis ir bijis nelabvēlīgs iepriekš, un lai arī jaunajiem posmiem pilnībā mainīja "pīrāgu" un taisīja dziļākus un labākus grāvjus - nevar izslēgt ka mitruma jau uz ziemu bija vairāk kā vajag un tad vēl tas sniegs ar piesalšanu un atkušanu ziemas beigās - un tur reāli vietām bija "šausmas" ...
Nē, ne stāvošais ir problēma - bremzēšana un uzsākšana īpaši ar elektromotoriem ... tāpēc jau tagad taisa no dzelzbetona segumu pie pieturām ...
NU ja šogad pa ziemu/pavasari esi braucis pa Madona - Gulbene nepabeigto atjaunoto pusmu, tad pa "ziemu" visu to pamata smuki uzlikto kārtu sačakarēja nahren, kura bija jauna uzlikta pagājuša gada "sezonā", un tas mierīgi ir iespējams 2 nedēļu laikā atkusnī, ar sasalšanas elementiem.
Un tas ceļš apmēram nedēļu vai 2 bija vietām sūdīgāks, kā neremontēts, kamēr tizlais mainīgais laiks "atlaida" un varēja "salāpīt" ....
Tas ir teoretiski iespejams ja īpaši nelabveligi laika apstakļi un nav uzklata gala karta, t.i. asfalts ir plāns, visos citos gadijumos - brāķis ...
Logi, kā saules paneļi - potenciāla nākotne:
www.independent.co.uk/tech/solar-panel-record-renewable-energy-window-b2348105.html
"Jauks" Republikāņu prezidenta kandidāts :
www.briangwilliams.us/reviews/trump-golden-voucher.html
www.minecreek.info/reviews/golden-trump-2024-card.html
Kaut gan kaut kas tajā moš arī ir - varēs sēdēt un "prezidēt" no telpas ar privāto apsardzi, nebūs nekur ne jāiet, na jālido ...
P.S. par "cērpamajiem" , jeb MAGA aitām un auniem labāk nemaz nerakstīt ... laikam "māksla nāk" no "Trampa universitātes" ...
Nav par to runa, var jau pagriezt "vienpusējos" paneļus ar "pakaļu pret sauli" un no "priekiem lēkāt", bet par jamo atmaksāšanos šādā "stāvoklī" var stabili aizmirst ...
Kas mums trūkst būvju par kurām nauda ir bezjēdzīgi izmesta ???
nav jau runa tikai par "vertikālumu", bet par vispārējo "relatīvo" leņķi attiecībā pret sauli ...
P.S. bet ja ir runa par specializetam cementa pārvadāšanas cisternām/vagoniem ... tad droši var panākt labāku pārkraušanas ātrumu, ja ir attiecīga infrastruktūra, bet tāpat reti kur vajag galapunktā to 1 veselu vagonu ... pienemot ka tas nebūtu jāpārkrauj ...
Brocēni -> Liepāja ar tā uz ātru roku škiet ka bezjēdzīgi kraut uz dzelzceļa, ja vien iekraušana vagonos nenotiek uzreiz rūpnīcā, un izkraušana uzreiz tur kur vajag galapunktā. Ja ir jāpārkrauj uz kravas auto un tāpat vēl kaut drusku jāved - viss nav jēgas.
Maršruts kurš pieviecams zem 2 stundām, ja ir jāpārkrauj kaut puspiekabe ar paletēm tad ideālos apstākļos jārēķina minimums 2 min. uz paleti iekraušanai un izkraušanai, pie tā ka autkāra/elektrokāra operators izcili zina ko dara. Paletes puspiekabē iet no 22 līdz 30 (eiro standarts), attiecīgi ja +1 stundu jāpārkrāmē + vēl visi papīri un iebraukšanas teritorijās utml. - un vairs nafig nav jēgas, ja jau ir kaut tikai vienu lieku reizi jāpārkraujas.
Daudzviet leņķis būs sūdīgs - bet šur un tur varētu gan.
Nezinu kas par štelli, bet ASV vietām kā jauna ziņa uzpeldējis relatīvi vecs pētījums no Stenfordas, par to ka BEV lādēšana būtu jāpārorientē uz diennakts gaišo laiku, lai nav tā ka visi dabon maksāt par šīm "elektriskajam izklaidēm" lielas summas:
news.stanford.edu/press-releases/2022/09/22/charging-cars-honight-not-way-go/
Vēl kāds ražotājs ( ARC ) ir nolaidis lažu Air-Bag kontekstā:
Jelgava - Rīga ir pārāk īss maršruts, lai vispār būtu jēga pārkraut/ar to ķēpāties - tie būs tikai tupi zaudējumi visiem, izņemot varbūt LDz ...
Ar to arī ir tā intersanti, bija gadījumi, kad mobilie svari uzrāda pārkautu kravu, kamēr lielie (ostā) saka, ka viss vairāk kā OK , klāt protams netiku stāvējis, un nezinu vai kravu pa ceļam "neizrediģēja", tomēr visam ir nianses, ieskaitot to ka mobilie svari ne vienmēr var nomērīt ko vairāk, kā svaru uz asi, tāpat arī vietas izvēle mērījumiem var izspēlēt jokus ...
Uzkraušana un izkraušana no vagoniem nav ērta + tā ietver papildu izmaksas, un nav jau ari tādas "preču stacijas" , kur ērti uzkraut un pārkraut ....
Un ja godīgi LV nav ne tadu mežu apjomu koncentretu vienā vietā, ne ari tik lieli attālumi, lai tam būtu finansiāla jēga ...
Vienmēr viss tiek un tiks darīts "pa mazākās pretestības ceļu" ...
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Tu esi pārliecināts ka tas nav vienkārši fake??? Jo viņš nopietnā stāvoklī slimnīcā bija pirms mēneša ar "kapeikām", nezinu gan kas bija, bet jams maijā jau bija filmēšanas laukumā (vai varbūt gatavojās filmēties) , tiesa nekur īsti nerakstija kas viņam bija noticis ...
www.tmz.com/2023/05/22/jamie-foxx-rehab-center-hospital-family-friends-visit/