iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 23.05.2023 11:30

"In general" izņemot pēdējās 2 reizes par kurām "iekakāju" man Dienvidnieks bija ilgāk par vismaz 10 min. ar visu to ka māku relatīvi bez korķa izbraukt ... apbraucot Ziepi utml.

Un man reāli jams "der" tā kā galamērķis ir pie Domina.

WALA 23.05.2023 11:29

Uz lidostas pārvadu nav nemaz tik sarežģīti izbraukt pa no Kantora - ir vismaz 3 ceļi, tiesa nav 100% "taisni" :

1) gar Old Captain, vai gar FedEx tad gar Printful/ Ruuki voleja centru ārā uz luksaforu uz "lidostas ceļu".

2) Pa Stīpnieku ceļu, līdz Robežnieku ielai, tad pa Robežnieku ielu līdz Dzirnieku un pa to līdz luksam.

3)  Pa Stīpnieku ceļu līdz Ozolkalnu ielai, tad uz Dzirnieku ...

WALA 23.05.2023 11:15

Ja pie 60K sadalās kaut vai tikai tās daļas ko aprakstīju, tad pie 300K jau būs jāliek 5. motors iekšā ( kas neizklausās reālistiski, jo 5. motora vērtība, un varbūt pat jau 3. , stipri pārspļaus auto vērtību). Eļļas dzeses siltummainis izraisa joku kad "eļļas paliek stipri par daudz un dzeses šķidruma par maz", un to motoru tikai ja ļoti paveicas nav jāmaina pēc tādas "izklaides". Tas pats ar ar to turbīnas blīvējumu, ja nebūtu iededzies "check engine" - kas tā varēja sagadīties, tad turbīna varēja aiziet pa pieskari, un atkarībā no tā kā "nobirst turbīna", motors ar var būt norakstāms ...

Tāpēc es saku, ka visādu vainu "progresīvs" pieaugums ir iespējams tikai labi saliktiem ilgspēlējošiem motoriem, bet mūsdienu plastmasas "pārcentības" laikā - dažādi blakus "nieki" kas nekorelē ar nobraukumu "ievieš korekcijas" ...

WALA 23.05.2023 10:47

Nav tik traki es sev "pa sētu" palaižu vadu un izpļauju grāvi tūlīt aiz sētas. Seviški ērti nav - 220V "cilpa" ap kaklu sanāk, bet man netraucē ... benzīnnieks itkā labāks, bet izmēru dēļ ar grūti "grozīties" pie sētas, tāpēc ir diezgan mazs "sūds" ko gandrīz vai 1 rokā var turēt. Vajadzētu tādu kur motors uz muguras un ir lokanais pļaujam galvas pievads, bet nu tādi maksā tik, ka tiem 40 metriem man "varde žņaudz"...

Tipa šitādu:

www.alibaba.com/product-detail/gardening-tool-brush-cutter-nylon-grass_62094576102.html?spm=a2700.7724857.0.0.266d3b9alTwqXu

tik nu ķīnieti es īsti negribētu - XZ kā ar daļām ...

WALA 23.05.2023 10:40

Makitas instrumenti darbojas visu gadu, 1000Nm "impact" skrūvpistole, mazāks "90 grādu" skrūvgriezis šaurām vietām, zaru/zāles šķēres/trimmeris utml. Ir vēl citas Makita lietas bet manām vajadzībām lielākoties tās uz 220V ...

WALA 23.05.2023 10:38

"Apbruņots un bīstams" - zāle un krūmi "saturas" ...

WALA 23.05.2023 10:35

Aptuveni 2h no Mārupes mājas līdz Dominai, ilgākais kamēr pa Liepājas ielu tiku pāri Ulmaņa g., un tad no ex-falla līdz 13 janvāra otrs ilgākais laiks.

Bet ir doma šo bezjēdzīgo eksperimentu vairs neatkārtot ...

WALA 23.05.2023 10:33

Tam tehniski laba "atbilde" būtu Spices jeb Lielirbes un Ulmaņa gatves daudzlīmeņu krustojums ar apli, kurš tad spētu savākt visu ko "vajag un nevajag" no Mārupes puses. Tik jautājums, kad jams sāks tapt ...

Jo ga;venā problēma patiešām ir ar visiem tiem kuriem ir jātaisa tāds (no Mārupes)  vai cits (No Āgenskalna) kreisais uz Ulmaņa gatvi. No Ulmaņa gatves jau ir tik daudz variantu, ka tur es vismaz ļoooti reti iekuļos kādos korķos ... Protams Ulmaņa gatve uz Jelgavu ar pagaidām nav sevisķi izdevies risinājums ... un arī varētu taisīt daudzlīmeņu ..

WALA 23.05.2023 9:06

Plānošanas idiotisms ir faktā ka uztaisa parvadu,  kuram praktiski "abos galos" ir luksafori, tad vēl pārbrauktuve uz Liepājas ielas  , un "garlaicīgi" nav nevienam ... Cita starpā šodien jau 20 min. stāvu uz Liepajas ielas un kustos minimāli ... atkal "prātvēderi uzdarbojas" ...

Ja vēl tas pārvads atdurtos luksforos, kas "izsētu plūsmu" nevis "savāktu klāt", tad vēl kaut kā tas varētu strādāt ...

WALA 23.05.2023 9:00

Remontdarbnīcas ar garu rindu, tāpec pajautaja man, un nē benzins varētu but problema, taču tad nebutu tā ka gada pirmā pļaušana relatīvi vēsā laikā kaimiņam "sagāja" un tagad vairs nesaiet, bet ka jau rakstīju drusku zemak, tur ir vairakas lietas - svece bija gandrīz limeni ka ar roku varetu izskrūvēt utml.

Vakar parliku to atsperi lai drusku ātrāk ceļ apgriezienus/piedod gāzi - redzēs kā jamam ies, kad būs rezultāti uzraxtis.

P.S. galvenais "simptoms" "manam gadījumam, ja no mazas gāzites uzdod lielu - jams slāpst nost, kamēr tukšgaitā un nav slodzes - mierīgi purkšķina, un ja vēl vēss laiks, tad pat par slodzi nesūdzas ....

WALA 23.05.2023 8:51

Varu pateikt kas konkrētajam sūkās, man laukos ir lidzīgs benzinnieks, un tā uzkarināšana plecu siksnās ir regulārs čakars(ar vienu roku jātur āķis, otru roku reāli japietur tā "cilpa"), jo tas "atsaites punkts" uz plāvēja kāta grozas praktiski pa riņķi un ir reāli neērts.  Huskvarnai un atsevišķam Stiga(kur ir fikseti vairāki uzkabes caurumi rindā) bija ļoti ērti, kā ar vienu roku "brauc" ar "āķi", ta uzriez praktiski aizķer iekšā, un ja "piešaujas" var pat pašu pļāvēju vienkārši uzmaukt ākim, āķi neturot/neaiztiekot.

WALA 23.05.2023 6:56

Tas nav pārāk labi, bet ja verķis pajauns neticu ka membrāna noklājās, jo caurmērā tas materiàls ir tam paredzēts, un ir tikai kaut kādi ne pārāk bieži sastopami ķīniešu sūdi kas mēdz nemīlēt degvielas klātbūtni ...

Bet no "varbūtību" viedokļa, ja glabāji mitrās un aukstās telpās, tad var arī būt ka benžā ir ūdens kondensāts ticis, un tagad karbūzī tev ir pietiekami ūdens lai izraisītu šādu defektu.

Pa  lielam ņem pa vienai lietai pārbaudi, tad saliec atpakaļ un notestē ... var būt ka meklēsi "ilgi", bet varbūt trāpīsi ar pirmo ... Servisam parasti ir proekšrocība, ka jamie jau iepriekš zina kas konkrētajam ražotājam ir biežākā problēma ...

WALA 22.05.2023 22:42

Nezinu kādus iepērk bet bija Hyundai Santa Fe. Vienigi tā kā neesmu Hyundai "auditorija", tad par to jaunumu moš kļūdos, jo tagad bildes lūrot pavisam jaunajiem rāda ka lampas astē citadākas ...

WALA 22.05.2023 22:32

Un ja kaut kas ir tikai rokās turams - tad jau 40metri grāvja izpļaušana ar 220V vada trimeri ir pasmagi uz rokām,un ja baterijas vel klāt, tad vel papildu svars, benzinnieki smuki iekarinas "plecu uzkarē" un var ļoti ilgi ar tadu strādāt...

Ta ka visi tie ne-pro serijas verķi tevi ātrāk nogurdinās neka benzīna "žīža". Bet ja ir kāds kuram baterijas ir tipa "plecu somā", tad tāds cik redzēts ir OK, bet pats neesmu tādu strādājis.

WALA 22.05.2023 17:06

Tas var nebūt rādītājs, diezgan daudziem lūžņiem jau ir ķīniešu (no japīšiem "nospiestie" karbūži) - kamēr tie iet viss ir labi, kad vairs neiet - reizēm vieglāk jaunu karbūzi meklēt.

Tiesa ja lej vecu vai netīru degvielu - nekāds pat ūber labs karbūzis nepalīdzēs ...

WALA 22.05.2023 17:04

Nu gluži pirms gaismas gan necēlās, bet līdz ar pirmiem saules stariem un kamēr vēl ir rasa ar izkaptīm varēja ļoti labi pļaut, tā kopā ar savu tēvu un vectēvu ir kāds viens vai divi hektāri pļavu nogāzts vienā otrā vasarā. Es gan vēl tad skolā gāju.

WALA 22.05.2023 16:34

Vikings saka sekojošo, ja gaisa filtrs ir daudzmaz tīrs tad "tikai uz servisu":

Sadaļa "Starts up and stalls"

cimflok.com/viking-lawn-mower-starts-and-stalls-reasons/

Bet ja godīgi, tad nekas netraucē izdarīt vēl lietas kas ir tajā pat linkā iekš video.

WALA 22.05.2023 16:13

Iepriekš arī esmu "labojis" gadījumu kad svecei atstarpe par mazu, un dzirsktele pārlec pāragri un "vāja" un nevar iedarbināt, uz aci uzliku atstarpi - aizgāja, tagad nopirku sev divas ķīnīzeru lietas - disku ar mm un collu "izmēriem" sveces elektrodu atstarpes mērīšanai un ausgtsprieguma vadu ar iebūvētu "indikatorlampiņu" - daudz vieglāk saprast WTF notiek. Pārējais gan paliek uz intuīciju un vizuālo.

WALA 22.05.2023 15:53

Bet ja kādam ir interese apgūt kaut ko par šada tipa motoriem tad iesaku šo James Condon youtube kanālu:

www.youtube.com/@jcondon1/videos

Tikai ņemat vērā, ka zāles pļāvējiem un ģeneratoriem tiek katram savādāk regulēti vajadzīgie apgriezieni.

Un vēl šo to intersantu var atrast šajā kanālā Mustie1:

www.youtube.com/@mustie1/videos

Protams nebūt ne vienīgie ar jēdzīgu info par šāda tipa motoriem, taču šos esmu pa laikam lūrējis savām vajadzībām - un ir noderējuši.

WALA 22.05.2023 15:33

P.S. tam "manam gadījumam" es ar sākumā domāju ka karburatorā nelaime, tiesa kad testēju pirmo reizi - nevarēju pats atkārtot simptomu, vai nu vakarā bija vēsāks vai kas , jamam visa kā pietiek, vai nu vienkārši kaut kur nogrābstījos ( tipa uzliku vienu ķīniešu štruntu ar kuru var vizuāli novērtēt dzirksteles uzvedību) skatīties un darbinot bez slodzes/ar mazu slodzi to nevarēja atkārtot.

Tipa atdevu atpakaļ, tad nākamajā reizē jau skrūvējot sveci ārā secināju, ka jamā tur knapi pievilkta, un ja silts, varbūt pat pūš garām. Piedevām eļļu svilina bezjēgā, bet tas IMO rezultāts tam eļļas ir drusku par daudz virs MAX. Bet nu pofig - izdegs, bet pats nenotestēju kā jams uzvedas. Un kad trešo reizi garām skrienot pētīju to jautājumu, tad arī škiet ka ir īstā vaina noķerta, jo ar roku "grābstoties" gar apgriezienu regulatoru vispār "skrien kā traks", mēģināju TO atsperi drusku saliekt, lai tā sanāk īsāka par kādu ~1 mm, bet tas mierīgi varēja nepalīdzēt ilgtermiņā. Pārāk daudz īsināt ar nevar - tad "skries kā traks pastāvīgi".

WALA 22.05.2023 15:25

Tad ir jārierīko degvielas noslēdzošais krāns, kādi zāles pļāvējam nekad orģinālā nenāk, un tad var aizgriezt krānu un "izbraukt degvielu" t.i. ļaut lai motors strādā kamēr kaburators tukšs un jams pats noslāpst ...

WALA 22.05.2023 15:16

Var būt gana daudzas lietas, piem. manam kaimiņam zales pļāvējam ir izstiepusies apgriezienu regulatora (XZ kā pareiz īsti ir latviski - governor spring)  atspere ar taisa tādus jokus - jams automātiskā režīmā "nepiedod gāzi" tad kad vajag un tik cik vajag.

Zinot kur un kā "ietekmēt" to gāzes piedošanu aparāts gāzē ka traks, bet pats par sevi "sprāgst nost".

Atliek tik cerēt ka tu neesi tas mans kaimiņš, kuram man tā arī lidz galam nav izdevies izlabot problēmu, tā kā pa celam vel citas stulbas problemas atradu ... un jēdzīgi iztestet pašam tā ari nesanāca.

P.S. sorry, ja nu gadienā esi. ;)

WALA 22.05.2023 11:22

Nu tur tagad bieži ir tā ka no Ulmaņa gatves ( a la uz Mārupi) "nākošo" rindas "aste" iestiepjas jau Ulmaņa gatvē, jo no Lutriņu ielas braucošie nelaiž nevienu no tiem "uz apgriešanos" iekšā. Attiecīgi daži "riņķī metēji", brīdi pagaidījuši, pieņem lēmumu taisīt "vidējo" joslu paralēli tiem no Lutriņu ielas un tad "sacenšas" jau uzreiz par vietu uz Liepājas ielas virzienā lai škērsotu Ulmaņa gatvi uz Āgenskalnu. 

Nu ielaidu es divus tādus "riņķi metējus sev priekšā", lai tie kas vienkārši griež uz Lutriņu ielu un brauc uz Mārupi vispār kaut kur tiktu, bet nē joop, 2 aiz manis izdomā ka ir šitais brīdis lekt man un vēl 4 auto garām pa Liepājeni, tad no Lutriņu ielas ar izdomā ka nu tik līdīs visiem garām 4 auto no vietas utt. 

Uztaisīja, tādu huiņu uz ceļa, ka jābrinas ka vispār beigās kaut kur spējām aizbraukt, jo nu aizsita brauktuvi visā platumā visos iespējamos virzienos, labi ka dzelzceļš nebija ciet, citādi esot 30 -50 metrus no Ulmaņgatves es droši 20 min. nekur neaizbrauktu.

P.S. vienā brīdī škiet tajā Lutriņu ielas "savienojumā" bija 5 auto paralēli.

WALA 22.05.2023 10:47

P.S. Ziemā tur visi kaut kā mācēja sakarīgi sadzīvot, bet līdz ar "vasaras braucējiem", jau apmēram 2. nedēlu kaut kāds stulbums to vietu sāk apsēst, un jo tālāk "jo trakāk" ...

WALA 22.05.2023 10:35

Šorīt tauta smagi izcēlās "ar man par visiem vairāk vajag" un atklātu stulbumu Rīgā Liepājas un Ulmaņa gatves krustojumā. 

Ja vieni lai atbrīvotu Liepājas ielu "piedefinēja" 3 joslu pie apgriešanās, kas vēl ir daudzmaz saprotami ja no Lutriņu ielas braucošie nelaiž vispār, tad nu tas ka daži labi (Lutrinu ielas izbraucēji) mani pa Liepājas ielu braucošu ( jo redz laikam pārāk daudziem  šiem "nav kur likties" kadriem ļāvu iekļauties sev priekšā)  un atklāti ignorējot dodiet ceļu zīmi atļaujas stumt nost ir drusku par daudz, un es jau apsvēru mierīgi iebraukt tik tuvu , ka braucot ar savu svaigo "Semerah hotels" darba auto daža laba norautu Hyundai pakaļas bamperi.

Šobrīd piebraucu tikai tik tuvu, lai to būtu grūti palaist garām savos spoguļos, nākamreiz "atlaidītes nebūs" ...

Un neba nu viņa bija tā kur rīkojās vismuļķīgāk - "gudrinieku" tur bija vairāk kā vajag. 

goo.gl/maps/6jcUhYLgHrNpLgck8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti