BTW ir tāds apzīmējums ASV ar diezgan senām saknēm - Corporate America, un tad var daudz un plaši sevis izglītošanas nolūkā palasīt ko "vienkāršā tauta" par to domā. Kaut tie kas ir strādājuši "Corporate America" var pastāstīt daudz intersanta par šo dzīves skolu, lai arī nereti tā līdzinas dienestam armijā ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















Nesatraucies tavi VAG motori ar nav neko tā diži labāki par vidējo motoru, saprotams nav arī tie sliktākie, bet tas vai kaut kas ir iepresēts vai ieskrūvēts utml., nav pat īsti svarīgi.
Bet visādi citādi tie ir tikai vēl papildu kanāli kuri "pieprasa" lielāku eļļas spiedienu, un ja tavi braukšanas paradumi ir ne visai "labvēlīgi" tava motora ilgmūžībai, tad kompensatoru esamība tavu dzīvi vēl par kārtu vairāk pačakarēs. Bet nu VAG "spaiņa" mūžu jau caurmērā izvelk, taču "spoortisku" apiešanos ļoti nemīl ...
Protams daļēja taisnība jau tev arī ir, jo ir atsevišķi reti stulbi motori, kur galvas eļļas kanālos eksistē pat kaut kādi sietiņi, kurus ar spiedienu (vai varbūt ar nepiemērotu eļļu vai ko līdzīgu) pamanās sadzīt pašos eļļas kanālos mazā tādā kā korķī, un viss kas galvas rajonā praktiski paliek bez eļļas ....
Ja nebūtu šo kompensatoru maza diametra kanālu, tiem sietiem jēgas pavisam noteikti nebūtu ... kaut gan ļoti apšaubu ka tāda tur vispār ir pie jebkādiem apstākļiem ...