electricmitten.com/news/2013/3/28/mitsubishi-outlander-phev-new-york-2013
Bet tehnoloģija ir vēl stipri senāka ... un nez vai tik laba praksē, jo ja pareizi atceros tad trolejbusi ar ģeneratoru tepat Rīgā rija vairāk kā parasti dīzeļbusi...
electricmitten.com/news/2013/3/28/mitsubishi-outlander-phev-new-york-2013
Bet tehnoloģija ir vēl stipri senāka ... un nez vai tik laba praksē, jo ja pareizi atceros tad trolejbusi ar ģeneratoru tepat Rīgā rija vairāk kā parasti dīzeļbusi...
Es netaisos Šlesera gara darbus pat apspriest, kur nu vēl skatīties, man pašam pietiek novērošanas spēju, pieredzes šur un tur strādājot un kritiskās domāšanas. ;)
Ja tu domā ka LV eksistē kaut viens bizness kurš strādātu tikai vietējā tirgū un bez "biznesa noslēpumiem" (kas atklājot publikai liktu tai diezgan pamatīgi šūmēties) tad man prieks par tavu optimismu ...un ja runāt tieši par Šleseru tad garantēju, ka daudz intersantāk būtu uzzināt to daļu kuru viņš zina, bet nevienam nestāsta ;)
P.S.nosauc kādu faktu, varam pacilāt ja vēlies ;)
Mja, lai arī es tik ekstrēmi neizjūtu citu vadītāju nepieklājību, tomēr es piekritīšu ka CP klātbūtne "atver kaut kādas čakras" un pēkšņi pat kustība paliek raitāka ...
Nez vai viens no lielākajiem sava laika korumpantiem ir nopelnījis jebkādu uzticību ;)
Vai pārfrāzēšu, es neticu ka sociķu kas braukā ar Range Rover ex-līdzskrējējs un lieldraugs ir spējīgs uz godīgu atmaskošanu, pasākums noteikti satur kādu lielu labumu Šleseram ...
Kāda sakarā tu man te ar Gobzi pī-sējies ???
Gobzi es ne tikai negribu politikā redzēt, bet vispār negribu ne redzēt, ne dzirdēt ... ja cilvēks nespēj domāt, tad nevajag, un nav ko līst tur kur vēl mazāk ko saprot ...
Par "digitālo lietu" man ir divējādas sajūtas, jo tehniski pret valsti tas pasāciens izgāja ar tādu kā appisienu, bet telekoms pēcāk ar to pašu aparatūru labu biznesu uztaisīja pat tad ja kāds grib Gulbim un Co arī piesiet bumbas.
P.S. Kāpēc divējādas - jo biznesā ir tā "kurš pirmais, tam arī pieder čībiņas", pat tad ja konkurentiem nepatīk tas kā tirgus pozīcija veikli tiek atņemta ... nogulēsi momentu un "čībiņas papisīsi", tad atliek mēģināt konkurentu nopirkt, bet tas nav ne lēti, ne viegli, un var arī to nogulēt ...
Tici man Šlesera politisko kapitālu nav vērts "stutēt", tas ka bija pareizā laikā un vietā kādreiz lai labi nopelnītu - OK, bet tas nenozīmē ka joprojām tur ir vajadzīgais krampis, lai reāli kaut ko mainītu, nevis tikai paļerkstētu ...
Un pat tad kad kaut ko darīja (politikā), tad arī ar apšaubāmu vertību (vismaz no mana skatu punkta).
Itkā jā, tik kam vajadzīgas visas tās bezjēdzīgas līniju asistentu, 360 grādu kameru utml. mēslu kombinācijas, ko un kā tieši tās uzlabo komfortu ? Ja auto ieliek normālus krēslus, atvēl pietiekami vietas kājām, un ieliek ne to idiotiskāko "baranku" , ko tieši tur vēl vajag ? Kas tur ir tāds, ko tavs viedtālrunis nespētu izdarīt ?
Ja cilvēks var iztikt ar EV "tabureti" ar 50 km sniedzamību, tad varbūt viņam pietiek ar velo ? Taču, ko ko bet vienkāršu BEV ar lielu sniedzamību neviens nemaz nepiedāvā ... visiem gribas pelnīt ...
Miera laikā ja vien ir gribēšana ir ļoti viegli atbrīvoties no kājnieku mīnām (un mīnām vispār) , taču priekšnoteikums šim - ir jāzina kur tās ir un nedrīkst "kaisīt randomā" ...
Piemēram:
P.S. Bet no stāstiem par LV meliorāciju visu šo laiku pēc WW2 - es teiktu, ka arī bez mīnām būs vairāk kā vajag visādu sūdu uz kā "uzrauties " ...
tad kad visādi Pī vazājas pa "tavu zemi", kaut kādā brīdī tev ir pie pakaļas kā viņus "samalt miltos" ... ja paveiksies un izdzīvosi līdz kara tribunālam, tad tāpat ir iespējas tikt sveikā cauri, ja reiz neesi agresors ....
Un arī šāds salīdzinājums - būvēt un uzturēt TEC/TES ASV esot dārgāk, kā uzbliezt saules/vēja parkus tiešā to tuvumā (tātad paļaujas uz esošu infrastruktūru :
www.theguardian.com/us-news/2023/jan/30/us-coal-more-expensive-than-renewable-energy-study
Tad varbūt ir jādomā par to ka TEC/TES papildina ar vēja/saules parkiem un opretaroram joprojām ir bizness, un tīkla stabilitātei ar ir lielas rezerves, ja TEC/TES arī darba kārtībā ....
Intersanti gan ka vieni saka ka BEV jau neesot kam plīst, bet patērētāju reitingi saka kaut ko citu, ka ir pietiekami tautas kuru BEV ir nokaitinājuši, un diezgan pamatīgi :
www.hotcars.com/electric-cars-bankrupt-you-maintenance-repairs/#2020-chevrolet-bolt---cr-1-of-5
BP viedoklis par atjaunīgajiem enerģijas resursiem :
www.theguardian.com/business/2023/jan/30/global-carbon-emissions-ukraine-war-biden-bp
Tā nav spēle, zaļā realitāte jau čakarē visiem dzīvi, ja vēl sāks nopietnāk/"lielākos apmēros" tas notikt, tad problēmas ar elektroniku sāks līst aŗā "no visiem stūriem".
Man drusku ZB ik pa laikam resetot atseviškus pulksteņus "standalone elektronikai" ... pie kam tādai kurai rezerves barošanu (UPS) likt ir marazams.
P.S. un vēl viena lieta, jo vairāk esmu kaut ko licis ar elektronisku kontroli, jo vairāk esmu pārliecinājies cik idiotiska kļūst vadība, piem. siltām grīdām ( nu tā ka reāli gribu raut nost nebūt ne lētus istabas termostatus, un atstāt tupi "pusatvērtus" noslēgkrānus) , piem. āra apgaismojumam (to gan jau pārliku uz prasta gaismas sensora) utml.
Tas tiesa, hibrīds ir diezgan OK, bet es hibrīdu neizskatu kā jēdzīgu braucamo ... Cik auto esmu ņemis un braucis lielus gabalus ~200 km un vairāk, caurmērā es māku braukt stipri ekonomiskāk nekā jebkāds "hibrīds", vai eko režīms ...
Tā bija ar Toyota Venza 3,6 AWD, tā bija ar BMW 520 X drive utml.
"Eko-mēsli" nemāk "strādāt" ar reljefu, un tās kārbas ar nav nekāda dieva dāvana, kaut ir gadījumi kur ar tām var dzīvot un sadzīvot ;)
P.S. Pret Venza iepriekšējo vidējo patēriņu 11 l, es pat pilsētā izbraucu ar max 9 litri/100 km, BMW - 6+ litri vietā ar 5,6 ... pie kam abi gadijumi arī režīmā kad steidzos atpakaļ uz Rīgu ar ātrumiem vietām pat virs 120 km/h...
Tiem bez pilnpiedziņas vēl bija (pagājšgad, kad tur biju) dabonams manuālis, bet IMO Rav4 variators ir tāds sūds ... vispār nespēju ar to sadzīvot ( kaut tas pats verķis uz Corolla, bija tīri OK, un vēl gadus 5-10 atpakaļ uz Corolla/Auris tas virators ar bija tik sūdīgs, ka nomā atgriezu Toyota un paņēmu Opel manuāli ...)
Normāli ne, bet pāris EU valstīs ir USDM auto importētāji, IMO Zviedrijā un Vācijā bija, un Lv ar tehniski var caur Henical vai tamlīdzīgi var pie tādiem tikt...
BTW, video parādas klasiska "USA" auto salikšanas kvalitāte ...
Janu vēl kādam patīk "First we Feast" (viens no tiem vadītājiem, kurš cenšas izvairīties no "klasiskiem" jautājumiem pieaicinātajam viesim) vai fano par Anna Kendrick ( filma Pitch Perfect utml.) :
izskatas ka LV Tesla crash ieksh to Komatsu kļuvis "populārs" vēl šur tur :
un te vēl arī šāds skats uz vēja enerģiju :
www.ft.com/content/74ff8ff7-8009-413a-8f2e-2a3c34695d78
Sorry, nu līdz nemaņai stulba ir tā premisa, ka ar "vienu klikšķi" fosilos enerģijas resursus varēs "atslēgt" ...
Joprojām tiek meklēts evolūcijas iztrūkstošais "ķēdes posms" :
scitechdaily.com/a-missing-link-researchers-shed-light-on-the-origin-of-complex-life-forms/
Intersanta ideja propelleru jomā :
Jābeidz sist pa drošekļu kastēm un jāsāk testēt, ideāli ja brīdī kad panelis utml. ir "izdzisis". Vai ja pašam elektrība ir tumša lieta, tad dabūt problēmu un tikt ar tādu līdz elektriķim.
Ja pats darbojies, tad elektriskās shēmas noteikti var Volvo klubu lapās/forumos atrast ...
Bet kopsummā pēc tam kad redzēju kas ar durvju vadu izolāciju notiek 2003 gada XC90, es vairs ne par ko nebrīnos ....
Pie kam Mitsu pieder par 34% Nissan (un pastarpināti Renault) tā ka visticamāk tur vispār nav nekādas revolūcijas bet pat tā pati sistēma ...