iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
richi 24.10.2007 16:14

tetis rakstīja:

F323F rakstīja: tur briedis velk uz 150LVL

tas pa leto,sparni biezā slanī jauni pa 55 ls gab ir margrietas ieļa.

Nu biezā slāni gan ne un pa lielai daļai koperatīvie ...

21 volgas dzelžu cena ir 500Ls par komlektu - tipa spārni durvis kapoti.

Bet pēc pēdējām aktivitātēm cilvēki galīgi aptrakuši ira ... plēš vairāk nekā jauns margrietas ielā maksā un par brīnumu ir tādi lohi kas paņem ar... tāpēc ar ņirgājos

richi 24.10.2007 16:10

nuhajs rakstīja: Ja kādam vajag GAZ 24-02 virsbūvi, ir sakarīgā stāvoklī-nav sapuvusi. Pārmetināja kaut kādā tur 90. gadā,tā ar stāv apsegta visus šitos gadus,aizņem tik vietu. Varbūt kādam vajag. Ir arī visas pārējās sastāvdaļas.

Davai parunāsimies par šito lietu: sūti mailu: higher@inbox.lv

richi 24.10.2007 10:18

slaistss rakstīja:

Magistrs rakstīja: Cik esi gatavs maksāt?

atkariibaa no staavoklja kaadaa ir bundzha no 50 ls liidz 500 ls bet protams visu var runaat...

Atslābsti... pēc pēdējām aktivitātēm izskatāska tev par katru spārnu paprasīs 500Ls

richi 24.10.2007 1:35

Zoo rakstīja: Ričijam...

eksporta vai reeksporta variants....

gaaja uz kapvalstiim, ka tik ne uz atseviskja konveijera tika kraameeti kopaa, un piedeveem veel kkur holandee bija darbniicas, kur taas masinas "dovoģiļi do uma".....

liidz 87 gadam skaitiijaas pashi kvalitatiivaakie žigi, peec tam panesaas visaadi jauninaajumi, racuhas un vispaareejaa PSRS kriize....

Fuuu... un tu man stāstīsi kas ir eksporta variants?

Pirmām kārtām vienīgā atšķirība bija tāda ka avtosļesarjs nebija pilnā kad lika kopā otrām kārtām bija stingrāks OTK a konvejerīts tas pats

Jā vēl pārklājums bija par pāris kārtām biezāks - fosfātu grunts precīzāk (tās kas uz somiju gāja).

A dovoģiļi viņas tikai vēl reizi pārbaudot vai visas skrūves vietā ja neveica pārbūves

Nu vēl normālu dzelzi laida uz ārzemēm nevis sovjetu ražojumus....

Tāpēc arī bija labas mašīnas.

Bet probza tāda ka katrs lols kas ierauga sovavtopromu labā stāvoklī ieliek sludeklī "eksporta" lai gan eksporta nevarēja dabūt ... tikai ja radi no ārzemēm dolāriņus iesūta ... a cik tādu bija? 1000 uz visu Latviju ko? Un cik žigām tagad raksta "eksporta variants"?

Neliek aizdomāties?

90% šādu mašīnu ir norakstītas vēstniecībās, vācijā, beļģijā, u.t.t. un kā metāllužņi atgrieztas CCCP

Pēc tam viņas ir būtībā uzbūvētas no jauna ...

no tā kas bija pieejams tais laikos ....

Tad arī padomā kas līdz šim laikam no tā eksporta ir palicis!

Man volgai ir līdzīgs stāsts ņēmu Salaspilī no jaģeršika ... irākā reaktoru par doļiem cēlis bija un tad arī dabūjis "berjozkā" eksporta variantu - zviedru tērauds, alvotās šuves un debīlas krāsas salons -arābu gaumē

Un bija vēl arī beļģijas cehs kas bāza iekšā angļu bremzes un pežo dīzeļus .... vo tas arī ir eksports ...

Un nevienai no tām mašīnām nav nekas krievu valodā rakstīts!

Bet šitos visus eksportus tik vien kā paver kapotu un "ruskim jazikom napisano žiguļi"

richi 23.10.2007 12:37

LOL kam žigu vajag un ar prātu draudzējas... piesakās ar uz šito same shit in same condition tikai pa reālu cenu un pirmais izlaidums, leģendārā kapeika, cveta beloj noči, muha nesidela, saimnieks opis, \"eksporta variants\" kārtējais (nezinu gan ar ko laba ir mašīna kura ir izbrāķēta eksportam, izdrāsta bulgārijā un atvesta šeit vai vienkārši labelis uz priekšējā stikla lada export - ja nu gan nav pirkta par čekiem -tehniski viņas praktiski neko īpaši neatšķiras tikai salons ) un par fantastisku cenu kura tiešām ir adekvāta stāvoklim ss.ss.lv/...

richi 23.10.2007 12:21

LyNx8 rakstīja:

newman rakstīja: lūdzu apgaismojiet mani. viens cilvēks grib pārdit žiku, kurš viņam nav vajadzīgs un to ielicis izsolē. vai tam otram skauž un tāpēc te cepas par to, ka pārāk lielas summas cilvēki sola? vai nav ******* pa cik grib pārdot un par cik pirkt? katrs dara kā grib ar savu īpašumu. ja ir pircējs tad kāpēc nepārdod? nevienu jau nespiež pirkt.

Nu redz, a to es domāju, ka vienīgais normāli domājošs cilvēks.

Lielajiem tirsējiem par prieku - pašreiz jau 450 Ls likme.

Ielic par 1500Ls es tev saku ...

Spekulants ir tas kas ne kopis ne pircis ne kada daļa tik sievišķi apprecējis ...

Ja šajā zemē paliek arvien vairāk tehnisku ideotu , tas vēl nenozīmē ka visi tādi ir

richi 22.10.2007 16:18

LyNx8 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka te ir runa par nostaļģiju, emocijām un atmiņām - ne jau no tīri fiziska šūpošanās procesa dermantīna sēdekļos ne-airodinamiskajā autiņā....

Negribētu ticēt, ka tieši šis modelis (eksporta versija no 1974.g) ir atrodama katra trešā opja garāžā. Luksiņi, kas nāca pēc 80-tajiem gan varētu būt - par to nestrīdos.

Lai vai kā - VWMotion pārstāvis nu jau izteica 400 Ls likmi.

Nu tak atdod viņam ... ne tomēr ceri kāds vairāk dos... tas pats letiņš vien esi ... labās rokās tas fuflo.... galvenais baksi, baksi! ... sāki tirgot domāji dabūsi savus 250ls i būs labs... kāds sāka interesēties pa 400 avosj paņems par mistisko 1,5kLs ....

ieliec ss.lv pa štuku ja zvanīs tad 1.5kLs .... gan jau nopirks.

Spekulants

Un tad vēl visi brīnās kāpēc Latvijā dzīvokļi maksā vairāk kā Londonas centrā .... kā es jūs visus mīlu, jūs letiņi!

richi 22.10.2007 16:02

STALINS rakstīja:

richi rakstīja:

ja dotais eksemplars ...bla,bla,bla...

Tavā izkliegtajā ir liela daļa taisnības ,bet!

Tādu autiņu, izskatās, var savest NORMĀLĀ vizuālā un tehniskā kārtībā par salīdzinoši nelielām naudiņām, atšķirībā no Tevis minētā merša, un turēt retiem izbraucieniem par prieku sev un citiem, un tādā veidā vēl nezaudēt naudu, bet gan vēl nopelnīt.

Restaurators jau nekādu lielo cenu nevar dot par šādu auto, jo tam tiešām nav nekādas vērtības, mērot pēc viņa vērtību skalas. Toties skatoties no ierindas pilsoņa acīm- tā ir mūsu pašu piedzīvotā pagātne, tīrā nostaļģija, atkal atšķirībā no Tevis piesauktā merša.

Manas pagātnes sajūtas nu gan ir dārgākas, kā vidējās klases auto labu riepu komplekts.

Mjā tur jau tā lieta, ka kliegt gribas dažreiz 

Nu atļaušos apstrīdēt augstāk minēto- bildēs redzu šur tur bukte, šur tur švīka –tik vecam auto ja paņems un patīrīs apakšu zem hromētajiem dzelzīšiem krāsa būs bojāta, par grīdu nerunājot.

Piedzīt krāsu un nokrāsot vienā tonī dažas detaļas vai detaļu „gabaliņus” nevar – vienkārši krāsas tādas neražo vairs un toni nav iespējams dabūt 30 gadus vecu 

Atliek mašīnu pārkrāsot tātad atradīsies vēl darbiņš metinātājam un Co.

Dzinējs būtu jāpārlasa jebkurā gadījumā visas blīves un gredzeni ir jau deformējušies. Nezinu kā žigām, bet volgām „giļzu” sēšanās no vecuma ir parasta kaite.

Visas gumijas ir jānomaina piekarē un viss jāpārkrāso tātad piekare jānoņem.

Salons labi saglabājies, bet varu derēt šur tur pa vīlītei vaļā vai ieplēsts vai vēl kas un simts procenti porolons sapujis....tātad jāpāršuj.

Secinājums - lielos vilcienos pat tāda konfekte kā šis žigulis (ņemsim to kā paraugu ) atšķiras no tā 1938. gada merša ieguldījumu ziņā tikai :

+ ekstra darbi ar rūsu - metināšana detaļu veidošana no jauna.

+ detaļas nomaiņai vai no jauna veidošana. (žigulim var spainī pa 5Ls nopirkt)

Tātad žigulim ar nelielām naudiņām cauri viss netiksi ... ~3kLs ir jārēķina minimāli.

Otra cilvēku grupa ir tie, kas nostalģiski grib pagāzt ar veco labo jaunības auto – tiem neinteresē tik daudz tās švīkas un šuves , bet šis kontingents savukārt nedos par šo tehnikas brīnumu pat 100Ls jo laukos žiguli var nopirkt par 80Ls

Un tie, kas vēlas atdzīvināt pagātni parasti ir cilvēki pēc 40 ...gads, divi žigulīts kopts, vizinās un beigās apnīk parēķina kādi izdevumi sanāk, sievas sāk ēst bērni uz universitāti jāsūta un vienkārši atdod kādam .... tāda ir dzīves realitāte. Cik šitādu ir redzēts... sirds sāp, bet atdod.

Lai paņemtu šādu mašīnu ir jābūt jaunam, prasmīgam, ķertam un ar naudu.

Cik tādu ir ?

Ievērojami mazāk kā žiguļu

Ja tomēr sadūšojas tad labāk lai padomā ir jārēķinās aptuveni ar šādu dzīvīti

Mīļais tu vakarā mājās būsi? Nē man kārba jāmaina....

12:00 vakarā tajā pašā naktī. Mīļais mums sex būs? Atsienies es 6 stundas nosēdēju zem mašīnas ...gribu gulēt.

Mīļum, parunāsim? Eeeee.... man blīve neiet vietā kur viņai jābūt tu zini kāpēc?

Mīļum, brauksim uz Kipru ar draugiem? Nevaru, naudas nav es nopirku kompresoru lai volgu tīrītu.

Mīļum, mums jaunu dīvānu vajag nopirksim? Es zinu vienu labu šuvēju – sēdekļus man izgatavoja apjautāšos...

Mīļum tu mašīnu mīli vairāk nekā mani ? Varbūt - viņa neuzdod stulbus jautājumus 

richi 22.10.2007 14:23

ja dotais eksemplars patiešam ir tadā stavoklī ka bildēs tad jau varetu prasit ap tukstoš lvlnaudiņām,

es personigi tadu eksemplaru nepardotu,ieliktu šķunitī lai stav,letaks viņš nepaliks,pec gadiem 10 maksas pieklajigi.

nu bet mums jay šodien vajag to pieciti,tas nekas ka rit bus sotaks

Ufffff...kā man šitie diletanti piegriezušies...nevaru vairāk...

Vajag žigu ideālā stāvoklī par pusvelti? Ja tik varēsi pierādīt ka tu taisies viņu restaurēt tev iedos n3 telefonus tantām kas grib saglabāt "loloto"... aizej uz motormuzeju un aprunājies ....

Cik var mocīt cenas ? kādi 1,5kLs par žiguli?

1938 gada mersedesu ciešamā stāvoklī kurš ir palicis ~1000 eksemplāros var dabūt par 3kLs a jūs gribat par mašīnu, kas ir katram otrajam opim garažā puscenu ? galīgi prātu saspieduši te daži...

Es pirms mēneša runāju ar viņu glabātāju ... 200-400Ls par žigu ir laba cena (ar noteikumu ka pirmo gadu izlaidums).... 300-600Ls par 24 volgu attiecīgi!

Pēdējā laikā paskatoties ss.lv gribas vemt ...par grabažām prasa astronomiju!

Kāds no jums loliem zin cik maksā restaurācija mašīnai?

piemēram to ka krāsa jaatjauno , ka maza buktīte rada problēmas pārkrāsot visu detaļu? un lielāko ties visu mašīnu, pat ja viņa izskatās kā šis žigulītis ?

Viens ielicis atrestaurētu volgu par ss.lv pa 7000E taga katrs sevi cienošs kretīns savu opja grabažu atļaujas likt par 5000Ls

Kāds no jums sajēdz vispār ar ko atšķiras restaurēta mašīna no standarta 30 gadus lietotas?

vēl viens stulbums ....

"10 gadus pastāvēs maksās miljonu"

A to ka tu tajos 10 gados to ļimonu pakāsīsi garažā viņu sildot maksājot zemes nodokli un remontējot savu pepelacu uz ielas vai servisā esi padomājis?

Tādi indiāņu bisnesmeņi ka riebjas....

Man volga gadā izmaksā nieka 1692Ls tikai tādēļ ka viņa eksistē nemaz nerunāsim par "čubināšanu"!

Cits jautājums ir kāds kaifs ir izbraukt ar viņu vienreiz mēnesī ....

Par šo konkrēto žiģi var prasīt savus 300-400Ls stāvoklis atbilst neiedziļinoties.

Bet ja atdod restaurātoram - atdod labāk par velti - tā jau cilvēks iegāzīs milzum naudas tajā.

richi 11.01.2007 12:16

ursis rakstīja:

richi rakstīja:

googoo rakstīja: prais???

dārgi ... ja neviens nepiedāvās neko atbilstošu ieguldītajam darbam, ielikšu garažā uz konservāciju ...vecas mašīnas ir kā vīns - jo vecākas, jo dārgākas

gadi 20 pagaidi,ja bus shaadaa pasjaa staavoklii-tad buus arii cena.

Es jau labprāt, bet par garažu ir jāmaksā, Latvijā vairs retu reizi būšu, baidos ka nopūs tā mašīna - ja ar mašīnu nenodarbojas ātri vien paliek par lūzni ...

richi 11.01.2007 12:01

googoo rakstīja: prais???

dārgi ... ja neviens nepiedāvās neko atbilstošu ieguldītajam darbam, ielikšu garažā uz konservāciju ...vecas mašīnas ir kā vīns - jo vecākas, jo dārgākas

richi 11.01.2007 11:56

ursis rakstīja: cena jau bija teikta.

a taa uato uz bildeem tiiri labs.

ir ruusa zem kraasas metinaajuma stikjii priekseejam spaarnam.-tur kur skruuveejas pie kuzova. bet ne iipasji daudz-tik tas ka to ruusu no taadaam vietaam aaraa nedabuut.

bet auto nav apnjurciits,vai citaadi skaadeets.

priekšējos spārnus bija paredzēts mainīt (gar arkām no iekšpuses jau ir rūsa) tā kā ....

richi 09.01.2007 13:49

Napalms rakstīja: Tīri intereses pēc - cik naudas?

Nēmot vērā ka principā tas ir konstruktors tad par detaļu cenu 1/4 daļu

kādi 700Ls būtu jau pieņemami

(paskaiti vien jaunas detaļas - tilts pakaļējais jauns ~250Ls , priekšējais ~ 200Ls, dzinēja galva 170Ls kapitalka ~200Ls...un tā varētu vēl ilgi, principā kaut ved uz krieviju pārdot)

+ ja nevar naudu samaksāt tad ir liels risks ka paņems un pēc gada uz miseni, jo ņema deņeg a to negribētos!

Atlicis tik izjaukt un nokrāsot!

Vienkārši doma tād ja atdošu par velti

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti