anonimikis rakstīja: bmw pirms nedēļas pārdevu
pircējs bija tipisks atmarozs
par šādu bezatbildīgu rīcību pienākas papildus nošašana.
anonimikis rakstīja: bmw pirms nedēļas pārdevu
pircējs bija tipisks atmarozs
par šādu bezatbildīgu rīcību pienākas papildus nošašana.
acigais rakstīja: Mans auto ir C2, bet par tiem caurumiem man nau ne mazākās nojausmas
iespējams ka der arī C2, jo katalogos skatot disku parametrus pieļaujamais max iznesums C2 diskiem kā reiz atbilst min Audi B4.
praksē neesmu pārbaudījis. Ja interesē vari rīt 31.03 uzzvanīt 29391622. būšu Vecmīlgrāvī un būs līdz Audi flanči. varam intereses pēc pamēģināt kā izskatās.
acigais rakstīja: Vai tautiešiem nav kāda infa, kur varētu iegādāties flančus, uz vasaru ir iepirkti smuki diski, bet pilnam komplektam derētu arī uzlikt flančus, kā sacit jāsaka lai smukāks skats
kuram auto un kādi izmēri? jo man ir palikuši no Audi B4-4skrūves, 108mm starp caumuriem(ja pareizi atceros). tos varu atdot pret simbolisku samaksu
bet par jauniem pirmais ko atceros ir Dalans
seaman rakstīja: 195/60R15 GISLAVED SPEED606 88H 57.00Ls
vai citas?
tas pats modelis. bet uzradās pircējs un jau pēc 1/2h laikā bija pie jaunā īpašnieka, bet dēļ vakardienas darbiem nesanāca laiks apziņot pārējos potenciālos pircējus.
siamriP rakstīja: ja gribam runāt par problēmām, tad ir jāpiemin priekšējā piekare.... precīzāk pagrieziena gultņi....
tiklīdz nobrauc no asfalta, tā ik pēc 20-30k jāmaina.... vismaz 1.9dCi tā ir... man vienu reizi mainīja pa garantiju... tūlīt būs 60k un atkal jau pasādās tie paši simptomi
piekrītu arī sedanam tāda pati vēsture. tikai pirmie gultņi izbeidzās jau pēc 17k km. tiesa pa grunti iznāca pavairāk noripināt. tagad it kā tikai pa piķi bez probļem būs 30k km nobraukti. gaidīsim raksturīgos simptomus
siamriP rakstīja:
krix rakstīja:
Pirmais rakstīja:
krix rakstīja:
Mihails28 rakstīja: Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?
it kā feins auto. pat iztur mūsu ģimenes sieviešu braukšanu. tikai pastāvīgi bākas vāciņš piesalst. domāju tikai mūsējam tā neveicas, bet tad arī taksistus ievēroju ar pusaizvērtiem vāķeļiem braukājam. un pats šausmīgākais MM servisa cenas. 40k km apkope 156Ls. VEHO līdzīga apkope izmaksāja uz pusi mazāk.
nezinu ko tev mainīja...
1.9dCi 40k apkope bija mazbišķiņ zem simta
p.n.
kas tam bākas vāciņam var piesalt??? nedurī tautu
piesalst, iesalst hvz kā to nosaukt, bet sievasmāte regulāri izbrauc tukšu bāku(ja ārā zem -10), jo nevar atvērt bākas vāciņu, kas ir arī korķis. Ir tur tāda vāciņu bloķējoša bulta, tā to ziepi arī taisa
ko mainīja? sveces,filtrus,eļļu+darbs, pie tam sveces pirms noteiktā laika, iepriekš nebrīdinot.
sveces pēc ražotāja grāmatas jāmaina pa 40k... man uz 40k sveces nemainīja, tikai pārbaudīja.... nezinu kāpēc, jo sveces pārbauda pati mašīna katru reizi pirms startēšanas....
nav bijušas nekādas problēmas iedarbināt mašīnu jebkuros mīnusos....
p.n.
ne reizi nav bijusi kaut mazākā problēma ar bākas centrālo atslēgu.....
moš sievasmāte aizslēdz mašīnu un tad mēģina atvērt bāku
sveces auto tik tiešām pārbauda ik reizi startējot.MM nomainīja visticamāk tāpēc, ka sievietes auto un viņai nav skaidras daudzas lietas sab.apkalpošanā.
par to bāku.kura tipa virsbūve tev ir?mūsējais ir sedans.un it kā sedaniem tā problēma aizsākas dēļ visiem sāļiem un citām sliktām lietām, kas savācas pakaļējās arkās.Kā rezultātā sāk korodēt tā alumīnija detaļa.Un pamazām papildus izdilst plastmasas vadīkla,iekš kuras kustās šī bulta, savācas mitrums un iesalst. Vismaz tā MM servisā man izstāstīja, kad pirmo reizi šitā šaize notika. Uz garantiju atteicās mainīt, jo esot kārtīgāk jāmazgā arkas, esot garantijas grāmatā kaut kas rakstīts par regulāru auto kopšanu un mazgāšanu.
ā un vēl stulbā tuvo gaismuspuldzīšu problēma.arī dubļi un sāls ietekmējot priekšējo lukturu kontaktu stāvokli, jo spudžu nomaiņa notiek caur riteņu arku. un tā tie sūdi arkās uzkrājas un un degradē kontaktu stāvokli, kā rezultā regulāri pazūd kāda no tuvajām gaismām.
bet var jau būt visa problēma slēpjas tur, ka esam no laukiem-Cēsis un nav tā iespēja regulāri un kvelitatīvi nomazgāt auto.
Pirmais rakstīja:
krix rakstīja:
Mihails28 rakstīja: Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?
it kā feins auto. pat iztur mūsu ģimenes sieviešu braukšanu. tikai pastāvīgi bākas vāciņš piesalst. domāju tikai mūsējam tā neveicas, bet tad arī taksistus ievēroju ar pusaizvērtiem vāķeļiem braukājam. un pats šausmīgākais MM servisa cenas. 40k km apkope 156Ls. VEHO līdzīga apkope izmaksāja uz pusi mazāk.
nezinu ko tev mainīja...
1.9dCi 40k apkope bija mazbišķiņ zem simta
p.n.
kas tam bākas vāciņam var piesalt??? nedurī tautu
piesalst, iesalst hvz kā to nosaukt, bet sievasmāte regulāri izbrauc tukšu bāku(ja ārā zem -10), jo nevar atvērt bākas vāciņu, kas ir arī korķis. Ir tur tāda vāciņu bloķējoša bulta, tā to ziepi arī taisa
ko mainīja? sveces,filtrus,eļļu+darbs, pie tam sveces pirms noteiktā laika, iepriekš nebrīdinot.
Mihails28 rakstīja: Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?
it kā feins auto. pat iztur mūsu ģimenes sieviešu braukšanu. tikai pastāvīgi bākas vāciņš piesalst. domāju tikai mūsējam tā neveicas, bet tad arī taksistus ievēroju ar pusaizvērtiem vāķeļiem braukājam. un pats šausmīgākais MM servisa cenas. 40k km apkope 156Ls. VEHO līdzīga apkope izmaksāja uz pusi mazāk.
Ksneps rakstīja:
Kaspersky rakstīja: 70k septiņos gados? Sanāk ~27km dienā, ja brauc katru dienu. Nu tur ir jābūt uz Jūs ar auto, lai tajā ciparā ieliktos
Man sanāk 15-20 tkm gadā un vizinos katru dienu uz darbu un tāpat riņķoju pa rīgu... Uz Latgali arī reizēm sanāk aizbraukt. Nav jau nemaz tik nereāli arī 10 tkm gadā.
Ja labi piedomāju kur un kad braukt, tad gadā 40k km varbūt iekļaujos. ja nedomāju un tikai braucu, tad ap 5k km mēnesī. tāpēc joprojām nav skaidrs kāpēc jāpērk auto un jāmaksā 99Ls mēnesī, ja cilvēks nebrauc? pie tam šajā summā nav iekļauti nekādi papildu izdevumi.
Uggga rakstīja: Tautas gudrajiem pārstāvjiem ir iespēja izteikties
Problēma:
Opel Astra G `98, 1.6l, 8v, automāts
Pēc tam, kad motors iegriezts virs 3k rpm, sevišķi ar slodzi (pret kalniņu), pēc tam apgriezieniem nokrītot līdz ~1.5rpm, iedegās check engine. Turpinot braukt nekādas īpašās izmaiņas nejūt, bet apstājoties, apgriezieni lēkā, sāk krist pat zem 500 un reizēm arī slāpst nost. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi, lampiņa pazūd līdz nākošai reizei ...
Ļoti līidzīgu problēmu man savulaik radīja CRX 1.6 16v dzinējs, pēc remonta. Visu atrisināju nomainot dzinēja kartera blīvi, kas netika uzstādīta. Tās vietā, servsmeņi man sastāstīja, ka sim modelim neesot blīve paredzēta, bija saspieduši kaut kādu mastiku. Rezultātā uzsilstot dzinēja eļļai, radās mikro noplūde( karteris gar vienu sānu pamazām palika netīrs), nepietiekams spiediens eļļošanas sistēmā vai kas tamlīdzīgs, ko vadības bloks uztvēra kā problēmu. Paša darbs, blīve par ~5Ls un lampiņa vairs manu prātu nečkarēja.
uupis rakstīja: Par bedrēm ir jāziņo apdrošināšanas kompānijai BTA.
Protams ja ir polise BTA kasko Bedres. Līdz 1k latu var dabūt par hadenes remontu...
PS. Tā tautā runā....
Balta arī atloka kāpostu. protams ar nosacījumu, ka esi sagaidījis kompetentās valsts iestades amatpersonas-cpistus, kuri pareizi un neatkarīgi noformēs negadījumu un bedri. bet disku un riepu cenā līdz 500Ls var atmaksāt arī gadījumos, ja neesi gaidījis CP.
PS vismaz man tā sanāca, pirms mēneša.
es gan pats neslēpoju, bet šis man iepatikās:
boliks rakstīja: Nu šito toč navajdzēja likt
kāpēc gan ne?
varbūt vajag vairāk, lai jau pirms sezonas atsaldētie sāk domāt, kas var atgadīties pie bezsmadzeņu nēsāšanās
KukUUputnis rakstīja:
Pirmais rakstīja: niršanas balonos gan NEKAD nav 300 bāru, bet tas nav būtiski....
Tas ir max. ko mazais balons var tureet. Varbuut ir kaads nireejs, kursh preciizaak pateiks, cik var iedziit nireeju balonaa, bet iisteniibaa topic nje o tom
pirms dienām 10 dzinu vienu igauni zem ūdens pēc grunts paraugiem. viņam balona manometrs bija gradēts līdz 450, bet ienirsanas brīdī spiediens bija 250.
un ja pareizi atceros, tad arī "BA set" balonu pildīja lidz 250bar
to 911
jebkurā gadījumā iedod norādi, kur var uzzināt nedaudz vairāk par Mr.Hamiltona eksperimentiem un garadarbiem.
tīri profesionāla interese.
atradu vēl vienu iespējamo variantu.
teorētiski iespējams water jet novietot tā, lai sākotnējā ūdens strūkla tiktu izmesta virs ūdens, bet ļoti tuvu ūdens virsmai. pie tam ūdens strūklas virziens ir nevis kaut kur pa gaisu, bet tieši pret ūdens virsmu vai pat gandrīz ūdenī.
bet šita fiška samazina manevrēšanas iespējas. tapēc kuģu būves teorijā kā mazefektīga netika apskatīta, tikai pieminēta. jo priekš kuģiem tas ir tas pats, kas reaktīvā dzinēja izmantošana ikdienas transporta vajadzībām.
OK par 50% piekrītu, ka water jet ir izmantojams virs ūdens
spainis rakstīja:
krix rakstīja:
911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?
Ja tam SeaCat lielgabali būtu virs ūdens, šams ārā braucot noslaucītu visus mazos kuģīšus un moš vēl arī ostas stūri. Tāpēc varētu būt zem ūdens.
ne tikai, arī tāpēc, ka kuģi vai laivu ir arī jāmanevrē.
911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.
ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?
KIPOS rakstīja: Nuu jaa es taču rakstiju ka PRAKTISKI visām laivām un nebiju domājis lielos kuģus
Īstenībā ir prieks noskatīties kad tie Sea Cat prāmji ienāk Helsinku ostā pilnā hodā apgriežas par 180* un atpakaļ gaitā bez liekas čakarēšanās piparkojas pie piestātnes. Cepuri nost kapteiņiem.
es pat to nebiju domājis lielos kuģus. te par pamatu ņēmu, tos pašus loču kuterus, lielos biezīšus utt
un vēl tos SeaCat 50% gadījumu tauvo kompis
KIPOS rakstīja: Praktiski jebkurai laivai dzesēšanas ūdens iziet ārā caur izpūtējiem pievien atos dzesējot, jo pretējā gadijumā laiva vienkārši nosviltu no pārkarsušiem izpūtējiem. Un tiem nav nekāda sakara ar ūdensmetēju.
ne redz kā, nav tā ka es visu būtu aizmirsis. tiesa izbesīju visus izbijušos kursa biedrus, ar saviem jautājumiem. un atbilde ir arī bez manis atradusies.
par to dzesēšanu. nav tā ka visām laivām viss dzesēšanas ūdens tiek novirzīts izplūdes trubas dzesēšanai, tomēr tas tā ir lielākajai daļai ar benzīna vai augsto apgriezienu dīzeļu dzinējiem. Lielajiem un zemapgriezienu dīzeļiem parasti ir slēgtā dzinēja dzesēšana ar dubulto kontūru, kam ir papildus tvaika sistēma, dzirksteļu vai liesmas slāpēšanai skurstenī. nu un pavisam veciem dīzeļmotoriem viss notiek pa taisno, tāpēc arī tie dēļ savas "ekoloģijas" pamazām tiek izskausti.
ja vēl interese ir saglabājusies, tad viens no lielākajiem kuģu tipiem ar water jet tipa dzinekļiem ir SeaCat tipa prāmis. MaxMols, kas bija pirmais tagadējā Rīga-Stoholma līnijā, ir tieši no šās saimes. tam ir 4 ūdensmetēji, no kuriem 2 izmanto tieši stūrēšanai. max ātrums var sasniegt 45 mezglus(83.34 km/h). manevrēšanas spējas, pie viņa izmēriem LOA~100m un B~40m, vienkārši fantastiskas. tur pat, ja salīdzina proporcijās, sākotnējās laiveles nobāl.
Mizx rakstīja: Par ūdens "izmešanu" -- tām lielajām laivām 4 trubas aizmugurē (stāvot) virs ūdens. Cik atceros, tie nav izpūtēji, bet gan tieši ūdemin domāti...
saintriģējāt mani pilnīgi un galīgi. var jau būt ka, ir arī šāda tipa dzineklis. tomēr tad ir jautājums kā stūrēt? jo water jet tipam parasti nav stūres lāpstas. šiem dzinekļiem izmanto to pašu ūdens metēju tikai pagriežamu. bet tās 4trubas neizskatās pēc pagriežamām, tā kā var pilnībā atbilst arī izpūtējiem. jo trobele ir liela, kad šie kuteri lido ar pilnu jaudu.
PS labi manevrēt spējīgs un 800 kW jaudīgs ir arī mūsu loču kuteris, tiesa ne tik nikni kā aprakstītais
KIPOS rakstīja: Īstenībā jebkuram ūdensmocim vai glisējošai laivai kad tā sasniegusi ātrumu un sāk glisēt (izceļas no ūdens) ūdensmetējs atrodas virs ūdens līmeņa.
kas ir glisēt to es zinu. kā darbojas dzenskrūve ar visiem spēku sadalošajiem vektoriem arī nakts laikā uzzīmēšu. principu kā darbojas ūdensmetējs arī pārzinu. neapstrīdēšu arī to ka ūdensmocim ūdensmetejs iznāk virs ūdens( vismaz daļēji). bet padomā pats, kas notiek, ja ūdens strūklu pārceļ no blīvas videsuz mazāk blīvu?
911 rakstīja: Tā arī bija aprakstīts - uz priekšu viņu dzen "ūdens lielgabals", pie tam ūdeni izmesdams virs ūdens, jo tā esot iespējams panākt lielāku ātrumu, nekā tas būtu zem ūdens, jo tad apkārtējā ūdens masa riktīgi noslāpē to jaudu.
nezinu, nezinu. neesmu neko dzirdējis par tādu water jet tipu vai citu dzinekli, kas darbotos virs ūdens. vienīgais dzineklis, kas darbojas virs ūdens un dzen peldlīdzekli uz priekšu ir propellers līdzīgi kā lidmašīnai.
Kamikadze rakstīja: kaads atljaavies iepirkt Renault Clio 3.0 V6 Renault Sport ... tiesa gan mashinu kupil, prava kupil a parkovatsja njekupil vismaz 20k eerikus par to reni atljauties - ar kuru vietu cilveeks domaa?!? buutu labaak bmw vai audjiku panjeemis
Ja Tu par auto ar v/n JSxx, tad tas jau pasen pa LV vizinās. un cena tam pie 20K latos bija