iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
krix 20.05.2013 18:24

vai atbildēsi uz jautājumu, kas vēl izņemot degvielas patēriņu Tevi saista Mokka?

krix 20.05.2013 18:22

VWfans rakstīja:

krix rakstīja:

ar Voyager es tikai minēju piemēru, ka ekonomiski izdevīgāk un praktiski ērtāk ir lielus attālumus braukt ar lielāku autotransportu.

Ja ir jābrauc regulāri vienam un nelielus attālumus, tad ir normāli izvēlēties mazāku auto.

Bet Chrysler Grand Voyager ir ļoti dārgs un lielākajai daļai Latvijas ģimeņu nepieejams. Pat knapākajā LX komplektācijā tas ar 163 zirgspēku dīzeļmotoru maksā 28907 latus (ja vēlas metālisko krāsu), bet ar 283 zirgspēku V6 motoru - 28293 latus. Touring komplektācijā cenas ir attiecīgi 31417 un 30802 lati, bet Limited komplektācijā - 35688 un 35073 lati...

vai tā knapākā versija nav krietni pilnāka par Mokka pilno versiju? un kurš Tev liek ņemt no nulles?

pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.

pie tam, šis gan ir mans subjektīvais viedoklis, tā supper dupper stow'n'go benķi(tad dārza soliņš ir ērtāks, ir pilnīgs sūds par kuru arīdzan drausmīgi fanoja visa pasaule.

krix 19.05.2013 23:23

Shiirs rakstīja: tikt klaat var, aakji var pakustinaat arii no durvju iekshpuses. bet tev buuus jaanjem aaraa viss durvju pusraamis un jaamaina pats aizsleedzeeja mehaanisms. vins vienkarshi ir sadilis un kjiilee. taadeelj tev arii izaakjeejas taa "trosiite". var meegjinaat to visu kaartiigi iztiiriit un saellot. apskaties youtube ir jaabuut video. uz audi a4 ir principaa tieshi taads pats tas mehaanisms.

tu ko, ar auto aizdzīšanu esi nodarbojies?

krix 19.05.2013 10:04

Crankshaft rakstīja: krix

===================

ir atradies(beidzot) arī manuālis šim dzinējam, zviedru mēlē protams. tagad pabursimies pa to. varbūt uzraksim kādu domu par apkopju intervāliem.

-----------------------------

Manuālis ir elektriskā formā vai "cietkopija"? Teorētiski varu līdzēt paburties Ja varētu ieraudzīt tos tekstus

neizejot no mājas Principā, ja tas dzinējs (kā viņu vispār sauc?) ir 1967. gada, tad :

1) Nekāda smalkā eļļa viņam paredzēta būt nevar - kaut

kāda API SE/CC, SAE40, piemēram;

2) Tais laikos vēl maz kas ražoja auto ar motoreļļas nomaiņas intervāliem 10 000 km, lielākā daļa auto bija

ar intervāliem 5000 un pat 3000 km.

Bet iemest aci servisa manuālī būtu interesanti

Papīrs,

bet tas nav auto, tas ir velkonim-ledlauzim, ko iegādājām ziemas mēnešiem.

dzinējs Nohab-Polar MN19S, divtaktu. Smalka eļļa nav, bet visu nomainīt tāpat nav lēti 3-4cbm. tāpēc tagad buramies, pēc cik motorstundām jāveic eļļas analīzes, lai varētu mainīt ar pieliešanu

krix 19.05.2013 1:43

Pirmais rakstīja: a man bērni vispār bēbjukrēsliņos nesēž.... un arī kokos kāpj bez ķiverēm.... un uz mežu arī iet.... un arī šūpoles man ir... pat divas...

slikti gan tev - bērni tevi neklausa un mežā tev jau vietu būs sameklējuši...

un liekās šūpoles iemainīs pret ragaviņām...

krix 19.05.2013 1:34

VWfans rakstīja:

krix rakstīja:

Tāpēc nedomāju, ka Mokka būtu jāreklamē kā mazohistisks, bet izdevīgs pārvietošanās veids uz Zalcburgu.

Lepni gan tie latvieši - viņiem, lūk, Mokka par prastu. Visa Rietumeiropa par Mokku fano, savākti desmitiem tūkstošu pasūtījumu, bet tipiskais latvietis tomēr Mokku noniecinās...

kāpēc lepni? izņemot degvielas patēriņa ciparus, kas vēl Tevi saista šajā auto? neesi piedomājis, ka smukās bildes būs modeļiem par augsto cenu, bet Tev litra simdaļas ietaupīšanai būs jāsamierinās ar prasto pelēko plastmasu un vēl prastākiem benķiem?

un ne mirkli neteicu ka Mokka ir prasta. vizuāli auto ir interesants, bet taupīgai un praktiskai ģimenei nebūs īstais.

ar Voyager es tikai minēju piemēru, ka ekonomiski izdevīgāk un praktiski ērtāk ir lielus attālumus braukt ar lielāku autotransportu.

Ja ir jābrauc regulāri vienam un nelielus attālumus, tad ir normāli izvēlēties mazāku auto.

un nemaz tā R-eiropa tā nefano par tām mazajām blusām, Mokka ieskaitot.

Tikai viņiem iedzīts ir galvā ka nodokļi ir jāmaksā, tāpēc viņi rēķina kas un kā. Mazajiem motoriem mazi nodokļi.

un tad tie, kas dēļ taupīšanas spiesti iepirkt mazlitrāžas auto, dzen tos mazmotorus līdz nemaņai.

krix 17.05.2013 22:27

VWfans rakstīja:

Velomens rakstīja: Pilnīgi piekrītu,ka mazmotors bānim neder. Mans 1,7 dīzelis pa Ungārijas, Polijas, Vācijas bāņiem auroja, ka traks un dabūju patēriņu 10 litrus (kruīzā uz 160)

Kad dažus simtus pabraucu uz 180-190, tad pat 13 litri

Vajag pa bāni braukt ar 100-110 km/h! Es tā 2009.gadā Vācijā darīju, un patēriņš tad bija 5,4 litri uz 100 km.

es otrdien biju Liepājā. Voyager 2.8CRD tomāts, cruise uz 112km/h, ar laicīgu lēnāko apdzīšanu - tātad brīžiem vēl ātrāk. Vidējais patēriņs uz 300km iznāca 7.7L/100km.

Pēc pieredzes DE bāņa gadījumā tas būtu ap 7.3L/100km(bez apdzīšanām vēl mazāk).

Tātad par 1.9L/100km vairāk, un tikai. Pie tam tas ir auto ar pilnvērtīgām 7(septiņām) vietām, un dzinējs 2x lielāks kā Meriva. Tad kas rezultātā ir izdevīgāk?

Pieļauju, ka braucot nedaudz lēnāk un plānveidīgāk, man patēriņš būtu vēl mazāks.

Tāpēc nedomāju, ka Mokka būtu jāreklamē kā mazohistisks, bet izdevīgs pārvietošanās veids uz Zalcburgu.

krix 17.05.2013 21:50

Crankshaft rakstīja: vai kāds vēl atminas vai varbūt vienkārši zin

kā pareizi aprēķināt dzinēja nostrādāto motora stundu skaitu, ja ir tikai dzinēja apgriezienu skaitītājs?

===================

Kāpēc jārēķina, varbūt ērtāk pielikt motorstundu skaitītāju?

Iegooglē , gan jau ko noderīgu var

atrast...

Kuģu dīzeļi, īpaši ar "flotes mazutu" darbināmie lēngaitnieki

patiešām ir iespaidīgi! Man gan praksē vairāk nācās strādāt

ar stacionārajiem dzinējiem, no kuriem lielākie bija Inčukalna PGK "Cooper - Bessemer" gāzes motorkompresori - arī visai iespaidīga izmēra pariktes

es jau googlēju, neko prātīgu tā googles tante neatrada.

noteikti ka var pielikt motorstundu skaitītāju, bet zviedri izgatavojot konkrēto dzinēju tam ir piekabinājuši apgriezienu skaitītāju. 1967.gads tomēr, nekādas elektronikas, viss manuāli.

ir atradies(beidzot) arī manuālis šim dzinējam, zviedru mēlē protams. tagad pabursimies pa to. varbūt uzraksim kādu domu par apkopju intervāliem.

krix 16.05.2013 20:36

msh rakstīja:

krix rakstīja:

Kā mani informēja bērnu autokrēsliņu tirgotāja(sieviete).

Recaro bērnu autokrēsliņi neesot pašu Recaro ražojums, bet gan citas vācu kompānijas, neiegaumēju to brand, ražojums. Ar zemākas kvalitātes materiāliem(vairāk dilst un mazāk elpo) un nav paredzēti tik ilgam kalpošanas periodam, ja salīdzina ar pārējo Recaro produkciju.

Šis DE uzņēmums izmanto Recaro vārdu un stilu, par ko pārmaksā(15-20%) un uz ko "ķer" vīriešu kārtas pircējus.

Ja viņai ir taisnība, tad visus jaunos, "zinošos" tēvus paķer uz muļķi ar sava veida pakaļdarinājumu.

Ja tā arī būtu - tas būtu kaut kas tik īpašs lai ceptu jaunu tofiku? Neesi pamanījis ka brendus pērk un pārdod kā zeķes?

un ko tu ar to to gribēji pateikt?

vēlējies padiskutēt un pastāstīt par jaunākajām tendencēm akciju un vērtspapīru tirgos?

vai tev skauž, ka nav iemesls nopirkt bērnu autokrēsliņu, jo visa dzīve paiet pielāgojot savu auto modernākām tehnoloģijām?

krix 16.05.2013 19:32

VWfan,

vai tev reāli dzīvē ir izdevies veikt 3000km braucienu un ir izpildījušies tavi aprēķini, balstoties uz ražotāja datiem(+10%), par plānotajiem degvielas tēriņiem?

vai atbilst Tevis bīdītai teorijai par izdevīgumu un atmaksāšanos?

un vai ir izdevīgi 2 cilvēkiem, vairāk ilgtermiņā tur neiebāzīsi, mokkot uz Zalcburgu pa ~189LVL?

krix 16.05.2013 19:15

vai kāds vēl atminas vai varbūt vienkārši zin

kā pareizi aprēķināt dzinēja nostrādāto motora stundu skaitu, ja ir tikai dzinēja apgriezienu skaitītājs?

uzskaitītos apgriezienu dalīt ar maksimālo apgriezienu skaitu minūtē, un tad pārvērst laika stundās? vai kaut kā viltīgāk?

es vēl pamocīšu tanti, bet varbūt ir kāds, kurš pateiks priekšā?

krix 16.05.2013 15:40

Pirmais rakstīja: koMiskais filtrs taču dod klāt vismaz 5 cm pie garuma

a vot šito nezināju. jādodas iepirkt pārīti.

un kā ar uzstādīšanu? vajag uz viena auto? vai var atsevišķi?

krix 16.05.2013 15:35

VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.

Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.

Degvielas izmaksas uz 1000 km.

Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati

Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati

Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).

bet, ja vadot autotransportu mēdz izmantot arī braukšanai un zin kur atrodas akseleratora pedālis,

tad dīzeļauto iegāde "atmaksājas" krietni agrāk.

krix 16.05.2013 15:12

rudens68 rakstīja: bobcat

Skatos stipri vairāk zini par dzinējiem .

Kad redzu pa TV ( dicaveri u t t ) raidijumu par milzu dzinējiem ..eskavatoriem u t t . Vienmēr domāju cik tam unikālajam dzinējam un citai tehnikai pašismaksa , jo saražotās vienības mazas . Cik noprotu visai mega tehnikai dzinējs darbojas kā dīzeļ ģenerators un pašus riteņus darbina elektrība .Un dažādās tehnikas vienības var likt vienu un to pašu dzinēju ( vai vairākus ) ( gan kuģī , gan eskavatorā , lokomatīvē ....) jo visi tāpat ražo elektrību .

Kuri ir lielākie dzinēji un aptuveni cik vienības ( protams ja tāda info ir ) gadā saražo ?

vienāda tipa dzinējiem, ko ražo sērijās, kuģu dzinēji atšķiras no sauszemes dzinējiem. pamatā dēļ eļļošanas un dzesēšanas sistēmas. tas dēļ ekspluatācijas apstākļiem - zvalstīšanās.

lielajiem kuģiem dzinējus izgatavo individuāli. nosauksi dzinēja modeli, un ražotājs jau zin, kam tādu ir piegādājis.

piemēram tai pašai Rīgas Varmai. Tādi Sulzer ir tikai šā tipa ledlaužiem, visas rezerves daļas tikai uz pasūtījumu. bet Brīvostas velkoņiem, ir sērijveida CAT.

lielākais dzinējs, ko esmu skatījis savām acīm un bijis spiests palīdzēt tīrīšanas darbos, bija divtaktu, zemapgriezienu(max 140 apgr/min), reversējamais dzinējs ar cilindra diametrs 68cm. diemžēl kodu vairs neatceros.

krix 16.05.2013 14:50

acer rakstīja: Braukāju ar VW PASSAT B4 1.8 benzīnieku, bremzējot jūtu, ka priekšā vairāk bremzē nekā aizmugurē. Nevarēju īsti saprast , ko darīt, paprasīju kaimiņam, lai izbrauc un nobremzē tiešām var redzēt, ka priekšā vairāk bremzē , bet kad uz rociņa palaiž , aizmugurē ideāli nobremzē. Ko darīt? Ko taisīt vai mainīt?

Otrs jautājums, vai ir jēga likt konusa veida gaisa filtru 75 Zs auto? Kādi plusi un minusi? Un es plānoju likt gāzi, ar kādām problēmām saskaraties ieliekot gāzes iekārtu ?

konusa filtrs parasti ir mazgājamais gaisa filtrs, bez kastes. vai esi gatavs regulāri to mazgāt un eļļot? bez apkopes, samazināsies gaisa caurplūde,pieaugs patēriņš utt

bet lielas netīrības gadījumā filtrs salūzīs, lai motors tiktu pie gaisa. kā tas man gadījās, kad nopirku 2.0L 16v un iepriekšējais īpašnieks mani nepabrīdināja par tādu extru kā mazgājamais gaisa filtrs.

PS tu ceri, ka ar šādu filtru tavs nepilnais simtiņš zirgu ātrāk skries?

krix 16.05.2013 14:38

Shiirs rakstīja:

krix rakstīja: laikam nedaudz nepareizi izklāstīju savu domu par "falšo" Recaro. tāpēc atļāvos izmantot Šhiirs komentāru

Shiirs rakstīja:

... Tu tak nejedz kas ir kvalitaate. Ta vieta lai nopirktu parbauditu preci, tu izvelies kautkadus pakaljdarinajumus...

Kā mani informēja bērnu autokrēsliņu tirgotāja(sieviete).

Recaro bērnu autokrēsliņi neesot pašu Recaro ražojums, bet gan citas vācu kompānijas, neiegaumēju to brand, ražojums. Ar zemākas kvalitātes materiāliem(vairāk dilst un mazāk elpo) un nav paredzēti tik ilgam kalpošanas periodam, ja salīdzina ar pārējo Recaro produkciju.

Šis DE uzņēmums izmanto Recaro vārdu un stilu, par ko pārmaksā(15-20%) un uz ko "ķer" vīriešu kārtas pircējus.

Ja viņai ir taisnība, tad visus jaunos, "zinošos" tēvus paķer uz muļķi ar sava veida pakaļdarinājumu.

Panjem un patausti stm un recaro. Tieshi stm ir zemaka materialu kvalitaate. Es aptaustiiju abus un piemaksaju tos 25ls par recaro. Pietiks vienreiz dirst, aizej uz veikalu un apskaties. Autokreslini.lv ir abi modelji.

nestreso. viss ir kārtībā.

kā jau rakstīju, gan izčamdīju, gan notestēju sēdinot puiku iekšā, pat atļāva ielikt un paskatīt kā izskatās iekš automašīnas.

un nopirku BeSafe, samaksājot mazāk kā būtu piķojis par Recaro, jo BeSafe puika sēž augstāk un ir ērtāk regulēt gulēšanas - sēdēšanas pozīcijas.

PS kāpēc Tu domā, ka fekāliju izvadīšanas process jeb diršana ir jāveic pa posmiem? vienreiz aizej, izdari un kārtībā. vai arī tas tagad moderni, noraut procesu, lai varētu aiziet otru reizi?

krix 16.05.2013 14:30

anonimikis rakstīja: www.delfi.lv/...

savulaik biju iesaistījies vīnu tirdzniecībā, tāpēc iznāca tikt uz prezentācijām un degustācijām. vislabāk parasti garšoja pirmais piedāvājums(jaunākais gads) un vislabāk atcerējos beidzamo(biezākais pēc cenas).

tāpēc visiem saviem kundēm parasti ieteicu, ja garšo, tad dzer, ja nē, tad naf maksāt naudu un taisīt seju - esmu zinošs gurmāns.

un lai cik dīvaini nebūtu, visi vinčuki, kas man garšoja, parasti bija no 1. ievestās partijas, bet nākamā jau bija nekāda, vai ievesti tikai vienā nelielā daudzumā, un vairs nebija pieejami.

krix 16.05.2013 4:09

zinu dažu senioru, kam vecums ir 78, bet ātrumu pārkāpj krietni biežāk un trakāk kā es. katru vasaru brauc atpūsties uz Horvātiju, kur pa ceļam vienmēr pamanās papļāpāt ar kādas svešas valsts policistiem.

ir tādi, kam 70+, bet ikdienā brauc akurāti un ātrāk par baudāmo Meriva

nedomāju ka augstāk uzskaitītajiem ir nepieciešama šāda akcija, bet tiem, kuri izbrauc 3x gadā tas būtu noderīgi.

krix 16.05.2013 3:54

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: kāpēc jāpērk kaut kāds sūda urlu bmw vai mercedess, ja var paņemt kadiljaku vai porše?

kadiljaks ir tas pats žopelis (ģenerālis motors)

un poršs jau tagad pēc būtības ir fofāgens

tas apmēram tāpat kā apgalvojums, ka franči nemāk taisīt labas mašīnas.... tad man jāprasa - vai Bugatti Veyron ir nav nav laba mašīna

Nu Bugatti Veyrons vispābā ir vācu ( VW )nevis spranču auto.

Nav svarīgi kur tas zavoc atrodas. Un kas to ir dibinājis. No 1998. tas ir VW grupas uzņēmums. Un tas Veyrons tāds ņiprāks golfs vien ir

vai "IBM Latvija" ir tas pats kas "IBM"

nav bazara kur atrodas zavods.... bugati pieder francijas fofāgenam... francijas fofāgens savukārt pieder fričiem

vienkārši pārsteidz apgalvojums, ka opelis ir sūds (to es neapstrīdu), bet kadiljaks redz ir ahujennā (vot to gan es neatbalstu) mašīna

ir man opel g astra, un bija renault megane 2(pat divas, tikai pirmo nedaudz par ātru izbeidzināju). neatminos, ka kaut kas īpaši būtu lūzis. uzliekot original detaļas viss kalpo godam. stūres reikas abiem vājās vietas. opel pat rūsē tikai agrāk bojātā pakaļējā arka, kaut LV no 2006.gada un šeit noskrējis 250k km.

nepieciešamās funkcijas pilda labi jeb normāls ikdienas darba transports ar zemu degvielas patēriņu.

krix 16.05.2013 3:37

laikam nedaudz nepareizi izklāstīju savu domu par "falšo" Recaro. tāpēc atļāvos izmantot Šhiirs komentāru

Shiirs rakstīja:

... Tu tak nejedz kas ir kvalitaate. Ta vieta lai nopirktu parbauditu preci, tu izvelies kautkadus pakaljdarinajumus...

Kā mani informēja bērnu autokrēsliņu tirgotāja(sieviete).

Recaro bērnu autokrēsliņi neesot pašu Recaro ražojums, bet gan citas vācu kompānijas, neiegaumēju to brand, ražojums. Ar zemākas kvalitātes materiāliem(vairāk dilst un mazāk elpo) un nav paredzēti tik ilgam kalpošanas periodam, ja salīdzina ar pārējo Recaro produkciju.

Šis DE uzņēmums izmanto Recaro vārdu un stilu, par ko pārmaksā(15-20%) un uz ko "ķer" vīriešu kārtas pircējus.

Ja viņai ir taisnība, tad visus jaunos, "zinošos" tēvus paķer uz muļķi ar sava veida pakaļdarinājumu.

krix 15.05.2013 6:31

Chankaishi rakstīja:

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Vai tad Vecmiilgraavja kugju remonta fabrikjii to nedara? Veel jau ir taa metode ar petroleju un papiiru, ja plaisas iziet uz aareejaas virsmas. Diezgan preciiza.

remonta fabriķis strādā uz pusslodzi. liela daļa specu jau pensijā vai pensijas vecumā. jauno nav, no neesot vēlmes mācīties.

būs jāpamēģina ar petroleju, bet pašlaik nav uzpariktes ar ko izgrozīt. tāpēc labāk uzticu citiem.

krix 15.05.2013 0:22

VWfans rakstīja: GB12 teica, lai par Opel-Mokku veidoju atsevišķu tēmu. Tad nu es viņam klausu un tā daru. Manuprāt, Opel-Mokka ir ļoti iekārojama sākuma komplektācijā ar 1,6 litru benzīna motoru. Ko Jūs sakāt?

www.youtube.com/...

saku, ka piedāvātais rullītis nav skatāms dēļ tirliņa tizlajās brillēs.

un iekārojamas( sākuma komplektācijā) ir lielākā daļa garkājainās lielo acu(vismaz 3.izmērs) īpašnieces, ja kāda ir vārdā Opel-Mokka, tad iepazīstini...

varbūt iekārošu

bet tā, mans dubļu lācis - Nissan ir krietni labāks.

krix 14.05.2013 23:49

bobcat rakstīja:

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Paši ar to neņemamies, izmantojam ārpakalpojumus.

Par motoru galvām ar Quali motors

Par kloķvārpstu remontu Volks, tajā pašā adresē kantoris blakus durvīs. Prasi viņiem.

Kas ir nedaudz lielāks motors? Kuģa vai ?

kuģa gan.

Iesūtīts: 2013-05-14 06:46 Vienu dienu uz treilera redzēju tādu zemo pašizgāzēju, kāds braukā pa ieguves šahtām zem zemes, zems ļoti. Vai nu no ostas veda uz Donbasu vai kur citus, iekš LV taču šahtas nav.

Interesents aparāts izskatījās.

varbūt jau gatavo jaunajam ogļu terminālim Krievu salā

krix 13.05.2013 22:28

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

krix 12.05.2013 17:40

Pirmais rakstīja: vispār purvā jau sen bija laiks atvērt dažādu tehnikas marku autorizēto servisu....

varētu spiest uz reklāmas saukli "mēs sataisīsim pat to, ko dīleris sačakarēja"

un kurš raks kūdru?

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti