varbūt ne pa tēmu, bet kas LV tagad ir Shell eļļu tirgonis?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
varbūt ne pa tēmu, bet kas LV tagad ir Shell eļļu tirgonis?
bobcat rakstīja:
Pirmais rakstīja: interesanti
vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku
Ne tikai drīkst, bet arī vajag tā darīt. Lai tas bezpriģels beidzās, vienīgi Deksteram nebūs par ko raudāt.
Es, piemēram, pat savam rūpnīcas džerim sūtu info par cenām šeit. Ir pat speciālajā dīlera servisa i-neta lapā sadaļa kur var ar lietiskiem pierādījumiem (piedāvājums vai pavadzīmes kopija) ietekmēt cenas. Pēc pēdējās reizes, kad vietējais Bosch atsūtīja piedāvājumu par augstspiediena sūkni, cena tika ļoti labi koriģēta un klients nopirka pie manis to sūkni.
Un ko tas LV tirgū mainīs, ja Tu sūdzēsies?
vajadzēja Nissan Kaskaišam gumijas kovriku bagāžniekā, lai iepriecinātu tjošču jubilejā. apvaicājos Nissan pārstāvjiem Norde un pie VEF, laikam Aura Auto.
cenu atšķirība nedaudz šockē. Aurā uz pasūtījumu(2nedēļas) cena laikam bija ap 30Ls, bet Norde cena gandrīz 50Ls. biju skops un gaidīju 2 nedēļas.
saņemot painteresējos par to cenu starpību. It kā esot noteikts pa kādām cenām dīlerim ir jātirgo detaļas un aksesuāri, bet daži esot vairāk pietuvinājušies un nekādas sūdzības nedarbojas.
DekstersFF rakstīja:
VWfans rakstīja: Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!
Jaunai mašīnai jau EGRs jāmaina??
nu paskatoties, cik viņš km ir nobaudījis, tas vēl ir labi. laikam tomēr ir pāris reizes iespiedis pedāli grīdā.
jo ir vēl spicāki degvielas taupīšanas komforta baudīšanas upuri.
eddyyss rakstīja: Sveiki,
ir doma iegādātis Audi 80 1997 1.6d , bet nomāc auto apgriezieni tukšgaitā.
Saimnieks, sakot, ka esot saregulēts ziemā, (pats nav regulējis, draugs) lai ātrāk uzsilstot un, lai būtu lielāka jauda.
Patēriņs sakot, vidēji ir 6-7l , kas manuprāt, ir par daudz priekš 1.6dīzeļa. Apgriezieni bija virs 1000apgr/min
Kādas ir jūsu domas par apgriezieniem, varbūt, vaina ir sprauslās vai tmldz. ?
a cik tu gribēji patēriņu?
kam tev pirkt audi80, kam jau tagad zināms, ka sūknis jāregulē vai pat jāremontē?
IkdienasViesis rakstīja: Ko iauto Tauta domā par nissan juke auto. Ir doma tādu iegādāties savai meitai. Savas sonatas esmu veiksmīgi nomaksājis, tagad, kamēr vēl līdz pensijai desmitgade ir palikusi, jāizmanto iespēja paņemt vēl kādu jaunu auto. Un jāsaka godīgi - man ir iepaticies jaunais JUKE. Tiek piedāvātas daudz dažādas komplektacijas - arī 1,5 motoriņš ar "automatu" un Sport paketi. Ar virsbūvi melnā metalikas krāsā būtu optimali labs variants. Izskatās ļoti labi. Pie stūres sajūtas ļoti pozitivas- pat man, ar 1,91 augumu un 120 kg masu... Aizmugurē gan vietas tur pamaz. Vadāmība tam auto izcili laba, gaita arī laba, spēciņa tikai tam motorītim (117 zs) varēja būt pavairāk. Izskatās , ka cilvēkiem tas auto patīk - ne velti, pēdējo mēnešu laikā- viens no visvairāk pārdotajiem auto pie mums. Anotacijas pagaidām par to auto salidzinoši maz, jo modelis vēl jauns. Populārākie iebildumi pret auto salonos - nav pieejams ksenons un neapgaismojas salona spogulīši.... Ko domā zinātāji, kam ar JUKE jau ir kaut minimala pieredze?
patīkams braucamais. meitenei labāk 16", augstāka riepa būs.
modernā plastmasa, skrāpējas kā pārējiem.
nevajag to mazo dīzeli, ja gribi automātu.
nosēņos to mazmotoru īsā laikā.
nesen tika atvērts viens Suzuki Jimmy, tur ieplūdē nebija brīvas vietas, tikai darvai līdzīgs smāķis. pa pilsētu braukusi sieviete, nu ļoti akurāti. Noskrējiens nekāds, motors tuvu norakstāmam.
labāk lai piecieš nīkulību, bet vismaz nenosportos uz jumta.
bobcat rakstīja: Vispār jau ir gan tas pats, cienījamais GB12. Ja tu nepērc preci šeit, nemaksā nodokļus šeit, utt. Kā tu vari prasīt, lai viss būtu ideālā kārtībā un tev pretī sēdētu izglītots cilvēks? Un ja tev vajag palīdzību, kādas problēmas risināšanā kāpēc tad tu nebrauc uz citu valsti, jo tur taču būs lētāk.
Ok, tas kas daºas uz ceļiem un citās lietās pie mums norādā tikai cilvēku poh-uj-stisko attieksmi pret sevi. Jo nezkapēc kaut kā aizmirstas, ka nav tādas valsts, bet ir cilvēku grupiņa ar līdzīgām interesēm vienā iedomu teritorijā. Ceru ka domu saprati.
kāpēc Tu domā, ka pērkot detaļas no aizrobežas netiek maksāti nodokļi? vai tad to dara sūtot skaidru naudu aploksnē?
un kur kāds teica, ka nevēlas maksāt par servisa veikto darbu? klients negrib maksāt par stulbu atbildi, ka tik vecu tehniku neapkalpo.
kāpēc var izsaukt specu no SE, kas apskatīs 1968.gada dampi un parādīs kā izvilkt čaulas un nomainīt blīvslēgus? Un tieši tas pats servisa cilvēks aizbrauks atpakaļ uz SE, lai nākamajā dienā veiktu dzinēja 2000mh apkopes darbus MultiDocker iekrāvējam.
Bet pie mums pat nedomā meklēt kādu dīlerservismeistaru, kas gribēs līst iekšā kādā vecākā aparātā.
kāpēc leiši ir ar mieru tirgot detaļas gandrīz pa iepirkuma cenu arī LV klientam? ne tikai tāpēc, ka tā viņu meistari tiek pie darba, naudas un zināšanām, ka it kā pietiek ar dīlera % par rezerves daļu notirgošanu, bet domāju ka tādā veidā viņi galvenais iznīcina savus tiešos konkurentus LV. Un ja tas tā ir, tad kāpēc mūsu bāleliņi nevar atdot tās detaļas par iepirkuma cenu(max +10% noliktavai)?
Vai vari atklāti pateikt, cik % metat klāt katrai detaļai? 100%, 200% vai vairāk?
Esmu sastapies ar ļoti labām atlaidēm pie auto rezerves daļu tirgotājiem. Nedomāju, ka iedodot man 36% atlaidi(kas nozīmē ~ 55% uzcenojumu) Lemfjordera detaļām, rez.daļu tirgotājs iebrauks mīnusā.
Tieši tāpat kā uz skrūvēm, stiprinājumiem, instrumentiem u.c. lietām.
msh rakstīja: Visparastākais 8v motoriņš ar kodu 2E un digifantu. Principā jāatrod jēdzīgāks serviss par esošo. Kur tu atrodies - rīgā?
cilvēks centās, meklēja un pat dzinēju sabildēja, lika lielas cerības saņemt nopietnu atbildi uz savu jautājumu.
Meklēju meistaru kam šāda mašīnīte ieinteresēja – atrast kur ir problēma )))
un ko saņēma? apstiprinājumu jau tam ko zināja? vai arī tas tāpēc, ka viņš no "bedres"?
msh rakstīja: A kas man tur tajā bedrē būtu jādara? Nu jau reizi gadā to vietu pagodinu ar savu apciemojumu, pietiek
tad redz kur tas suns norakts. Tu ir nākamais mesija, kas ziedo sevi sabiedrības labā un centies visus izvilkt no bedres...
bet Tevi nesapratīs un vilkšana neveiksies, vismaz kamēr apgalvosi ka Tavs auto ir īstais un vienīgais.
Atsakies no tā, un redzēsi ka tauta Tev sekos lielos pūļos, bedre iztukšosies un visas valsts tiks uz zaļā zara.
Please?
bobcat rakstīja:
krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?
Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts
gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.
bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km
Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?
šādā veidā rēķinot es arī elektromobilim varu dabūt patēriņu, salīdzinot ar ko arī URAL patēriņš būs pati ekonomija.
manā skatījumā patēriņš ir reāli ielietie litri uz reāliem kilometriem, pie tam reālo patēriņu zin tikai pats auto vadītājs.
tālākais piemērs ar taupīgo pensi ir spilgts piemērs.
msh rakstīja: Kā tas ir - nevaru pacelt? Naudas detaļām man ir vairāk nekā laika tās detaļas ielikt mašīnā - tāpēc arī detaļas tiek nesteidzīgi nelielos daudzumos meklētas un pirktas
GB12 rakstīja:
Lūdzu, citāts:
"astoņdesmito gadu beigu mašīnās vispārējos vilcienos bija pieejams tas, par ko tu tik ļoti sajūsminies jaunajās lamatās, vieglāk ir pateikt kas nebija - elektroniska tiešā benzīna iesmidze, ksenons [bija, bet ne mašīnās], DSG, ESP [neviens vēl nebija ABS tik tālu attīstījis]"
Ctrl+C/Ctrl+V... vai arī gribēsi teikt, ka neesi to rakstījis?
Priekš īpaši stulbiem cilvēkiem tagad esmu izcēlis pāris vietas
GB12 rakstīja:
Ar šo varam tēmu arī slēgt. Uzvesties kā urlātam un vēl ar to lepoties. Pie tam, attaisnot savu uzrislo uzvedību ar - citi dara vēl trakāk... nu labi, gan dzīve izmācīs.
Dzīve izmācīs varbūt vienīgi tevi, tb tu kādreiz arī kaut ko ieraudzīsi kā lietas notiek ārpus rīgas.
kurš Tevi Rīgā tā ir aizvainojis, ka esi palicis vienīgais, kas kaut ko dara ārpus galvaspilsētas?
DekstersFF rakstīja: Pēc personīgās pieredzes varu teikt sekojošo- nebrauciet uz turieni.
Pēc testa veikšanas tiek nosaukta viena cena sūkņa remontam, pēc remonta veikšanas tā ir jau cita, netiek ievēroti pašu noteiktie remonta termiņi, komunicēts tiek tikai krieviski un pie iebildumiem tiek vienkārši nomests telefons un komunikācija beidzas.
Ekskavators bija nodarbināts līgumā paredzētā kārtībā meža ceļa būvē, apstājās dēļ degvielas sūkņa. Par cik šis serviss piedāvāja ātru remontu par pieņemamu cenu ( ne mazu, 700 ls) , piekritu avio detaļu piegādei par papildu samaksu un ātram remonta termiņam.
Tas viss izrādījās pupu mizas. Detaļas tika piegādātas 10 dienu laikā, lai gan solīts bija 3 dienās. Visticamāk no manis paņēma naudu par eksprespiegādi, lai gan tā tika veikta standarta ceļā kopā ar citiem pasūtījumiem. Piedevām vēl tika paaugstināta remonta samaksa. Man nebija izvēles, tehnika stāvēja, citu sūkni taču nepirkšu un biju veicis iemaksu, lai tiktu iegādātas rez daļas remontam.
Varbūt kāds toreizējais menedzerītis nolažojās, bet nu mans skatījums uz to kantorīti ir šāds.
rezerves daļu piegāde LV vispār ir prātam nesaprotams pasākums.
detaļas(smidzinātāji, sprauslas, plunžeri u.c., pat cilindru čaulas) SE normāli ir pieejami 24-48h laikā. Arī 1973.gada Ford dīzelim. LV piegāde 10 darba dienās.
Un ja nav rezerves daļu, tad kāds normāls remonts te var būt, man vieglāk ir uz Tallinn aizvest un pēc pāris dienām saņemt atpakaļ. Diemžēl.
Shiirs rakstīja: Hulji juus *******ies? Uzliekat gaazi ja ir tik saapiigi liet 8,5 litrus uz 100. Tad eediis chetrus latus uz simts.
истину глаголишь
jaunākais ieskrūvēja šo padarīšanu savā Accord, tagad vizinās kā laimīgs mamuts un ir aizmirsis terminu L/100km. esot 4,5LVL/100km
Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?
[
Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts
gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.
bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km
recluse rakstīja: 5-6 L degvielas vai līdz 5 -6 LVL uz 100 km? Ir tāda lieta kā autogāze, piemēram, 323 mazda vai kāds golf aprīkots ar gāzes iekārtu, virs 5 LVL uz simta nez vai spēs notērēt.
var gadīties, ka pie ļoooti ierobežotiem līdzekļiem, vajadzēs izvēlēties vai nu gāzes iekārtu vai transporta līdzekli.
bet tā mazrijīgs bija acainais VW Polo 2003. vai 2004. gada ar 1.4D motorīti. Pilna bāka pietika 800km tieši tāpat kā 530 3.0D BMW, jauktā 50/50 braukšanas režīmā.
Chankaishi rakstīja: Vot njemshu un palaidiishu baumu! kaapeec taads uzdevums dots? Jo beidzot no Krievijas sanjemti redari, kas nosaka dzeeraajus, bet pleeve, toneejums traucee
gribi teikt, ka tas ir iemesls kāpēc arī Krievijā vairs neļauj līmēt tapetes priekšējos sānu logos?
zhuks rakstīja: Colts ir nogāzēts un vizinās ar izmaksām 2,5 - 3,0 Ls 100km. Patēriņš tāds pats, kā ar benzīnu, smakas no gāzes nav nemaz, jaudas zudumus ar nekādus nejūt- uz priekšu iet sprigani. Tik jocīgi- piepildu pilnu bāku un samaksāju 10,-
un cik km iznāk noripināt uz gāzi, ja uzpildies par tiem 10LVL?
GB12 rakstīja:
krix rakstīja: negribēju cept jaunu, šis izskatījās atbilstošs nosaukums.
dienās iznāca papļāpāt ar valsts struktūru darbiniekiem, kas vairāk zināmi kā CP ekipāžas.
tad tagad, sākoties saulainajam laikam, esot dots uzdevums pievērst papildus uzmanību auto stiklu tonējumam. ir arī izdalītas mērierīces. tiesa tikai 2 uz visām Rīgas ekipāžām.
nevis ķert visus un mērīt, bet pievērst uzmanību īpaši nekaunīgajiem.
Nu, vairāk jau arī nevajag. Cik tad tādi ir palikuši? Varbūt kādas 2 mašīnas gadā sanāk redzēt ar tumšajiem stikliem un LV numuriem.
Manuprāt, tas noteikums gan ir stipri idiotisks.
Viens ir mans kaimiņš, otrs vakar noņēma plēves. Ja jau es zinu 2, tad noteikti, ka ir vēl. Precīzu statistiku zin Dartz un citi kantori.
Man arī ir plēve uz priekšējiem logiem, vairāk stiprībai, lai neizbirdina. 5% laikam, un pat skatei der, bet labāk patiktu tumšākas.
VWfans rakstīja: Krix
Nissan-Navara ir diezgan kratelīgs auto. Esmu braucis pie stūres ar tādu. Daudz patīkamāks gaitā ir Nissan-Pathfinder.
man gan ir Pick-up(D22), ne Navarra(D40), jo nedomāju, ka zināsi atšķirību.
ja nepatīk, ka vieglā pakaļa lēkā, tad iemet liekus 200kg līdz un nekas Tev nekratīsies.
uzliec 31.5' ripuļus, iepūt pareizu spiedienu un komfortabli aizripini pa Vecpiebalgas šausmu ceļu.
Ātrums ap 90-95km/h, patēriņš nepārsniedz 8.5l/100km, dzinējs šausmīgi nerēc un visas uzbrauktuves un nobrauktuves var izbraukt ar 90km/h.
Iesaku Tev nomainīt transportu. Varu aizdot savu veco Opel Astra G. 1.6benzīns, ar tomātu. Lido perfekti. Īpaši baudāms pie ātruma 105km/h, jo tad vaskotam logam pat slotiņas nav jādeldē. Un patēriņš tikai 6l/100km.
Varbūt kļūsi par autovadītāju, ne tikai gliemezi-kaifotāju.
negribēju cept jaunu, šis izskatījās atbilstošs nosaukums.
dienās iznāca papļāpāt ar valsts struktūru darbiniekiem, kas vairāk zināmi kā CP ekipāžas.
tad tagad, sākoties saulainajam laikam, esot dots uzdevums pievērst papildus uzmanību auto stiklu tonējumam. ir arī izdalītas mērierīces. tiesa tikai 2 uz visām Rīgas ekipāžām.
nevis ķert visus un mērīt, bet pievērst uzmanību īpaši nekaunīgajiem.
VWfans rakstīja: Krix
Domāju, ka posmā Baltezers-Rīga būtu īsti vietā ātruma ierobežojums 70 km/h, jo gar šosejas malām ir daudz visādu nobrauktuvju uz mājām, ēstuvēm, ezermalu. Uz galvenās šosejas pamatjosla bieži maina virzienu, jo ir izveidotas kabatas bremzēšanas un ieskrējiena joslām. Satiksme ļoti intensīva. Būtu daudz komfortablāk, ja visi tur brauktu ar 70 km/h!
šis posms ir daļa no visas Via Baltica maģistrāles. jau tā viss Rīgas apvedceļš ir pārvērsts no maģistrāles par sēņotāju paradīzi. gan luksofori, gan 70 zīmes.
konkrētā posmās nav nekas tur daudz - uz Rīgu viesnīca Baltic Inn, no Rīgas sīka bodīte(Daugavas veikals jau ir slēgts) un picērija(un tā pati jau Baltezerā). mājas, kas mēs tagad pirms katra ceļa uz kādām mājām saliksim 70 vai 50? vai Tev ir sapnis - ceļa zīmju daudzumā noķersim un apdzīsim Vāciju? un kas ir kaut kāda mistiska nobrauktuve uz ezermalu? īpašā vieta gliemežu burziņam?
ieskriešanās un bremzēšanas kabatas tam ir domātas, un, lai varētu tās izmantot, auto transportam ir paredzēti vadības 2 pedāļi. ar bremzes pedāli saprotu tev nav problēma, bet piespied to gāzes pedāli arī kādreiz...
ieskriešanās josla ir jāizmanto ar apziņu, ka es ieskriešos uz 90 vai 100, un mani ielaidīs starp vai paspēšu pirms, bet nevis ar paniku acīs, "sliktie" lidotāji, apdraud mani, jo negrib vilkties ar komfortablo 70.
komforts ir mājās, autovadīšana ir darbs. smags darbs. ne tikai kravas auto vadītājiem, kam noteiktas obligātās atpūtas stundas, bet arī Tev.
un personīgs lūgums, ja redzi, ka no aizmugures tuvojas Nissan Navarra, tad piedod gāzi, jo es savu solījumu atceros...
VWfans rakstīja: Posms Baltezers-Rīga nu nav labs piemērs! No Baltezera beigām līdz nobrauktuvei uz Vidzemes šoseju ir kādi 2 kilometri. Kāda jēga tanī īsajā posmā baigi ieskrieties? Var taču to intensīvās satiksmes posmu nobraukt ar kādiem 75-80 km/h.
Kāpēc slikts piemērs?
Tas ir vislabākais lēno agresijas raksturojums.
Problēma ieskrieties nav, jo ceļš iet no kalna lejā. Ieskrējies 90 un brauc. Un ko nozīmē nobrauktuve? Tur būs jāapstājas? Vai tā atkal attaisno Tavu vilkšanos uz 50km/h uz leju pa brauktuvi kur atļauts 90km/h?
Apsolu, ka Tavu 1.3 Merivu, kas tur nevar ieskrieties, iestumšu līdz maksimāli atļautajam ātrumam, ja sanāks braukt vienlaicīgi.
Tik uzliec riepu uz 5.durvīm, lai nenoskrāpē krāsu.
aansis rakstīja: Vai kāds zin, kur var dabūt gumijas degvielas trubiņas ar auduma apvalku "uz svaru"? Gribas vienu vecu tehnikas vienību reanimēt, bet izrādās, ka tik vienkārša lieta ir problēma.
iegriezies traktortehnikas un kravas auto rezerves daļu tirdzniecības vietās, tur atradīsi ko atbilstošu.
un bez auduma apvalkiem ir tak arī sporta - ar metāla apvalku. un ja dikti gribas, var pat sameklēt metāla ar dubultajām sienām.
M77 rakstīja: Vēl par to pašu braukšanu pa šoseju - Sigulda-Rīga - braucot ar +20-30 km/h var aizbraukt ~10 minūtes ātrāk, bet jārēkinas, ka dīzelis aiziet kādu 1-1,5 litrus vairāk, finansiālā ziņā tas noteikti nav īpaši izdevīgi, drīzāk atbalstu mierīgu braukšanas stilu, ievērojot pietiekamu distanci, nesaprotu tos "māksliniekus", kas pa divu joslu brauktuvi brauc viens otram garām ar pāris km/h ātruma starpību - ieguvums no tāda ātruma tiem pierīgas braucējiem ir vien sekundēs mērāms, ko ātri pazaudē pie pirmajiem krustojumiem Rīgā.
posmu Silgudas Betons - Jaunciema gatve(Rīga) var izbaudīt 13,6min...
Nortel rakstīja: Brauc kā gribi, bet Tev nav nekādu tiesību pieprasīt citiem pārkāpt CSN un pielāgoties tavam braukšanas stilam!
un kāpēc neprasīt, lai pielāgojas? Ja es pēc Berģiem ripinu ar saviem 90-95, un mani apdzen, tad uzbraucot uz Tallinas piķa pa loku velkas ar 50km/h, tur mierīgi var braukt 70, un pat 90 nav grūti.
OK ne labākais piemērs, bet apdzīvota vieta Baltezers, virziens uz Rīgu. Cauri ciemam jābrauc 50km/h, bet dzīvē pat paši, paši jau pēc tilta brauc ap 65km/h. Un tā arī turpina vilkties arī pēc zīmes, kaut arī ceļš no kalna un nekas netraucē. Un nepalielinās viņi ātrumu, pat tad, ja tos sāk apdzīt sliktie, nu tie ar 1 vai 2 cipariem numura zīmē. Un daudzi pat nepaies maliņā, pat pie Tava ieslēgtā pagrieziena.
Vai vēl, šoreiz mocisti, kas izdomājuši ka braucot bariņā, var braukt 2 moči blakus. Smuki izskatās, bet na...a čoperēt uz 85km/h? Un nedomā ka pavirzīsies malā, lai palaistu garām, vai piebērs ogles. Tāpat deguns gaisā un purkšķina.
Vēl piemērus, kad tomēr lēnajiem ir jāpiemērojas citiem?
DekstersFF rakstīja:
krix rakstīja: varbūt ne pa tēmu, bet kas LV tagad ir Shell eļļu tirgonis?
www.jungent.lv/...
danke