iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
krix 29.04.2013 18:26

DekstersFF rakstīja: Nebraucu lēni, nesēņoju. Parasti atļautais + . Nobraucu diezgan daudz, ne ar vienu braucamo nevienu riepu pārsitis neesmu.

Tad kāpēc jābrauc lēnāk? Jo esi tizls un neredzi ceļu.

nesēņoju, un reizēm braucu lēnāk, nobraucot ļoti krietnus km, un redzu affigenna labi(rīt medkomisija pateikšu precīzi), bet tik vai tā esmu pārsitis riepas. nu kādas reizes četras

divreiz ar nelielu braukšanas pieredzi, braucu gana ātri un pārbaudīju bortakmeņus. varbūt vajadzēja braukt lēnāk, bet drīzāk vairāk nospiest gāzi, lai motors izceļ.

Bet reizi kad Rīgā iebraucu peļķē noslēptā bedrē(ap 30cm dziļa) un tieši tāpat ieberzās arī otrs aiz manis braucošais šoferis, nu nekādi uz ātru braukšanu nevar, un lēna braukšana caur šo peļķi būtu maksājusi dārgāk.

4.riepa ir uz bezceļa un pats muļķis.

Mana pārsisto riepu bilance rāda, ja autoskolā mācītu arī kā veiklāk izbraukt līkumus, ne tikai ka aizvizināties līdz korkām, tad gan es mazāk riepas būtu mainījis, gan daudzi citi mazāk sēņotu.

krix 29.04.2013 8:32

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pirmais arī Tu kā ValdisM kurpes pērc pa vienai?

Kurpes, tāpat kā bremžu klučus un diskus pārdod pa pāriem. Amortizatorus , atsperes, gultņus un šarnīrus pārdod pa vienam. Laikam auto inženieri un auto deraļu inženieri ir glupāki par mums - Iauto EKSPERTIEM :

var nopirkt arī vienu bremžu disku, un vienu riepu.

Bet brāķētu amoru, lai maina pārdevējs. Ja viens amorts ir nolietojies, tad nevajag lolot cerības, ka otrs ir lielisk¿ kārtībā.

Gluži kā ar kurpēm...

Vienu riepu tirgotājs pārdod nelabprāt, tipa izjaukšot noliktavas uzkrājumu. Pat Reifendirect savulaik pārjautāja: Vai tiešām vēlos pārmaksāt ka piegādās tikai 1 riepu, bet ne pāri?

krix 28.04.2013 12:36

Nortel rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

uz Tallinas piķa izlecēji ir 80km/h gar pašu vidus līniju. un, ja tādu(īpaši twiteru ar PL numuriem un viņu sekotājus) sāc apdzīt, tad spītīgi nepaņems puskorpusa platumu pa labi, pat pie brīvas nomales, un ar pagriezienu neinformēs par priekšā notiekošo.

krix 28.04.2013 12:31

krix rakstīja:

VWfans rakstīja: Velomens

Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.

2002.gadā, 12:18 no VEF kultūras pils, 13:05 šķērsots Ainažu RKP, 15:18 nodots sūtījums Tallinn. Otreiz vairs neesmu mēģinājis un īsti arī negribu.

auto VW Bora V6 4motion.

un nesteidzoties(spidometra rādījums ap 98km/h) šo pašu(ties bez RKP) esmu veicis 03:50 līdz 07:40(uz Tallink prāmi) ar Nissan Navara.

krix 28.04.2013 12:24

VWfans rakstīja: Velomens

Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.

2002.gadā, 12:18 no VEF kultūras pils, 13:05 šķērsots Ainažu RKP, 15:18 nodots sūtījums Tallinn. Otreiz vairs neesmu mēģinājis un īsti arī negribu.

auto VW Bora V6 4motion.

krix 22.04.2013 14:22

VWfans rakstīja: Deksters

Nu tie citi attiecīgi biežāk maina stūres pirkstus. Es tā neesmu ar mieru.

cik tad bieži Tu maini tos stūres pirkstus?

krix 21.04.2013 23:19

Citroen C2 VTR 1.4L benzīns.

pats un dzīvesbiedre nobraucām no 78km līdz 145 000km. nepilnu 3gadu laikā. Vidējais patēriņš vasarā ap 5.0L/100km. Rekords bija 4.2L/100km(Rīga-Sopota-Rīga). ziemā ap 6.3L/100km. Braukšanas ātrums normāls i es apdzinu, i mani apdzina - ap 100km/h uz spidometra.

tad pabraukāju ar LincolnTown Car, kur maršrutā Rīga-Rauna patēriņš bija ap 9.2L/100km(nu varbūt mazliet uz sēņotāju vilka, jo ātrāk par 57 jūdzēm uz cruise neliku).

Nu tagad ir Nissan DoubleCab. Ja ir vasaras riepas, tad Saulči-Rīga(iesk.Pilsētu)-Saulči patēriņš sanāk 9.2L/100km, ja tālāk tad 8.9L/100km. Ja ar dubļu riepām tad +2L/100km klāt automātiski. Tas tad ja spidometrs rāda ap 95-97km/h. Ja pie tam pabrauksi ar 130km/h, tad attiecīgi tērēs ap 13L/100km

krix 21.04.2013 23:04

VWfans rakstīja: Krix

Ja ceļa segums ir izteikti slikts, vai tad arī liksiet drāzties ar 90 km/h? Bērzkroga - Vecpiebalgas - Madonas posmā, manuprāt, gaišā laikā optimāli ir 50-60 km/h, tumšā laikā 35-40 km/h.

vai tad es kādam liku drāzties? nē. Es pats toreiz pamatoju savu vizināšanos 2.joslā dēļ pārāk lielām risēm 1.joslā, bet tā kā ceļa stāvoklis nebija nofiksēts protokolā, tad tas manu stāvokli neuzlaboja.

un posms Bērzkrogs - Vecpiebalga - Madona, ripuļi > 32" un vico uz nebēdu.

krix 20.04.2013 12:08

Redaktors rakstīja: CSN teikts:

AIZLIEGTS

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Ne noteikumos, ne komentāros gan nav pateikts, ko nozīmē „ar pārāk mazu”. Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā). Anglijā gan kādai izcili lēnai kundzītei tiesa nupat esot piespriedusi 200 mārciņu sodu. Jo pārkāpums ir bīstams. Atļaušos apgalvot – ne mazāk bīstams par +20 km/h drošos ceļa apstākļos, uz ko noregulēti jaunie un dārgie fotoradari.

nu tieši par to ne, bet nācās samaksāt sodu par ilgstošu 2.joslas izmantošanu, ja 1.josla nav aizņemta. Siguldas šoseja pirms gadiem 7-8. Kā vainu pastiprinošs apstāklis bija tieši lēns ātrums 91km/h- 3km/h=88km/h.

krix 19.04.2013 21:59

Pirmais rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sviestc rakstīja:

krix rakstīja:

Pirmais rakstīja:

krix rakstīja:

Pirmais rakstīja: stirna uz vietas beigta. nolidoja kādus 20 metrus pa gaisu - nu jau ir nodīrāta un tiek mednieki ar pavāriem jau strīdās par labākajām receptēm

renaultam kreisais lukturis pilnīgi lupatās, kreisā migla nolauzta un labajam lukturim nolauzti stiprinājumi.... un bikiņ kautkādas melnās plastmasas aplauzītas, kas nav būtiski...

interesanti - jautājums gb12 - vai apdirsinātāji pa kasko apstiprinātu tāmi uz +-2000?

ķipa buferis, lukturi, un kaudze ar melnajām plastmasām no dīlera

Es detaļas pirku DTS(Jānis Martinsons 29207193). Cenas bija reizes 2 vai vairāk zemākas par MūsaMotors. Bamperi, ar visām restēm, spārnu, kronšteinu, u.c. Pat to pašu fartuku, ko Tu nopirki no mana sasistā renaulta(arī stirna, tik labajā pusē), un piekniedējamos klipšus zem lukturiem.

Valeo lukturus(1:1 izskats, bet 50% no MM cenas) iegādājos Renox, kas uz Maskavas ielas.

Purna pārlasīšana, ieskaitot krāsošanu, izmaksāja ap 780 LVL un paša darbs. Un tas bija 2008.gadā. Tagad nevajadzētu būt dārgāk.

"oriģinālos" lukturus, starp citu, ražo valeo

p.n.

uzzvanīju uz euro auto lukturis maksā ~230 lati....

ķipa "ja uzstādīsiet pie mums, tad jums būs 40% atlaide lukturim"....

a es Tev ko sak?

aizbrauc uz Renox un nopirksi to pašu Valeo(iespējams made in Spain), un oficiāli samaksāsi 80Ls,

Var arī nebraukt uz Renoksu, bet pazvanīt mums

www.spsauto.lv

un mēs to Valeo pievedīsim Rīgā klāt, par 65Ls....

Šmekulants tu grj... Fui, stirnainais.... Hiļiš man prasīji 70???

It kā Tu nezinātu, kāpēc?

Tak parasti, kad Tev nosauc kādu cenu, Tu turpmākās 47 minūtes stāsti kā Tev dzīve neiet un rādi savu 18 ārlaulības bērnu bildes un tukšās kabatas, ar domu, lai vismaz piečuku pārdevējs nomet.....

davaj par cik tu vari atvest to plastmasu?

tā ir motora pannas priekšējā daļa no pannas līdz buferim

starp to plastmasu un paspārnēm(podkriļņikeim) ir vēl viena plastmasas detaļa(katrā pusē). Ja nav salauzti, tad labi. Jo tādus piedāvāja tikai dīleri. Var protams iztikt bez.

PS miglas tak arī Valeo, moš pieved klāt?

krix 19.04.2013 8:38

Pirmais rakstīja:

krix rakstīja:

Pirmais rakstīja: stirna uz vietas beigta. nolidoja kādus 20 metrus pa gaisu - nu jau ir nodīrāta un tiek mednieki ar pavāriem jau strīdās par labākajām receptēm

renaultam kreisais lukturis pilnīgi lupatās, kreisā migla nolauzta un labajam lukturim nolauzti stiprinājumi.... un bikiņ kautkādas melnās plastmasas aplauzītas, kas nav būtiski...

interesanti - jautājums gb12 - vai apdirsinātāji pa kasko apstiprinātu tāmi uz +-2000?

ķipa buferis, lukturi, un kaudze ar melnajām plastmasām no dīlera

Es detaļas pirku DTS(Jānis Martinsons 29207193). Cenas bija reizes 2 vai vairāk zemākas par MūsaMotors. Bamperi, ar visām restēm, spārnu, kronšteinu, u.c. Pat to pašu fartuku, ko Tu nopirki no mana sasistā renaulta(arī stirna, tik labajā pusē), un piekniedējamos klipšus zem lukturiem.

Valeo lukturus(1:1 izskats, bet 50% no MM cenas) iegādājos Renox, kas uz Maskavas ielas.

Purna pārlasīšana, ieskaitot krāsošanu, izmaksāja ap 780 LVL un paša darbs. Un tas bija 2008.gadā. Tagad nevajadzētu būt dārgāk.

"oriģinālos" lukturus, starp citu, ražo valeo

p.n.

uzzvanīju uz euro auto lukturis maksā ~230 lati....

ķipa "ja uzstādīsiet pie mums, tad jums būs 40% atlaide lukturim"....

a es Tev ko sak?

aizbrauc uz Renox un nopirksi to pašu Valeo(iespējams made in Spain), un oficiāli samaksāsi 80Ls, ja cena nav uzaudzēta.

un neviens apdrošinātājs vēl nav izvairījies no normālas diskusijas par iespēju segt kvalitatīvu remontu par saprātīgu cenu.

nezinu kā ir ar apdirsinātājiem.

krix 18.04.2013 14:28

Un ne jau tie rombi ir trakākais.

Drīzāk tracina Ogres 70 un 50, kas salikti pēc kaut kādām standarta prasībām. Neesi ieskrējies, kad jau jābremzē.

Tad labāk lai ir 50 un viss. Pat zīmes nevajag.

krix 18.04.2013 14:24

Redaktors rakstīja: Laikam jau ar dažiem citātiņiem vien nepietika. A.J. jau neiebilst pret visiem rombiem, bet gan pret formāli izšķiestu naudu vietās, kur bez tiem vēl ilgi var iztikt.

Rīga cz skaitā ir noķērusi Vāciju (28 zīmes uz kilometru). Mums ir 25. Ja runa par ES prasībām - gluži otrādi: Vīnes konvencija stingri pieprasa uzstādīt zīmes tikai tur, kur tās nepieciešamas.

Un piedevām - Vācija ir bagāta. Mēs... Bet stabiņus (~100 Ls/gab) spraužam malu malās. Svaigs piemērs, apskatiet - Dzirnavu un Jeruzālemes krustojumiņš. Ko tur dod rombs?

Pareizi. Bizness. Un kā man atbildēja SIA Signum, kad vaicāju par viņu izstrādājumu kvalitāti, zīmes var izgatavot tik kvalitatīvi, ka tās kalpo ilgāk par biznesa plānā paredzētajiem 10gadiem. Tā nekas cits uzņēmumam neatliek kā biznesa turēšanai pie dzīvības lobēt visus, kas vien var pasūtīt kaut kādu zīmju daudzumu.

Un reāli jau tas rombs ir nopērkams par krietni zemāku cenu, pat ar visiem kronšteiniem.

krix 18.04.2013 14:08

Pirmais rakstīja: stirna uz vietas beigta. nolidoja kādus 20 metrus pa gaisu - nu jau ir nodīrāta un tiek mednieki ar pavāriem jau strīdās par labākajām receptēm

renaultam kreisais lukturis pilnīgi lupatās, kreisā migla nolauzta un labajam lukturim nolauzti stiprinājumi.... un bikiņ kautkādas melnās plastmasas aplauzītas, kas nav būtiski...

interesanti - jautājums gb12 - vai apdirsinātāji pa kasko apstiprinātu tāmi uz +-2000?

ķipa buferis, lukturi, un kaudze ar melnajām plastmasām no dīlera

Es detaļas pirku DTS(Jānis Martinsons 29207193). Cenas bija reizes 2 vai vairāk zemākas par MūsaMotors. Bamperi, ar visām restēm, spārnu, kronšteinu, u.c. Pat to pašu fartuku, ko Tu nopirki no mana sasistā renaulta(arī stirna, tik labajā pusē), un piekniedējamos klipšus zem lukturiem.

Valeo lukturus(1:1 izskats, bet 50% no MM cenas) iegādājos Renox, kas uz Maskavas ielas.

Purna pārlasīšana, ieskaitot krāsošanu, izmaksāja ap 780 LVL un paša darbs. Un tas bija 2008.gadā. Tagad nevajadzētu būt dārgāk.

krix 16.04.2013 23:04

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ģertrūdes aplī stāvēšanu regulē ar zīmēm Parkings un apstāšanās/stāvēšana aizliegta...

Lai nerodas lieki jautajumi

Tev atgādināt, ka vēl nesen tieši tu apgalvoji, ka zīmes neatceļ vispārējos noteikumus. Kā tad tur drīkst stāvēt?! Un ko šajā aplī dara "krusts" pie baznīcas, ja jau tāpat tur nedrīkst stāvēt?

Pašam vēl neliekas, ka esi sapinies savās interpretācijās?

Man personīgi ģertrūdes apļa bardaks arī nepatīk.

Un nejauc 2 lietas, kuras Tu vienmēr bāz vienā maisā, toties, kad jāatšķir brauktuvju krustošanās no krustojuma lieliski māki sadalīt nesadalāmo...

Es neesmu pret iespēju novietot auto uz trotuāra paralēli brauktuvei! Tikai uz ceļa ar tramvajsliedēm nevajag to darīt ielas kreisajā pusē. - lasi kamēr pielec!

Jo tā arī neatbildēji kā zīme auto parkot paralēli brauktuvei uz trotuāra, atceļ iemeslus/bīstamības, kāpēc nevar parkot kreisajā pusē mašīnu... Apgrirzies un liec uz trotuāra, tikai ceļa labajā pusē! Vai tiešām nepieliec un grūti ar saprašanu?

Paralēli brauktuvei - ir paralēli - dēl tramvaja sliedēm labajā pusē

Ģertrūdes aplī stāvēšana atļauta visai konkrēti - ar purnu pret apmali. Un šī papildplāksne nepieļauj variācijas, kuras varētu iespaidot citi CSN punkti.

Ir iespējams novietot autotransportu ielas kreisajā pusē pretēji braukšanas virzienam, nešķērsojot tramvaja sliedes un nepārkāpjot noteikumus.

Piebraucu pie mājas, vietu uz trotuāra nav(maitas). Braucu iekšā pagalmā, bet tur viss aizņemts(vēl lielāki biedri).

Stumjos atpakaļ uz ielas, bet kaimiņu blondā jau piestūrējusi un vietu izbraukšanai nedod(un nedod vispār).

Turpinu kustēties atpakaļgaitā, bet braukšanas virzienā, līdz ieraugu, ka tomēr pie kaimiņiem ir vieta, kur piestāt.

Vot tā arī dupšgaitā tur uzrāpos uz trotuāra.

Vai ir kāds CSN pārkāpts?

krix 16.04.2013 22:52

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Aansi, uzmanīgi, bet galīgi nesadrupinot to sakaltušo švammi starp ausīm saliec kopā sekojošus CSN punktus:

1.24.

83.

135.6.

Un zeļa zīmi nr. 409.

Tagad izlasi pats minētos punktus divreiz. DIVREIZ! Drošības pēc saplēs savas tiesības un pamēģini nokārtot no jauna teorijas eksāmenu. Jā - padomju laika noteikumos bija aizliegta apstāšanās un stāvēšana krustojumā, bet jau sen noteikumi ir grozīti - aizliegts ir stāvēt "BRAUKTUVJU krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas". Toties "1.24. KRUSTOJUMS— vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas CEĻI vienā līmenī".

Un šoreiz nerunā par nepilnībām, ko kāds ir aizmirsis - atļaušana stāvēt krustojumos bija pilnīgi apzināti un izsvērti CSDD iniciēti noteikumu grozījumi.

Katrs krustojums ir brauktuvju krustošanās vieta, bet ne katra brauktuvju krustošanās vieta ir krustojums.

Jo cik saprotu, tad:

-izbraukšana no pagalma(teritorijas) uz ielas ir brauktuvju krustošanās vieta,

-divu vai vairāku ceļu, kas arī ir brauktuves, krustojums arī var tikt apzīmēts kā brauktuvju krustošanās vieta,

-divu vai vairāku līmeņu pārvadi arī ir brauktuvju krustošanās vieta, utt

vai ne tā?

Ja nav atļauts stāvēt brauktuvju krustošanās vietā, tad nav atļauts stāvēt arī krustojumā.

Attiecīgi, kamēr nav šķērsota brauktuvju krustošanās vieta, kaut vai Mūkusalas ielas aplis, autotransportam stāvēšana ir aizliegta.

krix 16.04.2013 22:31

sarashkins rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

sarashkins rakstīja: Palaidniex, Chankaishi, ko teiksiet par auto stāvēšanu brauktuves malās "lokveida krustojumā" pie vecās Ģertrūdes baznīcas?

Kurš vispār atļāvis krustojumā celt mājas (baznīcas)?

Tas nav krustojums, tas ir laukums, tur ir noraadiita lokveida kustiiba, nevis taa 102. ziime.

Atkal pierādi, ka CSN sen neesi skatījis!

1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa zīmi.

Un 409. ceļa zīme (Braukt pa loku) tur ir! Tieši tāpat kā pie iebraukšanas Mūkusalas aplī! Situācijas ir identiskas! Abi divi pēc CSN ir KRUSTOJUMI!!! Tikai viens lielāks, bet otram pa vidu baznīca, bet stāvēt gar brauktuves malu DRĪKST abos KRUSTOJUMOS! Punkts!

Un pirms kaut ko turpini te diskutēt - iemācies aktuālos CSN!

Par Ģertrūdes ielu. Tur nav laukums. Baznīca tur ir jau sen, ja būtu laukums, tad arī adreses būtu kā laukumam(piem. Doma laukums).

Un gar vēsturiskajiem ceļiem, kas veda uz baznīcu ir sabūvētas ēkas. Sanāk ka, baznīca ir divu ielu vidū, veidojot ielas paplašinājumu(vai arī pēc attālināšanās no baznīcas iela sašaurinās), un uz ielas, ievērojot brauktuvju krustošanās un krustojuma ierobežojumus, kā arī autotransporta novietošanas veidu, ir atļauts apstāties un stāvēt. Apskatiet namu izvietojumu un tiem piešķirtās adreses.

Pareizāk būtu tur uzstādīt nevis apļveida kustības zīmi, bet gan strīpoto stabiņu ar šķēršļa apbraukšanas virzienu. Bet, baznīcas durvju priekšā taču neliksi tādu zīmi?

1995. līdz 1996. Brīvības ielā 55 ar ieeju no Ģertrūdes ielas atradās mana darba vieta - DHL. Transporta daudz, vietas visiem nepietika. Brīžiem transports tika novietots divās rindās. Tad arī mums apmēram šādu skaidrojumu sniedza CP darbinieki, kas brauca sodīt pārkāpējus.

krix 07.04.2013 19:52

edzis14 rakstīja: Sveiki! Vai kāds varētu palīdzēt? Man ir jautājums! Kāds sods man sanāktu, ja es vadītu 125 ccm moci ar M kategorijas tiesībām?

Kas ir M kategorija?

krix 05.04.2013 7:35

Bucefals rakstīja: Manuprāt te jautājums "nepareizi stāv".

Jautājums nav par to vai ir plāns vai nav plāna.

Plāns kā tāds ir. Cits viņu sauc par plānu, cits par budžetu, cits par prognozēm vai ekspektāciju vai vēl kaut kā.

Nedaudz papildināšu, kā autovadītājs un neapzinīgs pilsonis, kurš ir grēkojis un zin, kam zvanīt, kad sagrēkojies.

Katram priekšniekam ir savi kritēriji kā izvērtēt savus padotos un katram padotajam ir veids kā pierādīt ka savas bikses deldē atbilstoši. Un tas nav tikai valsts iestādēs, un tas netiek uzlikts uz papīra. Bet iesaistītie to zin kā baušļus, kas ierakstīti vienā vecā grāmatā. Cilvēki no malas to mēdz saukt par plānu, bet reāli tas ir tikai veids kā parādīt savu lietderību vai pateikt ka padotais attaisno uz viņu liktās cerības.

Un CP tas izpaužas apmēram šādi. Ja esi darbinieks, kas uz maiņu dodas ar apziņu, ka man maiņa jābeidz ar vismaz 100Ls savā kabatā, tad tāds raustīs autovadītājus un centīsies "pie.is.ies", lai tik sasniegtu savu mērķi, gan LS, gan protokolus. Ja esi ments, kam 100Ls nav prioritāte Nr.1, un pamatā tādi ir tie, kas savu CP karjeru sākuši vēl GAI laikos, tad arī protokols un "bardzība" ir atkarīga no autovadītāja emocionālā stāvokļa un pelēkās vielas daudzuma proporcijas dotajā apturēšanas brīdī. Un viņi to novērtē labāk par visiem psihiatriem un bez verificētām iekārtām.

Policijā nav negodīgu policisti, bet godīgos mums"na.uj" nevajag.

Savulaik stulbs jociņš no viena menta, kam ļoti patīk drukāti papīrīši, bet palīdzēs jebkurā diennakts stundā. Kopumā labi raksturo visa šā valsts dienesta oficiālo un neoficālo reglamentu.

Un tomēr viens no šā paša menta ieteikumiem, kad pažēlojos, ka apnicis visu laiku viņiem piķot, bija: a Tu nepārkāp. Nezini kā, tad mācies noteikumus un brauc tos ievērojot.

Dīvaini, bet tas darbojas.

PS kāds nav iesaistīts nozarē, kas nodarbojas ar metāla konstrukciju strūklošanu pie kundes uz vietas? Ir nepieciešams dažus objektus no rūsas nodrāzt(vismaz SA2) un nopūst ar 2komponentu aizsargpārklājumu?

krix 04.04.2013 23:51

www.autoscout24.de/...

Vai nebūs lētāk?

krix 06.08.2012 22:28

i_edgars rakstīja:

krix rakstīja:

Jo kaut kam ir jāpaliek pāri, ja reiz iela šaurāka un trotuārs arī?

Droši vien ka kādam jau kaut kas paliek pāri, bet ne pilsētai, ne tās iedzīvotājiem, un ne jau ielai!

Nosauc man to ielu, es tiešām gribu to redzēt. nepažēlošu un nodedzināšu lieku kannu dīzeli, lai varētu tādu brīnumu ieraudzīt.

Mājas paliek kur būvētas, ielu un trotuāru sašaurina, un pāri nepaliek ne zemes pleķītis.

Njā, spēcīgi. Tā ir jāprot nozagt.

Un ja Līvānos to prot, tad, ne velti Tu raudi par valdību, kas visu nozagusi...

Bet ielas nosaukumu pasaki, jo vienā ziņā es esmu stulbs - neatšķiru vietējo tā dēvētās galvenās ielas no citām viņu pilsētas ielām. Tāpēc cenšos lietot ielu nosaukumus, vismaz tos, kas kartē atzīmēti.

krix 06.08.2012 21:57

i_edgars rakstīja:

krix rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: kāpēc nevar rekonstruēt kādu ielu???

Priecājieties, ka vēl nerekonstruē!!!

....

Grūti saprast?? ....

.... Sašaurināja pilnīgi visas ielas un trotuārus katastrofāli!

lūk šo man ir grūti saprast?

Nu tak atbrauc un apskaties!! Kamēr vēl visi "rekonstrukcijas" darbi nav pabeigti. Pietiks ja aplūkosi kā tie sašaurināta galvenā iela. Vēl jau ir strēmele palikusi no soc laiku plašumiem.

Kamēr nespēsi atraut savu pakaļu no klubkrēsla, tikam neko nespēsi saprast kas kur dabā ir "paveikts".

varbūt aizbraukšu ar, jo uz Neretu būs tuvākajās dienās jāaizskrien.

Bet izstāsti ko būvē uz tās ietaupītās joslas? Uz ko man skatīties un brīnīties?

Jo kaut kam ir jāpaliek pāri, ja reiz iela šaurāka un trotuārs arī?

krix 06.08.2012 21:52

Sandis_UR rakstīja: Ta kā iepriekšējais topiks ir nejēgā piedrazots, nolēmu uzcept jaunu.

Ko tauta saka par Hyndai Terracan vai arī par Hyndai Santa Fe?

Terracan. Vienkāršs, pat var teikt ka prasts, bez komforta, bet ir uzticams bezceļnieks.

Bija paziņas, kas ļoti mēģināja vienu Terracan nomocīt, dažkārt pat traktoru meklēja, bet nu neplīsa, vai vismaz nedzirdēja, ka žēlotos par mehānisko neizturību.

SantaFe. Labs - pilsēta, šoseja, uz dāču. Dubļi - labāk Terracan, jo par muftu dzirdēji. Nokauj bieži, vai vismaz iesāk kaut un fiksi atdod kā nekad nelietotu.

krix 06.08.2012 21:31

Yetti rakstīja: no kurienes radies teiciens- jo krutāks džips, jo tālāk jāpīzdo pēc traktora?

no sūdīgām blīvēm starp stūri un vadītāja sēdekli.

krix 06.08.2012 21:02

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: kāpēc nevar rekonstruēt kādu ielu???

Priecājieties, ka vēl nerekonstruē!!!

....

Grūti saprast?? ....

.... Sašaurināja pilnīgi visas ielas un trotuārus katastrofāli!

lūk šo man ir grūti saprast? par dumju sevi nesauktu, kaut vai tāpēc, ka augstskolas diplomu par sekmēm piešķīra.

Ja vari, tad izskaidro, kas Jums Līvānos uz ielas rekonstrukcijas rēķina paplašina mājokļus?

vai arī kāds uzbliež mājas dubultā, zem viena numura 2gab?

Kur palika nekustamais, ko ieguva sašaurinot ielu un trotuāru?

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti