Palaidniex rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Pirmais arī Tu kā ValdisM kurpes pērc pa vienai?
Kurpes, tāpat kā bremžu klučus un diskus pārdod pa pāriem. Amortizatorus , atsperes, gultņus un šarnīrus pārdod pa vienam. Laikam auto inženieri un auto deraļu inženieri ir glupāki par mums - Iauto EKSPERTIEM :
var nopirkt arī vienu bremžu disku, un vienu riepu.
Bet brāķētu amoru, lai maina pārdevējs. Ja viens amorts ir nolietojies, tad nevajag lolot cerības, ka otrs ir lielisk¿ kārtībā.
Gluži kā ar kurpēm...
Vienu riepu tirgotājs pārdod nelabprāt, tipa izjaukšot noliktavas uzkrājumu. Pat Reifendirect savulaik pārjautāja: Vai tiešām vēlos pārmaksāt ka piegādās tikai 1 riepu, bet ne pāri?
DekstersFF rakstīja: Nebraucu lēni, nesēņoju. Parasti atļautais + . Nobraucu diezgan daudz, ne ar vienu braucamo nevienu riepu pārsitis neesmu.
Tad kāpēc jābrauc lēnāk? Jo esi tizls un neredzi ceļu.
nesēņoju, un reizēm braucu lēnāk, nobraucot ļoti krietnus km, un redzu affigenna labi(rīt medkomisija pateikšu precīzi), bet tik vai tā esmu pārsitis riepas. nu kādas reizes četras
divreiz ar nelielu braukšanas pieredzi, braucu gana ātri un pārbaudīju bortakmeņus. varbūt vajadzēja braukt lēnāk, bet drīzāk vairāk nospiest gāzi, lai motors izceļ.
Bet reizi kad Rīgā iebraucu peļķē noslēptā bedrē(ap 30cm dziļa) un tieši tāpat ieberzās arī otrs aiz manis braucošais šoferis, nu nekādi uz ātru braukšanu nevar, un lēna braukšana caur šo peļķi būtu maksājusi dārgāk.
4.riepa ir uz bezceļa un pats muļķis.
Mana pārsisto riepu bilance rāda, ja autoskolā mācītu arī kā veiklāk izbraukt līkumus, ne tikai ka aizvizināties līdz korkām, tad gan es mazāk riepas būtu mainījis, gan daudzi citi mazāk sēņotu.