DekstersFF rakstīja:
krix rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Pirmais, lasi divreiz vai desmit reizes.
Man nepieder transporta kompānija un man ir pajāt, KĀ viņi atved. Tā ir viņu atbildība.
Japar demagoģiju, zilais āzi, tad vai +7 cm uz ārmalu ( kas nav ārpus spoguļiem pat) , var ietest ar moci gabarītu dēļ?
Ak tu, zilais āzi..
vakar vakarā man iznāca padiskutēt ar vienu šādu LT praideru baru, kas kādam veica ekskavatora piegādi, noteikti ka pa "dārgo".
nebūtu ar viņiem diskutējis, bet vot sanāca viņiem Saulčos apmaldīties.
nav manos pienākumos zināt noteikumus, ko viņiem jāievēro vai atļaujas, kas viņiem jāsaņem, BET tas ir vienkārši praiderisms no mūsu pilsoņu puses - brēcam, ka mums ceļi nav kā Lietuvā, bet paši pasūtam viņu bāleliņu servisu, kas pa lēto vedot sajāj asfaltu vizinoties kravas transportam neparedzētās vietās un vēl jo īpaši ar lielgabarīta transportu. Maz ka viņi taupa uz atļauju saņemšanu(un kravas transporta nodokli kā LT viņiem nav jāpiķo) pat normālu navigāciju vai pavadoni neņem. Gan viņiem, gan mūsu viedajiem ka tik ietaupīt, bet pēc manis kaut ūdens plūdi
??? tagad sanāk,ka man ir jāved krava pa 5000 latiem, kaut es varu atvest pa 2200 eur, tas nekas. Bet jāved pa 5000,jo tas būs latvju kabatā.
Interesanta loģika. Un ja tā nebūs mašīna no LV, jo ļoti daudzi transportnieki savā starpā kravas nodod cits citam, kurš tuvāk un kuram izdevīgāk?? Ko tad??
PS. Cilvēkiem ar lielajām galvām- rudenī vedu vēl vienu ekskavatoru, tas gan bija ārpus tentinieka pieļaujamām robežām, veda 'latvieši' DSV ar treileri.
Ieklausieties- UN TAS AR NEBIJA LIELGABARĪTS !!!
Kāpēc piemums cilvēki ir tik tupi (taaneko,pirmais) un nesaprot, kas vispār ir kas, bet diksutēt gana sparīgi ??
Laikam jau tāpēc, ka gan taaneko, gan pirmais ir ļetraki,kas strādā vai strādājuši Norvēģijas melnos darbus...
es nelieku tev atdot visu naudu izspiedējiem, bet lētos arī neatbalstu.
Jo bieži lētā cena ir cēlonis dažādām mahinācijām, kā rezultātā var zaudēt laiku un naudu.
Tāpēc, ja vēlos, lai manas darbības rezultātā necieš mans īpašums un netiek sajāta pārējo labsajūta un ikdienas komforts, tad tomēr ir labi zināt ko saka likumdošana, par šādas darbības veikšanu. Un kā Izpildītājs veiks to darbu.
Jo pasūtot darbu "lupatniekam" pa 2000EUR, iespējams ka nodari skādi par 4000EUR, teiksim:
1. valstij nenomaksātajos PVN un soc. nodokļos,
2. uz LT aizgājušajā akcīzē(LT ceļu uzturēšanai),
3. missētais transporta nodoklis,
4. izbrauktais ceļš, kas būs jāremontē un ne pa LT transportnieka piķi
5. līdzpilsoņiem, kam tavs bizness ienes tikai nākamo hadenes remontu.
Nemaz nerunājot par sekām kādas ir kādai avārijai.
Tad varbūt tomēr zināt vai vismaz painteresēties, lai, izpildot tavu pasūtījumu, ja ne 1 santīms, kas paliks valstij, tad vismaz nebūs iedzīts mīnus.
Es nav perfekts, un kasjaku pietiek, bet jāmācās ir visu laiku, un ne tikai no kļūdām.
Bams rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
nevis FR ir salikti nepareizi, bet satiksmes organizācija ir nepareiza.
Primāras ir zīmes.
Jā, primāras ir zīmēs...
Reāls storijs.
Pag.vasar uz Tallinas(Ainažu) trases vietām bija saliktas 100km/st.
Šogad pienāca vasara un nekā. Aizrakstīju jautājumu uz LVC.
Atbilde standarta: Tā kā šajā autoceļa posmā ir tikai pa vienai braukšanas joslai katrā braukšanas virzienā, tad šāda tipa ceļi nav paredzēti braukšanai ātrāk par 90 km/h, tāpēc arī tika pieņemts lēmums ceļazīmes 100 km/h neuzstādīt.
Nu ok. Bet radās jautājums, kur jau gribēju LVC uzdot: -kā tā pag.vasar varēja, bet šovasar ne? Vai ceļš kļuva šaurāks vai kā?
Nesanāca uzrakstīt. Pagājušo nedēļu braucu: skatos un neticu savām acīm- visur atkal 100 salikti
Ceļš gan tāds pats kā bija-ne nu platāks uztaisīts nekā
Un tas ir tikai viens piemērs kā pie mums izvieto c/z.
Patīkams jaunums, varēs vilkt apkārt Saulčiem.