iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
uculs 26.10.2005 10:59

Arnijs rakstīja:

uculs rakstīja:Arnij un pelnu trauks no 9k dzirdēju, ka arī esot.

Ir pat divi! 88g. un 95g.

Viņi tāpat ir vienādi. Man vajag tikai pašu trauku, kas ņemas ārā, jo to tīrot man sanāca iztirīt pa visam

Rīt diez vai būšu, tā kā naksies sarunāt uz citu reizi. Galvenais neaizmirst. Cik maksā?

uculs 26.10.2005 9:18

Arnij un pelnu trauks no 9k dzirdēju, ka arī esot.

uculs 25.10.2005 16:59

Rumbulā nav nekā lietojama, ja nu vienīgi aizmugurējā, bet arī nezin kā pēc izmēriem der. Šitā lieta ir liels deficīts, ja grib dabūt pa lētu naudu. Šrotos atļaus raut (ja būs kas palicis pāri) no sistas haubes. Un tur nekas nav jālauž. Ar nazīti vai skrūvgriezi noņemās ļoti viegli, jo nekādu fiksatoru nav. Ja cenai nav nozīmes tad E&S vienmēr laipni to piedāvā pa neadekvātu samaksu

uculs 25.10.2005 12:56

Ja, kur ir, dod šurp.

uculs 25.10.2005 12:10

Yukki, tam auto noteikti ir pelnutrauks, kurš tev nemaz nav vajadzīgs, jo tu taču nepīpē. Varbūt notirgo man to par radio cenu

uculs 30.09.2005 13:44

Nu ja, tur vēl pie reizes arī ventilācijas trubas krita nost, tās arī jasaliek atpakaļ. Bet vispār jālien ar galvu apakš paneļa un jāskatās kas un kā. Sen jau tas bija, kad mainīju.

uculs 30.09.2005 13:37

Pareizā releja meklēšana protams uz dzirdi un tausti, bet ja nekļūdos tad šitais bija vislielākais.

uculs 30.09.2005 13:35

Tālu aiz drošinātājiem, ar manu roku tik tālu tikt nevarēja. Jāņem ārā viss bloks ar drošinātājiem un aiz tiem jāmeklē. Maiņas process aizņem ap 10 min, ja nekad nav darījis, tad līdz pusstundai. Manam drošinātāji ir apakšā, tāpēc, ka ir spilvens pasažierim. Viss tas turas uz pāris fiksatoriem (neatceros precīzi cik), kuriem ir jaiespiž iekšā vidēja tapa un tad var noņemt neko nesalaužot. Atpakaļ pielikas, to tapiņu atkal iespiežot vietā.

uculs 30.09.2005 13:26

Problēma ir relejā. Iet uz galu, kad aizies, nevarēsi ieslēgt ne pagriezienu ne avareikas. Laiks mainīt.

uculs 30.09.2005 11:37

Kas šitā par pogu, zem ESP, trīsdaļīgā?

photos.ebizautos.com/...

uculs 22.09.2005 11:13

Arī nesies uz salonu ar disku uz saki, ka gribi to visu pāpīrā. Tas teorētiski, jo pats neesmu tā darījis. Vispār jau var pasūtīt arī caur internetu, tikai pēc bildēm pašam beigās jāiet, bet nu lādēt to visu iekšā nav lielas jēgas, vieglāk nogādāt disku. Tādam kvantumam arī atlaides ir paredzētas

uculs 12.09.2005 10:45

Vajadzīgs pelnu trauks 9k. Kā iztīrīju tā vairs neesmu manījis. Baigi labi iztīrījās

uculs 01.09.2005 13:59

ZZ, man kauns par tevi, ka nezini tādas lietas.

uculs 01.09.2005 13:57

eeKa rakstījaaldies pa info. Varbuut man kaads var apskaidrot taadu interesantu lietu. Maneejais 9k ir 2.0T, bet vis paareejais ir AERO (sliekshnji, salons, bamperi un ir arii zemaaks nekaa parastie 9k).

Vot tagad es nevaru saprast kas tas pa "konstruktoru" man ir traapijies. Ja man vaig kaadas detaljas no piekares tad man ir AERO vai parasts 2.0T, vai arii AERO ir tikai savaadaakas atsperes. Saab 9000 1994g. 2.0T AERO?

Mašīna nāk no Itāljas, vai ne? Tur AERO bija ar 2.0 motoriem. Speciāli Itālijas tirgum.

uculs 30.08.2005 17:11

Master, E&S sen jau nav Kalngalē, kaut gan ja nešaubos tur arī joprojām remontē SAAB.

Dabū to autiņu uz servisu. Tur arī atradīsi elektriķi, citādi te uz vietas tev tādus padomus sados. Īpaši, ja tik vien pateikt par vainu vari.

uculs 29.08.2005 10:57

Jā tādi paši. Pajautāšu, varbūt, ka izdomā nopirkt, bet varbūt arī ne. Tas jau nav manējais.

uculs 29.08.2005 10:21

Uz pirmās bildes, ja ? Cik gribi par diskiem?

uculs 21.07.2005 10:34

turbopiile rakstīja:tas ir tiešām GNBF... šorīt iekāpu mašīnā, kaut kas klauvē pie loga.. izrādās viens puisis, un saka.. "o cik labi, ka beidzot Tevi satiku.. domaaju jau likt ziimiiti logaa.. varbūt pārdot mašīnu šo?" viņš gan ne sev, bet čomam interesējās..

tā ka ja ar mani tas čoms sazināsies, tad ieteikšu, Sviesta, ZingZeng vai walc sabus..

Tu tak pats gribēji savu pārdot un sarkano pirkt

uculs 13.07.2005 9:12

autsaiders rakstījatarp citu, (muļķīgs protams jautājums) vai manam bez-turbo agregātam vispār ir DI kasete? pārdevējs minēja, ka tāda ir tikai turbo agregātiem.

Tas nav atkarīgs no turbīnas, bet no aizdedzes sistēmas. Ja nav indukcijas spoles ar svečvadiem, kā žigulim, tad ir DI kasete, bloks kas nāk uz svecēm pa vidu motoram. Centrālā un redzamāka dzinēja detaļa atverot haubi. 9k tā ir sarkana, 9-5 melna. Pieļauju, ka 9-3 tā ir sarkana. Virsū rakstīts direct ignition.

uculs 06.07.2005 16:29

Es vēl ne, kad būšu tā pa īstam Ogrē iekārtojies tad jau varēs, pagaidām vēl ne

uculs 06.07.2005 10:19

Man ir atruna, es vairs nedzīvoju Vecmīlgrāvī, tā kā nebūšu

uculs 05.07.2005 11:44

gr rakstīja:->AUTSAIDER

Es runaju par iznicinataju. Tavam divplaksnim cena ir adekvata.

uculs 04.07.2005 13:16

Parasti ap to laiku ir jāmaina DI kasete un ķēde. Ja ķēdi tu vari pārbaudīt servisā, tad DI kaseti šķiet nevar pārbaudīt, kamēr tā iet, bet ap šādu nobraukumu tā var vienā dienā nobeigties, taču var arī vēl pavilkt kādu laiku.

uculs 30.06.2005 11:07

statoil ir parex, maijā bija vislētāk

uculs 29.06.2005 13:04

Yukki rakstīja:

BMW M5 vai X5 ?

neinteresē

snow, ņem hammer, tas vismaz ir interesants un arī izbraukt šur tur var.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti