- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rudais rakstīja:Viiri, kaa 850-tajam nonjemt atrumpaarsleegam "rokturi", groziiju, raavu, meegjinaaju atskruuveet nu nekaadiigi?
Čau, Rudais, toč zinu, ka var nozāģēt
Perkonam rūgts, jauna līgaviņa
Hirsch rakstīja:Vismaz pirms ~ 2 gadiem benzīna sūknis maksāja ~ 60 ls, salona ventilators arī ap 60 ls. Jaunajam neesmu mainījis nezinu cik tagad?
Nu lietots pirms gadiem pieciem maksāja 25Ls
Jā vēl dažādi izpūtēja remonti un posmu maiņas maiņas ap 140Ls
Aptuvenās cenas taviem darbiem manai mašīnai '94(salīdzināšanai tavas iekavās) periods 3 gadi, nobraukums gadā 20t-30t km. dažas cenas tikai informācijai, jo nav bijis jātaisa
* visa veida bukses un stūres pirksti =~150 (~130Ls)
* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = sveces ap 8Ls, ik pa 20000 km, svečvadu nav, bet DI kasete ap 150Ls (nav mainīta), reizi pa 150000 km, bet var nokaut uzreiz ar nepareizām svecēm (~50Ls)
* bendzīna sūkņa restaurācija = jauns ap 90-120 (nav mainīts) (~45Ls)
* Kondicioniera radiators = nezinu, bet varētu būt tik pat (185Ls)
* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = uzpilde 20Ls, devējs ~30Ls, ārējais t devejs ap ~30Ls (110Ls)
* salona siltuma regulatora motoriņš = nezinu 45Ls
* nozagtie miglinieki, pagriezieni = miglinieks jauns ~ 60Ls gab.(lietotu ļoti grūti atrast) pagriezieni ap 25 lietoti gab. (55Ls)
* bremžu kluči = ap 30 oriģinālie (~45Ls)
* supports = ~15-20 remkomplekts, 15Ls lietots, mainīju iepriksējas, bet pats arī salauzu, lielāka broblēma varētu būt bremžu diski, cenu nezinu, neesmu mainījis (~15Ls)
* rokas bremze = nav bijis jātraisa ~10Ls
* eļļa, riepas, logu tīrītāji = riepas 400Ls, ziemas un vasaras, standarta izmēra lētāk, ja AERO, tad dārgāk. eļļa ~20Ls +5Ls filtrs, ik pa 10000 km (~180Ls)
* bendzīns = tas kā brauc, man vidēji 9.6/100 (pēc kompjutera, vai ~65litri uz 700km, pēc fakta) bez turbo aparātam (~50Ls/mēn.) No urbo var dabūt lielāku videjo, lai kā daži negribētu man ieborēt, ka AERO ir ekonomiskāks Ja kāds nepiekrīt paprasiet Yukki
plus vēl mainīju sajūgas disku, darba cilindru un aizmugurējo saļņiku un visādus citus sīkumus pie vienas reizes pa aptuveni 300Ls. Spoilers, lietots 30Ls. Mazgājamais bačoks, lietots 15Ls. Liktura tīrītāja motoriņš 25Ls, restaurēts, dažādi releji, lampiņas u.c sīkumi ap 30Ls. Varbūt kaut ko piemirsu.
Galvenais nopirkt tādu, kas nav nojāts, tad būs dārgi un visādi citādi slikti, ja mašīna ir normāli uzturēta, tad remontu izmaksas nav tik trakas.
ZingZeng rakstīja:Ucul, beiz dezinformet.
Baltie pagriezieni naca sakot no 95. modelu gada uz visiem 9K. Attiecigi aero lidz 94.modela gadam ieskaitot bija ar dzelteniem pagriezieniem, bet velak ar baltiem.
ASV un Kanada pagriezieni bija dzelteni visiem gadiem, jo ta ir vinu ipatniba.
Labi, labi Tikai nesitiet stipri
baltie pagriezieni, es nezinu no kura gada, bet viņi ir tādi paši, kā dzeltenie, var samainīt no '92. Starp citu AERO nāk ar dzelteniem.
ja tur vispār nekas nav darīts, tad eļļa visdrīzāk tomēr tecēs visiem, arī daudz jaunākiem (gadās izņēmumi), bet tas nekādi neietekmē eļļas līmeni, vismaz manam
ja gribi visus uzlabojumus, tad pēdējais ir '98 gads, un tur 2.3 jau bija ar AERO dzinējiem, bet AERO neskaitījās, nu bet pamatīgākie uzlabojumi šķiet bija pēc '95. Kau gan nekas diži jau tur nav mainījies. Pamatā visiem vienas nelaimes.
ātrāk to modeli sāka ražot
Es arī šodien pas, jāsvin
pozitiivais rakstīja:
bizenajs rakstīja:klau, a logu shkjidruma bachoku kaa, caur apakhsu var dabuut aaraa??? maita laikam caurs, pil aaraa shkjidrums...
SAABiem ir logu tīrītāji un pat šķidrums
ps - atvainojos...nenocietos
Iedomājies SAABiem pat pagriezieni strādā
P.S. Arī nenocietos
bizenajs rakstīja:klau, a logu shkjidruma bachoku kaa, caur apakhsu var dabuut aaraa??? maita laikam caurs, pil aaraa shkjidrums...
Noņem spoileri un plasmasas aizsargu un tad būtu jānāk. Turas uz trim skrūvēm. Šķiet viena jāskrūvē no augšas. Jā, pirms tam atvieno trubiņbas. Varbūt var iztikt bez spoilera ņemšanas, bet plasmasas aizsargu labāk visu aizvākt, jo šaubos vai pa daļām tas ir izdarāms dēļ ierūsējušam skrūvēm.
Joekid rakstīja:
uculs rakstīja:Nu tik mega tuneri sāks likt šitos mēslus visos galos. Skats būs pa rubli.
Šķuneriem likt spinerus nav pa kabatai, bet tur vajag lielu auto ar vismas 19" riteņiem, lai tas pēc kaut kā izskatītos. Bet kaut kur netā redzēju jau parodijas par šito, ka plastmasas "kalpaki" uztaisīti par spineriem. Varu iedāmāties, ka tas izskatīsies uz 13" riteņiem
Tur jau tā sāls pašiem kaut ko sameistarot, piemēram, finiera spoileri, vai arī pēc kāda laika nāks ķīnīzeru krutkas par 3Ls spainī un tad jau panesīsies.
Nu tik mega tuneri sāks likt šitos mēslus visos galos. Skats būs pa rubli.
biz, mani paņem
Kredoks rakstīja:Ne ugadal D'Artanjan
Tīnim ritenis jāsalabo!
Uz sevisu aizved, a pats pie mums
biz, tu no mājām?
Ja sākam ar alu un pēc tam volejbolu, tad mums konkurentu nav.*)
skeram rakstīja:erS, da ar tiem ZB nav jēgas runāties viņi tik un tā nekur nebrauks, jo bail ka viņi ne tikai vollī zaudēs, bet arī alus dzeršanā.....
neredzu pretiniekus
Tas ir SAAB oriģinālais
SaaBeR, ņem pilkington stiklu, labs.
A tev Griffin nevajag, ar turbīnu, ne jau dzinēju. Ļoti patīkama braukšana, ļoti nepatīkams patēriņš, atsit jebkuru gribēšanu.
Hirsch rakstīja:Tā arī staigāšu ar nāsīs ierautiem virzuļiem
A cik viņiem diametrs?
Neceri nelīdīs
Nē, visi nav, man ir detektors, tāpēc šiem nekas nasanāca.
snow rakstīja:kursh no esoshajiem SAAB ipashniekiem 100% ari nakosho auto izvelesies SAAB ?
A tu vari kaut ko interesantāku piedāvāt?