iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 16.06.2016 14:45

Kasinsh79 ir hibrīds nevis elektroauto. Hibrīds nav speciāli jālādē, tas uzlādējas pats.

nomiks 09.06.2016 14:47

Es teiktu, ka lielākais vērtības kritums manai Zafirai jau ir noticis - salīdzinot ar tādas pašas komplektācijas jaunu Zafiru, manējā (trīsgadīgā) man sanāca par aptuveni 15 000 eur lētāk.

Vispār šis topiks ir par jauniem auto. Ar savu Zafiru jau tāpat esmu iespamojis Sorry, Kasinsh79!

nomiks 09.06.2016 11:01

Par opeļa pārdošanu vēl ir pāragri domāt. Ja kalpos labi, tad kādus 5 gadus visdrīzāk lietošu.

Līdz šim visus savus auto ir izdevies pārdot operatīvi un par man pašam pieņemamu cenu. Apzinos, ka tik gludi kā ar 7 gadīga CR-V pārdošanu droši vien nebūs

nomiks 07.06.2016 21:09

Nešaubies. Ir gan automātiskās dienas (LED) gaismas, gan t.s. inteliģentās tālās gaismas. Nodokli maksāja dīleris, bet, ja nemaldos, 110 eur bija.

nomiks 07.06.2016 19:53

Papildinot iepriekš rakstīto... Ir tomēr Zafirai arī automātiskās tālās gaismas. Nepratu aktivizēt. Atradu rokasgrāmatu inetā un izlasīju, kā aktivizēt. Interesanta gaismām funkcija ir, ja rodas vajadzība braukt pa kreiso ceļa pusi (piemēram, Lielbritānijā), pats var viegli mainīt tuvo gaismu regulējumu uz pretējo pusi.

nomiks 07.06.2016 16:07

Patiesībā Auris Hybrid tas pats Prius vien ir, tikai ar, manuprāt, skaistāku virsbūvi. Parastais Prius vizuāli man liekas pilnīgi garām. Prius+ gan ir simpātisks auto

nomiks 07.06.2016 13:32

Katram reiz pienāk tas brīdis, kad skaidrais saprāts ņem virsroku! Reiz arī Tev tā stunda pienāks

nomiks 06.06.2016 19:48

Ja man pareizs info, tad alternatīva tavam Prius ir jauns Auris Hybrid, kam cena tāda pati. Taisnība?

nomiks 06.06.2016 12:41

Jā, par šo aizmirsu piebilst - ne otrās, ne trešās rindas sēdekļu atzveltnes slīpums neregulējas

nomiks 06.06.2016 11:24

Priekš ziemas izklaidēm paliek CR-V un Jazz Tiem rocenes vecmodīgās

nomiks 06.06.2016 10:24

Varu padalīties par pirmajiem iespaidiem pēc nobrauktajiem apmēram 850 km ar savu Zafiru.

6.-7. sēdvieta (bagažniekā) ir pārsteidzoši normāla - pieaugušais pat kādu stundu domāju, ka var mierīgi nosēdēt. Krēsli tur ir normāla izmēra, vienīgi grīdas līmenis tur ir augstāks, līdz ar to garas kājas ir jāsaloka 9 līkumos. Bērniem (manējiem vecākajiem ir 8 un 10 gadi) ir pilnīgi OK. Tiesa tad gan bagāžas nodalījumā var ielikt vienīgi portfeli. Nu labi - divus. Šīs problēmas novēršanai tuvākajā laikā tiks iegādāta jumta kravas kaste.

Vadītāja un blakussēdētāja krēsli ir ļoti ergonomiski - nezinu kā citām Zafirām, manējai ir pusādas salons ar tādu jocīgu pelēku auduma apdari klāt. Krēslā kā ieguļas, tā uzreiz ērti var justies, līkumos no krēsla nešūpo ārā, jo ir labs sānu atbalsts.

Salonā ir daudz dažādas mantu un sīkumu novietnes, ir arī elkoņbalsts. Arī 2.rindā, ja nolaiš vidējo krēslu guļus pozīcijā, vidējo krēslu var sānus uz augšu uzlocīt un sanāk milzīgs elkoņbalsts vai galdiņš 2.rindā pa vidu. 2.rindas krēsli bīdās arī uz priekšu - atpakaļ. Katrā ziņā pašam aiz sevis (179 cm) apsēžoties, vietas azimugurē pietiek atliku likām.

Zafirai ir dalītā klimatkontrole (katrai pusei sava temperatūra), ir arī atsevišķi ventilācijas difuzori aizmugurē lejā un sānos, tā kā ar komfortablu temperatūras uzturēšanu visā salonā nevajadzētu būt nekādām problēmām. Šķiet dīvaini, ka nevar uzlikt funkciju, ka regulējot savā pusē temperatūru, vienlaicīgi regulājas arī blakus (DUAL). CR-V šāda funkcija ir un tas ir baigi ērti.

Ļoti patīk elektroniskā rokasbremze. Līdz šim nevienam manam auto tādas nebija.

Navigācija gan te ir pilnīgs mēsls - iekšā ir karte NAVI 600). Varbūt Vācijā tur kaut ko var arī atrasts, bet LV var vienīgi pilsētu ievadīt. Bet šī problēma, cerams, drīzumā tiks atrisināta, ielādējot normālu navigāciju SD kartē. Turklāt ir dikti pierasts gan TomTomā, gan arī CR-V navigācijā izmantot touch screen, bet te jādarbojas ar vienu pogu, kas no vadītāja viedokļa raugoties nav diez cik ērti un nav arī īpaši droši, ja virzienu grib ievadīt braukšanas laikā.

Audio sistēma ir ļoti laba. Var mierīgi salīdzināt ar CR-V esošo un īpašu atškirību es nejūtu.

Par braukšanu.

Sākumā bija grūti pierast pie salīdzinoši maziem spoguļiem, bet, kad pieradu, jau liekas, ka nav tik traki. Patīk lielais priekšējais vējstikls, kas nodrošina lielisku pārredzamību. Stūre ir multifunkcionāla - ir gan kruīzkontrole, gan audio funkcija, gan hands free funkcija. Mobilo tālruni savienot ar auto bija pavisam elementāri, tā kā par šo arī plusiņš.

Zafirai ir 2,0 l CDTI motors ar 130 ZS jaudu - pavisam pietiekami, par ko pārliecinājos, vakar braucot uz Tallinu un atpakaļ. Uz ceļa Zafira turās ideāli, līkumos neizšūpo, paātrinājums ir pilnīgi pietiekams, motora darbību mazliet salonā dzird, ja stāv krustojumā. Braucot nekādu blakusskaņu praktiski nav.

Lietus sensors darbojas nevainojami. Ir LED dienas gaismas, biksenona tuvās - tālās gaismas, kā arī miglas lukturi. Pie iegādes pārdevējs teica, ka esot arī automātiskās tālās gaismas. Manam CR%-V tādas ir un tā ir superīga fīča. Vakar naktī, no Tallinas braucot, seicnāju, ka vai nu nemāku šo funkciju aktivizēt (tas gan maz ticams, jo gaismas atrodas AUTO režīmā un citas īpašas pogas nav), vai arī šāds funkcija konkrētajam auto tomēr neeksistē. Pašas gaismas ir ļoti labas - ceļu labi izgaismo, pagriežot stūri iedegas arī sānu papildus lampas.

Degvielas patēriņš. Šis ir tas apstāklis, kas iekabina manam CR-V vienā setā. Pēc nobrauktajiem 850 km borta dators rāda vidējo patēriņu 5,4 l/100 km. Kad pieliešu pilnu bāku, tad varēs precīzāk pateikt patēriņu. Te gan jāatzīst, ka no šiem 850 km aptuveni 700 ir nobraukti, mērojot ceļu no Olaines uz Tallinu atpakaļ. Attiecīgi Igaunijas pusē ātrāk par 90 km/h (pēc navigācijas) vai 97 km/h (pēc spidometra) nebraucu, izņemot bietās, kur ātrāk braukšana ir atļauta. Lielākais pluss ir tas, ka var aptuveni 1000km nobraukt bez uzpilde. CR-V gadījumā ar LPG var nobraukt šādā režīmā aptuveni 340 - 350 km. Tas nozīmē, ka jāpildās 3 reizes biežāk. Var jau arī miksēt LPG + benzīns. Tad kopā sanāk bez apstājas kādus 750 km nobraukt, bet naudas izteiksmē tas sanāk dārgāk. Tāpēc domāju, ka tālajos gabalos noteikti Zafira būs izkonkurējusi CR-V.

Tā kā pie iegādes līdzi nāca vienu sezonu brauktas Michelin ziemas riepas (17') uz atsevišķiem lietajiem diskiem, jādomā, ka par riepu iegādu kādu laiku arī nebūs jādomā.

Vispār izskatās, ka būšu ticis pie ļoti laba pirkuma un ceru, ka šīs manas sajūtas tikai apstiprināsies nākamo gadu laikā!

nomiks 04.06.2016 10:19

Varu piedāvāt savu FR-V, kam neesmu pārdevis. Taču tai nav automāts. Viss pārējais atbilst

nomiks 02.06.2016 19:02

CR-V viss kārtībā. Šis būs FR-V vietā. Pilnīgi jaunais tik salonos parādīsies laikam rudenī. Bet arī 3 gadīgais ir skaistulis. Un vēl baltā krāsā. Mmmmmm

nomiks 02.06.2016 17:39

Nu tā, pavisam spontāni un sev par pārsteigumu no rītdienas sākšu ilgtermiņā testēt Opel Zafira Tourer (2013') 2,0 l CDTI. Cerams, ka kalpos godam! Tik žēl, ka nav automāts.

nomiks 27.05.2016 9:10

Te nav runa par hobiju Te ir runa par vidi.

To naudu, ko valsts saņem par pārdotajām izmešu kvotām, saskaņā ar ES noteikumiem drīskt izlietot tikai un vienīgi, lai mazinātu izmešu daudzumus.

Ar šādu argumentāciju LVIF realizē dazādus projektus, piemērma 2009.gadā finansēja 50% no projekta izmaksām, ja mājsaimniecībām izvēloties videi draudzīgāku kurināmo. No šīs pašas naudas finansē atesvišķus energoefektivitātes pasākumus, pērn daļēji finansēja arī valsts un pašvaldību iestādēm elektroautomašīnu iegād, utt.

Atškirībā no Tevis, es gan ceru, ka reiz LVIF izdomās finansēt arī privātpersonu iegādātos elektroauto. Pieņemu, ka tad gan būtu sagaidāms liels uzrāviens šādu auto iegādē.

nomiks 26.05.2016 15:09

Par to teikšanu un piepildīšanos.

Kaut kad 2003.gadā tepat šajā portālā nenormāli jūsmoju par salīdzinoši nesen iznākušo Citroen Xsara Picasso, kas tajā brīdī bija mans favorīts Nr.1 gan izskata ziņā, gan praktiskuma ziņā, gan degvielas patēriņa ziņā. Toreiz vēl rakstīju, ka šādu auto dikti gribētu, bet diemžēl rocība to neatļauj. Pēc 3 gadiem šo savu sapņu auto arī nopirku, tiesa gan lietotu - jūras zaļā krāsā, 2,0 HDI superekonomisku motoru, ietilpīgu salonu! Sapnis, ne mašīna...

Ar šo gribēju teikt, ka vajag tikai sapņot, un agri vai vēlu sapņi piepildās. Turpināšu ticēt, ka arī sapnis par Teslu reiz piepildīsies!

nomiks 26.05.2016 13:37

Es skaidri zinu, ka Tesla reiz būs manas mājas garāžā. Tik jautājums kad. Visticamāk, ne tuvākajā desmitgadē. Bet būs noteikti!

Vai tiešām neviens cits ražotājs šodien nespēj saražot līdzvērtīgu auto, bet par zemāku cenu? Kāpēc ar citiem elektroauto max 150-200 km var nobraukt, bet ar Tesla - 400 km? Kāpēc citus jālādē 4-5 stundas, bet Teslu - 2 stundas?

Teslā mani baida viena lieta - ja ņem vērā, ka principā šis auto ir 100% atkarīgs no programmatūras, vai sistēmas programmatūra nevar uzkārties? Un kas notiek šādā gadījumā? Domāju, ka pavisam drīz hakeriem būs jauns izaicinājums - uzlaust Tesla programmatūras un vadīt jebkuru auto pēc savas sirds patikas. Piemēram, nogriež kādam nekaunīgi ceļu, tas uzreiz ar aplikācijas palīdzību izslēdz eletkrības padevi vai piemēram atver durvis.

nomiks 25.05.2016 11:45

Ja pārdod savu prrivāto transportlīdzekli un šādam darījumam nav regulārs raksturs, kas liecina par veicamo saimniecisko darbību, tad VID nekādi nodokļi par šo nav jāmaksā

nomiks 12.05.2016 10:20

Piekrītu, ka t.s. budžeta TESLA ir viens interesants auto un cena arī visnotaļ OK.

Pie cenas 40 kEUR at bez valsts atbalsta būtu vērts apspriest šāda auto iegādi, ja ņem vērā, ka jau attiecībā uz degvielas patēriņu sanāks būtisks ietaupījums.

nomiks 09.05.2016 10:21

Kā demo auto konkrētais Prius+ braukā vēl šodien. Visiem dīleriem demo auto nozīmē, ka ar tiem ikdienā braukā darbinieki (tai skaitā arī uz mājām). Ir svarīgi, lai demo mašīnas parādās arī ikdienas satiksmē nevis tikai salonā.

Kad atnāks demo RAV-4 Hybrid, tad gan konkrētais Prius+ ikdienā tiks braukts ļoti maz.

Par kādiem 13 000 eur es noteikti šo Priusu paņemtu, bet par šādu cenu tur jau ir daudz gribētāju

nomiks 08.05.2016 12:34

Nejauc dabasgāzi ar LPG!

nomiks 08.05.2016 12:32

Ar visiem demo auto braukā ikdienā darbinieki un potenciālajiem klientiem dod ar tiem veikt testa braucienus.

nomiks 08.05.2016 12:30

Tas bija demo Prius+. Zub daju. Pat visus.

nomiks 08.05.2016 12:29

Vienu brīdi apsvēru iespēju tieši šo deno prius + pirkt. Aprīkojuma dēļ nepaņēmu. Konkrētais auto labi zināms, jo pieminētā Amserv darbiniece ir ļoti laba paziņa. Ar šo Prius+ esmu ļoti daudz braukājis. Ļoti patika. Tik ilgi demo mašīnas parasti netur, bet tā kā pēc Prius+ ir ļoti mazs pieprasījums, tad nav lietderīgi ik gadu to mainīt pret jaunu demo. Vietā tagad ir cita demo - jaunais Prius.

nomiks 29.04.2016 11:36

Diez kādām problēmām jābūt, lai tik reglāri mainītu spidometru (odometru)?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti