Te jau tagad sanāk, ka 6 pāri izdalīti
7.pāris priekš manis neatradīsies?
Te jau tagad sanāk, ka 6 pāri izdalīti
7.pāris priekš manis neatradīsies?
VWfans rakstīja:
ak rakstīja: VW fan, kā gāja pie dīlera? Atrada beidzot, kas Tev tur grab?
Nē, neatrada - otrdien jābrauc atkal.
Izskatās, ka drīz varēsi deklarēt savu papildus dzīvesvietu dīlera servisā ![]()
VWfans rakstīja: Tad jau sanāk, ka Tavam CR-V amortizatorus nomainīja pie aptuveni 60-65 tūkst.km nobraukuma.
Tā varētu būt. Man katrā ziņā pēc sajūtām nemaz nelikās, ka amortizatori būtu jāmaina. Ja pareizi atceros, nolietojums bija kādi 40-50%. Bet skaidrs, ka neiebildu, ka uzliek pavsiam jaunus ![]()
Manam CR-V amīšus (neatceros, vai priekšējos vai aizmugurējos) Nippon nomainīja pa garantiju īsi pirms garantijas termiņa beigām. Toreiz nomainīja vēl vairākas lietas piekarē. Vēl tieši uzreiz gāju TA un apskatē džeks brīnījās, ka viss vēl gluži jauns uzlikts!
Vakar pa garantiju nomainīja kondicioniera sajūgu, kaut garantija beigusies pirms gandrīz 3 gadiem.
Piekrītu, ka sods piemērots pamatoti,
Turpmāk nāksies pārskatīt savu attieksmi pret konkrēto apdrošināšanas sabiedrību un vīru arī BTW
Es pēc savas un daudzu paziņu pieredzes varu teikt, ka CP cilvēcība ir tikai pieaugusi. Vēl nesen man izteica mutisku brīdinājumu par steigšanos ar 127 km/h, kaut arī likums tik maigu sodu par šādu pārkāpumu nemaz neparedz. Es pārkāpumu uzreiz atzinu, nestrīdējos un mierīgi mašīnā sēdēju, gaidot, kad atnesīs protokolu - lēmumu. Bet izteica brīdinājumu un pat bez protokola.
GB12 ir Dark_Side advokāts?
GB12 rakstīja:
Jā, ja esi no tiem, kuriem pofig par citiem, ka tikai man labāk, tobiš, ja esi tipiskais patērētāju sabiedrības pārstāvis, kā lielākā daļa mūsu banāntautiņas iedzīvotāju. Es, izvēloties OCTu, tomēr skatos, ja gadījumā kas notiek, lai tam cietušajam tā sāpe, kuru savas neuzmanības dēļ esmu sagādājis, arī būtu mazāka...
Es kāreiz vienmēr izvēlos normālu apdrošinātāju. Par normāliem apdrošinātājiem uzskatu If, BTA, BALTA, ERGO.
Redz OCTA gadījumā ir tā starpība, ka tu izvēlies servisu priekš kāda cita nevis priekš sevis, kā tas ir KASKO gadījumā. Līdz ar to vairāk vai mazāk ir vienalga, pie kā apdrošināties, ka tik lētāk. Tik jāskatās, kurš no kantoriem mēdz vēlāk regresa prasības iesniegt. Bet tam nav nozīmes, ja pēc dabas neesi ļaunu nolūku vadīts ceļu satiksmes dalībnieks.
Argumentē, lūdzu, kāpēc man būtu polise jāiegādajas no brokera (Tevis), ja to pilnīgi mierīgi varu pa tiešo izdarīt pie paša apdrošinātāja un bez Tavas starpniecības maksas? Piedāvājumus var dabūt neierobežoti no ikviena apdrošinātāja elektrrniskā veidā.
Ja Tu neņem starpniecības maksu pa tiešo no klienta, tad tas nozīmē, ka tev to samaksā konkrētais apdrošinātājs.
Esmu diezgan drošs, ka Tu man nevarēsi piedāvāt kvalitatīvu lētāku apdrošināšanu nekā es pats to esmu atradis un iegādājies.
arko2 rakstīja: Tie kas auto īpašnieku pazīst, tāpat zin viņa iniciāļus. kas nepazīst - tiem pokui kādi tie iniciāļi...
Numuru ņemu priekš sevis nevis citiem, tāpēc man ir pilnīgi pokuj (kā tu saki), ko par manu numuru domā citi.
Visādi numuri tipa "sauliite, zakjiitis, u.c." gan man liekas absolūti nesaprātīgs pirkums, bet, ja naudas pietiek, tad kāpēc gan liegt valstij iespēju nopelnīt. Pa manam šādiem numuriem cenu mierīgi varēja pacelt, piemēram, uz 10 000 EUR + PVN.
Manam auto ir divciparu numurus, kur burti (NC) atbilst maniem iniciāļiem, bet cipari (4
ir neko neizsakoši, jo tajā brīdī konkrētais numurs bija vienīgais pieejamais 1-2 ciparu numurs NC sērijā. Samaksāju CSDD kasē kā par izvēles numuru + konjaciņš cilvēkam, kas palīdzēja izkārtot šādu Nr.. Tajā pašā laikā palīdzēju caur to pašu cilvēku vienam iauto lasītājam noorrganizēt arī skaistu 2ciparu numuru - 22 (burtus neatceros). Pats par starpniecību saprotams, ka neko neprasīju!
Otrajam auto negribēju tērēt lielu naudu (aptuveni Ls 250 prasīja) par 2-ciparu numuru, tāpēc par to pašu noteikto cenu + konjaciņš uzliku numuru, kurā atkārtojas 1.auto cipari - 4848. Ja kādreiz pirkšupiekabi, moci vai rolleri, tad tiem arī mēģināšu izbīdīt ciparus 4848.
GB12 rakstīja: Ar to gribu teikt, ka, ja nomiks apmainīs savas hondas pret nissaniem, stipri šaubos, vai viņam BTA vēl liksies labākais price/performance...
BTA tiek apdrošināti sievasbrāļa Opel Astra (2 gab.), manu vecāku Citroen un Dacia, māsas Toyota un Ford. Es BTA par savu apdrošinātāju biju izvēlējies jau tālajā 2004.gadā, kad iegādājos Citroen C3. Man kā senam un uzticamam klientam ir ļoti lielas atlaides. Bet jāatzīst, ka kopā samaksātās prēmijas ievērojami pārsniedz izmaksāto atlīdzību apmēru.
Man līdzīgi kā Sgiiram viss apdrošināts tieši BTA - divi auto (KASKO, OCTA), nekustamie īpašumi, CTA, bija arī veselība (to gan darba devējs nodrošina). Arī tuvākajiem radiem viss iekš BTA apdrošināts.
Katrā ziņā šo kompāniju uzskatu par šobrīd labāko apdrošinātāju pēc price/performane. Man kā LV patriotam ļoti iet pie sirds, ka BTA ir uzņēmums ar 100% latviešu kapitālu, uzņēmums strādā ar peļņu, kā arī nes Latvijas vārdu pasaulē, aktīvi atverot filiāles Eiropā (Lietuvā, Igaunijā, Vācijā, Lielbritānijā, Francijā, noteikti vēl ir kādas valstis, kuras nenosaucu).
Nu tad sākumā safilmē "dažādus" video un ieliec linkus, lai tauta var apskatīt.
Pati doma man šķiet intereses vērta, bet neesmu pārliecināts, ka, piemēram, loga "aplīmēšana" būtu ilgstoši noturīga.
jojojo rakstīja: nē, kam tad jābrauc ar grabažu ?
līdz 2 kLVL neko daudz labāku nevar iegādāties
Ne paredzamais budžets, ne klase, ne dzīvesveids, ne ģimenes stāvoklis, ne plānotais maršruts, u.c. bez šaubām, ka nav svarīgi ![]()
mums darbā ir vairāki Kaškaji, tikai visi parastie nevis +2, bet arī dīzeļi.
Pēc sajūtām man patīk daudz labāk kā iepriekšējās paaudzes Rav-4. Dīzeļmotoriņš ir ļoti atsaucīgs, dinamisks un ekonomisks. Nepatīk dažādu poghu izvietojums priekšējā panelī, tāpat uz stūres pogas ir parocīgas, lai pārlēgtu radio stacijas vai dziesmas, taču nav parocīgs, ja grib mainīt skaļumu, kas man personīgi šķiet biežāk izmantojama darbība.
Kā mīnusu arī norādītu saulesbriļļu "kabatiņas" neesamību, sal'dizinoši nelielo bagažnieku. Tiesa gan +2 versijā, ja neizmanto šīs +2 sēdvietas, bagažnieka ietilpība ir lielāka.
Kopumā diezgan neslikts un izdevies auto.
Lai labi ripo!
krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?
bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs
what's the model? und wo sind die Bilder?
Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru
msh rakstīja: Tu domā ka fans īpaši kādu apdzen?
pajūgus un kombainus
Bet, ja nopietni, tad braukšana ar 90 km/h ir OK un tad arī nevienu nav jādzen.
Bet, ja brauc ar 85 km/h, tad šādi braucēji kretinē, jo viņu dēļ pārējiem ir jāveic bīstams manevrs - apdzīšana.
Ja pareizi atceros, fans ir vairākkārt teicis, ka zem atļautajiem 90 km/h brauc tad, ja tas netraucē apkārtējai satiksmei. Un tas ir OK.
Kā visiem patīk skaitīt svešu naudu! Labāk skaitiet katrs savējo.
Pieņemu, ka tāda Škoda kā fanam ir saražota vairākos simtos tūkstošu eksemplāru un tas nozīmē, ka visā Eiropā cilvēki šādus auto izvēlas un ir atzinuši par labu esam. Nu nevar un nemaz nevajag visiem braukt ar jauniem dīzeļaudi, MB u.c. Fans ir rets piemērs tam, ka jāizvēlas auto, kas ir atbilstošs rocībai.
rudens68 rakstīja: Man labāk patīk ja valsts ierēdnis brauc ar jaunu fabiju , nevis ar jaunu lielu prmium klasi .
+1
BTW kuzovs = virsbūve
Topika nosaukums maldina - C3 ir Citroen modeļa nosaukums.
Būtu labājk, ja jau uzreiz nosaukuma būtu ierakstījis, ka topiks ir par VW "kuzova tipu" ![]()
Ja stopē pēc mānām domām aizdomīgi tipi, nekad nestājos. Bet tajās reizēs, kad esmu apstājies (tas ir noticis diezgan bieži), vienmēr tiešām bija nepieciešama palīdzība. Ir reizes, kad apstājos pats bez stopēšanas. Ja varu, tad palīdzu.
TDIOTS rakstīja: Nau Bensona , nau servisa maiņas(xaļavas) auto ......
Nippon Auto nodrošina maiņas auto garantijas remontu laikā, ja ir tāda nepieciešamība. Zinu, ka arī Amserv šādu bezmaksas pakalpojumu piedāvā'.
Šādu standartu ir paredzējis ražotājs un tas no ražotāja puses arī tiek apmaksāts.