iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 15.02.2012 12:46

sarashkins rakstīja: Nevis pieklusis, bet mainījis dislokāciju, un adaptējies atbilstoši jaunajai videi: www.bmwpower.lv/...

Kā savulaik advokāts V.Tihonovs teica par sarunu ar G.Saknīti, ar santehniķi ir jārunā santehniķu valodā.

Tāpat arī ar VWfanu, acīmredzot, ir noticis, BMWforumā ir jārunā tādā valodā, kādā runā pārējie

nomiks 30.01.2012 10:38

vajag izlogoties no twitter un tad arī beigs tvītot jeb čivināt

nomiks 20.11.2011 14:44

VW Touareg?

Ja jā, tad pazīstu šo meiču. No viņas kādreiz dzirdēju, ka viņu kompānijā visiem draugiem esot Nr.33. Par kaut kādām īpašām privilēģijām neesmu dzirdējis, bet zinu, ka to draugu skaitā ir daži no VID Finanšu policijas. Vismaz pirms vairākiem gadiem bija.

nomiks 17.11.2011 8:58

Es ļoti labprāt šķirotu atkritumus, diemžēl mana pašvaldība šādu iespēju nenodrošina

nomiks 12.10.2011 11:12

Dacia Logan

nomiks 29.09.2011 10:52

1) Autopārvadājumu likums,

2) 27.05.2008. MK noteikumi Nr.380 "Noteikumi par pasažieru pārvadāšanu ar vieglajiem taksometriem".

Autopārvadājumu likuma 35.pants. Vieglo taksometru pārvadājumi

(1) Pasažieru pārvadājumus ar vieglo taksometru drīkst veikt tikai tad, ja pārvadātājs ir saņēmis speciālo atļauju (licenci), ko izsniedz pašvaldība. Tā apstiprina licencēšanas noteikumus un vieglo taksometru stāvvietu izvietojumu, kā arī nosaka pašvaldības atšķirības zīmi un tās izvietojumu ārpusē uz taksometra virsbūves.

(2) Speciālā atļauja (licence) dod tiesības veikt vieglo taksometru pārvadājumus tikai attiecīgajā administratīvajā teritorijā, kā arī nogādāt pasažieri uz jebkuru citu vietu ārpus šīs teritorijas.

(3) (Izslēgta ar 13.12.2007. likumu).

(4) (Izslēgta ar 01.12.2005. likumu).

(5) Tiesības vadīt B kategorijas transportlīdzekli pasažieru komercpārvadājumos ar vieglo taksometru ir tikai tādai personai, kurai B kategorijas transportlīdzekļa vadītāja stāžs ir vismaz trīs gadi.

(6) Kārtību, kādā veicama pasažieru pārvadāšana ar vieglajiem taksometriem, nosaka Ministru kabinets.

(7) Speciālā atļauja (licence) dod pārvadātājam tiesības veikt pasažieru pārvadājumus ar šā pārvadātāja īpašumā esošu transportlīdzekli. Gadījumus, kad pārvadātājs var veikt pasažieru pārvadājumus ar citas personas īpašumā esošu transportlīdzekli, kā arī kārtību, kādā šos pārvadājumus veic, nosaka Ministru kabinets.

( Pašvaldībai ir tiesības noteikt, ka pārvadātājiem ir pienākums nodrošināt iespēju vieglajos taksometros, norēķinoties par pārvadātāja sniegtajiem pakalpojumiem, veikt bezskaidras naudas norēķinus ar bankas maksājumu kartēm.

nomiks 27.09.2011 16:54

sarashkins rakstīja: Atceros, ka pirms gadiem 4 dabūju 30Ls sodu par šo, jo biju savu auto novietojis ielas malā tuvāk par 25m no takšu pieturas, lai gan it kā atstājot vietu norādītajam auto skaitam (2), diezgan neintuitīvs noteikums bija - kas tur viņi ar 2 12,5m gariem limuzīniem brauc vai?

Pirms 4 gadiem CSN vēl bija spēkā tādā redakcijā, ka taksometru stāvvietās astāties nedrīkstēja. Šis noteikums pazuda pēc 2010.gada nogalē izdarītajiem grozījumiem

nomiks 27.09.2011 15:39

te nav runa, par to, vai ir prātīgi (gudri, ētiski u.tml.) novietot savu auto taksometriem paredzētā stāvvietā, bet gan par to, vai likumīgi to drīkst darīt.

Man pirmā vieta, kas nāk prātā, uzreiz ir vieta pie Latvijas Nacionālās operas. Vienmēr esmu brīnījies, kādēļ tur nelīmē t.s. plāksterus tiem, kas novieto savus auto takšu stāvvietā (ja nemaldos, tur rakstītas 6 vietas).

nomiks 27.09.2011 11:13

CSN 288.5.punkts:

326.zīmes darbības zonā atļauta taksometru – vieglo automobiļu, kravas taksometru vai maršruta taksometru – stāvēšana attiecīgi ar 536., 537. vai 538.zīmi apzīmētā stāvvietā.

Tas teorētiski nozīmē, ka zīme, kas apzīmē taksometru stāvvietu ir lietojama kombinācijā ar zīmi "apstāties aizliegts". Pārējos gadījumos, ja nav 326.zīme (asptāties aizliegts), sanāk, ka droši var novietot savu auto arī ar zīmi norādītajā takšu stāvvietā, jo sods par šādu rīcību nav paredzēts.

nomiks 02.08.2011 9:45

vienus pašus zābakus nevajag. paldies.

nomiks 02.08.2011 8:32

Ja vēl ir aktuāli, tad uzsit, lūdzu, e-pastu uz nomiks at inbox el vē

nomiks 17.05.2011 20:36

varbūt arī samaksātā summa par bremžu diskiem un klučiem kādam liekas par daudz. Manā budžetā tas nekādu robu neatstāja.

Kad iegādājos jaunu CR-V, apzinājos, ka tā apkopes un arī citas izmaksas būs lielākas kā, piemēram, 2000.gada VW Golf.

Jau iepriekš esmu teicis, ka CR-V uzturēšanas izmaksas ir ievērojami lielākas kā otra mana auto (Jazz) izmaksas, bet tik un tā ne reizi nav ienākusi prātā doma atteikties no CR-V palielināto izmaksu dēļ.

Ceru, ka precīzs izmaksu uzskaitījums kādam noderēs pirms izdarīt izvēli par labu jauna auto (ne mazauto) iegādei. Aprēķins ir uzskatāms apliecinājums tam, ka, iegādājoties auto līzingā, papildus līzinga maksājumiem ir jārēķinās ar vēl ievērojamām summām, kas jāatliek autoprieka nodrošināšanai!

Ceru, ka atskaites turpinājums sekos vēl pēc gada.

GAn jau kaut kad saņemšos un arī par Jazzu kādu atskaiti iemetīšu. Par to arī visas izmaksas tikpat rūpīgi tiek uzskaitītas.

nomiks 17.05.2011 11:14

VWfans rakstīja: Nomik, vai 2004.gada Citroen-C3 turpina baudiit Tava mamma, bet 2007.gada Honda-FR-V - sievasteevs?

Jā, un abi šie auto joprojām ripo lieliski. Citroenam nobraukums ir ap kādiem 80 000 km, bet FR-V - ap 90 000 km

nomiks 17.05.2011 11:12

VWfans rakstīja: Nomik, tad jau Tavai Hondai-CR-V peedeejaa gada laikaa videejais benziina pateerinsh ir 9,96 litri uz 100 km...

Tā arī sanāk. 1) kāja ikdienā ir smagāka; 2) bija divi braucieni uz Eiropu un braukšana pa bāni ar 130 km/h diezcik ekonomiska nesanāk.

nomiks 16.05.2011 20:21

brmbrmm rakstīja: Tiek noteikts auto sasvērums ... mehānisms savienots ar plauktu/sviru ar mazu sviriņu un 2 šarnīriņiem. Domājams, tāpēc, ka auto ir ar ksenona lampām.

100% taisnība

nomiks 16.05.2011 16:36

Ir apritējis vēl viens gads manam CR-V. Ir beigusies arī garantija. Veicot pirmsgarantijas beigu pārbaudi (bezmaksas), konstatēja, ka jāmaina priekšējiem amortizatoriem putekļusargi (piļņiki), kā arī lukturu auutomātiskā augstuma regulētāji (precīzu nosaukumu nemāku pateikt) (atrodas pie labās puses priekšējā un aizmugurējā riteņa).

Izmaksas 3.lietošanas gadā (43 912 km - 71 360 km):

Degviela - Ls 2 306,86 par 2 734,96 litriem

Akope - Ls 107,10

Priekšējie bremžu kluči + diski - Ls 249,90

Sīki remonti (riepas remonts, signalizācijas pārprogrammēšana, sakabes āķa remonts, kreisās priekšējās gabarīta lampiņas momaiņa) - Ls 102,65

Vasaras riepu komplekts, aizmugurējā logu tīrītāja gumija un gumijas paklājiņi - Ls 436,83

TA+ceļa nodoklis+mazgāšana+logu šķidrums, riepu nomaiņa u.c. sīkumi - Ls 249,42

Līzinga maksājumi + apdrošināšana - Ls 2 518,41.

nomiks 28.04.2011 16:35

Dark_Side rakstīja: gribi labākus ciparus? PM ark.side@inbox.lv" target="_new">dark.side@inbox.lv

norādi termiņus, a/m numuru un tp numuru.

Es parasti pērku ne ciparu dēļ, bet saņemtā pakalpojuma dēļ. Tā kā ar esošo pakalpojuma sneidzēju esmu apmierināts par 100%, tad tavs piedāvājums nav aktuāls. Paldies!

nomiks 26.04.2011 8:36

Cešos parasti apdrošināt visu, kas liekas nepieciešams - dzīvokli, māju, auto, veselību.

Motivācija līdzīgā kā Sviestcam.

Man liekas pilnīgi saprātīgi samaksāt 239 latus (šobrīd aktuālā polise) par CR-V KASKO ar 0% pašrisku un 140 latus (šobrīd aktuālā polise) par Jazz KASKO ar 0% pašrisku.

nomiks 18.04.2011 14:11

A es savam nu jau vairs ne jaunajam CR-V nemaz nezinu, kāds ir degvielas patēriņš bez kondiškas, jo klimatkontrole darbojas pastāvīgā režīmā un nekad nelūru, vai konkrētajā brīdī AC ir pieslēdzies vai nav.

Jazzītī gan var dzirdēt pēc skaņas, kad klimatam pieslēdzas AC, bet par patēriņa starpību arī nezinu, jo tāpat kā CR-V klima darbojās pastāvīgi un AC pieslēdzas pēc vajadzības.

nomiks 14.04.2011 22:14

VWfans rakstīja: Pareekjinaaju, kaadas buutu benziina izmaksas, ar lielisko Honda-Jazz braucot no Riigas uz Ludzas novada Vecslabadu. Attaalums turp un atpakalj 636 km. Benziina pateerinsh 5 litri uz 100 km. Nepiecieshams 31,8 litri benziina, kas izmaksaatu 29 latus.

Man kā Honda Jazz (05') lietotājam ir visai pamatotas šaubas par šādu patēriņu. 6 l/100 km vēl daudzd maz reāli, bet 5 l/100 km noteikti nesanāk. Ja nu vienīgi, braucot uz 70 km/h.

Bet jāpiekrīt apgalvojumam, ka Honda Jazz ir lielisks auto. Pilnīgs bezproblēmu izstrādājums. ptu, ptu, ptu.

Nu prot tie japāņi ražot auto. Patiešām ceru, ka visām dabas likstām japāņi tiks pāri un autobūves tradīcijas tuprināsies.

nomiks 11.04.2011 13:10

kolumbs pilnībā izteica manas domas

Nedomāju, ka šodienas CP vienkārši tāpat bez pārkāpuma uzliktu sodu. pieļauju, ka tas varētu būt kādās strīdīgās situācijās, bet te jau nekā strīdīga nav - vai nu ir piesprādzējies, vai nav.

Mana intuīcija saka priekšā, ka brīdī, kad pārkāpums tika konstatēts, blakusssēdētājs drošības jostu nebija izmantojis.

T.G.A.M.

nomiks 04.04.2011 15:42

... garantija, ar zināmu vēsturi. Jau vairāk kā 2 gadus ikdienā braucu un pilnīgi nekādu problēmu (ptu, ptu, ptu).

'Vienlīdz labi jutos un jūtos savā vēl tolai janā auto, kā arī lietotā.

Nu jau labu laiku var uzskatīt, ka arī braucu ar lietotiem auto, jo CR-V tūliņa jau paliks 3 gadi. doma to nomainīt pret jaunāku pagaidām nav - vienkārši nav tādas vajadzības.

Katram ir jābrauc ar tādu auto, kādu var atļauties, un nav tiesību nosodīt tos, kas braukā ar veciem auto, bet tikai pie nosacījuma, ka tie neapdraud pārējos ceļu satiksmes dalībniekus.

nomiks 04.04.2011 15:38

No salona esmu izripinājis 3 jaunus auto - 2003.gadā Citroen C3, 2007.gadā - Honda FR-V un 2008.gadā - Honda CR-V.

Motivācija jauna auto iegādei bija tāda, ka vienkārši vēlējos jaunu un uzticamu auto, bet tādu, kādu varu atļauties. Kā redzams, mana rocība 2003.gadā ievērojami atšķīrās salīdzinājumā ar 2008.gadu. Tāpēc arī auto savādāks, lielāks, labāks, foršāks u.t.t.

Neviena sava jaunā auto iegādi ne reizi neesmu nožēlojis un tam jau arī nav nekāda pamata, jo katrs pirkums tika apdomāts arī apsverotrpiecgades perspektīvas (tik gari ija/ir līzinga periodi)

Ar lietotiem auto ir kā ar kaķiem maisā, tomēr vajadzības spiests iegādājos vienu šādu "kaķi" - 2005.gada Honda Jazz. Starp citu, no viena iauto lietotāja.

Auto bija 3 gadus vecs, tikko beigusies

nomiks 12.01.2011 15:41

WALA rakstīja: Patiesībā ja tiešām ir tā kā nomiks saka par to 4x4 neesamību atpakaļgaitā Cirvim, tad faktiski iebrauci "jūrā līdz ceļiem" secināji ka tālāk netiksi, a kā atpakaļ ?!?!?!

Tāds dziļi teorētisks jautājums

Saprātīgs CR-V lietotājs apzinās, cik dziļi jūrā ar šo auto var braukt. Nevajag pārvērtēt sava auto spējas un tad problēmu nebūs.

nomiks 12.01.2011 14:45

CR-V 2007.-... 4x4 pieslēdzas tikai uz virzienā uz priekšu. Atpakaļgaitā tas nepielēdzas.

Kad pirku savu CR-V, tad to biju dzirējis un pārjautāju arī pārdevējam, ks apliecināja iepriekš dzirdēto.

Iepriekšējiem CR-V modeļiem 4x4 darbojās arī atpakaļgaitā.

2,5 gadu laikā (3 ziemas) ne reizi neesmu iesēdies kupenās. Jāsaka gan, ka medneiks vai makšķernieks neesmu, tāpēc dziļi laukos un mežos ar CR-V nelienu. Bet sniiegotajā Rīgas centrā ar parkošanos ielu malās sastumtajā kupenās ne reizi neradās problēmas. Galvenais atcerēties nospiest podziņu VSA.

Nemaz nezināju, ka RAV-4 šo sistēmu nevar tā viēnkārši atslēgt. Tātad vēl viens labs arguments par labu CR-V

Lasītākie raksti

Jaunie raksti