TDIOTS rakstīja: Ja Bensona vietaa buus neBensons , tad gan nez waj man , naakamais jaunais autoo , buus gonda
Bet nu cereesim uz to labaako
Nu man ir tieši tāpat ![]()
TDIOTS rakstīja: Ja Bensona vietaa buus neBensons , tad gan nez waj man , naakamais jaunais autoo , buus gonda
Bet nu cereesim uz to labaako
Nu man ir tieši tāpat ![]()
rudens68 rakstīja:
vilkss rakstīja: man te tāds sapnis bija, ka Bnsna kungam nepiešķīra finansējumu otrā autosalona būvniecībai Berģos, drīzumā viņam tiks atņemtas ekskluzīvā dīlera tiesības (Hondu tirgos arī Veho) un visu beidzot - Llirbes ielas salons ir izlikts pārdošanā, jo cien. Bsns iet prom no šīs sfēras
Divaini ,bet man viens autotirdzniecibā iesaistīts paziņa tādu pašu sapni redzējis
Ja tā patie'sām izrādīsies patiesība, tad personīgi man būs ļoti žēl, jo Bensonam bija izdevies tas, ko nevarēja pavilkt citi dīleri - nevainojama apkalpošana, kvalitāte un reputācija.
Atliek cerēt, ka viņa vietā nāks kāds tikpat profesionāls un uz klientiem orientēts vadītājs.
ne par tēmu...
šodien nopirku savam CR-V ziemas riepas NOKIAN (225/65 R17)!
Ceru, ka LVL 375 būs pareizi ieguldīti.
Kal ragavas vasarā, ratus - ziemā!
te varētu viagris mūs apgaismot ![]()
cobra30 rakstīja: Jā , papētot VID nodokļu parādniekus bez Bensona ,kas parādā valstij vairāk kā 300 000 lvl parādās arī nākamais putniņš..
Tu domā Norde?
No visām ES valstīm tikai un vienīgi Polijā ir vajadzīga pilnvara. Visur citur - brīva kustība bez nekādām pilnvarām!
rudens68 rakstīja:
Cik % Tu dabūji atpakāļ pārdodot citroen , cik vecs viņš bij un kāds nobraukums?
Ja tu domā C3, tad tam atpakaļipirkuma vērtība (5 gadi, 100 000 km) arī ir 35%.
Jāsaka gan, ka vēl viens gads ir palicis, jo šis auto ir iegādāts 2004.gada 2.augustā.
Šobrīd nobraukums ir ap 65 000 km un tas ir tik mazs, jo pēdējos divus ar pusi gadus ar to brauc mana mamma. Atpakaļ salonam pēc 5 gadu termiņa beigām C3 atdots netiks.
Ja tu domāji Picasso, tad to pirku lietotu par skaidru naudu. Pēc viena gada lietošanas to pārdevu par dārgāku summu, kā to iegādājos.
jebkurš autorizētais Honda dīleris veiks garantijas remontu.
Starp citu, Hondām visā garantijas laikā ir pilns serviss, kas nozīmē, ka, ja kaut kas ar tavu Hondu atgadās, tad apmaksā gan viesnīcu, gan lidmašīnu, juridiskos pakalpojumus, utt. (atkarībā no vietas, kur tas noticis un citiem apstākļiem).
Līdzīga klientu lojalitātes programma ir arī Toyotām.
Citroeniem VEHO piedāvāja arī ko līdzīgu, bet tikai attiecībā uz nogādāšanu servisā un remontu.
theerny rakstīja: Jautājums par garantijām un apkopēm - skaidrs ka apkopes var taisīt jebkurā sertificētā servisā, bet kā ir ar garantijas remontiem.
Teiksim nopērk auto igaunijā, apkopes taisa latvijā, bet tad noplīst kondicionieris. Vai to labos bez maksas latvijā vai arī būs jābrauc uz igauniju?
off topic.
Vajag ņemt ar klimatkontroli
Tici man, Hondai garantijas laikā kondiška toč nesabruks.
Teorētiski ir tā, ka arī garantijas remonts jānodrošina pie jebkura autorizētā dīlera ES un Ekonomiskās zonas valstīs.
To, vai praksē tā tas arī ir, nav viedokļa!
vilkss rakstīja:
EST dīleris pēc 3g. līzes deva 40% atpakaļpirkumu no sākotnējās vērtībā, kurpretim abi LV dīleri tikai 33% - kas ikmēneša līzinga maksājumu iespaidoja par apt 100EUR
Laikam baigais nobraukums tam auto.
Manam CR-V ar pēc 5 gadiem ar 100 000 km nobraukumu atlikušo vērtību Bensons iedeva 35%.
ja maksā visu uzreiz, tad tas problēmas nerada, bet, ja girb ņemt līzingā, tad zināmas problēmas var rasties.
Visticamāk OCTA un KASKO arī būs dārgāk.
es drīzāk domāju vilkss
pilnīgi izskatās, ka kāds te cenšas nomelnot Bensons Auto labo slavu.
Var jau būt, ka kļūdos!
TDIOTS rakstīja:
kompja raadijums ir fufelis pameeri ar 'pilnaas baakas' metoodi , paarliecinaasies man kompis raada ~6,9 , a dabaa ir 7,3 , sievai 11,5 vs 12,8
Tas arī ir pēc pilnās bākas metodes. Kompja rādītājs ir neprecīzs arī manam CR-V.
rudens68 rakstīja:
Nu man apmēram 80/20 ( vai pat 90/10), ar piebildi,ka Rīgas centrā darbadienā esmu ap 7. 30-45 izbraucu ap 14-15.00, Nu vēl Jelgava parasti nekorķu laikā (cik nu Jelgavā tie korķi)
Pie šādiem braukšanas apstākļiem vidējais patēriņš man nepārsniedz 8 l/100km.
Maršrutā Olaine - Jūrkalne - Olaine vidējais patēriņš bija 6,8l/100km.
Mans braukšanas režīms ir apmēram 60/40 (šoseja/pilsēta)
msh rakstīja: Kur vwfans ar ieteikumiem pirkt 1.3 ķīseļmerivu?
gan jau, ka guļ saldā miegā kājām gaisā ![]()
ar LV pēējo gadu ziemām nekādas problēmas ar doļaru nevajadzētu būt.
Ir bezjēdzīgi prasīt par OCTA, jo tā ir pamatā atkarīga no auto un īpašnieka vēstures un dzīvesvietas. Summas var svārstīties no kādiem 60 Ls - 150 Ls par gadu.
vdrug32 rakstīja: Ir doma pirkt Zafiru 1999-2001, 1,8benzins...Vai doma ir pareiza???Un ko varat ietekt.Paldies
omāju, ka doma pareiza daļēji - labāk ieteiktu pameklēt 1,7 DTI vai 2,0 DTI.
Uz degvielas patēriņa rēķina cenas starpību atpelnīsi ļoti ātri. Opeļiem ir teicami un ļoti ekonomiski dīzeļzinēji!
rudens68 rakstīja: NOMIK
Pēc tevis nosauktā 9 litru patēriņa , māc aizdomas ,ka es ar savu dīzeļ ravu pārstēdzos .
Ja arī tu sevi pieskaiti pie vidēji mierīgiem braucējiem, tad noteikti.
ja es kā fiziska persona pērku auto no juridiskas personas, tad PVN būs cenā iekšā.
Ja es kā fiziska persona pērku no fiziskas, tad, jau iegādājoties Vācijā, fiziskā persona par šo auto jau 19% PVN ir samaksājusi. Kādēļ gan pie pārdošanas tie 19% būtu jāmet nost?
Bez PVN ir izdevīgi pirkt juridiskām personām. Bet tikpat labi to var darīt arī Latvijā.
didzinators rakstīja: Es nesaprotu, kapec vispar Latvijaa japerk jauni auto, ja perkot to Vacijaa, vari dabut auto bez 19% PVN, kurs bus kvalitativaks un ar 2.4 motoru, kuru var vismaz apdzit nevis ar Latvijas tirgu piedavato 2.0. Auto kas seit maksaa LVL tur dabuu par EUR. Un man nekas nav jagaida, vienigais minus, ka tev vajag skaidru naudu.
Nu par to cenu EUR šķiet, ka samuldējies.
Pat mobile.de meklējot, viengadīga mazlietota Honda maksā tikai kādus 10% lētāk nekā tāda pati jauna Latvijā. Gribi teikt, ka pēc gada mazlietotu pārdod par 10% dārgāk nekā noprikts jauns ?
Vai tev tiēšām šķiet, ka 15-20 gadus vecs Passat būs bez korozijas pazīmēm?
arba rakstīja:
Paskaidrojiet man kādēļ vedat auto uz rekomendējamo apkopi ?
Un kas un kādēļ viņu rekomendē ?
Vienīgais, kam no tā ir labums ir Bensons, no katra pārdotā auto vēl 60 Ls paņem tomēr gadā kādi 30 000 ls sanāk
BTW FR-V rekomendējamo apkopi neveicu un šķiet, ka tas nekādu ietekmi nav atstājis.
Pārdevējam apvaicājos par to rekomendējamo apkopi un šis teica, ka ja 5 000 km nobrauc ļoti ilgā laika periodā, tad nav vērts šo apkopi veikt, jo pie 20 000 km nobraukuma vai pēc 1 gada tāpat jāveic pilnā apkope.
Apkopi rekomendē tādēļ, ka ražotājs jaunam auto ir ielējis speciāla sastāva smērvielu (eļļu), bet kas būtiski pēc sava sastāva un funkcijām atškiras no sintētiskās eļļas, kuru vēlāk lej apkopju laikā. Tā kā salīdzinot ar pērno gadu šobrīd ar finansēm ir daudz labāk, izlēmu, ka CR-V vedīšu arī uz rekomenējamo apkopi.
Starp citu, kad man reiz bija Citroen C3 (tālajā 2004.gadā), arī tam pēc 2 000 km nobraukuma bija jābrauc pie dīlera veikt pirmo apkopi, kurā nomainīja eļļu un filtrus. Tur gan par šo apkopi nebija jāmaksā. Gan jau, ka auto cenā bija ierēķināts.
Par RAV4.
Domāju, ka viedoklis par tiem 180 cm ir maldīgs. Tur vietas (vismaz pie stūres) noteikti pietiek arī garākam cilvēkam.
Nortel rakstīja: Cik es esmu dzirdējis no hondu īpašniekiem, tad attieksme no Bensona esot normāla, tikai viņam patīk trīs ādas plēst.
Ja nevari atļauties samaksāt par apkopi, tad Honda nav tavs auto. Tad ir jālūkojas uz Huyndai, KIA vai Dacia dīelru pusi