iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 17.07.2008 12:49

senuks rakstīja: Vadāmības un dinamikas ziņā Tiguāns ir labāks par CRV, bet VW bagāžas nodalījums ir smieklīgi mazs.

Tiguanam liels pluss ir arī dzinēju piedāvājums. Jā, bagažnieks tam tiešām ir mazs.

nomiks 17.07.2008 11:40

tūdīgi

Par RAV 4 runājot. Tagad ir tā iespēja darbā ikdienā braukt arī ar RAV 4, teikšu kā ir - uzskatu CR-V par pārāku. lai man piedod RAV 4 fani. Auto ir, protams, ļoti kvalitatīvs, paredzu, ka arī ļoti uzticams, bet salona interjers man nepatīk, subjektīvi šķiet, ka sēdvietas ir šaurākas un bagažnieks arī mazāks.

Bet tik pat labi zinu pazīstamu famīliju, kuriem ir gan RAV 4, gan CR-V un viņiem RAV 4 vairāk iet pie sirds. Laikam, cik cilvēku - tik viedokļu

nomiks 17.07.2008 11:24

Baidos, ka Ford Kuga (starp citu, vizuāli ļoti pievilcīgs, tehniski - nav ne jausmas) būs jāgaida vēl stipri ilgāk kā CR-V.

Kādas prognozes par piegādi izsaka Bensons?

nomiks 17.07.2008 10:59

GaraisA2 rakstīja: Kā ar dinamiku, var normāli uz šosejas uzvilkt pie apdzīšanas, iepriekš biju lasījis ka tie 150Zs ir tā kā bišku pa mazu. Un kā salonā nekas negrab?

Negrab pilnīgi nekas - ja vēlies vari atbraukt un pārbaudīt

FR-V (1,8 l nbenzīns, MT) dinamika bija labāka. Ja tas labi cēla jau pie zemiem apgriezieniem, tad CR-V apgriezieni jātur līmenī, ja gribi dabūt dinamiku.

Teikšu tā, vidēji mierīgam braucējam, pie kādiem es sevi pieskaitu, ir pilnīgi pietiekama dinamika. Bet straujiem braucējiem šāds auto noteikti nav paredzēts (varbūt dīzelis glābj situāciju). Tad ir jāpērk kas jaudīgāks, bet attiecīgi arī neekonomiskāks un dārgāks.

Ir ļoti laba audiosistēma, forši izskatās daļējais stikla jumts. Patīk, ka ir milzīgs bagažnieks, kuru turklāt var sadalīt divos augstumos (nodalījumos), patīk, kā darbojas lietus sensors, pret kura esamību sākumā raudzījos diezgan skeptiski. karoč viss man CR-V patīk.

Jāatzīst, ka šobrīd tas man laikam ir vispiemērotākais auto. uzsveru - ŠOBRĪD.

nomiks 17.07.2008 10:41

GaraisA2 rakstīja: to nomiks

Kā ripo jaunā CRV, ir bijušas kaut kādas šaizes pa šito laiku?

Ui! Ripo teicami.

Nākošnedēļ jau došos uz pirmo (rekomendējamo) apkopi. Nobraukums brīvdienās sasniegs 4 700 km.

Nekādas šaizes nav bijušas, ptu, ptu, ptu.

Bet nebija arī ar manu iepriekšējo auto - FR-V.

Mīnuss ir tāds, ka ir ievērojami dārgākas ziemas riepas, par kurām sāku domāt jau tagad. Ja priekš FR-V Hankook ziemenes izdevās dabūt par 180 Ls (205/55/R16), tad priekš CR-V pagaidām izskatās, ka būs ap 400 Ls (Dunlop, Pirelli, vai Bridgestone - 225/65 R17 4x4).

Vidējais degvielas patēriņš (2,0 benzīns, manuālā kārba) ir ap 9 l/100 km.

nomiks 17.07.2008 10:25

Ar apkopēm ir tā, ka garantija saglabājas, ja apkope tiek veikta pie jebkura autorizētā dīlera.

Varbūt tad var izvēlēties kādu no tiem CR-V, kas atrodas uz vietas salonā?

Patiešām brīnos, ka šāda situācija radusies, jo līdz šim nekur nebiju dzirdējis, ka Bensons kavētu piegādes!

nomiks 17.07.2008 9:46

Roneens rakstīja: Ja tā noruna tikai verbālā līmenī, tad tā arī paliks, ka turpinās atrunāties. Pagājušajā, ak nē, 2006.gada novembrī vai decembrī, man pazīstams cilvēks pasūtīja sev šādu auto. Nogaidīja līdz 2007.gada jāņiem - nekā. "Nospļāvās" un nopirka RAV4.

Mana pieredze gan laikam nav aktuāla, jo savu CR-V iegādājos pirms diviem mēnešiem, tomēr varu padalīties, ka pasūtināju savu CR-V Elegance Plus MT komplektācijā ar tumšiem auduma krēsliem un parkošanās sensoriem aprīļa pēdējā nedēļā, bet jau 12.maijā no salona izripināju savu skaisto auto. Bensons pārdevējs, būdams piesardzīgs, runāja par jūnija beigām, bet par laimi kļūdījās par pusotru mēnesi.

Arī pērkot savu iepriekšējo auto FR-V (pirms mazliet vairāk nekā gada), Bensons Auto savu solījumu par piegādes termiņu nevien turēja, bet pat pārspēja pat viscerīgākās manas prognozes. Pēc pusotras nedēļas paºlaimīgs sēdos savā FR-V!

Varbūt problēmu rada tas, ka pasūtināta kāda nepopulāra komplektācija/krāsa?

nomiks 14.07.2008 16:35

saf rakstīja:

opelis rakstīja: Patīk man mūsu milicijas attieksme pret Dziesmusvētku dalībniekiem...

Nu ka norāvās par čīkstēšanu!

pa polnoj programme

nomiks 14.07.2008 16:00

Sestdien Rīgā stipri lija ap plkst.16.00, bet vakarā, kad braucu uz Mežaparku (pēc 19.00), kā arī turpmāk visu vakaru un nakti lietus vairs nelija, bet peļķes bija palikušas.

Runa bija par pašu braukšanu nevis laika apstākļiem kopumā!

nomiks 14.07.2008 13:16

Magistrs rakstīja: Man te viens lielijās, ka no Rīgas līdz Maskavai izbraucis 6 stundās. Ar RS6 un Krievijas pilsonis.

Atceros, pirms gada Krievijas superzvezda Timoti Jaunajā Vilnī lielījās, ka no Maskavas ar savu superjaudīgo un satjūnēto Porsche Cayenne Turbo atlidojis 6 stundās.

Grūti iedomāties, kā Ciemupei, Lielvārdei, Jēkabpilij, Pļaviņām cauri izbraukt uz 150 km/h

nomiks 14.07.2008 11:44

marrutkis rakstīja: No kura laika tava gonda ir SUV?

No 2008.gada 12.maija, kad tika iegādāts Honda CR-V.

p.s. nebiju nomainījis parakstu zem sava nika.

nomiks 14.07.2008 11:31

Konkrēti 6dien lietus nelija, bet viss bija milzīgās peļķēs. Beidzot izjutu SUV klases auto priekšrocības.

p.s. labi, ka vairs neesmu rīdzinieks

nomiks 14.07.2008 11:16

Ozz rakstīja:

mizo pa apvedceļu, sanaak 20 km vairaak, toties praktiski bez staaveeshanas (ja uz HES nav korkjis)

Man gan šķiet, ka tur saripos vairāk kā 20 km un laika ieguvuma nav nekāda. No Olaines līdz minētajai Ostas ielai tiku kādās 40-45 minūtēs, vairāk vai mazāk ievērojot CSN prasības!

A uz apvedceļa gan ceļš draņķīgs (posmā no Jelgavas nobrauktuves līdz Ķekavas aplim), gan pilns HES, gan luksofors pie Juglas 3, gan intensīvāka satiksme. Nu tā apmēram.

No kāda citas Rīgas (pierīgas) nostūra piekrītu, ka tavs variants varētu būt diezgan piemērots.

nomiks 14.07.2008 11:08

Sinn rakstīja:

nomiks rakstīja:

Ezera iela krustojas ar tādu mazu ieliņu kā Jūras iela

Kāda Jūras iela?? Ostas iela tā ir.

Ui, pļins, Ostas. Pareizi. OSTAS IELA!!!

Ko man tā Jūras iela prātā visu laiku turas...

nomiks 14.07.2008 10:29

Un kāda iksa pēc man, braucot no Olaines, būtu jāizmanto Jaunciema gatve???

Tavai zināšanai gan Duntes iela, gan arī Ganību dambis bija pārpilns ar dalībnieku autobusiem, kas vēlējās nogriesties uz sarkandaugavas pārbrauktuves pusi. Kādēļ man stāvēt kilometru garā rindā, lai pēc tam nokļūtu uz Jaunciema gatvi nevis bez sastrēgumiem pa kreiso joslu nokļūt uz Tvaika ielas un tad mierīgi turpināt ceļu līdz Jūras ielai?

Nosauc kaut vienu iemeslu!

nomiks 14.07.2008 10:00

Ozz rakstīja: nifigaa nisaprotu, kaa no Ganiibu dambja, braucot pa ezera ielu var nokljuut liidz mezaparka estraadei... nauhj tas vispaar ir vajadziigs

Ezera iela krustojas ar tādu mazu ieliņu kā Jūras iela (tieši tur atrodas CIDO rūpnīca).

Attiecīgi Jūras iela ir tieši pretī vienai no ejām uz Mežaparka estrādi (tā kas iet gar veikalu MEGO laikam (īsti neatceros).

Ja pāriet pāri sliedēm un tad paºi Viestura prospektam (gājēju luksofors), tad iziet tieši pie šī veikala un tad, ejot tikai taisni uz priekšu, pēc kāda pusotra kilometra nonāk tīeši pie estrādes (piekam tieši pie pašas estrādes nevis pie sēdvietām). Iešanas ziņā šis maršuts ir daudz vieglāk pieveicams un nav jādomā arī par sastrēgumiem.

nomiks 14.07.2008 9:15

Pats arī piedalījos dziesmu svētkos un varu ar 100% pārliecību apgalvot, ka pārgalvīgi traukties vienkārši uz dziesmusvētku mēģinājumu ir pilnīgi bezjēdzīga rīcība. Mēģinājumos faktiski notiek t.s. brīvais apmeklējums (arī es grēkoju, atzīšos), līdz ar to fakts, ka kāds busiņš ar dažām "bābām" mēģī ierodas 20 minūtes vēlāk, no citu puses vispār paliek nepamanīts. Ja nu vienīgi kavētāji jūras vainīgi orgkomitejas priekšā un nespēj sadzīvot ar šo sāpi

Par otro gadījumu.

Dziesmu (un deju arī) svētku norisinās ik pa pieciem gadiem. Katru reizi ir jārēķinās, ka uz esrādi jābrauc visamz stundu ātrāk nekā parasti un tāpat arī pēc koncerta jārēķinās ar milzīgiem satiksmes sastrēgumiem. Pie tam tajos priekšroku CP regulētāji dod tieši lielajiem autobusiem nevis škatītājiem vai dalībniekiem, t.sk. dažām "bābām" busiņā.

Es ar eventuāliem sastrēgumiem vienmēr rēķinos iepriekš, tāpēc izmantoju , kā jau te daži minēja, Ezera ielas priekšrocības. Ierodoties laicīgi (ap 20.00, jo koncīm bija jāsākas 21.00) uz Jūras ielas vēl bija pietiekoši daudz bºivu vietu, kur novietot savu auto. Kad beidzās koncis, nekādos satsrēgumos nenācās stāvēt. Lielākie cietēji bija pa Viestura prospektu braucošie.

Sods aboslūti pelnīts, it sevišķi runājot par braukšanu ar ātrumu 118 km/h.

nomiks 13.07.2008 14:48

ups! Desmikārša kļūda!

5,9 l/100 km, protams!

nomiks 13.07.2008 11:13

Manuprāt, vienam virzienam pietiek ar 60 litriem dīzeļdegvielas, ja brauc ar 90 km/h un Opel-Meriva 1,3 CDTI.

1) Braukt pa Lietuvas bāni uz 90 km/h ir neprāts;

2) Braukt pa Polijas bāni uz 90 km/h ir neprāts;

3) pa polijas ceļiem nekad neizdosies braukt tikai uz 90 km/h. Ja esi ar mieru sēdēt fūrēm astē, ta brauksi uz 88 km/h, ja gribēsi ām tikt garām, tad nāksies spiest pedāli grīdā un pārsniegt ātrumu.

Kad ar savu Citroen C3 (1,4 l benzīns) braucu uz Berlīni un atpakaļ, tad, ja nemaldos, patēriņš bija 5,9 l/1000 km.

nomiks 11.07.2008 11:20

Velomens rakstīja:

Nez kas par benzīnauto, varbūt 6,5 Litru motors

Ar 2,0 litrīgu auto vairāk par 90 Latiem nu gan nesanāk! (vienā virzienā)

Piezīme vietā. Es biju domājis abos virzienos!

nomiks 11.07.2008 10:22

IVO_ rakstīja: Vēl labāk ir prāmis tieši no Rīgas uz Lībeku! Nekādu garo pārbraucienu, finālā es domāju sanāk tā pati cena, par ērtībām vispār nerunājot! 90 lati par gultu no cilvēka un 87 par mašīnu domāju ir pavisam ok!

Ja brauc divatā, tad sanāk gandrīz 270 Ls vienā virzienā + degviela no Lībekas līdz Berlīnei.

Ja brauc ar benzīnauto visu ceļu, tad degvielas izmaksas vienā virzienā varētu būt aptuveni Ls 170.

nomiks 10.07.2008 14:58

Ideots rakstīja:

es parasti izbraucu no LV ap 04.00 naktô, lai PL iebrauktu ap 8.00-tāpēc lai to vella PL pa dienu izbrauktu, ne pa nakti....

Man atkal taisni otrādi - PL patīk šķērsot naktī - mazāk mašīnu, ātrāk drīskt braukt apdzīvotās vietās, vieglāk apdzīt, mazāk policijas!

nomiks 10.07.2008 11:42

Roneens rakstīja: Paldies kolēģi. Esmu braucis izmantojot bāni (3X11 zloti), ceļš smuks līdzens, nemaz nepateiksi ka atrodies austrumpolijā.

Pa šo bāni es esmu braucs, bet, ja nemaldos, maršrutā Budapešta - Rīga. Varbūt kļūdos. Tas bija pirms 3 gadiem! Un arī toreiz maksa bija 3x 11 zl.

nomiks 10.07.2008 11:31

Roneens rakstīja: Jautājums zinošiem. Doma nedēļas beigās aizbraukt līdz Berlīnei. It kā nekā sarežģīta, bet...

Pavisam nesen viens cilvis atgriežoties no tās puses zināja stāstīt, ka Polijā esot pamatīgi ceļu remonti. Tad lūk arī jautājums - kādiem ceļiem braukt, vai var tikt uz Polijas maksas autobāņa?

Cik es esmu braucis uz Berlīni ar auto, tad ne reizi nebraucu caur Polijas maksas bāni, jo tas aiziet citā virzienā.

Principā poļiem cauri vālēju pa 8.ceļu un viss bumbās. Ceļa zīmes ir ik uz soļa, tā kā nomaldīties nav iespējams.

Bet par pašu jautājumu pēc būitības atbildēt laikam nespēšu, jo kādu laiku turp ar auto neesmu devies, līdz ar to arī ceļu remontu kartēs neesmu kompetents.

nomiks 02.07.2008 9:02

Ceļojot pa Eiropu, skaidro naudu ņemu līdzi tikai tik, cik nepeiciešams obligātajiem maksājumiem + vēl mazliet. Veikalos norēķos ar maksājumu kartēm. Pašam ir American Express - ar to varēja maksāt aptuveni 60% no visām vietām, kur vēlējos maksāt. Man ir arī Maestro karte - 50% iespējamība, ir arī VISA - 100% iespējamība.

Lūdzu nejaukt VISA Elektron ar VISA. Piemēram, Vācijā bieži neatzīst VISA Elektron kartes (debetkarte), bet ņem pretī VISA (kredītkarte).

Lai gan jau pašas bankas ir atzinušas, ka šodiien faktiski ir pazudusi robeža starp debetkartēm un kredītkartēm, jo katra banka arī debetkartes kontam piedāvā lielu overdraftu, kas pēc būtības ir tas pats kredīts kredītkartei.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti