un atkal jau tik ierastie 12 tūkstoši km gadā ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un atkal jau tik ierastie 12 tūkstoši km gadā ![]()
Sanāk, ka jāzumanās no Huyndai un Volvo markas automašīnām, kuru valsts reģistrācijas numrua zīmes sākas ar GG 40..
100km rakstīja: skaidrs- vienvardsakot javante uz servisu
Nu tas jau bija skaidrs vēl pirms topika izveides! ![]()
degvielas sūknis???
Agnia rakstīja: Es zinu, jo cietusī puse man labi pazīstama un es biju ieradusies tai pakaļ.
tad, lūdzu, padalies ar info!
Magistrs rakstīja: Piemet vēl kādu štuku un paņem mazda 3.
Ugriks taču rakstīja, ka limits - 10 000 LVL!!!
Ja 10 000 LVL iekļaujas Roomster ar dīzeļsirsniņu, tad šāds auto rullē noteikti!
Katrā ziņā, ja ar darba auto var braukt arī brīvdienās, tad ar ģimeni ērtāk būs Roomesterā, bet Jazz būs ašāks.
Tīri subjektīvi man Jazz nepatīk, jo jau ir novecojis modelis.
Kamikadze rakstīja: sanaaca noresetot kompi pashrociigi var uzlikt ka serviss nepiecieshams vai nu ik pa 15200km vai nu ik pa 20000km, taga staav 15200km
Tad jau labi, ka izdevās!
Es pat nemēģināju, tā kā manuālis bija franciski, bet es no tās valodas ne bū ne mē
LyNx8 rakstīja: "Nieka" 1250 Ls par remontu (no kuriem par laimi lielāko daļu nosedza draudzīgais auto piegādātājs!)
Vai tiešām izdevās kaut ko piedzīt no tā Vācijas plača??? Pastāsti sīkāk, neskopojies ar padomiem!
A par tēmu - vai nav prātīgāk pielikt kompja, lai tas pats nolasa kļūdu?
Kamikadze rakstīja: picasso dega servisa atsleedzinja, tjip elljas mainjas laiks klaat, nomainiiju ellju a servisa atsleedzinju nodzeest nema izlasiiju krievu citrona manuaalii kaa to dara manuaali, bet nesanaaca mosh kaads zin uzreiz kaa tas daraas? vieglaak i paprasiit
Man visu laiku dators rādīja Arrange service un pie nobraukuma rāījuma dega servisa atslēdziņa.
VEHO to var novērst 5 minūšu laikā par pāris latiņiem, pats nekad to neesmu darījis - man tā netraucēja.
Nesen biju izmetis līkumiņu līdz Varšavai un tad nu radās daži secinājumi par braukšanas kuļtūru Lietuvā un Polijā:
1) salīdzinot ar to, kā bija pirms 2 un 3, kad tur arī biju ar savu personīgo auto, Polijā braucēji ir kļuvuši nepieklājīgāki. Ja kādreiz lielākā daļa deva ceļu apdzinējiem, pavirzoties uz "pusjoslu", tad tagad šādi rīkojas tikai retais (pārsvarā ārzemnieki, tai skaitā arī latvieši);
2) Varšavā visi vālē ne mazāk kā 100 km/h, neskatoteis uz to, ka atļauts uz 50 (vietām uz 70), kā arī neksatoties uz mazjaudīgajiem spēkratiem (pārsvarā Astra, Polo, mazie Fiat, utml.);
3) Viļņas ielās vispār valda pilnīgs bezpredjels - lien priekšā no visām pusēm un tad, kad vienu Opel Omega B pad.i.r.s.i.n.ā.j.u ilgākā laika periodā, kad šis principā jau gribēja man pielīst priekšā, bet es principā uzliku viņam mīksto un nelaidu, tad šis sāka skaļi signalizēt, leca ārā no mašīnas, kamēr aiz manis braucošā auto šoferis (arī leitis) debīlajam leitim ar kāju saspārdīja kreisās aizmugurējās durvis un aizmugurējo spārnu! Krustojumos pie sarkanās gaismas kā miminums pārbrauc pāri 5-6 mašīnas.
Biju laimīgs, kad atgreizos Latvijā, kur uz ceļiem vairāk vai mazāk valda savstarpēja cieņa (ar atsevišķiem izņēmumiem, protams).
Ak, jā - lietuvas Statoilā (pirms pašas robežas ar Poliju) man izdevās sava FR-V degvielas bākā iepildīt par 6 litriem vairāk nekā ir bākas degvielas tilpums, pie tam tas pie apstākļa, ka bākā vēl kādi 5-6 litri bija iekšā tāpat.
VWfans rakstīja:
Ieguldot tagad 4500 latus, nākamā gada martā var izcelt 7000 latus.
Viagris rakstīja līdz 2007. (nevis 2008.) gada martam jeb līdz laikam, kas pagājis pirms 3,5 mēnešiem!
viagris rakstīja:
Kā jau minēju no Vācijas Qashqai nedzenam pagaidām, tātad rindas kārtībā uz Martu 2007
nav tā kā drusku nokavēts???
Tominjsh rakstīja: kaut kur augstaak mineeju, ka tam pirceejam man sanaaca paardot radinieku boru
Vai radiniekus par šo darījumu arī informēji?
protams rakstīja: Iegādājoties tādu auto papildus iegūst jaunu hobiju-veca amerikāņu auto uzturēšana...
Domāju, ka priekš 7 gadus veca (jauna) auto Intrepid ir visnotaļ reāls kandidāts šajā cenu kategorijā.
Nu jā, jauneklis vairs nav, bet līdz veca amerikāņu auto statusam tam vēl jāpagaida gai 20 vismaz ![]()
VIENS te pirms mēneša šādu aparātu tirgoja, kā rezultā izvērsās plaša diskusija par Intrepid:
par vienu no problēmām ar Intrepid lasi te:
Darba kolēģei šāds brīnums arī bija, satrp citu arī ar saulespuķi
un automātu.
Bija dikti apmierināta, izņemot ar degvielas patēriņu ziemā. Pēc viņas nostāstiem tas bijis ap 14-16 l/100 km. Tāpat ziemā mašīnas salonā esot bijis ļoti auksts (HVZ, moš konkrētajam Beetlam kaut kas nebija kārtībā). katrā ziņā no Juglas līdz centram ziemas rītos mašīnas salons tā arī nekad nepiesila.
Uz savas ādas esmu izjutis kādus 8 "plāksterus" (pie tam aptuveni 2 mēnešu laikā), no kuriem 100% visus atcēla RPP CPN priekšnieks A.Monahovs.
Bet tas bija pirms 3 gadiem.
Pēc tam vairs "zem zīmes" savu auto atstājis neesmu!
Kindzulis rakstīja:
buus jau labi... liekaas ka iru maniijis diskusijaas to nr vai bildees kauukaadaas maniijis..
Bildēs nez vai, bet diskusijās noteikti!
Kindzulis rakstīja:
par FRV un daunjiem.. 2-3 i traapiijushies.. atliek nosmaidiit un iedomaaties kas taptu ja shito maniitu viens otrs te zinaams personaazshs
Manu FR-V var atpazīt pēc divu burtu un divu ciparu (XY AB)valsts numura zīmes.
Esmu 100% pārliecināts, ka neneesmu viens no šiem 2-3
Kindzulis rakstīja: ai ai nomik
peechuka peedaas ej un nonaac pretrunaas....
nav noziimes vai fuura vai buss... atshkjiriiba ir izmeeraa un tas arii viss tas ka ir gurkjiem izdaliiti businji: nu arii ar frv paaris daunji ir maniiti un?
Kur ir pretruna???
Es tieši arī rakstīju, ka visprofesionālākie un visparedzamākie vadītāji ir tieši fūrēm un lielajiem busiem (40 vietas un vairāk).
Un par visneprognozējamākajiem vadītājiem nosaucu Ford Tranzit izmēra mikrobusus.
Tāpat rakstīju, ka vienmēr var atrast kādu izņēmumu, bet tādus neesmu sastapis daudz.
Vēl rakstīju par reāli situāciju netālu no mans mājas, kur fūres reāli traucē citiem satiksmes dalībniekiem, lai arī nepārkāpjot CSN prasības.
Par dauņiem ar FR-V nevaru komentēt. Līdz šim tādus ceļa neesmu sastapis.
Peksiic rakstīja:
Puikinj, tev nu nebuut mani maaciit kur un kaa man busu nolikt.
Varu tevi nomierinaat, buss tiek ielikts staavvietas pashaa stuurii, tajaa staavvietaa autinji ir tikai pa dienu, kad pie veikala riekshas nav kur likt autinju tad liek aiz veikala. Buss tiek piebraukts maksimaali tuvu seetai attieciibaa ar priekshgalu gan saanu. Aiz vai priekshaa busam ir musarnjiks. Buss staav muuzjiigajaa peljkjee, kur jaabrien cauri vai nu ar zaabakiem vai plikaam kaajaam. Starp staavvietu un manu maaju ir 20m zaljaa zona ar celinju un seetu. Maajas pirmajaa staavaa atrodas ambulance. KAM VEEL ES VAREETU TRAUCEET???
Peksīt, neķer kreņķi!
Dauzonis jau rakstīja, ka nezin konkrēto situāciju, tapēc nekādus komentus tieši par šo gadījumu nesniedza.
Es fūru un lielo autobusu šoferus uzskatu par visprofesionālākajiem vadītājiem un vienmēr varu būt pārliecināts, ka, veicot manevru, viņš trajektorija būs aprēķināta un utml, bet ar nosacījumu, ka vieglais auto neatrodas busam (fūrei) tā saucamajā neredamajā punktā. pie tam bieži vien vieglie auto nerespektē šos lielos satiksmes dalībniekus un nesaprot, ka tiem nav tik viegli strauji nobremzēt un pēc tam vēl sakarīgi uzsākt kustību.
Protams, vienmēr gadās arī pa kādam izņēmumam, kad pie ruļļiem var redzēt pilnīgi zaļu gurķi, kurš uzskata ir iecelts ceļa dieva statusā, bet par laimi šādas personas nav nācies bieži sastapt.
Tomēr arī Olainē, kur es dzīvoju, katru vakaru uz pilsētas galvenās ielas daudzzīvokļu namu rajonā uz nakti "gulēt" tiek novietotas 2-3 fūre rindā viena aiz otras.
Lai arī Ceļu satiksmes noteikumu prasības neapšaubāmi ir ievērotas, tomēr tās aizsedz skatu, kas rada bīstamu izbraukšanu no daudzzīvokļu namu kvartāla.
p.s. Vislielākie nekauņas un satiksmei ļoti bīstami savas neprognozējamās rīcības dēļ ir Ford Tranzit izmēra busiņi - ganmaršrutnieki, gan arī celtnieku un veikalu kurjeru busi.
un jau atkal kārtējais subjekts ar "mācītāja" nobraukumu nepilni 10 000 km gadā.
tunos rakstīja: Doma sekojoša-pasūtu & pērku jaunu auto (marku neminēsim )no dīlera.
200 Eur maksā dīlera palapojumi - reģistrēšana CSDD, nodevas,nr., octa uz 3mēn. kautkā pa daudz ne?(cik tā sanāk tas viss kopā?)
ja to negrib, kāda tad procedūra?-lai viņi liek tranzīta nr virsū un es pats laižu uz CSDD?
Bensonam šāds pakalpojums maksā 150 Ls, bet takā ir iekļauta arī OCTA uz gadu nevis tikai 3 mēnešiem.
Tātad (cenas aptuvenas):
OCTA - 60 Ls
numuru zīmju komoplekts - 15 Ls
reģistrācijas apliecība un TA uzlīme - 7 Ls
1.reģistrācijas nodeva - 250 Ls.
Izdevīgāk tomēr ir šādu pakalpojumu izmantot.
Roi rakstīja: Marka: Opel
Modelis: Astra
Virsbūves tips: Pikaps
Gads: 2001
Durvju skaits: 5
Metālika: Nē
Krāsa: Balta
Ātrumkārba: Automāts
Dzinēja tips: Dīzelis
Motora tilpums, l.: 2.00
Nobraukums, km: 116000
Tehniskā apskate: liidz 2008 gadam
Cena: 4 900 €
Tālrunis: 29114069
e-pasts: Janis uz iauto.lv
bildes: www.iauto.lv/...
un www.iauto.lv/...
Aizmirsi piebilst, ka Latvijā kopš 2003.gada jūlija! ![]()
6dien mēroju ceļu no Olaines uz Aizputi. Visu ceļu kruīzkontrolei bija nuzstādīts nemainīgs ātrums - 98 km/h. Līdz Aizputei es apdzinu 4 !!! automašīnas, tajā pašā laikā paºējie mani dzina kā stāvošu. Protams, es korekti pavirzījos maksimāli tuvu brauktuves malai, lai apdzinējam ir vieglāk mani apdzīt, īpaši gadījumos, kad pretī diezgan tuvu brauca cits tranporta līdzeklis.
Faktiski jau es arī pārkāpu CSN prasības, bet pēc pārējo uzskatiem timk un tā es noteikti skaitījos satiksmi kavējošs, avārijas situāciju izraisošs u.tml.
Starp citu, nācās secināt, ka Lie'pājas šoseja jau nu galīgi nav paredzēta ļoti ātrai braukšanai.
Viens nepadomīgas braukšanas rezultāts bija redzams Liepājas un Slampes (Tukuma) šosejas krustojumā, kur saduroties vieglajam auto ar MB Vito busiņu, pēdējais vēl pamanījās ielidot kokā (pretējās brauktuves puses grāvī). Paldies Dievam, likās, ka bojā gājušo nebija, lai arī ugunsdzēsēji tur uzdarbojās.
Diemžēl no bojāgājušajiem un smagi cietušajiem neizdevās izvairīties arī šajās brīvdienās - Kuļdīgs rajonā avārijas rezultātā 3 bojāgājušie un 2 cietušie