iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 06.08.2007 10:33

6dien mēroju ceļu no Olaines uz Aizputi. Visu ceļu kruīzkontrolei bija nuzstādīts nemainīgs ātrums - 98 km/h. Līdz Aizputei es apdzinu 4 !!! automašīnas, tajā pašā laikā paºējie mani dzina kā stāvošu. Protams, es korekti pavirzījos maksimāli tuvu brauktuves malai, lai apdzinējam ir vieglāk mani apdzīt, īpaši gadījumos, kad pretī diezgan tuvu brauca cits tranporta līdzeklis.

Faktiski jau es arī pārkāpu CSN prasības, bet pēc pārējo uzskatiem timk un tā es noteikti skaitījos satiksmi kavējošs, avārijas situāciju izraisošs u.tml.

Starp citu, nācās secināt, ka Lie'pājas šoseja jau nu galīgi nav paredzēta ļoti ātrai braukšanai.

Viens nepadomīgas braukšanas rezultāts bija redzams Liepājas un Slampes (Tukuma) šosejas krustojumā, kur saduroties vieglajam auto ar MB Vito busiņu, pēdējais vēl pamanījās ielidot kokā (pretējās brauktuves puses grāvī). Paldies Dievam, likās, ka bojā gājušo nebija, lai arī ugunsdzēsēji tur uzdarbojās.

Diemžēl no bojāgājušajiem un smagi cietušajiem neizdevās izvairīties arī šajās brīvdienās - Kuļdīgs rajonā avārijas rezultātā 3 bojāgājušie un 2 cietušie

nomiks 31.07.2007 15:32

un atkal jau tik ierastie 12 tūkstoši km gadā

nomiks 31.07.2007 11:56

Sanāk, ka jāzumanās no Huyndai un Volvo markas automašīnām, kuru valsts reģistrācijas numrua zīmes sākas ar GG 40..

nomiks 30.07.2007 13:07

100km rakstīja: skaidrs- vienvardsakot javante uz servisu

Nu tas jau bija skaidrs vēl pirms topika izveides!

nomiks 30.07.2007 11:39

degvielas sūknis???

nomiks 27.07.2007 13:25

Agnia rakstīja: Es zinu, jo cietusī puse man labi pazīstama un es biju ieradusies tai pakaļ.

tad, lūdzu, padalies ar info!

nomiks 27.07.2007 10:11

Magistrs rakstīja: Piemet vēl kādu štuku un paņem mazda 3.

Ugriks taču rakstīja, ka limits - 10 000 LVL!!!

Ja 10 000 LVL iekļaujas Roomster ar dīzeļsirsniņu, tad šāds auto rullē noteikti!

Katrā ziņā, ja ar darba auto var braukt arī brīvdienās, tad ar ģimeni ērtāk būs Roomesterā, bet Jazz būs ašāks.

Tīri subjektīvi man Jazz nepatīk, jo jau ir novecojis modelis.

nomiks 26.07.2007 14:52

Kamikadze rakstīja: sanaaca noresetot kompi pashrociigi var uzlikt ka serviss nepiecieshams vai nu ik pa 15200km vai nu ik pa 20000km, taga staav 15200km

Tad jau labi, ka izdevās!

Es pat nemēģināju, tā kā manuālis bija franciski, bet es no tās valodas ne bū ne mē

nomiks 26.07.2007 12:36

LyNx8 rakstīja: "Nieka" 1250 Ls par remontu (no kuriem par laimi lielāko daļu nosedza draudzīgais auto piegādātājs!)

Vai tiešām izdevās kaut ko piedzīt no tā Vācijas plača??? Pastāsti sīkāk, neskopojies ar padomiem!

A par tēmu - vai nav prātīgāk pielikt kompja, lai tas pats nolasa kļūdu?

nomiks 25.07.2007 20:32

Kamikadze rakstīja: picasso dega servisa atsleedzinja, tjip elljas mainjas laiks klaat, nomainiiju ellju a servisa atsleedzinju nodzeest nema izlasiiju krievu citrona manuaalii kaa to dara manuaali, bet nesanaaca mosh kaads zin uzreiz kaa tas daraas? vieglaak i paprasiit

Man visu laiku dators rādīja Arrange service un pie nobraukuma rāījuma dega servisa atslēdziņa.

VEHO to var novērst 5 minūšu laikā par pāris latiņiem, pats nekad to neesmu darījis - man tā netraucēja.

nomiks 23.07.2007 10:51

Nesen biju izmetis līkumiņu līdz Varšavai un tad nu radās daži secinājumi par braukšanas kuļtūru Lietuvā un Polijā:

1) salīdzinot ar to, kā bija pirms 2 un 3, kad tur arī biju ar savu personīgo auto, Polijā braucēji ir kļuvuši nepieklājīgāki. Ja kādreiz lielākā daļa deva ceļu apdzinējiem, pavirzoties uz "pusjoslu", tad tagad šādi rīkojas tikai retais (pārsvarā ārzemnieki, tai skaitā arī latvieši);

2) Varšavā visi vālē ne mazāk kā 100 km/h, neskatoteis uz to, ka atļauts uz 50 (vietām uz 70), kā arī neksatoties uz mazjaudīgajiem spēkratiem (pārsvarā Astra, Polo, mazie Fiat, utml.);

3) Viļņas ielās vispār valda pilnīgs bezpredjels - lien priekšā no visām pusēm un tad, kad vienu Opel Omega B pad.i.r.s.i.n.ā.j.u ilgākā laika periodā, kad šis principā jau gribēja man pielīst priekšā, bet es principā uzliku viņam mīksto un nelaidu, tad šis sāka skaļi signalizēt, leca ārā no mašīnas, kamēr aiz manis braucošā auto šoferis (arī leitis) debīlajam leitim ar kāju saspārdīja kreisās aizmugurējās durvis un aizmugurējo spārnu! Krustojumos pie sarkanās gaismas kā miminums pārbrauc pāri 5-6 mašīnas.

Biju laimīgs, kad atgreizos Latvijā, kur uz ceļiem vairāk vai mazāk valda savstarpēja cieņa (ar atsevišķiem izņēmumiem, protams).

Ak, jā - lietuvas Statoilā (pirms pašas robežas ar Poliju) man izdevās sava FR-V degvielas bākā iepildīt par 6 litriem vairāk nekā ir bākas degvielas tilpums, pie tam tas pie apstākļa, ka bākā vēl kādi 5-6 litri bija iekšā tāpat.

nomiks 10.07.2007 20:48

VWfans rakstīja:

Ieguldot tagad 4500 latus, nākamā gada martā var izcelt 7000 latus.

Viagris rakstīja līdz 2007. (nevis 2008.) gada martam jeb līdz laikam, kas pagājis pirms 3,5 mēnešiem!

nomiks 10.07.2007 17:01

viagris rakstīja:

Kā jau minēju no Vācijas Qashqai nedzenam pagaidām, tātad rindas kārtībā uz Martu 2007

nav tā kā drusku nokavēts???

nomiks 10.07.2007 15:32

Tominjsh rakstīja: kaut kur augstaak mineeju, ka tam pirceejam man sanaaca paardot radinieku boru

Vai radiniekus par šo darījumu arī informēji?

nomiks 09.07.2007 14:30

protams rakstīja: Iegādājoties tādu auto papildus iegūst jaunu hobiju-veca amerikāņu auto uzturēšana...

Domāju, ka priekš 7 gadus veca (jauna) auto Intrepid ir visnotaļ reāls kandidāts šajā cenu kategorijā.

Nu jā, jauneklis vairs nav, bet līdz veca amerikāņu auto statusam tam vēl jāpagaida gai 20 vismaz

nomiks 09.07.2007 13:50

VIENS te pirms mēneša šādu aparātu tirgoja, kā rezultā izvērsās plaša diskusija par Intrepid:

www.iauto.lv/...

par vienu no problēmām ar Intrepid lasi te:

www.iauto.lv/...

nomiks 06.07.2007 13:28

Darba kolēģei šāds brīnums arī bija, satrp citu arī ar saulespuķi un automātu.

Bija dikti apmierināta, izņemot ar degvielas patēriņu ziemā. Pēc viņas nostāstiem tas bijis ap 14-16 l/100 km. Tāpat ziemā mašīnas salonā esot bijis ļoti auksts (HVZ, moš konkrētajam Beetlam kaut kas nebija kārtībā). katrā ziņā no Juglas līdz centram ziemas rītos mašīnas salons tā arī nekad nepiesila.

nomiks 05.07.2007 15:44

Uz savas ādas esmu izjutis kādus 8 "plāksterus" (pie tam aptuveni 2 mēnešu laikā), no kuriem 100% visus atcēla RPP CPN priekšnieks A.Monahovs.

Bet tas bija pirms 3 gadiem.

Pēc tam vairs "zem zīmes" savu auto atstājis neesmu!

nomiks 05.07.2007 14:39

Kindzulis rakstīja:

buus jau labi... liekaas ka iru maniijis diskusijaas to nr vai bildees kauukaadaas maniijis..

Bildēs nez vai, bet diskusijās noteikti!

nomiks 05.07.2007 13:35

Kindzulis rakstīja:

par FRV un daunjiem.. 2-3 i traapiijushies.. atliek nosmaidiit un iedomaaties kas taptu ja shito maniitu viens otrs te zinaams personaazshs

Manu FR-V var atpazīt pēc divu burtu un divu ciparu (XY AB)valsts numura zīmes.

Esmu 100% pārliecināts, ka neneesmu viens no šiem 2-3

nomiks 05.07.2007 11:07

Kindzulis rakstīja: ai ai nomik

peechuka peedaas ej un nonaac pretrunaas....

nav noziimes vai fuura vai buss... atshkjiriiba ir izmeeraa un tas arii viss tas ka ir gurkjiem izdaliiti businji: nu arii ar frv paaris daunji ir maniiti un?

Kur ir pretruna???

Es tieši arī rakstīju, ka visprofesionālākie un visparedzamākie vadītāji ir tieši fūrēm un lielajiem busiem (40 vietas un vairāk).

Un par visneprognozējamākajiem vadītājiem nosaucu Ford Tranzit izmēra mikrobusus.

Tāpat rakstīju, ka vienmēr var atrast kādu izņēmumu, bet tādus neesmu sastapis daudz.

Vēl rakstīju par reāli situāciju netālu no mans mājas, kur fūres reāli traucē citiem satiksmes dalībniekiem, lai arī nepārkāpjot CSN prasības.

Par dauņiem ar FR-V nevaru komentēt. Līdz šim tādus ceļa neesmu sastapis.

nomiks 05.07.2007 10:58

Peksiic rakstīja:

Puikinj, tev nu nebuut mani maaciit kur un kaa man busu nolikt.

Varu tevi nomierinaat, buss tiek ielikts staavvietas pashaa stuurii, tajaa staavvietaa autinji ir tikai pa dienu, kad pie veikala riekshas nav kur likt autinju tad liek aiz veikala. Buss tiek piebraukts maksimaali tuvu seetai attieciibaa ar priekshgalu gan saanu. Aiz vai priekshaa busam ir musarnjiks. Buss staav muuzjiigajaa peljkjee, kur jaabrien cauri vai nu ar zaabakiem vai plikaam kaajaam. Starp staavvietu un manu maaju ir 20m zaljaa zona ar celinju un seetu. Maajas pirmajaa staavaa atrodas ambulance. KAM VEEL ES VAREETU TRAUCEET???

Peksīt, neķer kreņķi!

Dauzonis jau rakstīja, ka nezin konkrēto situāciju, tapēc nekādus komentus tieši par šo gadījumu nesniedza.

Es fūru un lielo autobusu šoferus uzskatu par visprofesionālākajiem vadītājiem un vienmēr varu būt pārliecināts, ka, veicot manevru, viņš trajektorija būs aprēķināta un utml, bet ar nosacījumu, ka vieglais auto neatrodas busam (fūrei) tā saucamajā neredamajā punktā. pie tam bieži vien vieglie auto nerespektē šos lielos satiksmes dalībniekus un nesaprot, ka tiem nav tik viegli strauji nobremzēt un pēc tam vēl sakarīgi uzsākt kustību.

Protams, vienmēr gadās arī pa kādam izņēmumam, kad pie ruļļiem var redzēt pilnīgi zaļu gurķi, kurš uzskata ir iecelts ceļa dieva statusā, bet par laimi šādas personas nav nācies bieži sastapt.

Tomēr arī Olainē, kur es dzīvoju, katru vakaru uz pilsētas galvenās ielas daudzzīvokļu namu rajonā uz nakti "gulēt" tiek novietotas 2-3 fūre rindā viena aiz otras.

Lai arī Ceļu satiksmes noteikumu prasības neapšaubāmi ir ievērotas, tomēr tās aizsedz skatu, kas rada bīstamu izbraukšanu no daudzzīvokļu namu kvartāla.

p.s. Vislielākie nekauņas un satiksmei ļoti bīstami savas neprognozējamās rīcības dēļ ir Ford Tranzit izmēra busiņi - ganmaršrutnieki, gan arī celtnieku un veikalu kurjeru busi.

nomiks 05.07.2007 8:23

un jau atkal kārtējais subjekts ar "mācītāja" nobraukumu nepilni 10 000 km gadā.

nomiks 05.07.2007 8:21

tunos rakstīja: Doma sekojoša-pasūtu & pērku jaunu auto (marku neminēsim )no dīlera.

200 Eur maksā dīlera palapojumi - reģistrēšana CSDD, nodevas,nr., octa uz 3mēn. kautkā pa daudz ne?(cik tā sanāk tas viss kopā?)

ja to negrib, kāda tad procedūra?-lai viņi liek tranzīta nr virsū un es pats laižu uz CSDD?

Bensonam šāds pakalpojums maksā 150 Ls, bet takā ir iekļauta arī OCTA uz gadu nevis tikai 3 mēnešiem.

Tātad (cenas aptuvenas):

OCTA - 60 Ls

numuru zīmju komoplekts - 15 Ls

reģistrācijas apliecība un TA uzlīme - 7 Ls

1.reģistrācijas nodeva - 250 Ls.

Izdevīgāk tomēr ir šādu pakalpojumu izmantot.

nomiks 04.07.2007 16:36

Roi rakstīja: Marka: Opel

Modelis: Astra

Virsbūves tips: Pikaps

Gads: 2001

Durvju skaits: 5

Metālika: Nē

Krāsa: Balta

Ātrumkārba: Automāts

Dzinēja tips: Dīzelis

Motora tilpums, l.: 2.00

Nobraukums, km: 116000

Tehniskā apskate: liidz 2008 gadam

Cena: 4 900 €

Tālrunis: 29114069

e-pasts: Janis uz iauto.lv

bildes: www.iauto.lv/...

un www.iauto.lv/...

Aizmirsi piebilst, ka Latvijā kopš 2003.gada jūlija!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti