viagris rakstīja:
Var jau būt, ka tur bija domāts 1,5 dCi, hvz. Pats braucu ar 1,4 pašlaik, bet tāda lieta kā patēriņš mani neuztrauc ar manu nobraukumu 1500-2000 km mēnesī.
Otrs aspekts ir pēc kā to patēriņu skatās, pēc kompja vai pēc reālā (bāka- bāka).
Trešais- labākais auto darba auto, šaubos, ka kāds iep..sh kapeiku kā te daži labi
Tieši darba auto jau tas Note arī ir. Ja vēl atceries, pirms laika tev uz PM rakstīju apr problēmām ar darba Note. Un zini, ir pagājis pusgads, bet kaites nav rimušās. Ik pa laikam gadās iebraukt Motorcentra servisā.
Var jau būt, ka kaut kādā labi aprīkotā versijā Note ir patiešām labs auto, bet mans darba Note ar 1.4 benzīna dzinēju un kondicionieri ir miskaste salīdzinājumā kaut vai ar to pašu C3 vai Picasso. Norta kompis - vairāk nav nekā ir; šofera krēsls grūti noregulējams ērtā pozīcijā, audio skaņa slikta, stūre smaga, uz bruģa grab nenormāli (šobrī nobraukums 5 300 km)., arī pagrieziena rādiuss varētu būt labāks. Vienīgais, kas man dikti patīk, tas ir ātrumpārslēgs, pariezāk sakot - tā darbība, jo ātrumi pārslēdzas ar mazu kliķšķi un precīzi. Pirkeš pilsētas dzinēja jauda pilnībā pietiek, bet ārpus ne pārāk.
Man Note šķiet absolūti bezpersonisks un neizteiksmīgs auto.
Kaškai gan pēc izskata jau šķiet acīm tīkams.



















Unima rakstīja: Mercedes Benz Sprinter 208D
izlaiduma gads 1998.
Latvijaa vienu gadu. Normaalaa staavoklii.
5500 eiro.
bilde un viss paareejais te:
sludini.tunt.lv/...
Domājams, ka nobraukums ir ne mazāk kā 700-800 t.km.