Izskatās, ka Filips meklē Simonu, kas būtu gatava iepirkt šo auto par nesamērīgu cenu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izskatās, ka Filips meklē Simonu, kas būtu gatava iepirkt šo auto par nesamērīgu cenu!
Pēc tā d) jautājuma nebrīnies, ka Finanšu policijas amateprsonas tev pieklauvēs pie durvīm!!!
1) tā nebija ne viņa personīgā, ne dienesta mašīna, bet gan "patapināta" no citas personas (tāpat kā pils, kurā dzīvo);
2) visdrīzāk, ka ekspertīzes nolūkos Subaru tiks sadalīts pa detaļām un par kopā salikšanu vēl ir jāšaubās;
3) visdrīzāk, ka šim Subaru bija KASKO apdrošināšana, tā kā pašam slimniekam nebūs jādomā par to, kad un kam pārdod šo nelaimīgo auto;
4) T.G.A.M.
Ronalds_ rakstīja:
Daži cilvēki tiešām negrib domāt galvu.
Braucot 300 km ar vidējo ātrumu 90 km/h - laiks ceļā 300/ 90 = 3 h 20 min. (videjo 90 km/h var panākt braucot 120 pa šoseju, 60 km.h apdzīvotās vietās)
Braucot 300 km ar vidējo ātrumu 60 km/h - laiks ceļā 5 h. (tas braucot pēc noteikumiem)
Tikai 1h 40 min starpība.....
Un runājot par CP - tiešām grūti saprast (???) - jāķer tie kas tiešām rada apdraudējumu un avārijas situācijas. Nevis tie kas neievēro ne ar ko nepamatotas likuma prasības.
Esmu novērojis, ja braucu uz Ludzu (~270 km), +/- ievērojot CSN (šoseja 98 km/h, apdzīvota vieta 57 km/h, respektīvi ~+10% virs atļautā), tad gala mērķi sasniedzu aptuveni 3 stundās un 25 minūtēs, bet, ja pa šoseju braucu uz 110 km/h, apdzīvotās vietās ievēroju ātrumu - 3 stundās un 10 minūtēs. Ja diezgan rupji paºkāpj arī apdzīvotās vietās, tad tik un tā ap 3 stundām sanāk.
Tātad faktiskais ieguvums starp drošu un nedrošu braukšanu ir aptuveni pusstunda. Pareizi VWfans rakstīja, ka uz Latvijas attālumiem laika starpiba ir salīdzinoši niecīga. Garākos ceļa posmos, piemēram, Rīga - Berlīne, gan var ietaupīt līdz pat 6-8 stundām.
p.s. Vidējais ātrums pēc datora rādījuma maršrutā Rīga Ludza parasti ir ap 75-80 km/h. Maršrutā Rīga - Madona - 80-83 km/h
Yukki rakstīja:
...bet sodi jau ta mums ir kosmiski!Celus gan atbalstu,ka vajadzetu palabot!
Ja salīdizina ar Krieviju, tad toč ir kosmiski.
offtopikam - 6dien skatījies pa HTB raidījumu Glavnaja Doroga. Vienā sižetā rādīja, kā tiek pārkāpti CSN un kādus sodus piemēro. Bija viens zellis maršrutnieks ar Gazeli, kas cilvēku paºpilns neapstājās pie STOP zīmes - sods 50 rubļi jeb 1 Ls. Otrs zellis apdzina vietā, kur nav atļauts apdzīt - sods 1 Ls. Par apstāšanaos/stāvēšanu vietā, kur tas nav atļauts - 2 Ls jeb vismaz 3 reizes lētāk nekā maksas stāvvieta. Nu kā lai nepārkāpj noteikumus???
Otrs sižets bija par braucienu uz Rīgu. tad nu stāstīja, cik ļoti korekti te visi brauc - kā iesle'dz pagriezienu, tā uzreiz apstājas un palaiž. Vienīgais, no kā esot jābaidās, tie ir gājēji, jo tie, redz, iedomājas šķērsot gājēju pārēju, pat nerespektējot šoferus ![]()
Palaidniex! 100% tev piekrītu!
ātruma ierobežojumi daudzās vietās ir noteikti absolūti muļķīgi!
VWfans rakstīja:
Pareizi, tikai ar nežēlīgiem sodiem un policijas klātbūtnes vietu dažādošanu var izdresēt izlaidušos Latvijas šoferus. Viņu galviņās ar ir jāiedzen doma, ka labi ir braukt ar 85-90 km/h un slikti ir braukt ar 100-110 km/h!
Es gan nedomāju, ka 100-110 km/h ir slikti. Slikti jau ir vairāk, bet šis ir normāls ātrums, ja ir attibilstoš ceļa segums, satiksmes intensitāte un galu galā arī auto.
85 km/h gan nav labs ātrums, jo tas ir lēnāk nekā maksimālais pieļaujamais.
Dzonijs_007 rakstīja:
Man kolēģis stāstīja ka viņam viens paziņa arī no Rīgas (strēlnieku laukuma) līdz Bauskai (65KM) atvilka pa 18 min nepārkāpjot noteikumus man sanāca ~45min. Tātad džeks gāzis uz ~200+KM/H. Nu ko lai saka tas jebkurā gadījumā ir noziegums par ko būtu jāparedz pāris mēnesi restotas saules
Buļļa kaka ir tas drauga stāsts Pa manam sanāk, ka vidējais ātrums ir bijis 216,67 km/h. Bet vēl taču Mūkusalas aplis, tramvaja sliedes, galu galā arī Akmens tilts un nobrauktuves. Un tā vēl var turpināt. Tātad sanāk ātrums ap 240 km/h. Blēņas!!!
Beigās izrādās, ka reāli jau brauca 40 minūtes - 10 tjipa bija apstājies pačurāt, bet čurāja tikai 3 minūtes), 7 minūtes pavadīja benzīntankā, pērkot cigaretes (īstenībā - 2 minūtes), utt.
Maija_Eskuella rakstīja:
Baigie rēķinātāji novākušies...
1h18min nav 1,18h, bet gan 1 un 18/60 t.i. 1,3h itogo vid.ātr. 198/1,3=152,3 km/h, kas nakts laikā vai agri no rīta ir pilnīgi reāli.
Nestreso.Ar skaitļiem draudzējos arī es.
Savos aprēķinos par pamatu ņēmu 1 h 18 min jeb 78 minūtes, kas ir precīzi 1,3 stundas. Kilometrus gan skaitīju 223 (pēc kataloga) nevis 198.
mx_black rakstīja: lai ieviestu skaidriibu, es veelreiz saku, es ar to nelepojos, motiivs, kaapeec to ieposteeju, bija pavisam cits (lasiit augstaak). ja kaadam tas nav saprotams, tad man zheel...
Kur tad tavs motīvs iepriekš ir darīts zināms pārējiem???
Nekad uz kapakmeņiem neesmu redzējis uzrakstu, ka traģiski gājis bojā, paºgalvīgi braucot konkrētu motīvu vadīts.
Ceru, ka tā bija vienīgā reize, kad biji uz ceļa tik pārgalvīgs!
Peace!
mx_black rakstīja:
nepareizi apreekini - no ziimes liidz ziimei ir kkaadi 180km, aatraak par tiem pashiem 180 arii nebija.
Varēji vispār ņemt vērā Liepājas rajona robeža - Rīgas rajona robeža. Tad cipari vēl prātīgāki liktos ![]()
rudens68 rakstīja: mx_black
Kas tev par auto .?
Spriežot pēc galerijas - Volvo 850. v/n AA 100
mx_black rakstīja:
...mans radagabals sho pashu veica mazaak kaa stundaa.
te sanāk, ka vidējais ātrums ir ap 230 km/h.
NETICU! Tad ir jābūt pilnīgi brīvai šosejai bez neviena auto, gājēja, apdzīvotām vietām, kas šodienas apstākļos ir reāli tikai Biķernieku trasē!
ursis rakstīja:
kur lai shim medaali piekar?
Uz kapu kopiņas krusta
Parēķināju, ka, lai no Liepājas līdz Rīgai atvilktu 1h 18 minūtēs, vidējam ātrumam jābūt 171,5 km/h.
Ja ņem veºā, ka pa ceļam ir arī apzīvotas vietas, tad sanāk, ka visu ceļu pāri 200 km/h.
Tādam braucējam ir vieta vai nu blakus Aivaram vai arī kapos!
Piedod, ka tik skarbi!
Es pēdējā laikā esmu novērojis, ka braucēji ir kļuvuši piesardzīgāki. Kad pēdējāš reizes braucu uz Kuldīgu, Ludzu, Madonu un Jūrkalni, tad gandrīz visi tā arī braucām ap 95-100 km/h. reti gadījās kāds ātrāks braucējs, bet arī ne īpaši pārgalvīgs. Vairāk gadījās tieši tādi, kā aprakstīja Ideots - baidās apdzīt lēnāk braucošas fūras vai arī vieglos auto, tad absolūti bezjēdzīgi izveidojas sēņotāju rinda, pie tam, kā likums - distanci ietur tādu, ka nemaz nav iespējams tam priekšā ielīst rindā. Līdz ar to tiešām nākas vienā apdzīšanas manevrā apdzīt 3-5 auto. Stulbākais ir tas, ka tie sēņotāji paši baidās apdzīt, bet, kad jau uzsāku apdzīšanas manevru (protams, ar savlaicīgi ieslēgtu kreiso pagreizienu), tad arī šie izdomā tomēr apdzīt, tādējādi radot avārijas situācijas.
Tomēr domāju, ka vislielākā visatļautība ir novērojama galvaspilētas ielās, sevišķi sastrēgumstundās, nevis uz šosejām.
UUSA rakstīja: Kā Tu vērtē nekustīgo stūres vidu(cik tas ir ērti/neērti) un lielo spidometru(diena/nakts)?
Man, piemēram, lielais digitālais spidometrs, kas atrodas paneļa vidū, ir tieši tas, kas bija Picasso, bet pietrūkst FR-V. Biju tik ļoti pieradis skatīties uz cipariem nevis bultiņu! Pie tam patiešām paneļa vidū vērot dažādus rādījumus ir daudz eºtāk nekā priekšā (aiz stūres).
Cik esmu braucis ar C4 un C4 Picasso, tad nekustīgā stūres vidusdaļa aboslūti neiespaido braukšanas sajūitas, tā kā pats stūres rats griežas tieši tāpat, nekustīga ir tikai vidus daļa.
taxman rakstīja:
no tevis sanāktu vienkārši lielisks grāmatvedis, vai arī paliela uzņēmuma transporta daļas vadītājs... jebkurš šoferis 10 reizes padomātu pirms pārdot soļarku pa kreisi
Nu ar cipariem arī darbā fans ir uz Tu. nez vai savu darba vietu viņš mums atklās. Šķiet, ka līdz šim to arī nav vēl izdarījis.
krix rakstīja:
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
gan jau ari samejam savi fani atradisies.
Kā otrais auto ģimenē nemaz nebūtu slikts.
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
kārtējais auto "na ļubitjeļa"
ibio rakstīja: zato kaifs braukt un klausīties V8 motora skaņā kad paver droseli līdz galam vaļā
Ja to var atļauties, tad kāpēc gan ne?
kolumbs rakstīja:
Fan, jautājums nebija tev, bet gan par to, kāpēc pirkt darg amerikāņu auto, ja maz brauc...
Merivu nevar uzskatīt par dārgu, bet te gudrinieks, teica, ka ņemtu 5 L amerikāni, ja maz brauktu...NEz cik tad tāds jauns vispār maksā?
Gudrinieks (batka) gan jau ka atkal salīdzina vecu nevis jaunu pieclitrīgu benzīnamerikāni ar jaunu un ekonomisku vācu dīzeli.
andzha rakstīja:
Tev ģimene ir??
Ir viņam gan sieva, gan bērni!
filips rakstīja:
It kā jau par BMW te runājam...?
Neraudi!
Zini, kas ir kopīgs VWfana Merivai ar tavu BMW? - lejat to pašu soļaru!
![]()
Kamikadze rakstīja:
nu bet kaa un cik daudz brauc ar firmas auto?!?! un ja jau 10gadiigs audjiks ir tik labs, tad kaapeec firmas nebrauc ar 10gadiigiem audjikiem?!?
Un vispār, kāpēc jau rūpnīcā neražo 10gadīgus audjikus? Šāds auto noteikti LV tirgū būtu dižpārdokļa statusā
Ideots rakstīja: Nomikam....
kārtīgam vācu auto nobraukums arī ar 500 t km neko īpaši nenozīmē....
es vēlētos pie tāda nobraukuma apskatīties uz jebkādu spranci
Iekāp Rīgas Taksometru parka taksometrā. Tikai nevis tajā, kas pie lidostas vai pie viesnīcām stāv (tiem ik pa 1,5-2 gadiem maina uz jauniem), bet kādā nomaļākā rajonā.
Šobrīd zinu vienu sarkano reni, kuram nobraukums ir pāri 500 kkm un joprojām turpina ienest naudiņu RTP budžetā.
Acīmredzot, arī AUDI kaut ko nozīmē liels nobraukums. Citādi šādas diskusijas te nebūtu!
Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO)
4
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
66
Ozz rakstīja: Tikai kaut kaads sviestc ar to onkuli-
slimniicaa esot njeemusi samam skjembas iz kaajaam, bet tika staastiits, ka tur esot bijusi trotila šaška
kaut kaa švaki liimeejas kopaa....no kurienes taadas skjembas vai nu no masiinas, vai asfalta...vai arii tomeer tur ir bijusi ljimonka....
Es nez kāpēc sadzirdēju, ka dažādi atlūzu gabaliņi no auto. Tā kā varētu arī būt, ka ļimonka nebija. Tomēr nez vai tuvākajā laikā kāda sīkāka informācija vispār tiks sniegta.
amni vairāk paºsteidz tas, ka pēc tam, kad notiek sprādziens un ir sadragāta kāja, pirmais, par ko cietušais padomā, ir bikšu auduma strēmeli apsiet ap kāju un apturēt asiņošanu, bet pēc tam vēl skaļi izrīkot blakusešos, lai savāc izmētātos dokumentus un atnes klāt. Šādi var rīkoties vai nu tiešām amateprsona ar ļoti augstu atbildības sajūtu vai arī persona, kura jau iepriekš ir bijusi šādam pasākumam sagatavojusies, lai nepazaudētu ka'du dokumentu, kas nedrīkst nodnākt citu iestāžu acīs.