iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 25.04.2007 14:18

Napalms rakstīja:

Logično. Bet no ekonomijas viedokļa dīzeli ir grūti pārspļaut.

Atkarībā no tā, vai dīzeļauto tiek lietots ilgtermiņā vai īstermiņā, kā arī atkarībā no ekspluatācijas intensitātes.

Ja ar ekonomiju tu domā tikai un vienīgi degvielas patēriņu, tad viennozīmīgi dīzeli pārspļaut faktiski nav iespējams.

nomiks 25.04.2007 14:14

Napalms rakstīja: Dīzelis rulllzzz!

džielim ir savi plusi un ir arī savi mīnusi. Katram pašam šie plusi un mīnusi ir jāpielāgo savai situācijai un tad jāizdara secinājumi, vai dīzelis rulllzzz vai nē.

Man Picasso variantā dīzelis viennozīmīgi rulllzzz, bet FR-V variantā - nē!

nomiks 25.04.2007 14:02

George rakstīja: Manēja (t.i. sievas) Honda CIVIC sedans `06 meh.kārba degvielas patērīnš joprojām 6.5 L/100 km ziemā bija 6.8, pa šoseju nobruacot 500 km uz kruīza 108km/h patēriņš 5.8l/100km, tā kā neredzu jēgu dīzelim

Manuprāt, rezultāts ir šāds, ka ar auto brauc sieva, jo večiem parasti kāja ir smagāka. Tik un tā piekrītu, ka pie šāda benzīna patēriņa domāt par dīzeļa iegādi nav diezko prātīgi, ja gadā netaisās braukt 40-50 tūkstošus km.

p.s. Pimrs pusstundas braucu pāri Vanšu tiltam un redzēju VWfanu ejam tam paºi centra virzienā. Sasveicinājāmies!

nomiks 25.04.2007 9:03

rudens68 rakstīja:

Takš teicu ,ka nomiks punktuāls.

ja būsim pilnīgi precīzi, tad, iegādājoties auto, izmantojot līzingu, starpība cenā vēl mazliet palielinās, jo ir lielāks ikmēneša maksājums, tai skaitā arī samaksātie procenti līzinga iestādei.

nomiks 25.04.2007 9:02

TDIOTS rakstīja: kasko buus ~100ls daargaaks , bet mazlietota diizeljgonda ir ~min.1000ls daargaaka par penciinu , nerunaajot par komplektaciju ( par piemeeru njemtas penciin un tiiseljgonda ap 04-05 gadu) , taxshto visi tie 'smalkie' apreekjini ir subjektiivi .

Skaidrs, ka aprēķini nevar būt 100% objektīvi, jo degvielas cenu izmaiņas var būt gan par labu dīzeli, gan par labu benzīnam, apkopju (servisa) izmaksas arī var mainīties, tāpat KASKO cenas. Tāpēc jau pašā sākumā pieminēju, ka aprēķins pamatots ar bensonsauto mājaslapā pieejamo informāciju un degvielas cenām uz vakardienu.

Pilnībā piekrītu, ka mazlietota dīzeļhonda būs par 1000 Ls dārgāka, bet tas tikai apstiprina manu iepriekš pausto, ka jauniem auto starpība ir ap 1700 Ls, bet lietotiem šī starpība ir mazāka. 7 gadīgām Hondām šī starpība vispār varētu būt 300-400 Ls robežās.

nomiks 25.04.2007 6:45

TDIOTS rakstīja:

Tu aizmirsi 'sekondhandus' -diizeljauto ir daargaaki un tad vairs nau 120kkm liidz 'sveetlaimei 'xaljava' saakaas aatraak

Neapšaubāmi mans aprēķins tika veikts par jaunu auto īzmaksām un to izdevīgumu.

Lietotiem auto šī starpība iegādes cenā viennozīmīgi atmaksājas.

Kad pirku savu Picasso, tad dīzeļa cena no benzīnnieka atšķīrās par kādiem 300 EUR, līdz ar to patēriņā starpību "atpelnīju" jau ļoti ātri.

Bet jauniem iegādes cenā starpība ir diezgan liela, tāpēc arī "atmaksāšanās"laiks ir lielāks. Starp citu, es aprēķinos neņēmu vērā vēl vienu būtisku niansi - jaunam dīzeļauto ir dārgāka KASKO apdrošināšana, jo tā cena arī ir augstāka. Līdz ar to faktiski vēl šis izdevīguma periods benzīnniekam pavelkas garāks.

nomiks 25.04.2007 6:41

Hospes rakstīja: Šodien tiku pie sava fr-v!! Nu protams ka kā jau jauns auto sajūtas ir labas!!! Nobraucu jau kādus 100km. Degviela vidēji 8L/100km. Sakak ka ar pilnu bāku var 600km nobraukt! Salīdzinoši maz,ja ar passātu pirms tam varēju 1100km (dīzeli)

Izmēģinājām 3 cilvēkus priekša, pieugušos! Es kā šofers dikomfortu neizjutu!

karoče, ir labs!!!

KONGRATULĒTS!!!

nomiks 24.04.2007 16:47

rudens68 rakstīja:

Skatos esi punktuāls savos aprēķinos ,tad Tu varētu parēķināt pie cik km atmaksājas dīzelis un vai vispār vieglajam ir jēga no dīzeļa ,ņemot vērā sākotnējās izmaksas ,apkopes ...un kā dīzelis(arī jauns) uzvedisies -25 .....

Tā kā FR-V dīzeļi vēl nav pieejami, tad aprēķinus veicu par Accord. Aprēķinā par pamatu ņemta bensonsauto mājaslapā pieejamā informācija.

1) starpība iegādes cenā ir 1 650 Ls (par sliktu dīzelim);

2) starpība apkopju izmaksās uz 120 000 km ir 163,79 Ls (par sliktu dīzelim;

3) starpība degvielas patēriņā ir 2,3 litri (par sliktu benzīnam);

4) starpība degvielas cenā ir 2,5 sntīmi (par sliktu benzīnam).

RESUME:

Pie 120 000 km nobraukuma par benzīnnieku degvielā sanāk iztērēt par 2760 litriem vairāk, kas naudas izteiksmē izpaužas aptuveni 1 700 Ls (pēc šodienas cenām). Klāt jāpieskaita arī vēl degvielas cenas starpība par pārējiem 6600 l (6 600 litri x 0, 25 Ls) - 165 Ls. Tātad tikai degvielā starpība sanāk 1 865 Ls.

Tā kā apkopju izmaksas dīzelim ir dārgākas par 163,79 Ls, tadf secināms, ka dīzeļa iegāde pa nullēm attaisnojas pie aptuveni 120 000 km nobraukuma. Ar nākamakiem kilmoteriem jau sākas tīrais ieguvums.

Tā kā es ar jauno auto neplānoju braukt tik ilgi, tad izvēlējos labāk pirkt benzīnnieku.

nomiks 24.04.2007 16:24

rudens68 rakstīja: Arī es bij sadomāqjies par hondu , gan acordu, tikai pēkšņi visi apstākļi tā sgrozījās ,ka tagad sēžu pie sharan stūres. Tomēr ja izlemšu par labu acordam tad jauno modeli ,būšot ap 2008 vidus

Vai ar to ir jāsaprot, ka mainījās uz labo vai slikto pusi?

nomiks 24.04.2007 16:17

niekalbis rakstīja:

vwfan: nu nepiedalos es ekobraukšanas sacensībās, sorry, būs vien Tev ar Nomiku jāmačojas

No pirmdienas man nāksies pacelt balto karogu no ekomača izstāties, tā kā benzīna FR-V patērīņš nekādi nespēs konkurēt ar dīzeļmerivas patērīņu.

Fanam būs jāsacenšas pašam ar sevi, cenšoties pārsist paša iepriekš sasniegtos rezultātus.

nomiks 24.04.2007 16:08

VWfans rakstīja:

Varēsi sacensties ar Niekalbi.

... un Hospes

nomiks 24.04.2007 15:56

rudens68 rakstīja: Degvielas patēriņš pilnai mašinai ripinoties pa pārdaugavu sestdienā(tā bij tā vējainā ,varētu būt vēl mazāk auto ielās ,kā parastā brīvdienā) 8,5.

Tad jau redzēs, kāds patēriņš būs manai FR-V! Noteikti padalīšos savos novērojumos arī ar pārējiem forumiešiem!

nomiks 24.04.2007 15:54

protams rakstīja:

Praktikantsun zini kāds ir reaģēšanas ātrums braucot 10 m intervālā ar kautvai 90km/h?Labi,ka Tava sieva un bērni to nedzird.

Zinu, zinu. Kā jau minēju, tas bija eksperiments, kurā piedalījos es vienpersoniski, bet eksperimenta rezultāti, kā arī eksperimenta veikšanas gaita tika publsikoti arī sievai

Tāpēc vieņmēr cenšos ieturēt saprātīgu distanci, it sevišķi, ja priekšā brauc kravas auto vai autobuss, kas aizsedz skatu uz priekšā notiekošo.

Viss OK. Ar distances ievērošnu man problēmu nav!

nomiks 24.04.2007 15:44

protams rakstīja:

Tu maz zini cik tuvu tam busam ir jābrauc lai tas realizētos?Kur tādas gudrības tauta sarok?Maksimāli metru bampers no bampera,tad ir aizvējšs.

Praksē ir pierādījies, ka, ja kādus 10 netrus priekšā brauc kāds mikroautobuss, tad mana Picasso degvielas patēriņš sanmazinās aptuveni par 1 l/100 km. Ja Mikrouatobusa vietā ir lielais autobuss vai fūre, tad pat kādu 1,5-2 l/100 km.

Bet, ja sēž astē kādus divus metrus aiz priekšā braucošas fūres (ļoti neprātīgs gājiens, betr eksperimenta nolūkā tika pamēģināts), tad, braucot uz 85 km/h Picasso degvielas patēriņš bija 2,3 l/100 km.

nomiks 24.04.2007 9:26

Napalms rakstīja:

vwfan!

Publika pieprasa paskaidrojumus!!! Kā Tu uzdrošinies nesties ar ātrumu 94km/h? Tu maz zini cik pie tāda ātruma palielinās patēriņš???

Un vēl publika Tev uzliek pienākumu izveikt testdraivu ar nomika hondu, a viņš tajā laikā varēt izgāzt ar Tavu Merrrrrivu

iespējams izdosies paskaidrot viņa vietā pirmo jautājumu:

1) pastāv iespēja, ka ātrums bija tieši 90 km/h un mana Picasso spidometrs rādīja mazliet neprecīzi;

2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;

3) brauktr, iekļajoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.

nomiks 24.04.2007 9:13

Napalms rakstīja: Es uzskatu, ka nomiks ir parādā vwfanam iedot izbraukt testdraivu ar viņa jauno rulzu

Kāpēc es VWfanam būtu par kaut ko parādā?

Jebkurā gadījumā nekādas problēmas man tas nesagādātu. Ja fans izteiks šādu vēlmi, būšu pretimnākošs.

Starp citu piektdien redzēju VWfanu braucam ar savu Merivu pa Jelgavas šoseju (laikam uz Jelgavu brauca). Lai cik tas dīvaini nebūtu, VWfans brauca aptuveni 92-94 km/h, kas nozīmē to, ka diezgan intensīvas satiksmes apstākļos viņš lieliski iekļāvās kopējā satiksmes plūsmā, nevienam netraucējot ar savas ekonomiskās braukšanas kārtējo reekordu uzstādīšanu.

nomiks 23.04.2007 20:09

krishus rakstīja: Nja, Scania arī āfrikā ir SCANIA, nepilnas dienas laikā notirgots!!!

Laikam cena pārāk draudzīga! Moš kādus pāris tūkstošus EUR vajadzēja piemest?

nomiks 23.04.2007 16:42

VWfans rakstīja: Pēc nedēļas šajā laikā Nomiks jau būs ieguvis jauno Honda-FR-V un labā noskaņojumā pievārējis pirmos pārdesmit kilometrus ar to...

Mjā. Pirmie pārdesmit kilometri jau būs, tikai aizbraucot līdz mājām!

nomiks 23.04.2007 15:56

Ak, Dievs, cik daudz to km!

Nevarēji nokruķīt uz 119 000???

p.s.sorrī par offtopic! 120 kkm gadā ir normāli šādam auto!

nomiks 23.04.2007 12:34

tunos rakstīja: nu tad nopietni kur kaa uz tam lapin jam japaraxtaas?

web.cvk.lv/...

nomiks 23.04.2007 11:51

Mazdists rakstīja: Es gan plānoju aiziet nobalsot, jo pateikt, ka referendums ir BEZJĒDZĪGS var tikai naivulis, kas tic visiem uz vārda, sākot ar Citroen pārdevējiem, beidzot ar Kalvīti. Vienīgais garants grozījumu neieviešanai ir Kalvīša solījums. Man gribētos spēcīgākas garantijas.

Un kāds tad Citroen ir sakars ar LV smirdīgo politiku?

Ja tev tiešām izdosies NOBALSOT, kā tu te skandini, tad tu tāds būsi vienīgais, jo visi pārējie ies PARAKSTĪTIES par to, vai ir nepieciešams referendums!

Lai tava balss tālu skan

nomiks 23.04.2007 11:20

Izskatās, ka no šodienas forumiešus varēs iedalīt ne tikai pēc lietojamo auto izvēles, bet arī pēc politiskajiem uzskatiem!

nomiks 23.04.2007 11:04

subaru rakstīja:

Referendums ir par ATCELTAJIEM grozījumiem - tb - tādā redakcijā kā jami bij izdomājuši, tādā viņi vairs nemūžam nevarēs pieņemt - jo tauta tā nevēlas !!!!

Bet tīti teorētiski, ja tauta referendumā nobalso PAR grozījumiem, kas jau ir atcelti, tad minētie grozījumi tomēr būs atkal jāpieņem, jo tautas vairākums tā ir vēlējies.

nomiks 23.04.2007 9:58

DeaDMoroZZZ rakstīja:

nu ko juus abi iecilkeejaaties uz savu demisiju ? nevienam taa demisija nav vajadziiga, nebuus kalviitis, buus naakamis muulis. ne jau par demisiju te blaso. balsojums ir vajadziigs lai valdiibai atgaadinaat, ka ir arii taada LV tauta... kura visu laiku neseedees rokas kleepii salikusi (nu, iznjemot protams pasiivos demagogus, hroniskos pesimistus un paareejos mazohistus, kuriem patiik kaa vinjus draazh)

Tev pilnībā piekrītu. Skaidrs, ka referendumam ar demisiju nav nekāda sakara, taču šobrīd JL un līdzdomātāju PR kampaņā par referendumu galvenais arguments tiek skandināts, ka referendums liks atkāpties valdībai! Buļļa kaka!

nomiks 23.04.2007 9:47

Tur jau tā lieta, ka referendums ir kā piezīmes jeb brīdinājuma izteikšana valdībai, taču iespējamajam referendumam nav absolūti nekāda sakara ar valbas (ne)demisiju.

Personīgi man nav 100% simpātiska neviena politiska organizācija. Visām ir vairāk vai mazāk kaut kas labs un kas kas slikts.

Es šobrīd neredzu iespēju sastādīt krasi savādāku valdības modeli, tā kā skaidrs ir tas, ka pie šodienas apstākļiem ar Jauno laiku pozīcijā neviena no labējām partijām neies, sabukārt Jaunais laiks var savākt pieteikamu balsu vairākumu, iesaistot visas kreisi orientētās partijas, plus vēl arī jāpārvilina kāds no pašreizējās pozīcijas deputātiem. Tas arī NAV IESPĒJAMS.

Jā, arī man nepatīk, ka TP, LPP un ZZS ar trīs oligarhiem priekšgalā bīda savu biznesu, tomēr referendums to nespēs apturēt. To spēsim apturēt mēs visi, kad iesim vēlēt nākamo Saeimu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti