iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 20.01.2016 11:26

Un tātad aprakstam situāciju:

Rīts, ziema, iespējams slidens ceļš, jebkura Rīgas virzienā noslogotā šoseja ar vienu joslu katrā virzienā. Intensīva satiksme virzienā uz Rīgu - reāli mašīnas brauc 10-20 metru distancē (atsevišķi vadītāji ieturējuši mazliet garāku distanci) - cik nu vien skatiens vai ceļa posms redzams - desmitiem, ja ne simtiem auto ļoti blīvā rindā!

Plūsmas ātrums nedaudz variē un ir mainīgs robežās no 70-80 ārpus apdzīvotām vietām 55-60 apdzīvotajās (ātrums pēc spidometra).

Izrādās, ka kādam vajag vairāk kā pārējiem un tas sāk neskaitāmus apdzīšanas manevrus - apdzenot vienu vai vairākus transporta līdzekļus. BET - izbrauc pretējā joslā pat vietās, kur pārāk tuvu ir līkums un ik mirkli var parādīies pretī braucēji. Protams tādi teju vienmēr "nez no kurienes" uzrodas. Apdzinējs, kuram, jau manevru sākot, bija skaidrs un acīm redzams, ka nav pietiekamā attālumā pārskatāms ceļš drošai apdzīšanai, ka arī satiksme ir gana intensīva un blīva, lai nevienu netraucējot varētu atgriezties savā joslā.

Tagad jautājums vai šāda apdzīšanas manevra uzsākšana ir/nav uzskatāma par agresīvu braukšanu saskaņā ar CSN jaunās redakcijas punktiem: 57.; 107., 107.3. un 107.4.? + ātruma pārsniegšana gan ārpus apdzīvotām vietām, gan apdzīvotās vietās?

Un kāpēc pārējiem ir pēkšņi strauji jārod iespēja bremzēt, mainīt kustības virzienu, ātrumu utt, kad šāds, jau dēļ paredzamā pretīm braucēja "aptaisījies" "ņeķerpila" ņem uz masu un spiežas iekšā intensīvas satiksmes piepildītā joslā, kura dēļ intensīvas satiksmes ir lēnēka, kā n"ņekerpilam" gribētos un kurā nav pietiekami daudz brīvas vietas atgriezties nevienu netraucējot?

Palaidniex 12.01.2016 20:10

Atļaušos klaji nepiekrist!

Palaidniex 12.01.2016 7:03

Tu esi izlasījis ko nozīmē N kategorija???

Darba auto var būt gan M, gan N kategorija, ka Tavu māti!!!

Par M kategorijas uzņēmuma auto ir vai nu specifiskas atskaites, maršrutu ierobežojumi tikai komercvajadzībām vai nu "mājās braucamais" nodoklis!!!

N kategorija nozīmē, ka tas ir KRAVAS auto!! KRAVAS!!!!

Tieši mājās braucamais nodoklis un citi ierobežojumi liek bobikus apšaubāmi reģistrēt ar N kategoriju! Bobikam sanāk, bet nodokļiem gribas ieekonomēt! Tāpēc arī NOR ir zaļie numuri - viena beņķu rinda un pārējais - kravai!

Palaidniex 11.01.2016 20:59

Mhm, kā tad - braukt pa vienam vai divatā ar uzpimpotu transportieri... Reāli kruta! Nu, ja pārejo tukšumu pieber ar visu to drazu, kura varbūt noderēs - piepūšamo laivu ziemā, sniega lapstu vasarā, tad i garažu nevajag...

Ja tiešam baigi vajadzīgs tik daudz vietīgs buss - mierīgi var iztikt ar Caravelle.

Bet 98% cilvēku 95% visu braucienu, kilometru un vajadzību gadījumā pāri acīm pietiek ar 2, max 3 pasažieru vietām un divu mugursomu izmēra grabažnieku!

Kam visiem tiem cilvēkiem ikdienā to autobusu???

Palaidniex 11.01.2016 20:51

Kas ir kritērijs braukšanas baudījumam?

Ļodzīga gaita, neprecīza stūre un liels svars?

Palaidniex 11.01.2016 15:41

es atvainojos, KURĀ VIETĀ ES TEICU KA ES ATBALSTU PATIEŠĀM DARBA AUTO NODOKĻU PALIELINĀŠANU???

Es vienkārši ieteicu kā ir jāizskatās "ne darba auto", lai tas varētu cerēt uz N1 kategoriju

Tuaregs ar divām sēdvietām un aizmetinātuem aizmugurējiem logiem! Normāls cargo tuaregs!

Palaidniex 11.01.2016 10:55

Izlasi kārtīgi - par vienu beņķu rindu!

Tu par piemērru vēl piesauc vēsturisko Ford T vai karalienes Elizabetes 1 karieti...

Un NOR kā reizi šiem auto ir MAZĀKS nodoklis, nevis lielāks, lai arī tie ceļus lieto vairāk.

Cepienu par sistēmu es vēl saprastu, neb blakšu meklēšanu milzīgā teātra drēbju skapī gan uzjautrina...

Palaidniex 10.01.2016 20:37

Toties viena ķoooķa šubā uz bodi laida ar vienvietīgu elektrobīli. Izskatījās recīgi - stikla būris rovna ķoooķas izmērā ar 4 ratiem pa stūriem un ātrums kā klibai pastniecei... Un stūre kā fellerim

Palaidniex 10.01.2016 20:15

Ja pa dienu jāpāvietojas ārpus telpām TIKAI 5 km bez smagiem instrumentiem utt, tomēr labāk kajām! Piemēram, man līdz bodei ir 600 m no mājas, līdz otrai 350 m, kopā 950 metri. Aiejot uz abām - 2 km kā nočaukst! Un neesmu baigi nostaigājies!

Pilsētas centrā 5 km var izrādīties vēl arī ātrāk/lētāk, ja vēl jāmeklē vieta, kur par naudu to lamatu noparkot...

Palaidniex 10.01.2016 18:13

Cilvēkam 5 km dienā (katru dienu) nostaigāt ir daudz veselīgāk un to ļaut būtu lielākas rūpes par dārgu cilvēku, kā tā cilvēka pakaļas pielīmēšana pie mašīnas/takša vai sabtransa beņķa to pašu 5 km nobraukšanai...

Es saprotu nelāgi laikapstākļi, šausmīga nakts maskačkā vai citi veselības/dzīvības riski ir iemesls kāpēc aizbraukt, bet ja uz galvas negāžās lietus, nav vētra, tad 5 km dienā noiet arī sīkajam ir tikai un vienīgi veselīgi!

Tas tagad tizleņi aug, kuri 500 metrus nav spējīgi noiet un neko smagāku par paijājamo telefonu nespēj pcelt...

Ja reizi nedēļā janobrauc 100 km, tad 500 km mēnesī ir saprotami un tas ir gan neiespējami noiet, gan mašīnai patiks

Palaidniex 10.01.2016 11:52

Man 100ah DETA senators ir izturējis tik nevilvēcīgu izrīkošanos, ka kauns, vairakas reizes ir bijis izlādēts līdz ļoti zemam spriegumam un tād atdzīvināts, tehniski parasts aķirs mirst pie pirmās tādas pārizlādes, par Detu biju šokā.

Bija exide 92 AGMs, ar izturīgs maita, bet tam vai nu vajadzīgs specifisks lādētājs, lai atdzīvinātu ja pārizlādēts vai kuļibnu metodes piespiest uzlādēties ar mazjaudas lādētāju (ja cita nau), jo gatavs uzņemt lielus A, ko mazjaudas lādētājs nesaprot un nespēj turēt...

Palaidniex 10.01.2016 11:47

Tāpēc tos liek automašīnās kur ir rijīgas audiosistēmas nodrošinot labus izlādes cklus, dabū strādāt vilkmes akumulatoru režīmā...

Tiesa jaunajiem MB ir redzēti arī Litija akumulatori, diez cik tādi maksā un kā sastāv ar to uzlādes izlādes un termokontroles elektroniku...

Palaidniex 10.01.2016 11:44

Nu, mīnusiņu licēji, pastāstat, kā neiesilušam motoram izmainās degvielas patēriņš, kas notiek ar EGR, neiesilušiem katalizatoriem, kvēpu filtriem, dzinēja eļļošanu it īpaši ziemā... Laikam nekad neesat redzējuši ar ko atšķiras pilsētas daktera režīmā braukta auto izplūdes trakta piesārņojums un tādam pat auto, kurš brauc garus gabalus pa šoseju...

Par lielas ietilpības startera akumulatoru gan piekritīšu. Šķilt dzinēju ar mazu vai lielu akumulatoru tiek patērēti +/- vieni un tie paši ampēri, vai īsss stars ar lieliem apmēriem, vai nedaudz ilgāks ar maziem laiks reiz ampēri aptuveni sniegs vienu un to pašu rezultātu un uzlādēt notērēto gan lielam gan mazam akumulatoram vajadzēs pēc formulas tikai šoreiz A ražojot ar ģenģeri jo jaudīgāks ģenģeris (un lielāki vidējie apgriezieni), jo īsaku laiku vajadzēs pielaišanā notērētā atgūšanai... Un nav svarīgi jālādē mazliet no liela vai daudz no maza akumulatora.. Piemērs ar pudelēm ir ļoti pat vietā... Neatkarīgi no tā kāds pudeles tilpums - cik nolēji tik jāatlej atpakaļ.

Palaidniex 08.01.2016 23:02

priekš 5 km dienā mašīna VISPĀR nav vajadzīga!

2,5 km vienā virzienā un tik pat atpakaļ var mierīgi aiziet kājām.

Tadā režīmā visām mašīnam arī degvielas patēriņš būs 30-120% lielāks kā ražotajs norādījis, DPF un katalizatoriem arī būs viedoklis

Palaidniex 08.01.2016 16:24

Es tev par beņķu skaitu - tu man par vietu tajos...

NU kur var būt tik neaptēsts!

Nospiedošam vairumam busu ir jā - trīs vietas, bet beņķu - TIKAI DIVI!!!

Gribi zaļus numurus dabūt uz Oktāvijas, Tuarega - nāksies vien anihilēt trešo beņķi , jeb 3 vietas...

Vēlreiz atkārtoju beņķi un vietas NAV VIENS UN TAS PATS!

Un kāpēc 7 vietīgam busam būtu jābūt kraviniekam vai ar Zaļājiem numuriem NOR? Skaidri un gaiši rakstīts - viena beņķu rinda, kas 90% gadījumu ir 2 beņķi ar vai 2, vai 2,5 vai 3 vietām) Dažiem īpaši lieliem ir paties 2,5 beņķi...

Palaidniex 08.01.2016 16:17

Es neesmu redzējis busus ar 3 beņķiem vienā rindā

Izņēmums homda FRV

Pārējiem ir 1 vienvietīgs + 1 puotrs vai divvietīgs beņķis.

Vietu skaits un beņķu skaits nav viens un tas pats!

Ja tev tik ļoti patīk piesieties - Nor nosaka - viena beņķu rinda!

Parasti tie ir tieši 2 beņķi!

Par aizmetinātiem logiem. Ļoti daudzās valstīs N1 kategoriju piešķirt Opel astrai var tikai tad, ja tai aizmugurējo logu stiklu vietā ir metals. Ļoti korekti tas atrunāts likumdošanā un auto ražotāji šādus auto piedāvā GATAVUS NO RŪPNĪCAS! Pat ir tāda blaksts kā Fiat Panda Cargo - tai ir tieši aizmetināti logi!.

Un līdz ar to - gribās pasažieru busu pārvērst par Cargo busu - aizmetini logus, anihilē beņķis un pārreģistrē uz N1 kategoriju! KUR PROBLĒMA?

Vai tiešām - ka tik nostāties oponējošā pozā, nedomājot līdzi saviem tekstiem?

Palaidniex 08.01.2016 15:08

Kārtīgi izlasi kam tiek piešķirti zaļie numuru Norvēģijā!

Un no kurienes izlobīji, ka es gribu, lai par divvietīgu/trīsvietīgu busiņu būtu jāmaksā luksusauto nodoklis?

Vai kur izlobīji, ka par parastu pasažieru busu būtu jāmaksā luksusauto nodoklis?

Tev viss labi, vai lasi tikai to, ko gribi izlasīt un saproti tikai tā lai pakašķētos?

Palaidniex 08.01.2016 9:37

až divus komentārus iezvanīji

Auto aprīkojums, iekļauts auto pašmasā? Ar projektu un saskaņojumu? Tātad tas nav pasažieru buss!

Vai arī nepareizi reģistrēts!

Nē nu es saprotu, ka patīk spiesties trijatā vienīgajā atļautajā beņķu rindā, man tie busi ir un paliek divvietīgi, kantorim SPECIĀLI ņēmām ar vienvietīgo, nevis kroplo pusotrvietīgo beņķi busus.

Un kā gribētos redzēt, kā tajā vienā b eņķu rindā iesēdināsis septiņus rabaķagas!

Izskaties pēc īdētāja parastā!

Palaidniex 07.01.2016 20:06

Noskrūvē to zelta kluci no grīdas un būs parasts autobuss.

Spciāli āmuriem par 7vietīgiem busiem palasi varbūt ko vairāk par norvēģu numura zīmēm:

en.m.wikipedia.org/wiki/Vehicle_registration_plates_of_Norway#E_.E2.80.93_Green_plate.2C_black_print

Palaidniex 07.01.2016 15:38

NOR divvietīgiem auto ir zaļas krāsas numurzīmes. Redzi tādu ar vairāk kā 2 beņķiem - var ņemt ciet...

Palaidniex 06.01.2016 16:01

Izbraukuma laboratorija ir NEATŅEMAMA busa sastāvdaļa, kas nāca jau no ražotāja, vai tā ir reģistrēta specpārbūve?

Vai smagi novienkāršojot Autobuss, kuram pie grīdas pieskrūvēti dārgi instrumenti, bez pārbūves saskaņojuma?

Pirmais ir spectransports, kurš ir specifiski reģistrēts - piemēram, ĀMP mašīna, viss pārējais ir mazsvarīgi, da kaut zelta stieņus iemet bagažniekā!

Tas, ka nodokļu politika ir pakaļā - tas ir globāls jautājums un ir visai netieši saistīts ar lietu. Būtu VID gudrāks- tad arī pie mums Lexusi savulaik ienāktu kā Dānijā - tukša bundža un kastēs mašīnas aprīkojums. Bet pie mums VIDam bija pajāt - atnāk vesela mašīna, bet tiek izrakstīa klientam uz 2 pavadzīmēm un neviens neredz nekādu problēmu.

Palaidniex 06.01.2016 13:05

Es tev prasīju vai ir dimati smilšu cen, abet tu man par smiltīm zelta cenā... Es tev neprasīju pārbūvētas ladas kaļinas cenui griestus, bet "Marketologu" Premium segmenta vāģi kaļinas cenā... Nu - ir variant? Vari nosaukt?

Salikt kopā brends + virsbūves tips ir tavā cietajā paurī neiespējami, vai ne? Sprinteris 300 K vērtībā NAV domāts braukāt uz mājām un ciemos. Visticamāk ka virsbūve nu nekādi neiet cauri apzīmējumam vienkāršs pasažieru busiņš. Ja iet, tad tas ir ļoti biezs luksusa transports biežņiem, jo pasažieru mikriņš 300 k nunekādi nemaksā...

Auto ar tādu aprīkojumu, ir ļoti specifisks un uzņēmumam dārgs, lai ar to vienkārši vizinātos apkārt un brauktu uz mājām, vai ne?

Un tev ir labāki variant negodīgu glumekļu nodokļu "optimizācijas" novēršanai? Vai ir tikai kārtējie argumenti kāpēc tas vai cits nestrādās...

Kā tu proti meklēt ieganstus un demonstrēt savu "pozitīvismu".

Palaidniex 06.01.2016 11:39

Vai vai vai.. grūti ar noteikšanu?

Vai tad paši ražotāji sevi nepozicionē ar tādiem vārdiem kā Premium?

Ir ražotāji, kas saka, ka tie esot Premium brends - tātad visas lamatas ir luksuss, ir ražotāji, kam atsevišķi modeļi ietilpst Premium segmentā - tātad attiecīgie modeļi ir luksuss...

Un cena ļoti bieži iet roku rokā ar šo pasākumu!

Es pagaidām neesmu redzējis jaunu mersi par identiska izmēra Škodas cenu.

Palaidniex 06.01.2016 9:34

taisnstūrainus ventilatorus nav nācies vēl redzēt, ja nu vienīgi Dysan, kurš ir nosacīti taisnstūrains...

Bet, ja nopietni - aizbrauc uz normālu šrotu, kur mantas sašķirotas - varēsi vēl izvēlēties kādu vien negribas

Palaidniex 05.01.2016 15:22

uztaisi pārbūvi - aizmetini logus, saņem papīru ar mainītu status, ka stiklu vairs nav un lieto kā kravinieku! Kur problēma?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti