iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 28.10.2015 16:21

Aizbrauc uz Murjāņiem un tev apskaidros. Vēlams ar saļieķi un piereģistrē savu varoņbraucienu un atrādi treneriem, moš uzreiz pieņems olimpiskajā komandā.

Kā arī kas traucē uz divjoslu ceļa apbraukt dajebko, kas pārvietojas lēnāk pa 1. joslu???

Un vēl - nomale nav tas tīrākais segums, kā arī daudz trakāk ir tad, ja tas velopeletons ir spiests apbraukt tur pieparkotu sēņotāja mašīnu, nevis permanenti brauvc pa pirko joslu...

Kādam autovadīšanas nespējniekam jābūt, lai nespētu uz 2joslu ceļa apbraukt velopeletonu, kas brauc pa pirmo joslu???

Palaidniex 28.10.2015 12:33

Bet dažiem šie vārdi:" MAN ir jābūt GATAVAM apstāties PIRMS gājēju pārbrauktuves. Tieši tik vienkārši. " ir tik sarežģīti, tik aizskaroši un tik neizprotami...

Palaidniex 28.10.2015 12:21

Parunājies ar kādu velotreneri...

Es saprotu, ka tu viens pats ar savu salieķi spēj vinnēt Giro d'/Italia vai Tour de France. Bet ir vesels bars ar kaut kādiem nīkuļiem - saucās šosejas velobraucēji. Viņiem, kā jau nīkuļiem ir savs nezinkādais, stulbi bezjēdzīgais treniņu plāns - ātrie īsie, lēnie garie, grupas braucienu, vieninieku treniņi. Kaut ko tur mudās un darās. Vārdu sakot lohi kaut kādi...

Palaidniex 28.10.2015 11:50

emeša - nejauc vienā maisā vanabīsportistus pašdarbniekus un viņu individuālos treniņu un sporta skolas organizētus treniņus!

Palaidniex 28.10.2015 11:46

Nubet - gājējs uz 4 joslu ceļam pāri esošas gājēju pārejas tieši ceļam pa vidu parasti parādās izkrītot no teleporta vārtejas pilnīgi negaidīti!

Tās divas joslas līdz ceļa vidum nemaz nešķērsojot...

Palaidniex 28.10.2015 8:46

Treniņi (vārda vistiešākajā nozīmē SPORTA treniņi, nevis braukšana no A uz B) bez pavadošā auto nav atļauti! Tam tāpat kaut kur jāatrodas uz brauktuves!

Problēma kādam "kurinātājam" ir braukt droši, pārskatāmi un tiesībās lekt uz galvas nezināmā vietā ūdenī! Tā teikt - pārlieku lielā "kurinātāja" pieredze pašu vien gadu gaitā iemiddzināja un iegāza...

www.iauto.lv/zinas/latvija/20403-valsts-policija-likuma-nav-precizi-noteikta-distance-starp-braucosam-automasinam

jo velosipēdistu vietā varēja pagadīties dajebkas! Šitāda publiski skaļa un emocionāla trokšņošana nebūtu, ja tas poļu kurināšanas censonis būtu iekrāvis pakaļā kādam universālajam ekskavatoram...

Palaidniex 28.10.2015 8:12

Un kā ar stingrākām prasībām un motivējošākiem sodiem "kurinātājiem"?

Riteņbraucēju vietā varēja pagadīties dajebkas!

Palaidniex 27.10.2015 21:16

Un jā - ko tu spēj un ko tu sludini ir ārkārtīgi atšķirīgas lietas...

Palaidniex 27.10.2015 20:15

ar disleksiju sirgstošajiem "priekšroka", "doties izvēlētajā virzienā" un "drošība" ir identiski jēdzieni...

nu kā tāds var vispār par kaut ko spriedelēt? un izlikties par saprotošu juridiskos sīkumos, ja ar elementārām lietām ir smagas problēmas...

Palaidniex 27.10.2015 20:13

Lasu vernonu... "Kurā vietā Tu redzi gājēja priekšrocības pret transporta līdzekli kurš nestājas, vai kuru nevar apturēt?

Nedzen tīši nelaimē līdzpilsoņus!"

Priekšrocība no tā nemainās - gājējam uz pārejas priekšrocība nemainās - tikai parādās cik ļoti rupji daži indivīdi pārkāpj CSN. Vajag vienkārši 2-6 soda punktus un gājēja priekšrocību arī sāks cienīt...

"Pārliecināties par drošību" un "būt priekšrokai" - nav gluži viens un tas pats! Bet nu dislektiķiem to atšķirt, skatos, ir reālas problēmas...

Vernon - varbūt ikreiz pie zaļās gaismas vai braucot garām mazākas nozīmes ceļam arī piebremzē un pārliecinies, vai kāds vēl vernonīgāks nevelk ar tanku ar tekstu - braukt pa galveno ceļu un cerēt uz priekšroku ir taisnākais ceļš uz kapsētu...

Palaidniex 27.10.2015 12:32

Par to jau arī stāsts - ja jau gājējs ir obligāti jālaiž, kā tas noteikta 159. un 160. punktā, varbūt smagāki sodi par šo liks vairāk vērot notiekošo pie pārejām un samazinās to bezjēdzīgo skriešanu, kā arī garantēs lielāku drošību gājējam.

Pagaidām vernons tā īšti nespēj noformulēt - vai jāievēro zīme "dodiety ceļu" - vai garantēt tam aiz muguras kaut ko, vai garantēt tam, kas pa galveno ceļu, jo te lūk paliek bailīgāk - pa galveno ceļu var braukt smagāks transportlīdzeklis un nodarīt bojājumus vernonam ar garantiju... Nav tik vienkārši kā spēlēt ķegļus ar gājējiem uz pārejas ar autobusu un to visu saukt par "likumīgu sabraukšanu", kaut noteikumi uzliek par pienākumu samazināt ātrumu vēl pirms pārejas, lai pagūtu apstāties...

Palaidniex 27.10.2015 12:20

Labi - jautājumu formulēšu šādi, vai nebūtu pēdējais laiks par godu vernoveidīgajiem tipāžiem ieviest 2-4 soda punktus par gājēju nelaišanu? Vismaz parādīsies lielāka apskaidrība ar motivējošu novērtējumu.

Ir pozitīvi piemēri - Lietuva

Palaidniex 27.10.2015 12:19

Vernons jau sludina, ka gājējam nav priekšroka.

Tas nozīmē, ka tā esot tikai svarīgo kastēs sēdētāju laipnība - laidst vai nelaist.

Interesanti zināt, kāpēc 159. un 160. punkti būtu mazāk ievērojami, izpildāmi, piemēram, par zīmes dodiet ceļu vai par luksofora sarkanās gaismas signāla prasībām?

Palaidniex 26.10.2015 20:36

Otrs jautājums CSDD...

Sakiet, vai zīme "Dodiet ceļu" ir tāpat jātraktē kā Gājēju pāreja? Proti nav baigi obligāti jāievēro, bet tie, kas brauc pa galveno ceļu ar nav tiesīgi paļauties uz savu priekšrocību un tiem ir jābremzē, lai pārliecinātos, ka kāds bezkaunīgāks brauc no mazāk svarīga ceļa?

Palaidniex 26.10.2015 19:54

Ezi, konkrētais fūriss nonestu arī tavu vieglo, kurš būtu Garkalnē apstājies pie sarkanās gaismas pie gājēju pārejas...

Palaidniex 26.10.2015 17:11

Un vēl - vernons varēja uzdziedāt ka velosipēdisti rupji, bezkaunīgi un nelietīgi nozaga kraviniekam distanci un uzsāka strauju bremzēšanu bez ilggadīgas iepriekšējas signalizēšanas par savu superbaiso manevru...

Palaidniex 26.10.2015 16:53

Vernon - un kā pa priekšu braucējiem uzzināt, kurš fūrists guļ, kurš piedzēries? Varbūt tiem ir jāņem nost tiesības uz gadiem 10, jāliek cietumā, kā arī vai jāvelk uz tiesas beņķa vernoni, kuri sastāda grafikus un prasa nereālus piegādes laikus, kas bez rupjiem CSN pārkāpumiem nav iespējami?

Kā var velosipēdisti būt vainīgi pie kāda bezatbildīgas un noziedzīgas rīcības???

www.youtube.com/watch?v=08sfhQcT7CY

Palaidniex 26.10.2015 16:42

Ja jau gājējam uz gājēju pārejas nav priekšroka, tad gājēju pāreja kā tāda, zīmes, kas apzīmē to un brīdina par tuvošanos tai, kā arī 159. un 160. punkti zaudē jēgu un ir svītrojami...

Tā teikt - vajag nokļūt ceļa otrā pusē - pats vainīgs, jo svarīgais un vērtīgais vernons brauc...

Kā arī regulējamas gājēju pārejas luksofors - arī tīri tāda pati nelegāla gājēju ielas šķērsotuve ar gaismas dekoru - sarkanās gaismas ievērošana pie gājēju pārejas arī tikai un vienīgi tāds pieklājīõbas un ētikas jautājums, bet tā - principā var neievērot...

vai ne, vernon?

Palaidniex 26.10.2015 15:53

Vernon - ja kravinieks ir ar nesaturēšanu C kategoriju nost uz 10 gadiem B uz 2 un miers mājā!

Ja neprotas braukt atbilstoši kategorijai - nav jāmokās!

Palaidniex 26.10.2015 12:34

Un jā - vernon - distance ir nevis puse no skaitļa kas atbilst ātrumam km/h izteikta metros, proti 90 km/h - distance 45 m... Ar to var nepietikt, jo 90 km/h ir 25 m/s, tas nozīmē ka diztance ir nepilnas 2 sekundes, ar ko ir gauži par maz!

normāli drošas vadīšanas instruktori atļaujas "murgot" par 3 sekundēm - tas ir ap 75 m pie 90 km/h.

Uz zemgala gatves "kurinātājs" veselas 3 sekundes gulēja, iekams nospieda bremžu pedāli...

Palaidniex 26.10.2015 12:27

Vernon, kā tur ir - 3 sekundes uz Zemgala gatves - 3 (!!!) sekundes nereaģēt uz bremžuguņiem? Paijāja sev telefonu?

Bet ieskrieties līdz ātrumam, kurš nešķiet baigi legāls bija gan laiks gan vēlme. Kā arī kā var izvēlēties ātrumu, kurš neatbilst laikapstākļiem, situācijai uz ceļa un auto īpatnībām? Un no saviem augstumiem neredzēt gājēju, kurš iznācis līdz ceļa vidum???

Par otru jau arī - vai tiešām vairākus velosipēdistus ar pavadošo mašīnu ir iespējams neredzēt???

Palaidniex 26.10.2015 9:03

Davai bez pārspīlējumiem un reāliem izņēmumiem. Nav jau jālaiž gājēju pāreja, bet ielu šķērsojošs gājējs! Ja esi ticis līdz tam, ka ir nodibināta komunikācija - situācija jau tiek abpusēji kontrolēta! Starp citu - bieži Tev tā? Ja tā - tad tas jau vien liecina, ka neesi svarīgais un uzpūtīgais vernons...

Nu man ir bijuši daži gadījumi, kad pie gājēju pārejas babulis gaida, lai stopētu mikriņu! Un - es labāk stājos lai dotu viņai ceļu, bet kad saprotu, kas par iemeslu - nolamājos un braucu tālāk! Apstāties un pārliecāties, ka viņa neskries man zem ratiem tomēr ir labāk, nekā kliegt, lai viņa norāpjas no motora pārsega! Un - NEKO, tici man - PILNĪGI NEKO tamdēļ neesmu nokavējis! Tās dažas sekundes vai pat minūtes - pilnīgi neko nemaina manā dzīvē un neviena cita dzīvē arī nē. Ja maina, tad kaut kas ar to cilvēku nav kārtībā...

Palaidniex 25.10.2015 21:23

Bet vernons sludina, ka visi, kas pie stūres esot "vērtīgāki" par gājējiem...

Diez' kā izpaužas tā vērtība? Stūrējamo dzelžu cenā? Precē, kura jānogādā nupat nobrauktajiem patērētājiem?

Palaidniex 25.10.2015 9:05

Laist gājēju un stāvēt, gaidīt pie tukšas pārejas gājēju nav viens un tas pats... Uzmanies, vernona disleksija var būt lipīga

Palaidniex 24.10.2015 12:10

Velosipēdisti ir cits stāsts! Baiss stasts par kamikadzēm.

Labi ka ar auto nebrauc tāpat kā ar velo...

Auto braucējiem ir JĀLAIŽ GĀJĒJI! Un tas nav apspriežams!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti