Priekš kam vajadzīgs šrots virtuvē?
Ne visi sirgst ar nostaļģiju pēc RRR izstrādājumiem. Kā arī izmēram ir nozīme...
[img][/img]
Priekš kam vajadzīgs šrots virtuvē?
Ne visi sirgst ar nostaļģiju pēc RRR izstrādājumiem. Kā arī izmēram ir nozīme...
[img][/img]
HIPPY rakstīja: Var redzēt ka Tu nekad ar smago neesi braucis un par C kategorijas existenci esi wikipēdijā lasījis
Manuprāt kā rezi vikipēdijā ir rakstīts - brauc, gan jau kaut kā visi palaidīs, jo esi taču smagais...
Fūºes un visādi kravinieki bieži vien neredz pat zīmes, kuras vienkārši negribas redzēt...
Vēlreiz atkārtoju - strīdēties ar tramvaju nevajag. Var redzēt, ka tramvaju nekad neesi vadījis...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Miezis_69 rakstīja: iskatās ka ne uupis ne bams šo saitu vairālknepmeklēe
Kā ta ne…
Roka uz pulsa tiek turēta…
Komentāru nav tāpēc ka žēl LT šoferīti…
Paprasi Vernonam kā ir stumties atpakaļgaitā ar būdu, kurai tu cauri neredzi?
95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība.
Jā un tieši tāpēc žēl šofera, ka otrs miskastu stūmējs krāmējās ap konteineriem kamēr šitas stūmās ārā.
Ko tur žēlot - ne jau otrs miskastnieks, kas krāmējas ap konteineriem to lamatu stūrē... Neredzi - nebrauc, palīgs vēl nepalīdz droši izbraukt - nebrauc. šoferis pats pieņēma lēmumu braukt, bija pats pārliecinātsm, ka nu tiks galā. Un "tika arī"...
uupis rakstīja:
Miezis_69 rakstīja: iskatās ka ne uupis ne bams šo saitu vairālknepmeklēe
Kā ta ne…
Roka uz pulsa tiek turēta…
Komentāru nav tāpēc ka žēl LT šoferīti…
Paprasi Vernonam kā ir stumties atpakaļgaitā ar būdu, kurai tu cauri neredzi?
95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība.
Shiirs rakstīja:
Nu ko,atkal tupar kraaniem un traukiem. Neesi gadijuma leetu graadigu dzerienu cienitajs?
Nu un fizikjis tu aii esi cieniijams. To var redzeet. Ampeeri - straavas apjoms vinam. Haha.
Amperos meera straavas stiprumu un nekaadu apjomu.
Un nevis kad nav Ampeeru akumulatoraa, bet gan kad nav sprieguma-Voltu. Tad tas ir tuksh. Fizikji.
Ar tevi tak pat nav jeegas diskuteet, jo tu elementaaras lietas nezini.
Peec tavas teorijas sanaak, ka mashiinai idealajaa variantaa vajadzetu ielikt 200 Ah akumulatoru, pie kaajas, ka mashiinak uzstaadiits 32A gjenerators.
Kas patiesiibaa ir pilnigas mulkjiibas. Ar to ari varam so bezjedzigo diskusiju beigt. Tev pat nav veerts staastiit kas ir akumulatora pashizlaade utt... Tu tikai lej savu uudeni (vai drizak kandzhu) pa kraaniem un traukiem.
Ietilpību mēa Apmērstundās, bet ja tev akumulators ir sauss, tad nekādu starta strāvu tas nedos.
Vienalga - sauss ir lielas vai mazas ietilpības akumulators.
Vienkārši lielas ietilpības akumulatori ir gan lieli, gan smagi, gan dārgi! Un bieži vien mašīnām ar 32A ģeneratoru pat resnāks vadītājs sagādā problēmas 45Zs dzinējam uzvilkties kalnā...
TO vai akumulators uzlādēsies vai izlādēsies nosaka ģeneratora A mīnuss patēriņa A. Akumulators ir tikai elektroķēdē kā papildus elektrības rezervuārs. Ja mašīna nelādē akumulatoru, tad vai nu ir pārāk īsi braucieni (ej kājām, brauc ar velo) vai ir nepietiekamas jaudas, vai bojāts generators!
Nui un tagad pastāsti par pašizlādi ikdienā lietotam akumulatoram - cik šausmīgi pašizlādējās liels un cik niecīgi to dara mazs akumulators. Fiziķis praktiķis atradies!
Būtu naivi domāt, ka
Shiirs rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Shiirs rakstīja: Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.
Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.
Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.
Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.
Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.
Tu čitaķeļs vai pisaķeļs?
Viens un tas pats auto brauc ar a) 75 Ah akū un TAS PATS auto brauc ar b) 100 AH akū.
Nu ar kuru akū tas vairāk patērēs Ah starējot,braucot,dabinot elektrosistēmas,kuram būs vairāk tas jāuzlāde ikdienā? Kurš akū būs vairāk izlādēts Ah un kurš vairāk izlādēts %.
Redzi pisakels sheit esi tu. Pirmam kartam palasi kas ir auksta starta strava. Ja tev shkjiet, ka Ah nosaka to, par cik % izladesies akjiitis vienu reizi startejot mashinu teiksim pie -15 gradiem, tad tu stipri maldies. Tu rekini mistiskus procentus. Generators ari pilniba neuzlade akumulatora noteiktus procentus, noteiktaa laika periodaa.
Ah nosaka cik ilga laiku akumulators spes nodroshinaat KONSTANTU NELIELU STRAAVU noteikta laika periodu.
Starteris patere daudz stravas loti isa laika perioda.
Man laivai ir akumulatos 120 Ah, ar vinu dizeli ziema nevar palaist...
moš ielej šķidrāku eļļu laivas motorā? lai nav mazuts jāgriež...
Parasti lielāku Ah akumulatoriem nav novērojama maz starta strāva.
Un laikam slikti tomēr mācījies fiziku, lai uzstartētu akumulatoru ir vajadzīgi Ampēri - jeb noteikts strāvas apjoms. Svarīgi ir ne tikai cik ātri griež aķis (starta strāva) bet arī bieži vien cik ilgi vai cik reizes tas to spēj nodrošināt. Starta strāvai nav tieša sakar ar akumulatora ietilpību! Tā ir tikai spēja atdot noteiktus A. Ja akumulatorā ampere vairs nav - tas ir tukšs, arī starta strāvas vairs nebūs!
Un rēķini kā gribi, teiksim viena startēšana prasa da kaut 3 Ah (lai padarītu darbu - grieztu starteri), vienalga - 10 sekundes ar 83A lielu strāvu vai vienu sekundi ar 833A lielu strāvu - patērēts tiks viens un tas pats Ah daudzums 3Ah
Tiem kam pavisam vāji ar pieliekšanu, ja no trauka ir jānolej 3 litri ūdens tad nav starpība - jānolej no 55 litru trauka vai no 100 litru trauka. Jāpielej vietā būs tik pat!
Starta strāva ir tikai krāna ventiļa iekšējais diametrs - pa cik liela diametra atveri tos 3 litrus ūdens var noliet - proti - cik ātri tas notiek.
Un tagad pastāsti, ja generators strādā da kaut ar 20A strāvu (pārpalikumu pēc visiem auto patērētājiem) - kā tieši atškirsies laiks kas nepieciešams uzlādēt notērētās 3Ah 55 Ah akumulatoram un 100 Ah akumulatoram?
Ja vēlnepielec, tad uzdošu jautājumu savādāk...
Kas un cik ilgi jādara, lai 50 Ah akumulatoru dabūtu no 13,5 V uz 12,4 V un cik ilggi jādara tas pats ar 100 Ah akumulatoru?
Nu lai tiktu pie tās 2x ilgākās lādēšanas???
Shiirs rakstīja: Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.
Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.
Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.
Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.
Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.
Tu čitaķeļs vai pisaķeļs?
Viens un tas pats auto brauc ar a) 75 Ah akū un TAS PATS auto brauc ar b) 100 AH akū.
Nu ar kuru akū tas vairāk patērēs Ah starējot,braucot,dabinot elektrosistēmas,kuram būs vairāk tas jāuzlāde ikdienā? Kurš akū būs vairāk izlādēts Ah un kurš vairāk izlādēts %.
Shiirs rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Palaidniekam.
Anonimajam pajolinam soreiz ir taisniba. Runa ir par akulatora ietilpiibu, kas nozimee, ka akumulatoru ar mazaku ietilpibu, piemeram 50 ah, izmantojot tadu pasus A, salidzinajuma ar 100 Ah vares uzladet divas reizes atraka laika perioda. Svarigi ir, lai akumulators pec iespejas iisaaka laikaa butu pilniba uzladets.
Tiem, kas tankā, ja akumulatoram ir notērētas 10Ah, tad to uzlādei, vajag 10 A lielu strāvu vienu stundu,vai 1A strāvu 10 stundas. Tā?
Un nav starpūbas vai tev jāuzlādē 10 Ah, 100 Ah akumulatoram,kam notērētas tās 10Ah, vai 65 Ah akumulatoram...
Ja izielej 100 ml no pudeles, tad atjaunot pudeles satura tilpumu var tikai ar 100 ml,neatkarīgi vai tā ir 500, 700, 1000 ml pudele
Teoretiski jaa. Praktiski nee.
Tikko pieladets akumulators raada 13,5V. Dienu veelaak jau 12,8V. Peec daziem menesiem aukstaa vietaa jau vairs tikai 12,5V. Tas ir ja jauns akjiits.
Tatad tavi mililitri kautkur arii izgaro, pareizi?
Un tipa mazākam mazāk izgaro, lielākam vairāk?
Un vispār jau runājam par akū, kas atrodas mašīnā un kura spriegums tiek regulāri atjaunots - "labots"
Parādi to auto akumulatoru, kam regulāri braukājot nākas piedzīvot ciklu - pilnīgi sauss šķiļot un mēģina uzlādēties līdz brauciena galamērķim...
Shiirs rakstīja:
Palaidniekam.
Anonimajam pajolinam soreiz ir taisniba. Runa ir par akulatora ietilpiibu, kas nozimee, ka akumulatoru ar mazaku ietilpibu, piemeram 50 ah, izmantojot tadu pasus A, salidzinajuma ar 100 Ah vares uzladet divas reizes atraka laika perioda. Svarigi ir, lai akumulators pec iespejas iisaaka laikaa butu pilniba uzladets.
Tiem, kas tankā, ja akumulatoram ir notērētas 10Ah, tad to uzlādei, vajag 10 A lielu strāvu vienu stundu,vai 1A strāvu 10 stundas. Tā?
Un nav starpūbas vai tev jāuzlādē 10 Ah, 100 Ah akumulatoram,kam notērētas tās 10Ah, vai 65 Ah akumulatoram...
Ja izielej 100 ml no pudeles, tad atjaunot pudeles satura tilpumu var tikai ar 100 ml,neatkarīgi vai tā ir 500, 700, 1000 ml pudele
Klau anonīmiķi...
Es no elektrības vaše neko nesaprotu, bet ja ir 50 Ah kumulators un 75 Ah kumulators.
Viens un tas pats auto pilsētā, identiskā maršrutā, apēd ar šķilšaņu un braukšanu, teiksim 10 Ah, pa ceļam uzlādē 9,5 Ah...
Man sanāk, ka,katrā reizē, neatkarīgi no akumulatora lieluma, izbrauciens "maksā" 0,5 Ah...
Kurš akumulators ātrāk tiek pārāk izlādēts un iztukšots, aprēķināt nav grūti.
Pagbraucot garāku gabalu brīvdienās abiem variantiem jāuzlādē vienādi zudumi no dažādas ietilpības kumulatoriem...
Vai gribi teikt, ka 2,5 pa nedēļu notērēti nedalādētās Ah vieglāk ir uzlādēt mazākam akumulatoram, vai ka pie lielāka akumulatora tieši tie paši elektropatērētāji pēkšņi "ēd" vairāk?
IkdienasViesis rakstīja: Man arī mūsējais Rīgas jaunais patīk vislabāk. Ir braukts ar jaunajiem tramvajiem Briselē,Strasburā,Berlīnē, Drēzdenē,Prāgā u.c. Nu, Prāgā tāds pats kā Rīgā, tikai sarkanā krāsā. Un vadītāji tur ..biškiņ aptaurēti. Ārpilsētā brauc TĀ, ka sēdošu met teju no krēsla laukā....
Prāgas tramvajam visi riteņpāri ir ar piedziņu, mūsējam viens no riteņpāriem ir bez...
un jā - Prāgā nevienam pensim neienāk prātā KĀRTĪGI NETURĒTIES, pie mums visi raksta kļauzas...
Un jā - Prāgā pieturas centrā ir čum garākas, nav kā mums - izlepušajiem - ik pa 200 metriem...
andzins1111 rakstīja: Kas tās par "svarīgajām eļļām", krāsas sastāvā kas iztur žāvēšanu, nokrišņus, 40 grādu karstumu vasarā un -30 grādu salu ziemā?
Netraucē čalim dzīvot savā realitātē...
Pagaidām saprotu, ka nav nekādas jēgas par to kā faktiski notiek un ar kādiem līdzekļiem tiek nodrošināta mazgāšana kā tāda...
IkdienasViesis rakstīja: KASTANIM ir ķimiskais balināšanas efekts. Padomjlaikos rokas auto mazgātāji to bieži piegāza klāt šampunam. Domāts gan viņš ir drēbēm, nevis metālam. Pieļauju, ka ļoti labi iztīra arī krāsas poras no visāda veida "dzeltenumiem", kas bieži redzami uz gaišiem auto. Pieļauju, ka ne pārāk bieži lietojot, neko ļaunu auto arī nenodara. PROTAMS, pēc apstrades auto pamatīgi jānomazgā ar ūdeni. BET, šodien mēs neviens nezinam, kas tie par putu/vaska maisījumiem, kas tiek izmantoti statoilā.
starp citu - VISIEM specializētajiem ato šampūniem ir jāiztīra visas posras no dajebkādiem netīrumiem... Nu tas tā, ja nezināji... Un kāpēc vispār kaut kas jāmazgā, ar to, kas neattīra virsmu...
Palaidniex rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Varbūt par mīnusu var uzskatīt to, ka šis līdzeklis spēcīgi attauko virsmas, tad vēlams tomār kaut kādu, kaut lētāko "vasku"
uzklāt, lai labāk aizsargātu virsmas, ja kas, arī turpmākā
mazgāšana būs vieglāka
Vasku vajadzētu (būtu vēlams) uzklāt arī pec dažādiem tieši auto virsbūvēm paredzētiem mazgāšanas līdzekļiem... Ir, protams, autošampūni, kam vasksietverts sastāvā, tāpēc paildus vaskošana ir vajadzīga, bet nu tā nav gluži ar visiem...
Ups - vajadzēja šādi: Ir, protams, autošampūni, kam vasks ir ietverts sastāvā, tāpēc paildus vaskošana nav nepieciešama, bet nu tā nav gluži ar visiem "speciāli" autošampūniem...
Crankshaft rakstīja: Varbūt par mīnusu var uzskatīt to, ka šis līdzeklis spēcīgi attauko virsmas, tad vēlams tomār kaut kādu, kaut lētāko "vasku"
uzklāt, lai labāk aizsargātu virsmas, ja kas, arī turpmākā
mazgāšana būs vieglāka
Vasku vajadzētu (būtu vēlams) uzklāt arī pec dažādiem tieši auto virsbūvēm paredzētiem mazgāšanas līdzekļiem... Ir, protams, autošampūni, kam vasksietverts sastāvā, tāpēc paildus vaskošana ir vajadzīga, bet nu tā nav gluži ar visiem...
Chankaishi rakstīja: Pēc manām domām atšķirības mazgāšanas kvalitātē un krāsoto virsmu, plastmasas detalju vai hromējuma pasargāšanas ziņā nav. Visi mazgāšanas lidzekļi - vai nu veļai, vai rokām vai matiem, vai autiņam - ir sārmaini, neitralizē skābes, šķīdina organiskas vielas. Un krāsu jau nu nebojā nekādā veidā. Pie tam - ja tas ir lētāk un rezultāts līdzīgs, tad muļķīgi tērēt vairāk. Pie tam - nemazgā taču ar koncentrētu vielu, bet gan šķīdumu.
Par ko arī stāsts... Pārlejot to kastani citā ķocī ar uzrakstu autosapnis uzreiz var mazgāt....
Poglēmas ar mazgāšanas līdzekļiem sākas tad,ja tie kaut konespēj no-/izmazgāt vai kaut ko bojā dēļ ķīmiskas nesaderības,bet nu ne jau parasts veļas pulveris...
Conqueror rakstīja: "ķipa", turpinot jēgu meklēt - vai ir vērts ar kastani mazgāt auto - kāda ir pieredze mazgāt auto ar šņabi? cik zinu, ļoti labi kukaiņus var nomazgāt. alkoholiķus un citus no šņabja atkarīgos palūgšu šeit neprotestēt, bet dalīties ar pieredzi "zinošiem"....
Ar kokakolu vislabāk var uzpulēt pasūbējušu un aprūsē'jušu hromu
bet tagad pastāstiet, ko tieši ļaunu nodara kastanais tai mašīnai, nu tā uz pirkstiem?
viuksuns rakstīja: Nav ne jausmas, vai parasto, vai krāsainai Lieta tāda, ka es šim cilvēkam vēlos izskaidrot cik stulbi ir tas, ko viņš šobrīd nodara savam 3 gadus vecajam Subaru Outback, bet nezinu, vai tas izdosies.
Un ko tad viņš TĀĀĀDU nodara?
Nemazgā? Liek pastiprināti rūsēt?
Kur problēma?
Lai tak mazgā! Moš viņam ir divsimts litru halāvijas "kastaņa" krāsainai veļai... Vai izrēķinājis, ka rezultāts apmierina un/vai tas ir lētāk... Li tak mazgā, ja jau grib! Skauž?
principā var mazgāt ar dezinficējošajām ziepēm, veļas pulveri, smilšu strūklu ar dajebko.
Kā tur bija - vakarnakt no Teikas mikrorajona aizdzīta 1979. gadā ražotā a/m IŽ-412. Tiek noskaidtota notikušā jēga...
briedisunrepshe rakstīja: Var jau arī izveidot tramvajvilcienus, kuri no Daugavgrīvas D/P līdz Parādes ielas pārbrauktuvei brauktu pa jaunu tramvaja līniju, tad pa dzelzceļu līdz Zasulaukam un tālāk pa tramvaja līniju līdz centram!
Kā diez sastāv ar sliežu platumiem - džimbulis vs vilciens?
HIPPY rakstīja: Ierosinu pirkt no RVR un viss būs OK.
RVRs ir viens no labākajiem šaipus Urāliem. (neiedomāties vecos vilcienus)
Kur var pažūrēt jaunos?
Ja galvenais ir piķis kabatā, nevis kvalitatīvs un moderns transports par atbilstošu un saprātīgu cenu, tad tas patiešām ir noziedzīgi!
es gan neteiktu, ka lēngaitas...
Lēngaitai nevajadzētu likt ierobežotāju...
zini - ir desmietiem skaistāku, savu mūžu nenokalpojušu, mazāku un ne pārāk dārgāku akustisko sistēmu
un ko tu iesāksi ar modernu skaņas avotu ar to RRR 7111?
Šoreiz tā ir nepamatota nostaļģija!
Tas aizņem daudz vietas, prasa kuļibinisku savienošanā utt...
No sērijas - var jau likt kaut kādu tipa airplay/bluetooth vai kā savādāk uzturošu uztvērēju un laist caur līniju, domāt klāt papildus kasti radio, vēl SD/USB nesējiem...
Tikai priekš kam - ja to var nopirkt smuku, viss vienā un ciešami skanošu jau gatavu? kur nekas nav jāpiepērk un jāmuģī?