Hammer viņam elektrosistēma aizgāja atpūtā braucot, brauc uz ~90km/h un šlus naf vairāk elektrības.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hammer viņam elektrosistēma aizgāja atpūtā braucot, brauc uz ~90km/h un šlus naf vairāk elektrības.
Kā mēģinājām startēt uguņi nodzisa un elektrība pazuda, padarbojāmies ap startera vadu, uguņi parādījās, mēģinam startēt atkal un uguņi atkal nodzisa, un tā kādu laiciņu līdz atdzīvojās.
Hammer> vainu tā arī neatradām varbūt atdzisa un atsāka darboties līdz nākošajai uzsilšanas reizēm.
Šodien ap 17:30 sniedzu palīdzīgu roku ceļotājam no krievijas. Viņa 460-tajam Volvo bija uznākusi kārtējā elektrosistēmas kļume(līdzīgi Hammera 4oo-tā elektrokaprīzēm),pēc kāda laiciņa viņš atkal darbojās, bet līdz nākošajai reizei.
Gvido ejoš viņš ir nosacīti, bet būda ir pamatīgi rūsējusi,aizmugurejā grīdā pat kāja ielūza ar tepikji, un kad nonjēmu tepiki tur caurums nu tā 40x40 cm.
Tas 242 ir jau rezrervēts manam muzejam, rokas nost.
244 tika izkustināts uz priekšu un atpakaļ, tātad kārba strādā(2;3 ātrums nav zināms).Ir lieks strādājošs 2.0 motorīts.
Savam 740 nomainīju Uudensputna restaurēto lodveida balstu, Kā arī nomainīju sistās vadītāja puses durvis(bija atšķirības vados un dažādi štekeri)
Nupat palaidu dzinēju volvo 244 (kurš ir redzams www.reklama.lv),ielēju karburatorā bencinu un šamējs uzreiz pieleca. Tagad Es paēst un iet mēģināt uzlikt kādu kardānu lai var notestēt automātu, un pēc tam jauksim pa daļām.
Manējs atbalsta voldlauču variantu.
Gvido, Tavam arī goda vietu varēs atrast, ja tāda vēlēšanās būs.
Muzejs jau nesastāvēs no 200-tajiem vien.
Tiek izsludināta meklēšana muzeja eksponātiem:
VOLVO 242
VOLVO 262
VOLVO Limuzīns (vismaz viens 200-tais Latvijā bija)
Man vēl vieta ir bikiņ, jānojauc siltumnīca, jāizcērt krūmi. Pēc pāris gadiem pie manis būs kā muzejs.
To reklāmu nelika pats saimnieks tāpēc tur ir kļūda, parunājot ar saimnieku mēs vienojāmies par automāta cenu visu autiņu(80 Ls)
Un BTA apdrošinātāji arī skopi, jo uz tiem liku cerības iepērkot pēdējo.
Ko var gribēt ja divu nedēļu laikā tika iepirkti 2,5 Volvo.
Vienīgi es naf Njēmējs uzreiz Tagad sausā Esu palicis.
Kaut kā nesanāca links, bet bilde ir iekš www.reklama.lv 244DL
apstāsti biku sīkāk.
Man ir 264-ais 1979 gada
Trasē uz stūres, bet uz koplietošanas ceļiem uz celīša.
Es jau pa to trasi braucu bez bremžu vakumpastiprinātāja un vēl ar gāzi, bez bremzēm jau labus rezultātus neuzrādīsi.
Bet toties naf klokjis jārausta, un līdz 60 km/h ar 1 robu,
un rokas var turēt uz stūres.
Shodien tika iegādāts automāts to arī pie turbīnas kabināšu klāt.
Ir jau vienam, pielikšu vēl cooleri.
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
2
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
Formatter Tavam 1994 gada jau 298 tūkstoši, bet manam 1979 gada 264-jam tikai 185 tūkstoši.
Viens ieteikums Rūpīgi pārbaudi un sakārto elektrosistēmu motortelpā.