Man kā Ar fanam šī vāciskuma dēļ uz 159 nemaz vairs neceļas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man kā Ar fanam šī vāciskuma dēļ uz 159 nemaz vairs neceļas
is ir darba mašīna, ideāls ikdienas aperāts, uzticamai, bezproblēmu, komfortablai braukšanai Rīgas korķos bet pilnīgi neinteresanatai
Manā īpašumā ir tikai viens auto un tas joprojām ir itālis - AR.
F323F rakstīja: Lai fraņči taisa smaržas un itāļi makaronus, bet auto būvēšanu atstāj citiem..
interesanti kuriem ?
TDI rakstīja:
arba rakstīja: Nezinu vai tas franču vai itāļu auto
Auto izstrādāts un ražots Itālijā, Pininfarinas rūpnīcā.
tur no itaaljiem ir tikai Pinifarinas dizains , liidziigi kaa MAtrixdajam
Tur Pininfarina ir pielikusi vairāk kā tikai dizainu
Nedaudz no šī auto vēstures.
Tīrs Pininfarinas produkts, tika uzbūvēta kupeja un piedāvāta tirgū, atsaucās Peugeot un nopirka.
Auto tika ražots Itālijā Pinnfarinas rūpnīcā uz viena konveijera ar alfa romeo GTV, iespējams, ka tur vēl kādu auto lika kopā , nezinu
Nezinu vai tas franču vai itāļu auto
Auto izstrādāts un ražots Itālijā, Pininfarinas rūpnīcā.
Kā var pierādīt, ka es devu virsū , nevis vienkārši braucu ?
Ja es braucu un man priekšā iedegas zaļa gaisma, man jāapstājas un jāpaskatas vai no sāna nebrauc kāds lēnais ?
nav visiem iešprices auto filtri
Par ko diskusija nesaprotu , ja kādam vajag auto ar ko braukt, tad bez šaubām 400 par viņu ir daudz, bet ja nestalģijai un priekam, tad , kas ir 400 ls, viena uzvalka cena, bet te 33 gadīgs auto !!!!!!!!!!!
VWfans rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Man pat ar 200 zs reizēm liekas par maz, kad trīs fūres uzreiz jāapdzen.
Nākošo jāņem T6.
Bet priekš kam tās fūres apdzīt? Ar 60-70 km/h braucošo KamAZu un MAZu laiki ir garām. Mūsdienīgās fūres parasti ietur patīkamu 85 km/h ātrumu, un tādas nemaz neprasās apdzīt.
šito aiz fūrēm kļūst ar vien vairāk
ieinteresēji, apskatījos meriva pieejama ar 1,6 kam 102 zs un 1,6 turbo ar 180 zs.
Pilnīgi nesaprotu šo 1,6 dzinēja izvēli relatīvi lielās mašīnās (Oktavia, Meriva), ja šāds dzinējs vēl ir pielietojams mazmašīnās (2 cilvēki un rokassoma) tad šinī , kur var iekāpt 4 un vēl pielādēt 4 ābolu maisus, pilnīgs murgs, kas lietojams tikai Vācijas bāņos un pilsētā. Latvijā ar šadu auto pabraukt nav iespējams !!!!!!!! Var tikai sēdēt pakaļā baļķvedējam un lamāt pasauli.
Kapēc viņš jāizvēlas ? Degviela ietaupās ? Vakar izbraucu Rīga -Liepāja - Rīga ar 2,5, degvielas patēriņš 7,4, cik patērē Meriva un cik santīmus es būtu ietaupījis sēžot fūrēm pakaļā ?
Man viens paziņa reiz sakāvās ar CP.
Veči stīdējās , strīdējās ir bijis pārkāpums vai nav un tad CP saka : kas tev piecīti žēl. Tad arī sakāvās
Marchiks_ rakstīja: praids...
Tad jau tev steidzami jāpiesakas, ko gaidi ?
Man nav skaidras šīs žēlabas.
Jāpelna vairāk.
Nepatīk atalgojums pašreizējā darbā, meklē citu, nevari atrast, veido savu biznesu, arī nevari, brauc peļņā uz Austrāliju.
Ņēmu kredītu par 13 % un tagad maksāju 13%, tikai toreiz tie bija 30 % no maniem mēneša ienākumiem, tagad (pēc 7 gadiem) tie ir 5 % no maniem mēneša ienākumiem.
Savu hip. kredītu ņēmu par 13 % un biju laimīgs, ka tik lēti, tagad atkal tāds pats
Štipri nožēloju, ka pērkot auto viņus neieliku komplektācijā, jo auto izrādījās ar augstu "pakaļu" un platām sānu "staoikām" , sakarā ar ko redzamība atpakaļgaitā tuvu O, jāparkojas kā francijā - bum, bum
Kaut ko nesapratu biturbo 2,7 ar priekšpiedziņu ?
Nah.. tāds ir vajadzīgs ?
Ne es viņu taisos pirkt, ne rekomendēju kādam pirkt
Man vispār vislabāk patīk braukt ar 75 gada mašīnu, kas nedaudz pēc benzīna un eļļas smird, skaļi rūc, degvielu ēd kā traka, logu tīrītājiem viens režīms, pūš tikai karstu gaisu salonā, logu mazgājamais ar pumpīti, ko nospiež ar kāju un visa elektrība sastāv no akumulatora, spoles, 4 svecēm , 5 relejiem
viagris rakstīja:
arba rakstīja: Ja 2 x dienā jāizbrauc cauri visai Rīgai pl. 09 un 18 , tad pieļauju degvielas ekonomija varētu būt iespaidīga
Tik tāds neliels punkts piemirsās, ka tā ekonomija atmaksāsies bērniem, ja tas hibtiids izdzīvos
Nu bet sajūta, ka auto tērē gandrīz neko sēdi korķī cieitiem 20 l uz 100 , bet tev neko, nepaliek labi
Ja 2 x dienā jāizbrauc cauri visai Rīgai pl. 09 un 18 , tad pieļauju degvielas ekonomija varētu būt iespaidīga
Vajag saprast kam šis auto domāts
- lielāka jauda
- klusāk
- korķos mazāks degvielas patēriņš, jo pie maziem ātrumiem strādā tikai ar elektrību
Ja tas ir vajadzīigs tad rēķināties, ka
- nav bezceļiem
- dārgāks
- smagāks
- neērtāks (bagāžnieks )
Liels, varens, iespaidīgs, respektabls un izskatās vienkārši super. Piekritīsi tak?
šitā pieeja auto izvēlei ir laba
nomiks rakstīja:
edzulis rakstīja:
salonā visādi sīkumi kas tracina (neizgaismotas pogas piemēram tumsā).
Pogas izgaismojas, ja tuvos uguņus ieslēdz manuāli (nakts režīmā) nevis atstāj automātiskos!
Ir pogas, kas paliek neizgaismotas - spoguļu regulācija , nezinu gan vai bieži viņus naktī jāregulē
Ja saruna par GS , es viņu nepirktu.
Kapēc ?
Vienā vārdā - liela govs, labi aprīkota, bet govs.
šajā klasē es izvēlētos 5 sērijas BMW vai 166 AR.
Un tāpēc jauns GEtz ir labāks par 5 gadīgu OOOO