Pazīstu vienu mežu veci, kurš ir izmēģinājis visus džipveidīgos, parasti nobrauc 3 gados ap 150 000, pēdējie 3 ir RX, bet bez hibrīda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pazīstu vienu mežu veci, kurš ir izmēģinājis visus džipveidīgos, parasti nobrauc 3 gados ap 150 000, pēdējie 3 ir RX, bet bez hibrīda.
pirms 1,5 gad tika nopirkts jauns is250, nopirku amserv, kapēc ? Dzīvoju šajā Daugavas pusē
Bet apskatījos un aprunājos abos veikalos, subjektīvi labāk patika amserv, cenu atšķirības nebija.
Par servisiem neko nemāku pateikt, jo šajā laikā tur esmu bijis 1x, patērējot 1,5 h, pie 15 000 nobraukuma.
Kapēc nopirku Lex ?
1) subjektivi patika labāk, nekā tiešie konkurenti - BMW 3, MB c, Jaguars xt.
2) cena pie vienādas komplektācijas bija zemāka
3) man bija sajūta, ka Lex plīsīs mazāk
Un salīdzīnoši ar konkurentiem bija mazāk jādomā par komplektāciju.
Nu labi ne nedēļas , bet mēneša, jo viņas ir pilnīgi nepiemērotas straujai braukšanai pa pliku asfaltu, pie katra gāzes pedāļa nospiediena, vai straujākas bremzēšanas un ceļa paliek 1 mm no protektora
Pagājušajā gadā sniegs parādījās pēc jaunā gada un arī tikai epizodiski, man bijā žēl braukt ar jaunajām riepām
Nekad dzīvē vairs nekādas lameļu riepas
Pamat atšķirība ? Vienas vairāk paredzētas sniegam , otras ūdenim, sniega putrai, un plikam asfaltam.
Esmu braucis ar dažādām, nu nepatīk man tās mīkstās lameļu riepas, jo pa pliku asfaltu pabraukt nevar, mašīna kā uz galerta gabaliem un visu laiku jādomā, jo citādi viņas nedēļas laikā ir plikas.
Un cik pagājušajā ziemā bija dienas ar gludu smuku sniegu ? Vismaz Rīgā un pierīgā un uz lielākajiem ceļiem.
Nu visās gluži nav, benzīnu uzreiz pievedīs kannās no Krievijas, Lietuvas un cilvēki brauks uz Lietuvu, tur tas tirgus sanāk lielāks, kas ietekmē cenu
Bez atlaidēm visus šā gada kupeju limits ir jau pārdots
Mani kāds nositīs, bet tomēr.
Latvijā ir kādas 2-3 lielas ceļu būvētāju firmas, kuru īpašnieki savā starpā, šņabi dzerdami vienojas, - cena tāda, tirgu dalām 3 daļās , neatkarīgi kurš vinnē , pārējiem 30% kā apakšuzņēmējiem
Un visi valsts konkursi var iet d......
Un cenas var celt līdz kosmosam, jo alternatīvas jau nav.
Arī manā prefesijā cenu var celt līdz olalā, līdz līmenim kāds ir par šo pakalpojumu Zviedrijā + lidmašīnas biļete turp un atpakaļ Zviedrijā, jo nabaga pakalpojuma pircējam jau nav izvēles.
30 veči vienojas, ka lētāk kā par tik nestrādājam.
Par to pat nav jāvienojas, viss tāpat skaidrs
Es pavasarī nebraucot skatīties paņēmu Vacijā, ja pareizi atceros 400 Eu.
Nezinu kā igaunijā, bet ASV - rokudzelži, cietums, tiesa
RX-7 rakstīja: Ja redzes atmiņa neviļ, tad tas auto, kas stāvēja manam blakus un kurā aizbrauca aizdomīgais indivīds, bija mels Audi - kaut kāds vecais A4 vai muca... Bet diski viņam toč nebija no tās sērijas, ka mani kalpaciņi varētu derēt... Var jau būt, ka tas cilvēks vienkārši pētīja manus riteņus, bet kalpaciņus nozaga kāds pirms viņa - ej nu sazini...
Audi solidaritāte
Runājot par EU un NATO
Mūs būtu tur uzņēmuši 100 % arī bez VVF, jo mēs viņiem esma vairāk vajadzīgi nekā viņi mums,
Viņi ir daudz ieinteresēti sev pakļautā kontrolējamā valstī ar sakārtotu likumdošanu kaimiņos, nekā neparedzamā , nestabilā kašķīgā, neparedzamā kurā krievi un latvieši grib viens otram pa aci sadot.
Tikai mums visu laiku stāstīja, kā mums to vajag un vispār klusēja , ka viņiem to vajag.
Nedomāju, ka tas ir viņas galvenais uzdevums, īpaši valstī, kas ir tādos s....
Un arī to mēs pat nenojaušam, spriežam pēc tā ko viņa pati un TV panorāma par viņu teica
Ko nozīmē reprezentē valsti ?
Viņas reprezentācijas rezultātā britu tūriti sāka gāst Rīgu apkārt sanāk.
Divas domas par šo tēmu.
lai nu kam , bet valsts pirmajai personai vajadzētu ievērot ne tikai likuma normas, bet arī'tādus kritērijus, kā ētisks , pašreizējā viņas darbība šajā kategorijā neietilpst.
Tautas domas par VVF ir sstipri pārspīlētas un emocionālas, tas , ka viņa labi runāja 4 valodās, patika lauku tantiņām vēl neko labu nenozīmē. Kā valsts prezidente viņa valsts labā izdarīja ļoti maz.
Nevaru nosaukt nevienu viņas darbu, kura sekas paliktu vēsturē.
batka rakstīja: Oktans...Ta nav viela bet mervieniba.Tu muļķi.Agrak lai paaugstinatu oktanu benzinam pievienoja tetraetilsvinu(letakais oktnskaitļa paaugstinašanas paņemiens,bet kaitigs).tagad nezinu kadu ķimiju lieto oktana paaugstinašanai.Kvalitativu benzinu ar konkretu oktanskaitli iegust parstradajot naftu un neko nevajag pevienot
Skali un publiski atvainojies raimondsm par nepamatotu vārda "muļķis" lietošanu
Pirms diskutējam atkārtojam vidusskolas ķīmijas kursu
Tagad gan laikam skolā ķīmija nav obligāta.
Interesenti var palasīt , kas ir OKTĀNS
Oktāns (CH3(CH2)6CH3) pieder pie piesātinātajiem ogļūdeņražiem - alkāniem. Oktāns normālos apstākļos ir samērā viegls, bezkrāsains šķidrums ar specifisku smaržu. Lieto kā inertu, nepolāru šķīdinātāju. Iegūst no naftas. Ietilpst sintētiskā benzīna sastāvā. Oktānam ir 18 struktūrizomēri.
Izomēru ar lineāru oglekļa atomu ķēdi sauc par n-oktānu, bet vienu no izomēriem ar sevišķi sazarotu ķēdi (2,2,4-trimetilpentānu) - par izooktānu. Izooktāns ir pieņemts par vienu no oktānskaitļu skalas standartiem - tā oktānskaitlis ir 100 (n-heptāna oktānskaitlis ir 0). Izooktāns ir ideāla karburatora motoru degviela, jo tam ir sevišķi zema detonētspēja.
Vienkāršāk runājot - oktān skaitlis norāda cik 100 benzīnā ir izooktāna.
Lētāk palielināt detonācijas noturību ir nevis lietojot tīru izooktānu, bet pievienojot kādu ķīmiju.
Štrunts, kur tas sūknis un filtrs atrodas.
Fakts, ka daudzi ražotāji filtrus jau 10 gadus nelieto
Un problēmu nav.
Apskaties vēl japāņus
Neskatoties uz filtra trūkumu , pērk kā traki.
Mana iepriekšējā alfa nogājusi jau 10 gadus bez filtra un nav problēmu
Bet cik sapratu šeit runa benzīna dzinējiem.
Gnoms rakstīja: benzīna dzinējiem varbūt... dīzelim šaubos...
Apsaktījos remont lapās
Dīzeļiem filtrs ir gan itāļiem, gan japāņiem.
Vispār jau jautājums, kas ir filtrs.
šiem auto ir nemaināms siets bākā, bet nekāda maināma filtra nav.
ledus9 rakstīja: Hmm... būšu ko palaidis garām tehnikas attīstībā. Arba, lūdzu nosauc kādu piemēru, kuram no jaunajiem auto nav degvielas filtra!
Mašīnām, ar kurām esmu pēdējā laikā saskāries nekādu degvielas filtru nav
Itāļi, AR vismaz no 97 gadaa
Toyota/Lexusam nezinu no kura gada
Nostāja - filtra izmaksas ir lielākas nekā iespējamās sūkņu defektu izmaksas
Normāliem jauniem auto nekādu degvielas filtru vispār nav !!!!!!!!
Ko viņš atfiltrē ?
Labākajā gadījumā meh. piemaisījumus, kas nu nekādi nevar iespaidot katalizatoru.
Vienīgais ko viņš reāli pasargā - degvielas sūkni.
hmnc rakstīja: ar katalizatoru ir tāds joks, ka pirms gadiem diviem beigts benzīna filtrs to katalizatoru iznīcināja.
Interesanti kā kalpo katalizatori autiņiem , kuriem nav degvielas filtru ?
Un ko nez degvielas filtrs nofitrē tādu, kas sabeidz katalizatoru ?
Tas tā personīgas ziņkāres apmierināšanai .
Viens ģimenes loceklis tādu lietoja 2,0 l motorīti.
Man par viņuir pilniģi diametrāli pretējas sajūtas
Braukšana - grabošs, ciets, skaļš, 2,0 neiet vispār , nestūrējas, nebremzējas, bet BRAUKT PATĪKAMI, JO VISU LAIKU SMAIDĪT GRIBAS
Remontēt - maz lūzt, nav dārgi, bet nekam klāt netiek, pamēģinie pieliet bremžu eļļu.
Jaunai meitenei, jaunu, labi nokomlektētu nopirktu.
batka rakstīja: Paga paga es nesaprotu.Vai tad uz apkopem un garantiju var dzit tikai pie ta dilera pie kura esi pircis????
Tu saproti pareizi, nav problēmu, var dzīt kur grib.
Un tas , ka ir divi tirgotāji, apkalpotāji ir ļoti labi, jo viņu starpā tomēr ir kaut kāda konkurence.