Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Par Spici runājot - vai nav Tev bail palikt jaņos?
Mans auto jau no rūpnīcas ir apdāvināts ar:
- 200 ZS motoru, kura apgriezienu sarkanā josla sākas pie 7000 rpm, bet reālie max. apgriezieni ir neierobežoti, ja vien nav bail;
- aerodinamiski ļoti spēcīgu virsbūvi (pretestības koeficients - mazāks par 0.29);;
- TwinScroll turbīnu (gāzes no katra rotora nonāk atsevišķā vietā uz lāpstiņām, tāpēc mazāks turbīnas kavējums, jo lāpstiņu konfigurācija ir atšķirīga abās vietās - viena domāta ātrai iegriešanai, bet otra - jaudīgai pumpēšanai);
- lielu, tuvu droselei un turbīnai novietotu starpdzesētāja radiatoru;
- alumīnija piekari;
- labiem sporta amortizatoriem;
- 16" vieglmetāla diskiem;
- pašbloķējošo (viskozo LSD) diferenciāli;
- ventilējamām disku bremzēm visiem riteņiem;
- 4-cilindru priekšējiem bremžu supportiem;
- ideālu 50:50 līdzsvarojumu auto masai;
- ļoti labu sporta aizdedzes sistēmu;
- izturīgu 5-robu ātrumkārbu, kas spēj paciest pat 400+ zirgus.
Pēc remonta auto vajadzētu iegūt vēl:
- dzinēja papildus rotoru plākšņu eļļošanas sistēmu;
- sporta šāles ar lieliem eļļas "logiem";
- cietinātus stacionāros zobratus;
- palielinātus ieplūdes portus (tam visam kopā būtu jāspēj pacelt jaudu līdz 250 ZS uz riteņiem);
- atvieglotu izplūdes sistēmu (izmesti abi secīgie katalizatori un aizvietoti ar liela diametra caurulēm);
- aizvāktu sekundārā gaisa sūkni, kas noēda motora jaudu (tam nav nozīmes, jo katalizatoru taču vairs nav);
- uzlabotu vakuumsistēmu dzinēja vadībai (noņemta ekoloģijas sistēma, gumijas caurules aizvietotas ar biezsienu silikona caurulēm);
- NOS slāpekļa oksīda sistēmu (regulējama no 50 līdz 150 papildu zirgiem);
- Apexi konisko gaisa filtru un aukstā gaisa kasti;
- visas četras NGK BUR9EQ sveces (aukstākas, nekā standartdzinējam).
RX-7 rakstīja:To Keanu:
Par Spici runājot - vai nav Tev bail palikt jaņos?
Mans auto jau no rūpnīcas ir apdāvināts ar:
- 200 ZS motoru, kura apgriezienu sarkanā josla sākas pie 7000 rpm, bet reālie max. apgriezieni ir neierobežoti, ja vien nav bail;
- aerodinamiski ļoti spēcīgu virsbūvi (pretestības koeficients - mazāks par 0.29);;
- TwinScroll turbīnu (gāzes no katra rotora nonāk atsevišķā vietā uz lāpstiņām, tāpēc mazāks turbīnas kavējums, jo lāpstiņu konfigurācija ir atšķirīga abās vietās - viena domāta ātrai iegriešanai, bet otra - jaudīgai pumpēšanai);
- lielu, tuvu droselei un turbīnai novietotu starpdzesētāja radiatoru;
- alumīnija piekari;
- labiem sporta amortizatoriem;
- 16" vieglmetāla diskiem;
- pašbloķējošo (viskozo LSD) diferenciāli;
- ventilējamām disku bremzēm visiem riteņiem;
- 4-cilindru priekšējiem bremžu supportiem;
- ideālu 50:50 līdzsvarojumu auto masai;
- ļoti labu sporta aizdedzes sistēmu;
- izturīgu 5-robu ātrumkārbu, kas spēj paciest pat 400+ zirgus.
Pēc remonta auto vajadzētu iegūt vēl:
- dzinēja papildus rotoru plākšņu eļļošanas sistēmu;
- sporta šāles ar lieliem eļļas "logiem";
- cietinātus stacionāros zobratus;
- palielinātus ieplūdes portus (tam visam kopā būtu jāspēj pacelt jaudu līdz 250 ZS uz riteņiem);
- atvieglotu izplūdes sistēmu (izmesti abi secīgie katalizatori un aizvietoti ar liela diametra caurulēm);
- aizvāktu sekundārā gaisa sūkni, kas noēda motora jaudu (tam nav nozīmes, jo katalizatoru taču vairs nav);
- uzlabotu vakuumsistēmu dzinēja vadībai (noņemta ekoloģijas sistēma, gumijas caurules aizvietotas ar biezsienu silikona caurulēm);
- NOS slāpekļa oksīda sistēmu (regulējama no 50 līdz 150 papildu zirgiem);
- Apexi konisko gaisa filtru un aukstā gaisa kasti;
- visas četras NGK BUR9EQ sveces (aukstākas, nekā standartdzinējam).
Tā lūk Gaidi mani pie Spices [addsig]
JA ja es ari busu pie SPICE )))