iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
recluse 04.12.2010 10:53

Ber tīri teorētiski, ja es 23.5 mēnešu laikā savācu 4x pa 2 punktiem, nemaksāju privātajam mudaku kantorim, man piešķir vēl +2, summā jau 10, pēc pāris nedēļām ir atkal 8, jo 2 vecākie dzēšas, un kas notiek tad, atkal +2?

P.S. Man pat brīdinājumu nav, parasti CP apstādina tikai intereses pēc.

recluse 30.11.2010 15:29

ASPauto rakstīja: ... rezerves daļas jebkuram vieglajam un kravas auto par visdraudzīgakajām cenām....

...

Interesē Volvo P1800 priekšējo bremžu remontkomplekti, bremžu hidrauliskais pastiprinātajs un C-pillar emblēmas; 240 Volvo aizmugurējie bremžu disku aizsargi, Gaz 24 regulējamais sajūga darba cilindrs. Interesē tikai visdraudzīgas cenas un piegādes termiņi ātrāki kā no citām valstīm.

Ja ir piedāvājumi, tad var publiski vai PM.

recluse 22.11.2010 13:56

Šodien CP ekipāža stāvot Krustpils 6 stāvvieta perfekti pildīja savus pienakumus, ~1.5 stundas laikā aptureja 3 auto, renault kabluku atlaida pat nepieejot pie vadītaja (laikam jau pazīstamo uzreiz neatpazina), Range Rover pie sadalošās joslas minūtes 10 laiku pakaveja un X5 laikam arī tikai sasveicinājās.

Prieks, ka netiek tērēti resursi

Pie kam pārsimts metrus pirms šamiem bija cita ekipāža, kas uz LC bija iespringusi.

recluse 14.11.2010 13:34

WALA rakstīja:

recluse rakstīja:

Īstenībā tas mani vairs nerausta. Nākotnē vairs nav paredzēts iegādāties lietotu Japānas zīmolu auto (tāpat arī Koreja, Ķīna u.c. tas reģions).

Pietiek ar uzmanību gaidošo MK2 supru un vēl jānodod 89.g. celkas pārpalikumi lūžņos. Bet vispirms vajag 66.g. Volvo braucošā stāvoklī dabūt.

89 gada Celka, ir kura Gen4 jeb jau Gen5 ??? Mums te viens klubā pavilcies uz Gen 4 !!! Es savukārt uz Gen5. Ja tu kas lietojams no jamām iemet celicaclub lapā, nu vai arī tepat.

4 gena. Tika paņemts kā dzinēja donors, pārējais itkā ir, sists labais spārns, itkā pat korozija pamaz, ja ir reāla interese - PM.

recluse 13.11.2010 20:46

WALA rakstīja:

recluse rakstīja:

....

Pirms pieciem gadiem bija 95.g. mazda mx3 no Japānas, spidometrā 180 tk, pēc divām ziemām korozija vēl nebija, neskatoties uz pretkorozijas apstrādes neesamību. Pāris pazīstamajiem ir mazdas 3 un 6, pirktas LV un vairumam garantijas laikā jau bija cīņa ar koroziju.

Aizmirsi pibilst ka lielākā daļa Mazda 3 pie mums nav no Japānas, šķiet vai tikai nebija no Somijas), nezinu kā ar 6 !!!

Īstenībā tas mani vairs nerausta. Nākotnē vairs nav paredzēts iegādāties lietotu Japānas zīmolu auto (tāpat arī Koreja, Ķīna u.c. tas reģions).

Pietiek ar uzmanību gaidošo MK2 supru un vēl jānodod 89.g. celkas pārpalikumi lūžņos. Bet vispirms vajag 66.g. Volvo braucošā stāvoklī dabūt.

recluse 13.11.2010 18:18

Sretsked rakstīja:

...

Toyota Hiluh Ziemeļeiropas tirgum ir pavisam cits auto...bet tas nenozīmē,ka jebkura no tām mašīnām saviem apstākļiem ir slikta.

Savulaik bija darba VW Taro (Hilux ar vw zīmēm uz stūres, restes un grabažnieka, pārējais ar toyota marķējumu). No Norvēģijas 1995.g. tika ievesti 4 gab. oriģināli ar 2x aķiem, apsildāmiem beņķiem, bet citādi prasti. Līdz gadsimtu mijai visiem bija korozija spārnos, lai gan nobraukumi bija no 130-250 tk km. Pazīstamiem no DE dzītajiem 2 gab. bija viens aķis, bez sēdekļu apsildes un arī sarūsējuši spārni. Tad kur ir tā lielā kvalitātes atšķirība Vācijas vai Skandināvijas tirgum, ja neskaita komplektāciju, tad rūsē vienādi un pārējie defekti arī kopīgi.

Pirms pieciem gadiem bija 95.g. mazda mx3 no Japānas, spidometrā 180 tk, pēc divām ziemām korozija vēl nebija, neskatoties uz pretkorozijas apstrādes neesamību. Pāris pazīstamajiem ir mazdas 3 un 6, pirktas LV un vairumam garantijas laikā jau bija cīņa ar koroziju.

recluse 09.11.2010 20:49

Sretsked rakstīja: Tā jau ir,lai sābu uzturētu, jāpildās no nelegāļiem kaut kādos servisos

...

Un to raksta V4 īpašnieks, ja kļūdos tad piedošanu.

recluse 06.11.2010 18:35

Pazīstamam bija vecais A4 gredzenu vergs ar 2.8Q. Ārpus pilsētas zem 10 nesanāca, pilsētā ~15-20 (uz pirmo sniegu ap 30, kad vairāk stāv nekā brauc, un kad tiek uz brīva ceļa, tad tak Q jābauda), BET kad brauca sieva ar bērnu tad ārpus pilsētas ~9, pilsētā ~12.

Tā kā tā diršana par nesamērīgo patēriņu pilsētā ir nepamatota nezinot kājas smagumu un citus braukšanas apstākļus.

recluse 09.10.2010 22:06

02-05 gadu nobraukāju ar auto, kas reģistrēts uz mirušu cilvēku, attiecīgi 3x tika izieta TA un OCTA pirkta, nekad nekādu problēmu vai jautājumu ne no viena puses nebija. Konkrētajā gadījumā mantojuma tiesības tika apstrīdētas saistībā ar nekustamo īpašumu, tāpēc arī auto nevarēja pārrakstīt.

recluse 17.09.2010 22:36

07.g. 9-5 Aero, vidēji Rīgā 14 litri.

Mērīšanās ar patēriņiem vienmēr uzjautina. Ilgākais tālais brauciens non-stop režīmā Hamburga - Rīga 17 stundās (piekrāmēts garais vivaro 1.9 ķīsels ierakstījās 9 litros), tas pats maršuts steidzoties, bez stresa 14 - 15 stundas, vienreiz ar stresu 11 stundas (tukšs a4 2.5 ķīselis vidēji 10 litri) , bet nu tas ir pa traku, lai gan bija eksemplāri, kas apdzina gan PL, gan LT. Protams Vācijā ir grīda un aiz fūrēm arī Polijā nebrauc, tā kā laiku jugasvilli ietaupīt var, it sevišķi, ja ar galvu nedraudzējas.

Rīga - Vīne, 16 stundas (piekrāmēts pirmās paaudzes opel zafira ķīselis vidēji 6 litri)

Rīga - Tallina, volvo XC70 D5 šoziem vidējais ap 8 litri.

recluse 22.08.2010 21:39

Kā jau te rakstīja - VW Multivan 2.5 TDi. Pa bāni redzēts T4 pārvietojoties plūsmā ar tuaregu un jaguaru drusku virs 225 (pēc gps, spidometrs rādīja vairāk).

Bet virs 150Zs liekas tāda kompleksu lāpīšana, nomas opel vivaro 1.9 DTI ar 100Zs, 06.g. garais ar ~400kg kravas un pieciem normālas miesasbūves pieaugušajiem tika izspīdzināts 174 km/h pēc gps (bija divi dažādi navigatori, tomtoms rādīja 177 un spidometrs 184) nu bet laikam jau ģimenei ar bērniem tas ir par maz Starp citu, tas vivaro ir samērā ērts, 1500km dienā bez sāpošām ķermeņa daļām.

recluse 03.08.2010 17:01

Pirms gadiem 25 RTU ķīmiķos bija aparāts no mācību materiāliem izveidots. Sīks būdams skatījos kā pa stikla caurulītēm process notiek

recluse 26.07.2010 21:58

draco rakstīja:

recluse rakstīja:

Dekster, ja tas bimers uz 106 brauks ceturtajā robā, tad pastāv diezgan reāla iespēja, ka uz 160 sestajā tērēs mazāk.

veelviens ar skaidaam galvaa.

dereetu uztaisiit sarakstu ar jamiem....

Par manām skaidām vari neuztraukties, tik pirms kko kādam mēģini uzdirst, padomā, vai tas ir korekti. Ja tiešām domā, ka ieliekot otrajā robā (arī tomātam pastāv tāda iespēja) un zāģējot līdz redlain sasniedz tos 106 km/h, tas būs ekonomiskāk kā braucot maksimāli augstākajā pārnesumā uz 160, tad par Tavām skaidām gan būtu jāsāk uztraukties

P.S. Mani var likt sarakstā, tikai lūdzu ne kā pirmo Nr.

recluse 26.07.2010 13:14

Agrāk bija anekdošu topiks, tagad par corsa

Dekster, ja tas bimers uz 106 brauks ceturtajā robā, tad pastāv diezgan reāla iespēja, ka uz 160 sestajā tērēs mazāk.

Nez, kāpēc F1 un citi sporta auto braucot aiz drošības auto tērē mazāk kā sacīkšu režīmā, tiešām tie konstruktori tik debīli, ka nevar no parasta bimera kārbu aizņemties, kuru drusku uzlabojot vismazāk tērēs pie maksimālās slodzes?

recluse 24.07.2010 21:59

Yetti rakstīja: neceļas tam auto vairāk par 2.5K apgriezienu...

bračka (pie stūres sēdēja, es blakus gulēju, vienu mirkli uzvilka uz 200) teica, ka tad nav bijis laika skatīties, bet kad piefiksējis, patēriņš ir bijis 8.2...

A6 2.5TDi Q, pie 220-230 pa bāni rādīja ap 20 L uz simta, kruīzā uz 180 ap 15, pie kam 6 robā. Sanāk bimers superekonomisks salīdzinoši vai tomēr kkas noklusēts.

recluse 23.07.2010 20:59

V70 T5, dinamika pilsētai pat ļoti pietiek, patēriņš pilsētā ap 13-14, var mazāk un vairāk, tik ja mazāk, tad nahuļ tā ļurba vajadzīga.

recluse 14.07.2010 21:09

Pirmais rakstīja:

...bet tik un tā pārdesmit kvadrātcentimetru plastmasas pārklāšana ar metāla oksīda kārtiņu nemaksā 30 latus

...

Jau pēc formas gatavas "lēcas" (stikla vai plastmasas) pārklāt ar metālu vai tā oksīdu, līdz pāris mikroniem, LV maksā ap 50Ls par kvadrātmetru (izkārtojot blakus vienu otram). Bet jau gatavu, apstrādātu stiklu cena logiem ir krietni zemāka (arī LV dara TO).

Starp citu, pārklājot ar silīcija oksīdu gaismas caurlaidība plielinās

recluse 07.07.2010 18:33

jugasvilli rakstīja:

Es neesmu ierēdnis, bet man ir tiesības prasīt, jo pats savā darbā to nedaru.

Bet man māte ir un viņa arī neizmanto darba tel. privātām vajadzībām.

Tiešām domā, ka tikai mobīlais vai sapizģītais papīrs ir rādītājs? Ir pazīstamie dažās ministrijās, visi darba laikā atrod laiku netā sēdēt, kad paprasi - hujiš nestrādā, tipa darba nav? Atbilde - kā maksā, tā strādā, redz 500 uz rokas ir graši, lai arī viņi principā ir tikai n-tās pakāpes pakārtotie darbinieki ar vidusskolas izglītību. Vai tā arī nav sava veida valsts apzagšana, darba laikā personīgās intereses kārtot?

recluse 07.07.2010 8:07

Ew, cien. Dekster, šogad esmu notērējis pie 4 tonnām benzīna, pildoties legāli un privātām vajadzībām. Bet, joprojām savā ikdienas maršutā neredzu un nejūtu nevienu normālu ielu, visas ar bedrēm. Tad kāpēc man būtu jātic, ka akcīze aiziet ceļu uzturēšanai? Ar to gribu pateikt, ka nav korekti piesaukt norvēģu apzinīgumu.

P.S. Valsts ierēdņi zaga, zog un zags, tas ir ieprogrammēts amata pienākumos. Ja ne tieši piesavinoties citronus, tad ar cien. Pirmā piesaukto papīru un telefona izmantošanu.

recluse 30.06.2010 21:28

kolumbs rakstīja: Izdomāju, ka degvielu pirkt vajag braukt pa nakti vai vislabāk tikai ziemā, kad degviela temperatūras ietekmē sarāvusies. Nopirkto tērēt vajag pa dienu, kad degviela siltuma ietekmē ir izpletusies.

Tā lūk.

Tikai neaizmirsti par gumijas bāku citādi ārā vēl pa dienu sāks līt, teorētiķi ibio.

recluse 27.06.2010 9:37

jugasvilli rakstīja: ... Kādas atšķirības, izņemot firmas bļembu un līdz ar to salīdzinoši augsto cenu?

No pieredzes pērno vasar, V70 T5 kkādi lētie diski pēc pāris stundu dinamiskākas braukšanas ar biežu bremžu lietošanu sametās, pāšlaik laikam Zimmerman, arī pa trasi pamocīts, nekādu problēmu. Cena gan atširas pa kādiem 30%. Toyota Supra - Brembo, tumsā spīdēja, bet nemeta VW Golp - pa 9Ls gab. un pēc 2 gadiem, pirms TA, nododami pārkausēšanai.

Pieņemu, ka omei uz baznīcu braukājot, ir dziļi pie dirsas, kādi diski uzlikti.

recluse 25.06.2010 12:56

Vakar pēcpusdienā pa Kurzemes pusi ap 150 km tukšums, Rīgā uz Brīvības ielas tomēr pirmo un vienīgo ekipāžu pamanīju, pēc tam vēl 30 km un atkal tukšā.

recluse 21.06.2010 22:59

Pāris kausi alus, kādi 0.3L viskija un 0.2 L absinta. Parasti vakars pavadīts labi, nepiedzeroties, no rīta galva nesāp, bet braukt ne ātrāk kā pēcpusdienā.

recluse 21.06.2010 22:10
recluse 20.06.2010 9:16

Nodevu pudeles, abas trīs. Sanāca rimčikā vakardienas bulkas. Pierijos lopā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti