iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
DeaDMoroZZZ 03.10.2008 9:08

ValdisM rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

ValdisM rakstīja: var jau tiesāties protams ar apdrošinātājiem, bet vai tas ir vērts un atmaksāsies.

Dari tā, kā parasti šādās situācijas rīkojas citi autoīpašnieki pēc auto iznīcināšanas.

Skrūvgriezni rokās un skrūvē nost visu ko var pārdot kā lietotas auto detaļas. Auto pajauns, uz ielām bieži redzams, domājams detaļas aizies tirgū "so svistom"

Tā taču nav, ka nav palicis dzīvas nevienas detaļas?

padomā pirms ko tādu raksti

un ko es tādu uzrakstīju?

draugam viens piedzēries uz sarkanā ielika sānos tā ka Volvo nebija remontējams. Šis pēc avarijas aizbrauca !!! ar to uz mājām (pāris simti metru) un nolika mājas pagalmā. tālāk apdrošinātāji visu lietu kārtošanai (auto apskatei, novērtēšanai) gāja pie čoma uz mājām.

Konstatēja ka auto nav remontējams, izmaksāja kompensačiju auto vērtībā un pats Volvo palika pagalmā. Tālāk tas tipa apskrūvēts un iespēju robežās uz detaļām notirgots.

tas bija tālajā 1995.gadā, vai ??? pat no apdrošināšanas likuma jau izriet, ka ja par kaut kādu iestājušos risku apdrošinātajs cietušai jeb ieinteresētai pusei atlīdzina kaut kādu zaudējumu, tad pirmkārt, atlīdzības saņēmējs nevar iegūt lielāku atlīdzību, kā zaudējuma apmērs (lasi - uzvºīties), otrkārt, zaudējuma ekvivalentu apdrošinātājs ir tiesīgs piedzīt no vainīgā vai vismaz paturēt tiesības atgūt daļu no zaudējumiem, konkrētajā gadījumā pārdodot šrotam vraku vai mēģinot varbūt to reanimēt (arī tādi gadījumi pieredzēti).

tieši tas pats ir ar nozagto auto - ja auto ir nozagts, cietušais ir saņēmis atlīdzību un nodevis apdrošinātājam visas tiesības uz apdrošināto objektu, bet pēc mēneša auto atrodas vesels un neskarts, tad auto bijušajam īpašniekam i sapņos nerādās paturēt sev i atlīdzību i dabūt atpakaļ auto

ceru, domu gājienu sparati

tas pats ar auto vraku pēc avārijas - to ir visas tiesības savākt apdrošinātājam... neesmu dzirdējis, ka pēdējo 10 gadu laikā kādam tiktu izmaksāta atlīdzība par pilnīgu zudumu pēc kasko un uzdāvināts arī auto vraks... protams, ja vien runa neiet par 1981.gada autosu, kuru norakstīt un aiztransportēt līdz šrotam ir dārgāk nekā uzdāvināt "laimīgajam" cietušajam kā bonusu pie atlīdzības

kaut kā tā

DeaDMoroZZZ 02.10.2008 19:06

ValdisM rakstīja: var jau tiesāties protams ar apdrošinātājiem, bet vai tas ir vērts un atmaksāsies.

Dari tā, kā parasti šādās situācijas rīkojas citi autoīpašnieki pēc auto iznīcināšanas.

Skrūvgriezni rokās un skrūvē nost visu ko var pārdot kā lietotas auto detaļas. Auto pajauns, uz ielām bieži redzams, domājams detaļas aizies tirgū "so svistom"

Tā taču nav, ka nav palicis dzīvas nevienas detaļas?

padomā pirms ko tādu raksti

DeaDMoroZZZ 02.10.2008 17:25

edza1970 rakstīja: Situācija sekojoša: ir 2006 gada MB VIANO BRC vērtējums 29500 eur, nobrauc 2 mēnešus un auto sasit, šoferis nav vainīgs- KASKO atdod 26800 eur un saka, ka viss OK? Kādas izredzes un iespējas censties dabūt vairāk?

Ir pieredze kādam NE zīdainim?

nu bet pats teici - KASKO atdod. Parasti KASKO pilnīga zuduma pašrisks ir kādi 10-16% no am vērtības. AM vērtību skatās kā kurā kompānijā, daži skatās pēc katalogiem, poh.kāda apdrošinājuma summa polisē, citi atkal skatās par cik apdrošina un tad korekti rēķina nolietojumu katru nost. Kā bija tavā gadījumā - nezinu, bet izskatās, kaa ir ieturēts pašrisks ap 10% no am vērtības sasišanas brīdī, tobiš ņemts vērā arī 2 mēnešu nolietojums. Kaut kā tā.

DeaDMoroZZZ 02.10.2008 13:53

Sultaans rakstīja: Problēma sekojosha - iepirku lietoshanā 2004. gada Reno Megani ar rūpnīcas iestādītu navigāciju. Un tai navigācijā ir tāda lieta kā opcija -MASTER MODE. Lai tajā tiktu iekšā, cik noprotu, ir vajadzīgs kods, kuru es protams nezinu. Jautājiens - vai ir kādam zināms kāds specs shajaa lietaa, kursh vareetu zināt, vai atkost to lietu?

piezvani musa motors, mož telefoniski kāds pakonsultēs.

DeaDMoroZZZ 01.10.2008 22:31

priekš īslaicīga facelift būtu pat ļoti Ok, bet nu ja jaunā Octavia paaudze izskatīsies šādi - nu sorry... izņemot purnu un lampas nekas nav jauns... viss stipri atgādina octavia II un pat I.paaudzi....

DeaDMoroZZZ 01.10.2008 20:27

boliks rakstīja: A par šitādu vai ir jēga runāt www.autonet.lv/...

anonimikis rakstīja: nahju par tādu sūtu maksāt vairāk?

o, jā, šajā vienreizējā reovolucionārajā ekskluzīvajā skaistajā un dzīvajā kantorī pārdodas tikai izcili automobīļi - baltie gulbji dvēselei , ar izeitu apokopi, sagatavoti paardoshanai, ar bagaatiigu ekstru komplektu un vienkaarshi lieliskaa tehniskajaa un vizuaalajaa staavokli

njem tik ciet !

DeaDMoroZZZ 01.10.2008 19:26

Medella rakstīja:

VWfans rakstīja:

WALA rakstīja: Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto

Tāpat var teikt, ka 2006.gada Opel-Meriva ir patīkamāka par 1992.gada Volkswagen-Vento ar parasto 1,8 litru benzīna motoru. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.

Bet no visiem auto, ar kuriem esmu braucis vismaz 100 km, viskomfortablākais bija 2007.gada Mercedes C-200 Kompressor ar automātisko ātrumkārbu un 40 tūkstošu km nobraukumu. Nedaudz mazāks komforts - 2007.gada Hondai-FR-V ar automātisko ātrumkārbu un 25 tūkstošu km nobraukumu.

Ja man būtu neierobežoti līdzekļi es ņemtu sev jaunu AUDI, vai SAAB, VOLVO,MERCEDES, LEXUS.

Patreiz tikai to, ko varu atļauties.

viens silts padoms - PEERC AUTO, KURU TU VARI ATLJAUTIES UZTUREET, NEVIS VARI ATLJAUTIES NOPIRKT. Markai un modelim te ir otrshkiriiga noziime - tas jau kaa pashai patiik un kaadas ir prioritaates.

DeaDMoroZZZ 01.10.2008 10:56

Oscar rakstīja:

Ko Tu gribēji teikt? Man laikam kompim nav pareizo fontu.

tas bija ņeperevoģimijs mestnijs žargons

********************

links speciāli tiem, kas kakā forumā, bet tirzu aiz sevis saslaucīt nevar, jo rokas līkas

www.iauto.lv/...

neaizmirsti pateikt paldies

DeaDMoroZZZ 01.10.2008 10:48

Q#$%&$#@HGEAY$^$% YQRER@DAFY$%*&$#%HGAE$^#Q$GDASE#^%$#YREHG#%YQ$#RHGRGV#$^$#TGFWA#^%#$YT@FG#$YTWEF $#^#$

par šo ēmu te bija piekakāti N topiki.

viss.

DeaDMoroZZZ 30.09.2008 22:15

Medella rakstīja: Nu ko mīļie!Paldies par ieteikumiem.

Īpašs paldies tiem, kas novēl man atrast normālu veci ar auto.

Man jau ir normāls vīrs, tikai viņš nav automehāniķis, bet tas nu tā.

Tāpēc jau ir paredzēts šāds forums, kur zinātāji dalās pieredzē ar tiem, kuri neko nejēdz.

Sestdien braukšu mašīnu ievērtēt, tad jau padošu ziņu, vai patika, vai nē.Un protams veikšu diagnostiku.

ko tad testeesi ?

DeaDMoroZZZ 30.09.2008 22:04

Sretsked rakstīja: Laba bilde.

perfetto tutto 1300 eur.

DeaDMoroZZZ 30.09.2008 15:58

bummerr rakstīja: Ieskatieties ipasi letak nedabusiet- ziemas riepas Sportiva Snow Win (analogs nordfrost 3) praktiski jaunas (brauktas burtiski 1men) 4 gab pirktas pag. gad. decembri Laneksaa pa 55lati

www.laneks.lv/...

gabala, tagad sakara ar auto mainu, vajag r17 225 45 un sis vienkarsi paliek garazaa. ja nu kadam ir maina uz r17- sutiet email.

steidzami. cena par visam komplektam 149Ls

car-sale@inbox.lv 28880888

paardod R16 vai R17 ?

DeaDMoroZZZ 29.09.2008 14:41

nomiks rakstīja:

statistika liecina par ko pilnīgi pretēju.

statistika to pašu liecina par vēl vismaz 42 dažādiem ceļu posmiem visā Latvijā.... tas nu taa....

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 22:52

shmurger rakstīja:

man visi pazinas...

arii es ....

labs pazinja sev esi ?

manu pazinju lokaa ir taa - mpuse kas brauca ar fordu turpina to dariit un neko sliktu nebilst, maina tik paudzes un modeljus.... savukaart otra puse, kam bija dariishana ar ford, saka ka vairs nekad muuzhaa.... runa iet paarsvaraa par mondeo un focusiem. Taa kaa ar tiem fordiem droshi vien ir - kaa paveiskies.

Es gan neesmu savu pazinju lokaa

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 22:23

Seene rakstīja: Bet es ieteiktu SAAB

Lūdzu - vārds iebildumiem

pa 10 kilojevraam sanaaak tikai 2 gadu pastaaviigais abonements ieksh vikinga nekas vairaak no saaba tur pa 10 naudinjaam nesanaak

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 22:17

Sretsked rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Kindzulis rakstīja: atbalstiits un taa patiesiibaa ir STUNDA ko var vakaraa pavadiit ilgaak pie alus kruuzes(ja turpatpakalj brauc) un ja veel bik piezjmiedz to gaazes pedaaliiti... tad i visas 2as savaacaas...

bet ja videejo tur virs 170, tad var paguut izdzert 3 kruuzes alus un izmiileet sievu

Sakārto dzīvi un atliks laiks sievas samīlēšanai arī bez ātruma pārsniegšanas.

da štrunts par sievu... bet alus ???? ALUS ????? ALUS ta kā ?

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 20:49

Kindzulis rakstīja: ja nu nopietni- tad DeaDMoroZZZ pa teemu runaa...

ja nu nopietni tad es vienmeer nopietni pa teemu runaaju tikai izsakos dazhreiz caur pukjeem un kakaam bet ti kam vajag - sparatiis. a kas nesapratiis - pats duraks

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 19:55

Sandis_UR rakstīja: Mekleeju iespēju iegādāties kartupeļus, vajadzētu kādus 5-6 lielos maisus. Varbūt kāds no šejieniešiem var piedāvāt garšīgus un par cilvēcīgu cenu?

andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv vai PM

meklē te:

www.zemnieks.info/...

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 19:30

Medella rakstīja: BMW esot slikta slava, parasti atsaldeņi ar tādiem brac.Kas ir BMW?Bavārijas Mēslu Vāģis.

fuj, kā tu runā šajā forumā tā ir nepiedienīgi runāt... tas ir ļoti nepieklājīgi tā var dabūt BANu !

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 19:25

Medella rakstīja: BMW atkrīt, jo dārgas detaļas.

tak es saku - panjem pa 6 htukaam bembi, 4 shtukas ieguldi remontos un brauc bez beedas zato - bmw... nevis kaut kaads tur.... nu tas tur....

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 19:16

Medella rakstīja: Bet es esmu sieviete.Nesapratu viena komentētāja teicienu par tām mātītēm, kuras būšot manas.Neesmu lesbiete.

a, nu tad bembis neder.... jo tēviņiem pofig ar ko brauc mātīte līp tāpat labi

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 18:52

Medella rakstīja: Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?

ņem desmitgadīgu bembi pa 6 EUR, pārējo piķi ieguldi remontā

ar getzu tu buusi santiimsipeejs iauto publikas aciis bet ar bembi - respekts un visas lauku maatiites tavas !

DeaDMoroZZZ 28.09.2008 18:42

Kindzulis rakstīja: atbalstiits un taa patiesiibaa ir STUNDA ko var vakaraa pavadiit ilgaak pie alus kruuzes(ja turpatpakalj brauc) un ja veel bik piezjmiedz to gaazes pedaaliiti... tad i visas 2as savaacaas...

bet ja videejo tur virs 170, tad var paguut izdzert 3 kruuzes alus un izmiileet sievu

DeaDMoroZZZ 26.09.2008 20:44

nja

tie kas te dedziigi aizstaav šmigas laikam paši laiku pa laikam sēžas pie stūres pālī... citu izskaidrojumu neredzu

efektīvākie "manevri" šoferu-šmigu apkarošanā būtu:

1) sods atkarībā no promilēm 1000 līdz 2500 LVL vai attiecīga atstrādāšana naudas ekvivaletnā

2) obligātie sab.darbi, atkarībā no promilēm - 100 līdz 500 stundām.

3) 5 gadu laikā atkārtoti pieķertas dzērāj-personas datu publiskošana speciāli izveidotajā publiski pieejemā datubāzē 5 gadu periodā no nozieguma izdarīšanas brīža.

tas viss perfekti darbotos maksimāli īsā laikā, ja vien būtu nodrošināts viens mazs, bet būtisks faktors - SODA NEIZBĒGAMĪBA.

bet kā jau mēs zinām - iekš LV šāds jēdziens ir absurds un smieklīgs

kas ir lielākā daļa pļēguru pie stūres ??????????

1) - deģenerāti, kuriem VAIRS nav ko zaudēt

2) - deģenerāti, kuriem ļooooooti daudz naudas

tādi, kas pie stūres dzērumā atrodas "nejaušības" pēc - tādu ir labi ja katrs 10-ais... pārējie - rūdīti recidīvisti.... pret kuriem jāvēršas ar visu iespējamo likuma bardzību.... ja vien tiktu nodrošināta soda neizbēgamība.... kāmēr no soda varēs izvairīties (uzlikt mīksto vai atpirkties) - šmigas turpinās braukāt un nekādas akcijas, likumu izmaiņas utt utt utt nespēs mainīt šo lielisko paradumu - braukt pie stūres pālī

DeaDMoroZZZ 26.09.2008 11:13

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Magistrs rakstīja:

Drošības jostu lietošana nesamazinās avāriju skaitu. Cik nav bijušas avārijas, kad cilvēks ir izglābies tikai tādēļ, ka nav piesprādzējies.

drošības jostas nesamazinās avāriju skaitu.... taisnība, bet tās palielina izredzes izdzīvot pēc avārijas...

Psihologiem ir zināma tāda lieta, kā risku kompensācijas teorija. Katram cilvēkam ir kaut kāda risks, ko viņa smadzenes zemapziņa pieprasa. Attiecīgi piesprādzēts vadītājs, paļaujoties uz drošības jostām, sāk braukt riskantāk, tādejadi vienīgais kas tiek panākts, ir apdraudējuma pārnešana uz mazāk aizsargātajiem un visticamāk ne pie kā nevainīgajiem satiksmes dalībniekiem - gājējiem, velosipēdistiem u.c.

risks ir kļūt par dārzeni vai nederīgo ierakteni

pārējais - demagogija

jāsprādzējas ir un basta.

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti