nomiks rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
a ko pats vietā ņemsi ?
Gan jau, ka kaut ko ievērojami jaunākumu un komfortablāku - 1991.gadā ražotu VW Passat Variant!
nee, es domaaju, kaut ko daudz daudz prestizhaaku un baudaamaaku 1992. gada trjohu 316i
nomiks rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
a ko pats vietā ņemsi ?
Gan jau, ka kaut ko ievērojami jaunākumu un komfortablāku - 1991.gadā ražotu VW Passat Variant!
nee, es domaaju, kaut ko daudz daudz prestizhaaku un baudaamaaku 1992. gada trjohu 316i
_PN_ rakstīja: Ja galīgi nekas nesanāk, tad ņem šito:
www.autonet.lv/...
a ko pats vietā ņemsi ?
_PN_ rakstīja:
LABINAIS rakstīja: Sveiki
ir iekritis acīs 2003g 607 pegijs ar 2,2 dizelpower automāts. vai kādam ir sakāms arī kas labs par šo autinju. Dizains jau smuks bez gala un salons ar itkaa nevainas bik nepatiik viduskonsole.
kā šīm ir ar izmaksām apkopēs un vispār. dzirdēts daudz negatīva par šo bet neviens no nolicējiem pats nav tāda īpašnieks.
Pirmkārt, neviens neatzīsies, ka ir iegrābies.
Otrkārt, nafig jāpērk tādu sūdu. Septītā sērija (domāts bmw) ir galvastiesu pārāka.
Septītā sērija (domāts bmw) ir galvastiesu pārāka
tieshi taapeec daudzi 7.seerijas fani pashi brauc ar 15-gadiigiem golfiem
un A80
LABINAIS rakstīja: Sveiki
ir iekritis acīs 2003g 607 pegijs ar 2,2 dizelpower automāts. vai kādam ir sakāms arī kas labs par šo autinju. Dizains jau smuks bez gala un salons ar itkaa nevainas bik nepatiik viduskonsole.
kā šīm ir ar izmaksām apkopēs un vispār. dzirdēts daudz negatīva par šo bet neviens no nolicējiem pats nav tāda īpašnieks.
patiik ? njem.
nepatiik ? nenjem.
maz naudas ? tad peerc opel astra vai vw golf.
daudz naudas ? tad njem jaunu A6, 530D vai S350
ja naudas tik cik ir - njem to kas patiik un ko vari atljauties, un neklausi visaadus gudriishus, kuri neko jaunaaku par 96.gada bmw savaa iipashumaa nav redzeejushi, bet viedokli par hranchu auto iemjut
edza1970 rakstīja: Šoferi ta nu ir Bet sīkumus patīkami zināt. Mērķis arī ir tā Bressanone
nu tur tieshaam nav ko braukt - MAX 1.5 stunda. Vieta nav slikta. Mazs, bet patiikam Tiroles kuurortinjsh. Iesaku peec sleeposhanas pashaa Brixenaa apmekleet baseinu un pirts kompleksu. Kuros datumos brauksiet ? Vienu gadu biu tur marta viduu - sniega nebijs Februaarii veel ir Ok.
P.s. Austrijaa "zupa" drusku leetaaka kaa ieksh GER, pat vieteejie frichi weekendos brauc uz AUT benciintaniem pildiities
snow rakstīja: cenas degvielai daudz maz vienadas. japajem ta atstarojosha veste un var but vajadzigas kjedes ja pekshni uzsnieg ka taga Latvija
nekaadas kjeedes nevajag, jo nav praata darbs bakstiities pa kalnu paarejaam, piedevaam vismaz 2/3 no taam ziemas sezonaa taapat ir ciet , ar vai bez kjeedeem, bet pie lielaakaas daljas normaalu kuurortu var nokljuut pa normaaliem baanjiem un celjiem. Vajag tikai sakariigu karti, skaidru praatu, logiku un mazliet naudas
smonG rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:...
man bija laguna II grandtour, ar V6 3.0 motoru...
tikai 3.0 dCi dzinēja lielā apkope nekādi neielīdīs 250 lašos...
nu labi, diizlim varbut buus daargaak, bet domaaju ka 350 varees iekljauties.
LABINAIS rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
nu un ka V6 ??????????? vasaraa savam mainiiju- pilniigi visas siksnas, rulljus, utt jp, ieskaitot generatora - 250 latos mieriigi var iekljauties, ja nedara to visu ieksh musa motors
a kāds tev autinsh ? cik sapratu ta shim naak kautkaads japaanju motoriic?
man bija laguna II grandtour, ar V6 3.0 motoru- varu tikai visu to labaako pateikt par sho auto. jan jem veeraa auto cenu - savaa klasee viens no labaakiem. pa 5 gadiem 165 000 km un nekaadu lielu probleemu. izmaksu zinjaa arii nekas tragisks, protams daargaak nekaa uztureet 15 gadiigu bemewe vai astru un golpu
bet kopumaa ir Ok. Uztureet nisaan maxima ar 3.0 V6 bija man krietni daargaak. nemaz nerunaajot par saabiem un volvo. arii tagad paliku pie hranchu auto - 407.pegijs. noripoti pirmie 20 t km - auto kaa auto, maksaa 2-x leetaak par ~taadas pashas klases liidziigi labi nopakotu audi vai bemewe, bet visaadaa zinjaa kopumaa sliktaaks naf , ja skataas cenas un ieguvuma attieciibu
protams, buutu man lieki 30-32 t EUR, njemtu vaacieti, bet taa kaa nevienu lizingu barot negribas - braucu ar to ko var atljauties un nesuudzos. nav ne vainas tiem hranchu auto.
zhuks rakstīja: Detalizēti 57,-Ls:
1. eļļas filtrs - 5.04 Ls;
2. 5W40 diesel turbo 208L 4.5l - 30.21Ls;
3. eļļas nomaiņa0.42h - 9.42 Ls;
4. kontrolapskate 0.55h - 12.33Ls.
nu, njemot veeraa stundas likmi, shkjiet ka ir normaals cipars. ja nu vieniigi taa apskate taada, mazliet uzpuusta
vari pajautaat - ko vinji tur tik ilgi skatiijaas
pelnutrauka saturu ?
zhuks rakstīja: 57,- sevisa dienaa, 2 dienas pirms bija 50,- -to pateica servisa darbinieks, bet cits gāja servisu pirms 3nedēļām- tam 35,- par to pašu darbu. Veikta eļļas un eļļas filtra nomaiņa, un vizuālā apskate. Tas pats subaru pirmajā apskatē bija 40,-. Katrā ziņā inflācija arī viņus ir ietekmējusi, un ļoti strauji. Un nejau es te sūdzos par kapeikām, bet gan gribu zināt, cik tas maksā citiem.
a tev neviens nav paskaidrojis, kas tajos 57 Ls-os iraid ??? cik tur L elljas, kaadi un pa cik filtri ? cik H darbs ? peljauju, ka viss ir +/- Ok ar to ciparu. diez cik mezhoniigi daudz neizklausaas.
P.s. tikai vai shkodaam tieshaam ellja jaamaina jau uz pirmajiem 15000 ? tagad tak vispaar daudzaam jaunaam mashiinaam tas notiek uz 20 a to i 30 shtukaam km ?
lai atbildeet uz tavu jautaajumu, buutu jaazin:
1) kas tev par auto
2) kas tas par servisu
P.s. teoreetiski, 0.001% gadiijumu stikls var "tipa pats" saplaisāt - jautājums tikai par cēloni - vai temperatūru svārstības, vai virsbūves deformācija, vai tomēr mehāniska iedarbība
Gnoms rakstīja: pļin V6...
interesanti cik ir ķēdes/siksnas maiņa?
ja nebaida servisa izmaksas, varētu būt fantastisks ģimenes auto....
nu un ka V6 ??????????? vasaraa savam mainiiju- pilniigi visas siksnas, rulljus, utt jp, ieskaitot generatora - 250 latos mieriigi var iekljauties, ja nedara to visu ieksh musa motors
redz kaa ir taam pavecām "biezaa" gala gigantnieceem:
1) iesaaceejs taadu nepirks (ja nu vienīgi pilnigs lošpeks, kuram vienalga ko pie kājām pietaisīt - ka tik lejā nošļūkt, bet tādam 55 Ls ir divreiz par dārgu)
2) lietpratējs nepirks, jo slēpe morāli ir pilnīgi novecojusi... arī fiziski, principā
3) vidusmēra lietotājam tāda nav vajadzīga jo pa LV ārēm ar tādu nav kur braukt, ja vien nestartē vismaz Carslberg mačos Kaķītī.
4) labāk atstāj šo slēpi sev kā relikviju... pēc gadiem 10-15 varēsi piedalīties Oldskūlo slēpotāju mačos
kliks rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Meklēju sev un sievinjai lietotu slēpju komplektu ar zābakiem varbuut kaadam ir kads labs bet sobriid vairs nevajadziigs sleepju komplektins.
Prasiibas man- sleepju garums 170-190, kaajas izmeers 46-47, svars 100kg
Sievinjao - kaajas izmeers 41-42; sleepju garums 165-175; svars ap 60kg
Piedaavaajumsus var suutit uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv
Ir vienas liekas slēpes!
Atomic Beta Race 10.26 Titanum 198cm, brauktas 5 sezonas. Komplektā ar oriģinālajiem stiprinājumiem. Samērā labi uzturētas un gatavas braukšanai - kantes asas un slīdvirsma atjaunota. Vizuāli bojājumi - ir daži. VIENS SAIMNIEKS Nobraukums daži tūkstoši km jau sanāks.
Bildes:
foto.inbox.lv/...
Apraksts, ja interesē:
www.outdoorreview.com/...
www.findarticles.com/...
Cena - 60, nu labi 55Ls
taa tak ir antiikaa gigantniece tai vieta muzejaa vai malkas shkjuunii...
"ar kuraam var leekaat".... ? nu, stiepjams jeedziens - leekaat... kas nu kuram ir leekaashana... ja tu domaa vienkaarshi tirinaashanos pa pauguriem - tad der jebkura pusliidz normaala karvinga slaloma sleepe, bet ja ar leekaashanu tu saproti leekaashani no/pa rampaam, paipiem, freestyle - tad tur tev derees tikai ljoti shars modelju loks un taadas sleepes taapat vien sludinaajumos tu diez vai nopirksi + ja arii atradisi tad taas visticamaak buus sliktaa staavoklii, jo ar to taa saucamo "leekaashanu" inventaars tiek nezheeliigi nodraazts un tiek ekspuateets 3-x agresiivaak nekaa parastaas sleepiites
aizej uz FANu un paluudz paardeveeja konsultaaciju... un peerc nost kaadu jaunu eksemplaaru )
Sandis_UR rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Meklēju sev un sievinjai lietotu slēpju komplektu ar zābakiem varbuut kaadam ir kads labs bet sobriid vairs nevajadziigs sleepju komplektins.
Prasiibas man- sleepju garums 170-190, kaajas izmeers 46-47, svars 100kg
Sievinjao - kaajas izmeers 41-42; sleepju garums 165-175; svars ap 60kg
Piedaavaajumsus var suutit uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv
a kur jums tik garas sleepes ?????????? ja nu vienigi pashi taa uz 2 metriem katrs.
Nu cik sapprut tad sleepeem ir ajbut aptuveni 10-15 cm iisaakam nekaa kopeejais cilveeka augums. Nu man ir pie 2 m un sievinjai ir ap 180, lidiz ar to arii plezninjas ir kartiigas , bet ja apr sleepju garumu es kljuudos, tad gan luudzu pastaastiet ka ir pareizi un vispar kas peerkot BU sleepes ir jaaskataas.
oj veciit, baigi gari jaastaasta... paaraak daudz izejosho parametru ar jaazin
svars un augums, tas ir tikai saakums... taalaak seko:
meistariibas pakaape, pieredze un cik liela veelme ir progreseet;
braukshanas stils (iesaaceejam maznoziimiigs, jo vispirms jaaiemaacaas pamatu pamati, kas parasti prasa 2-3 sezonas);
pa kurieni paarsvaraa brauc - LV vai "lielie kalni", ja lielie kalni - tad sava specifika un sleepju izvele ir vismaz 6-7 kategorijaas, bet ja vieteejie pauguri - tad jaaskataas kaut kas no slaloma vai cross, ja vien neesi profs, arii tur izveele ir kaadi 4-5 veidi, attieciigi arii paareejie parametri - geometrija, raadiuss, cietiiba, veerpshanaas spejas/nespejas, antivibraacija, elastiiba, utt utt...
ja esat pilniigi iesaaceeji - viss ir ljoti vienkaarshi - njemat kaadas palietotas biezaa gala 3-4 sezonas vecas sleepiites bet ne sporta un videeji cietas, slaloma, karvinga, ar raadiusu 11-12 metri, jums abiem ietektu 165 cm garas, ja vien negrasaties braukt gigantu, pietiks tieshi 2-3 sezonaam, ko maaciities a tad kad pamatus apguusiet un buus kaut kaada lielaaka ponja kaa tad iisti vajag un kaa gribeetos sleepot - atkariibaa no taa arii peerciet jaunu inventaaru. zaabazinjus gan iesaku njemt sev, uzreiz, jaunus, un ne pashus miikstaakos un ne pashus leetaakos - saaksiet kaut cik normaali sleepot - pirmie zaabaki buus jaamet miskastee, jo tie domaati sedeshanai kafuuzii un alus suukshanai after-ski pasaakumaa, bet ne sleeposhanai
Sandis_UR rakstīja: Meklēju sev un sievinjai lietotu slēpju komplektu ar zābakiem varbuut kaadam ir kads labs bet sobriid vairs nevajadziigs sleepju komplektins.
Prasiibas man- sleepju garums 170-190, kaajas izmeers 46-47, svars 100kg
Sievinjao - kaajas izmeers 41-42; sleepju garums 165-175; svars ap 60kg
Piedaavaajumsus var suutit uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv
a kur jums tik garas sleepes ?????????? ja nu vienigi pashi taa uz 2 metriem katrs.
vilkss rakstīja: Pēc divām nedēļām jābrauc uz Austriju (.4berge.at).
Šai sakarā vai te ir kāds kas braucis ūz Austriju ar auto pēdejā mēneša laikā? Kas jauns Polijas, Čehijas ceļos, varbūt kādi remonti vai jauni pārbaudījumi?
nekaa tur jauna nav, janvaarii izbraukaats - kaa parasti caur Varshavu un Brno - viss chikiniekaa, aatri un labi
senuks rakstīja: Ja ir jābrauc stāvā kalnā . tad rubī laukā.
nemāci cilvēkam visādas dumības ! ja braukšanas iemaņas ir viduvējas - ESP ir tikai un vienīgi labs palīgs. Protams, ja esi vismaz amatieru sporta klases cienīgs braucējs, tad vari ESP , ABS un daudzas citas noderīgs elektronikas fīčas ignorēt... Bet tā kā 98% autobraucēju nav nedz Loebi nedz Ivari Caunes, atliek tik braukt ar prātu un nemēģināt apjāt dabu-māti un fizikas likumus
un nevajag te dramatizēt par tramvaja sliedēm, nodilušjiem klučiem un sazin kādām vēl briesmām. ESP ir viena laba, noderīga lieta vidusmēra braucējam, kādu pie mums ir pārliecinošs vairums... A idiotu rokās tāpat nekad nekāds ESP, TCS, ABS u.c. fīškas nelīdzēs
P.s. vairumam auto ESP sistēmu manuāli var atslēgt tikai līdz 50 km/h. Tikko ātrums ir lielāks par 49 - tā ESP ieslēdzas automātiski.
kvatra rakstīja: Kaadas prognozes par aprilja pirmo bedeelju, buus Livigno sniegs?
shogad varētu arī nebūt.... parasti Livigno lejā jau marta beigās ir kirdik sniegam... Augshaa gan liidz par apriilja beigaam var sleepot, apriilja saakumaa telemarkisti riiko savu ikgadeejo festu, bet šogad ziema ir galīgā tūtā... nesen atgriezos no Austrijas - tur arī uz ledājiem ir švaki ar sniegu... marta vidū braukšu uz Livigno - jau šobrīd ar bažām skatos snow-reportu, ka nesanāk aizbraukt vienkārši pasauļoties un pazhopingot, jo sniega nebūs vispār...
tā vien gribas dažreiz tos ibanona lietotājus atspārdīt... žilbinātāji hrenovi, ubagi, kapeiksipēji - normālām gaismām naudas nepietiek - saliek visādu drazu... pilna Rīga tādu, un nu jau laukos ar parādās šrotii ar pārdabiski baltām un zilām gaismām...
sist ar suudainu mietu visus shos poddjelku xenonu liceejus.... vai nu originalais, vai nu staigaa vesels... a to saliek visaadus hhuuujnnnnju surogaatus - azh acis zhilbst
vismaz folksim FSI prasa tikai un vieniigi 98.zupu.
Ar jaunās paudzes RS izbraucu - nepatika. Vai nu kaut kas nebija kārtībā, vai nu kā, bet likās tāds kā jaudas trūkums
Kādreizējā mana "govs" - lagunaII ar 3.0V6 un ar tomātu un ar saviem 210zs pat gāja šķietami labāk par šo RS... Sajūta ar nebija diez ko komfortabla, bet nu gluži kā kartingā ar nejutos, atšķirībā no WRX. Vizuāls paskats jau diezgan sportisks i ārēji i iekšēji, arī kvalitāte "uz aci" likās Ok, bet raksturs tam RS-am man kaut kā nepatika... galīgi nevelk uz titulu "sporta"
Tāds tīri mans subjektīvais viedoklis
)