Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Brālēns izbrauca ar Octavia II un arī teica, ka tur esi tā kā iespīlēts. Ērti, bet sajūta, ka esi iespiests. Varbūt tāpēc arī tas zilums veidojas uz ceļgala> Octavia I gan tādas problēmas nav.
.. nu veči jūs dodat - iespīlēts - man brālēns teica ..
Iespīlēts var būt loceklis divu izmēru mazākos džinsos, kad piens un asinis uzvelk miņukus, bet nejau normālas miesas būves cilviņš pie II octa stūres
Puisitis rakstīja: 911, ar tām durvīm (kurām līst ūdens pa apakšu ārā vajag kaut ko darīt) man ir pāris bildes, kurās ir nofotogrāfētas šādas durvis 2m vecam auto. Noņemts dekoratīvais panelis no iekšpuses- skats nav labais. Ja interesē iedod e-pastu.
Vienīgais līdzīga ūdens sprausla kā priekšā varēja būt arī pakaļējā loga mazgāšanai.
P.S. Ja negribi sačakarēt pakaļējā loga birsti (tad kad logs ir totāli aizkakājies), izslēdz arī priekšējās pirms ielikt atpakaļgaitā, jo pakaļējā birste nošancē automātiski pie stāvokļa "ieslēgtas priekšējās + atpakaļgaita".
Puisitis rakstīja: Nu, pastāsti, kas ta pa 15k notikās. Man pašlaik tikai 5k un viss OK , vēlos sagatavoties .......
.. kaukur jau raxtīju, bet ok, atkārtošos:
1) neizbraucot no salona, jau nestrādāja pakaļējā loga apsilde (atrisināts)
2) ziemā atteica salona T regulētājs, atstājot divas opcijas - ļoti auksts/ļoti karsts un nekādas citas alternatīvas. Zaudēdams savu laiku, 3x apmeklēju dīleri, pasūtīja jaunu regulētāju, atnāca neīstais, a manējais pats atsāka strādāt. Šo vīkend 1x izpeldēja vecais gļuks (neatrisināts)
3) aukstam motoram dažas minūtes kaut kas klikšķ, tieši kā izdiluši eļļas kompensatori. Karlo teica, ka ir ok (neatrisināts)
4) auksts motors (tikai ziemā zem 0) uzsāk darbību (5 sek.) nevienmērīgi, it kā uz 3 cilindriem (neatrisināts)
5) no rīta pēc lietainas nakts, atverot vienu vai otru priekšējo durvi, izlīst apm. 100g ūdens no dures vidus. Neesmu pētījis no kurienes tieši, bet nedoddies šis uzkrājās kaut kur iekšpusē - ar visu cinku sapūs dif gados
6) kretīniskā paskata emblēma visu laiku durās acīs
II Combi ar 1.6 MPI lietoju jau 6 mēnešus. Drīz būs nogājis 15K un jādzen uz apkopi. Daži gļuki pa šo laiku ir izlīduši, bet kopumā autiņš ir ok. Vidējais patēriņš godīgi braucot sanāk ap 7-8 litri. Ārpus pilsētas prasītos 6. ātrums, jo ar piekto apgriezieni ir pa lielu - uz simta tieši 3000.
VWfans rakstīja: Esmu ar savu Merivu 1,3 CDTI nobraucis 1600 km. Sestdien biju Lietuvā, un braucot atpakaļ posmā Šauļi - Joniškis, panācu kādu uz 70 km/h braucošu auto. Izlēmu apdzīt. Tā kā manai mašīnai tikai 75 zirgspēki, manevru laicīgi ieplānoju un pirms apdzīšanas nepielīdu tuvu aizmugurē apdzenamajam, bet paliku 30-40 metrus nopakaļus. Sāku laicīgi ieskrieties, bet no piektā ātruma ceturtajā nepārliku, jo pretī tālu bija brīvs ceļš. Un liels bija mans izbrīns, kad apdzīšanas beigās konstatēju, ka 1,3 CDTI motoriņš ir žiperīgi iešūpojis mašīnu līdz cienījamiem 105 km/h.
Ko tu lieto? asaras birst
.. eh, ko gan viņš varētu lietot, tik tāda mākslinieka dvēsele - trausla un tēlaina ..
juha rakstīja:
Lai nopirktu normālu spoguleni ar labu aprīkojumu nav vajadzīgi 2kLs, ja vien neesi nolēmis kļūt par paparaci un iegādāties kādu garo stobru.
.. esi gan pieticīgs. Garais stobrs vien tev sanāks ap 4K plus vēl body uz vismaz 2K
Beidz krāmēties ... ņem Nikon D2X un būs labs - tici man
Neko labāku amatierim par Nikon D2X nevaru iedomāties ...
.. ieraus skābekli caur filtru, samērīsies krā..iem un ies mājā
Pieļauju, ka viena liela daļa ir dienesta O2
Varbūt jādibina O2 klubs?
Katru darba dienu braucu uz darbu un palieku, braucu mājās - un atkal palieku, bet patiesībā nolieku un pirms ejot gulēt - ielieku
.. es teiktu, ka izmēra ziņā kā Ufimka
Brālēns izbrauca ar Octavia II un arī teica, ka tur esi tā kā iespīlēts. Ērti, bet sajūta, ka esi iespiests. Varbūt tāpēc arī tas zilums veidojas uz ceļgala> Octavia I gan tādas problēmas nav.
.. nu veči jūs dodat - iespīlēts - man brālēns teica ..
Iespīlēts var būt loceklis divu izmēru mazākos džinsos, kad piens un asinis uzvelk miņukus, bet nejau normālas miesas būves cilviņš pie II octa stūres
Lielum lielais danko - saņēmu.
Vēl neesmu izdomājies, vai pašam atplēst un aplūkot stāvokli, vai to palūgt papam karlo.
Octavia II ir uz Golf V bāzes. Arī Golf II, III un IV diski Octavia II neder.
Puisitis rakstīja: 911, ar tām durvīm (kurām līst ūdens pa apakšu ārā vajag kaut ko darīt) man ir pāris bildes, kurās ir nofotogrāfētas šādas durvis 2m vecam auto. Noņemts dekoratīvais panelis no iekšpuses- skats nav labais. Ja interesē iedod e-pastu.
corban@inbox.lv
Man arī ir aftersuseklis
Vienīgais līdzīga ūdens sprausla kā priekšā varēja būt arī pakaļējā loga mazgāšanai.
P.S. Ja negribi sačakarēt pakaļējā loga birsti (tad kad logs ir totāli aizkakājies), izslēdz arī priekšējās pirms ielikt atpakaļgaitā, jo pakaļējā birste nošancē automātiski pie stāvokļa "ieslēgtas priekšējās + atpakaļgaita".
Puisitis rakstīja: Nu, pastāsti, kas ta pa 15k notikās. Man pašlaik tikai 5k un viss OK , vēlos sagatavoties .......
.. kaukur jau raxtīju, bet ok, atkārtošos:
1) neizbraucot no salona, jau nestrādāja pakaļējā loga apsilde (atrisināts)
2) ziemā atteica salona T regulētājs, atstājot divas opcijas - ļoti auksts/ļoti karsts un nekādas citas alternatīvas. Zaudēdams savu laiku, 3x apmeklēju dīleri, pasūtīja jaunu regulētāju, atnāca neīstais, a manējais pats atsāka strādāt. Šo vīkend 1x izpeldēja vecais gļuks (neatrisināts)
3) aukstam motoram dažas minūtes kaut kas klikšķ, tieši kā izdiluši eļļas kompensatori. Karlo teica, ka ir ok (neatrisināts)
4) auksts motors (tikai ziemā zem 0) uzsāk darbību (5 sek.) nevienmērīgi, it kā uz 3 cilindriem (neatrisināts)
5) no rīta pēc lietainas nakts, atverot vienu vai otru priekšējo durvi, izlīst apm. 100g ūdens no dures vidus. Neesmu pētījis no kurienes tieši, bet nedoddies šis uzkrājās kaut kur iekšpusē - ar visu cinku sapūs dif gados
6) kretīniskā paskata emblēma visu laiku durās acīs
AC - alternating current - maiņstrāva;
DC - direct current - līdzstrāva.
II Combi ar 1.6 MPI lietoju jau 6 mēnešus. Drīz būs nogājis 15K un jādzen uz apkopi. Daži gļuki pa šo laiku ir izlīduši, bet kopumā autiņš ir ok. Vidējais patēriņš godīgi braucot sanāk ap 7-8 litri. Ārpus pilsētas prasītos 6. ātrums, jo ar piekto apgriezieni ir pa lielu - uz simta tieši 3000.
Master_D rakstīja:
VWfans rakstīja: Esmu ar savu Merivu 1,3 CDTI nobraucis 1600 km. Sestdien biju Lietuvā, un braucot atpakaļ posmā Šauļi - Joniškis, panācu kādu uz 70 km/h braucošu auto. Izlēmu apdzīt. Tā kā manai mašīnai tikai 75 zirgspēki, manevru laicīgi ieplānoju un pirms apdzīšanas nepielīdu tuvu aizmugurē apdzenamajam, bet paliku 30-40 metrus nopakaļus. Sāku laicīgi ieskrieties, bet no piektā ātruma ceturtajā nepārliku, jo pretī tālu bija brīvs ceļš. Un liels bija mans izbrīns, kad apdzīšanas beigās konstatēju, ka 1,3 CDTI motoriņš ir žiperīgi iešūpojis mašīnu līdz cienījamiem 105 km/h.
Ko tu lieto? asaras birst
.. eh, ko gan viņš varētu lietot, tik tāda mākslinieka dvēsele - trausla un tēlaina ..
edzulis rakstīja: www.chasti.ru
Vismaz BMW ir. Par pārējiem auto neinteresējos..
.. un no kurienes tad tās gudrās domas par citiem autiņiem tos "aptaisot", ja neinteresējies?
Šito verķi (W 3450) štatos var dabūt sākot no 170 bakiem + sūtīšana. Ja nav pacietības, hondaclub diskusijās piedāvā pa Ls 200.