ursis rakstīja: 190 un Skoda O II buus
danko, O2 jau Slovākijā iepirku
ursis rakstīja: 190 un Skoda O II buus
danko, O2 jau Slovākijā iepirku
Pats 3 gadus lietoju Stiga 47 turbo ar savācējkasti.
Nav nekādu problēmu, tik kaste jātukšo. Zāliens arī paliek tīrs un nekas pēc tam nav jāgrābj.
Kaspersky rakstīja: Hehehe, kungi, Jūs laikam nekad neesat bijuši Latbemā vai Permalatā. Ja Karlo Motors šķiet slikts, tad tur Jūs pakārtos laikam
permalatā jutos kā dievs - nēsāja mani uz rokām
tas varbūt tāpēc, ka mana darba kolēģe permalata vienam direktoram sieva, ne?
viņi nepretendē uz "LABS serviss" - viņi vienkārši ir laps serviss ...
Sinn rakstīja: Itālijā un citur novēroju tipa radarzīmes - ja brauc normāli - viss kārtībā, ja pārsniedz tad vai nu zīme sāk mirgot [lcd tablo] vai dzeltenās lampiņas. Itāļu ciemos kur šitie bija uzstādīti pie zīmēm 30 - mirgoja nonstopā
imo nevajag luksoforus, tas ir tufta, a zīmes būtu labi, citādi ir reizes kad ir forši ja pabrīdina - nelido vecīt, te ir 50kmh.
Šitāds ir iebraucot Valmierā.
Lai nu ko, bet kontrollampu panelī par tūlīt, tūlīt izbeigušos logu šķidrumu gan varēja ieaudzēt. Šķiet pat žiguļiem bija
Savukārt Polijā daudzviet pilsētās manīju ko citādu ar luksoforiem. Ja piebrauc pie krusta no mazsvarīga ceļa un pa galveno tajā brīdī nav intensīva satiksme, tev uzreiz tiek "padota" zaļā gaisma. Šitā uzreiz neiebraucu, kad man labu gabaliņu pa priekšu viens izbrauca krustu, paspēja jau iedegties sarkanais, bet tiklīdz es pieripināju, tā tūlīt atkal iedegās zaļais.
Varbūt kāds var precīzāk izskaidrot šo gaismu darbības principus?
Jators rakstīja:
patrons1 rakstīja: varbūt kāds var piedāvāt tērauda diskus uz 15 collām Octavia II?
tie ir tie pasji ! kas A4 un C4,A6
www.dalans.lv/...
C4 4 diski 40,-ls.
galvenais, ka skrūvju attālums 112 mm, nevis 110 mm, kā tas bija visām iepriekšējām VW paaudzēm pirms 5. golpa.
mani ar tas pārsteidza, ka 1.9 dīzeli paviršs lietotājs 1. robā pamanās visai bieži noslāpēt, pie tam ar ļoti nepatīkamu skaņas izdalīšanos no motortelpas sajūta tāda, itkā kāds ar lomiku ievilktu pa motoru.
1.9 nav mans, tāpēc i netaisos viņu čipot
ā, un labāk/sliktāk vai smukāk/sūnaināk ir gaumes lieta, tā teikt, kas nu kuram patīk, 15 varbūt lētākas, 16 dārgākas, 15 mīkstāka braukšana - ne tik labs skats un otrādi utt. man jau uzreiz bija 15 ziemenes (pirku novembrī) un 15 vasarenes bagažā. es tak nemetīšu ārā to, kas jau ir, tāpēc piepirku 15-os vasaras diskus un aidā.
ziemenes/vasarenes manam ir identiskas 195/65/15
to TUNOS:
1) no ritošās ir mainītas vasarenes uz ziemenēm un atpakaļ
2) nezinu par zirgiem, bet, kad ieber 1.9 grīdā, 1.6 netiek līdzi
3) 1.9 uz 130 km/h patīkami urkšķina bez bēdu, taču 1.6 liekās ka sirds klapes būs klāt - šķiet kaukur 4K apgriezienu
dačiks gļuko
principā standarta tehniskajā valodā angliski "cooling circuit" ir dzesēšanas sistēma motoram, bet kas zin, ko franči ar to saprot
.. nekas nav mainījies, vajag tik rullēt
tulīt pie Karlas būs jāveic 45K apkope, vēl neesmu interesējies cik tā izmaksās, bet no ekspluatācijas viedokļa nav nekādu sūdzību, ja nu vienīgi gribētos mazliet niknāku bīdeli par 1.6 mpi. arī sievas darba troļļuks 1.9 tdi ripo labi - sorry - labāk par manu mpi. cēliens viņam ir pietiekošs, tik urkšķ kā jau dīzelis nezin, kā būs ziemā ar uzsilšanu, ar dīzeli ziema vēl nav piedzīvota.
ja gribi zināt ko precīzāk - mēģināšu nokomentēt
skirem rakstīja: Izskatās gan ka Opeļa dīzelis ir tas pats Isuzu (Opelim savs bija 2.0L)
.. kaut kas kopīgs tām markām laikam ir, vismaz Tunisijā ir Opel/Isuzu rūpnīca
.. ar viens tāds labais gadījums pirms pāris gadiem:
Regulāri parkojos vienā stāvvietā. Vienu dienu džeks klāt - davai 2 latus, soļāra nav, netieku uz Krāslavu. Karoč atšuvu. Pēc kāda mēneša turpat tas pats džeks klāt - davai 50 saņus, maizei nesanāk, ēst gribās. Es šim - nu kas i ko? Uz Krāslavu netiki?
.. uzreiz bij' - poņal un aiztinās.
gaismas, el. savienojumu, riepas un rūsu
ja piekabe ar bremzēm, tad arī tās ...
par popradu runājot to mega aizmirsās ielikt pēdiņās
tikko ar one xl tomu izbraucu slovākus un poļus. darbojās vienkārši lieliski un nekādu problēmu ar ielu atrašanām nebija ne varšavā, ne krakovā, ne zakopānē un arī mega popradā ne. labākais jau ir tas, ka svešā vietā bez kartes esi kā di..sā un ar karti mazliet seklāk, taču ar tomu kā dievs. nu piemēram, iebraucām krakovā, a tur mega sastrēgums. pirmajā ielā metām nost un toms izrēķināja citu alternatīvu. saprotams, ka pāris reizes brēca, ka jāapgriežas, kad iespējams, taču to no mums nesagaidīt
.. "gudri" rādžas jau sāka parādīties 90-to sākumā un tā sistēma saucās RDS + aprīkota ar AF funkciju, lai pavājinoties signālam radio pats meklētu/pārietu uz spēcīgāku, tā lūk.
a līzēt jaunu ???
.. ādas salons toč ir pēc avārijas - kas uz tiem beņķiem ir darīts
es savu chr pārsvarā atrādīju atlasā - vagonu ielā 38 (šķiet)
.. tas, ka bmw iksi izstūma chr no austrijas angāriem, mudināja Tevi šo topiku ielikt bmw sadaļā?
bet anyway - jūtu līdzi, pašam bija chr, un Tavs auto līdzīgi kā arī manējais apliecina pašu amerikāņu teikto - chr elekrosistēma dzīvo neatkarīgu dzīvi no paša autiņa
padomju laikos:
1) "P" krievu bijašmigotājiem un;
2) "BPH" uz ārzemēm braucošajiem, tipa vremennij