sorry ---> vainīgs ....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
sorry ---> vainīgs ....
.. un vēl, ja tas protams pašam ir svarīgi - padomā uzreiz jau par pārdošanu nākotnē, kad gribēsi tikt no viņa vaļā man jau šķiet, ka no o2 verēs tikt vaļā vieglāk un par labāku cenu, nekā no leonīda, jo tas tomēr tāpat kā alfa, saabs un rovers ir "uz cienītāju". o2 vairāk tāda plašpatēriņa manta, nu gluži kā golps.
a man ir abi leons gan vecais modelis, un abi ir labi.
nezinu par jauno leon, bet vecais toč nav uz golpa bāzes, bet gan audi a3. visa ritošā un salons ir faktiski no audi, tik spāņu bundža ar dizainu, ko veidojis itālis (tas pats, kas zīmēja 147 alfu), tā lūk
nevaru padalīties iespaidos ar 1.8t, bet 2.8 4x4 iet labi
.. kad es pirku O2, man salonā prasīja, vai negribot uzklonēt automātiskās gaismas? tipa uzsaukšot uz karlas rēķina
Īsteni mūsu valsts garā:
man ir jāiet skate, samaksāju visas nodevas (t.sk. arī jauno par atļauju piedalīties satiksmē) un skati tīri tehniskā stāvokļa dēļ iziet nevaru. un te ir paradokss - man ir atļauja piedalīties satiksmē, taču likums maģēr, ka bez izietas TA tomēr es nevaru piedalīties satiksmē - nu sanāk tak kārtējais latviskais fenomens, ne?
kolumbs rakstīja:
Sesks - tas taču nav nemaz tik slikti...
.. nebūt nav slikti, izņemot ar auto un valsts pārvaldi
.. tipa hidraulika gļuko?
Varbūt kāds var uzrakstīt šo procesu pa etapiem, kā nonākt līdz A kategorijai (ja ir jau B), nu piemēram - a.skolas teorijas mācība, a.skolas braukšanas mācība (cik h), a.skolas eksāmens, CSDD eksāmens (teorija un braukšana) un iegūtais rezultāts (līdz cik kubiem), jo biju dzirdējis, ka uzreiz netiek piešķirtas tiesības vadīt jebkuras jaudas agregātu. Vai tā nez ir?
man ar zviedriem savā laikā ir bijusi rūgta pieredze, moš toreiz tā bij krutka vai vienkārši vēl nemācēja ražot riepas, bet vasarenes bez īpašām gonkām sezonā uz 10 000 km nodreijāju gludas. kopš tiem laikiem uzskatu, ka skandināvi droši vien māk ražot vienīgi labas ziemenes
Gasjs rakstīja: Starp citu tieši vecajai Mazda6 nebija fīča, ka, šļakstot logu, automātiski pūš uz lampām (ksenons bija). Lampām bija atsevišķa poga. Bet tas laikam skaitās pareizi, jo šāds risinājums ir vairākiem citiem auto redzēts. Šķidrums gan ātri beidzas.
teff taisnība - ūdens ātri beidzās.
bet par procesu citiem. seat leonīds ar auto gaismām birstē tikai vējstiklu, taču ja manuāli pagriež gaismu slēdzi, tad birstējot vējstiklu mazgājas arī priekšas lukturi.
Roi rakstīja: hmm nevaru atrast kad tas murgs staajas speekaa??
t.i. no kura datuma plachos paleksies cenas uz autinjiem?
Un liidz kuram datumam veel pats varu atvilkt to mashiinu shurp?
jau pirmīt teicu - grozījumi ir pielikums info ziņojumam un tie pieņemti konceptuāli. par stāšanos spēkā nevar būt ne runas, vismaz pagaidām ne.
a topiks šajā sadaļā, jo jāmaina valdība?
JO P CIK M AĶ ARĀRĀ
da ne tikai valdība tāda, bet arī delfi. kas ir automobiļu likums? kaut kāds i-dimensijā mums nezināms normatīvs akts? kādus likuma grozījumus valdība vakar apstiprināja? muļķības - pieņēma zināšanai informatīvo ziņojumu par inflācijas mazināšanu, kuram pievienoti iespējamie likuma grozījumi .....
(ok, diskusija par pašu ziņojumu un tajā ietvertajiem jautājumiem un to lietderību - citreiz)
e34 tuvās gaismas sūkā ar visu lēcu, tāpat kā iepriekšējam voyageram bez lēcas
Daragoi narod:
parex sen jau nav vairs parex (tas par apdrošināšanu), bet gan norvēģu kompānija, kurai vēl kādu laiciņu jāizmanto parex nosaukums. tādi bij' pārdošanas noteikumi ...
putraims rakstīja: tev tak profesorrs graķitis katru dienu stāsta - nevajag taisīt kokteili bākā!
vairs jau nestāsta - šķiet būs aptaisījušies ar savu "tīro ziemas kokteili"
šorīt troļļuks izspēlēja x-failus. pati no sevis slēdzās arā pretizslīdēšanas uzparikte un ieslēgt atpakaļ manuāli nebija iespējams, bet pēc 30km, noslāpējot dzinēju pati no sevis atkal aizgāja
ir gan RS 4x4, tikai tas ir fords ne augstspriegummašīna
.. tas tiesa - papa karlo nepretendē uz kādu radniecības pakāpi.
Par FSI dzirdēju no Karlo, ka motori esot cimperlīgi, pie tam patērē vienīgi 98. zupu
.. priecājies, ka nebrauc ar tuaregu
ja klusē, tad atļauj ...
šķiet, ka vēl tik par zemūdenēm neesam runājuši
Hjuks rakstīja: 911!
2005-11-08 tu dalījies pieredzē par savu Škoda Octavia. Vai ludzu nevarētu pastāstīt kāda ir ekspluatācijas pieredze uz doto momentu.
nu ko lai pastāsta ... O2 ir normāls ikdienas autiņš, kas lietotāja pēcpusi pārvieto no punkta a uz punktu b, un neko nepagarina. bija sākumā tur daži gļuki, taču tos dīleris ir novērsis. citādi auto ir pietiekami uzticams, salīdzinoši mīksta braukšana un pieņemams degvielas patēriņš. salons ērts un pietiekami ietilpīgs. pagaidām būs nobraukti kādi 37K km - tātad bijušas 2 apkopes, kurās neko vairāk, kas paredzēts, nav bijis jāmaina (eļļa, filtri). patiesībā neko daudz nevaru uzrakstīt, jo viss strādā. ja būtu problēmas, tad arī rakstīt būtu ko vairāk. nupat ir ienākusies arī otra O2 ar 1.9 dīzeļmotoru - tipa dienesta, tā ka leonīds būs jālaiž ganos. arī otra O2 ir laba - pārsteidzoši dinamisks tas dīzelītis