keanu rakstīja: Klau,a kur tu taas trubas no/uz ic meistaroji?
Kaļķis taisīja tās un arī pārējās trubas... Nerūsējošais tērauds, taču ar laiku no tām uz/no IC trubām ņemšu formu un presēšu no ogles
keanu rakstīja: Klau,a kur tu taas trubas no/uz ic meistaroji?
Kaļķis taisīja tās un arī pārējās trubas... Nerūsējošais tērauds, taču ar laiku no tām uz/no IC trubām ņemšu formu un presēšu no ogles
ruukiic rakstīja: Ja nav nosleepums - apt. cik naudinas jau ieguldiits shajaa projektaa??
7-10 kLs apmēram... tas ir kopā ar auto iegādes izmaksām.
Vairs neskaitu
Tas ir tāds hobijs un par to nav ko brīnīties Cits aiziet naudu kazino atstāj vai sapērk dārgus copes rīkus. Es pērku dzelžus autiņam. Un nau jau tā, ka nebūtu ar Krokodilu braukts - no 4 gadiem, kurus man tas ir, 2 gadus auto ir būvēts un 2 gadi (precīzāk - 2 vasaras) ir braukti. Un zini - tie braucieni ir tās gaidīšanas vērti!
Pieliku attēliem šodien iegūtās bildes - turbīna nu ir noizolēta un eļļas trubas uztaisītas
Šādām aizdomām diez vai būs pamats...
Pirmais rakstīja: ha ha - braukt jau nav interesanti
Nu tad arī starpdzesētājs un ieplūdes trubas tā kā gandrīz pabeigtas: rx-7.inside.lv/...
Pašlaik izolējam karstās turbīnas un izpūtēja trubas vietas, lai nekausē blakus esošās ierīces (ABS, kondicioniera un bremžu trubiņas, vadus). Notiek torsena difera uzstādīšana un piekares bukšu maiņa uz poliuretāna...
keanu rakstīja: Ceru ka tas viss tiek gatavots prieksj draga
Neceri...
Pie normāliem glabāšanas apstākliem tā kā rūsa tik ļoti neuzdarbojas Gan jau, gan...
Aaa-Ommmm... Paldies Tev, Dieviņ par tjūna štellēm!
Āmen!
____________________________
Un tagad pie darba...
Nu tad tā... Izpūtējs IR GATAVS!!!
Bildītes: rx-7.inside.lv/...
Nodarbojamies ar iterkūlera integrēšanu priekšējā bamperī un ieplūdes trakta izveidi. Turpinājums sekos... Noteikti sekos
... visus textus te nelasīju, taču sen zināma patiesība, ka Subaru tāds japāņu Moskvičs vien ir... Gāzējiem gan būtu jāzina, ka riktīgie brauc ar Micukiem Un visādi Čiviki "taip err" var iet pupās
_PN_ rakstīja:
White_Trash rakstīja: tas nav vienkaarshi jaudiigs gjimenes auto?
Kursh ir redzeejis, ja neskaita kaut kaadu topgear, ka audi A6 kaads liktu plakaniski?
Ir redzēts arī parasts A8 sanslīdē.
Jā, pie tam no iekšpuses - no vadītāja vietas
Starp citu - pēdējie jaunumi par Krokodilu: beidzot no ASV (jo xenon.lv s*u*c*k*s - visu vasaru nevarēja atvest pasūtīto detaļu!) ir atgādāts 3" turbo lunkanais izpūtēja posms, izgatavots 3" rezonators un notiek darbi pie izplūdes sistēmas pabeigšanas... Lietas, kaut arī lēni, tomēr kustas uz priekšu
Pats lēnītēm nodarbojos ar riepu soiediena monitora iebūvēšanu stūres rata centra panelī - apgaismojums nu pieskaņots pārējam mērinstrumentu panelim, atliek vien piešpaktelēt un iesniegt ādas meistaram pārvikt ar oriģinālā paskata melno ādiņu
Piemēram, Audi V8 dzinējs ar alumīnija bloku principā ir nenobraucams, bezmaz "mūžīgs"... ja vien lietotājam neienāk prātā piemuhļīt neoriģinālu gaisa filtru... Tad motora dienas ir skaitītas
Mausis rakstīja: RX-7 nu Tu paljubom esi monstrs Klau man Tev jautaajums: Mees te vienaa citaa topikaa ar teemu KONISKIE GAISA FILTRI ar vienu kenu runaajaam par shiem koniskajiem gaisa filtriem un vinjsh izteica taadu shtelli ka shie koniskie gaisa filtri bojaa gaisa meeritaaju. Vai tas taa ir, jeb vinjsh vienkaarshi kaut ko samuhljiija? Jau ieprieksh liels paldies
Atvaino, ka atbildu ar tik lielu nokavēšanos...
Ar koniskajiem filtriem ir tā - tas ir kompromiss uz filtrācijas kvalitātes rēķina samazināt pretestību gaisa plūsmai caur filtru. Tas nozīmē, ka vairāk gružu (visādu mikrodaļiņu un smilšu putekļu) iekļūs ieplūdē (tātad arī plūsmas mērītājā) un bojās tur esošos mehānismus... Rēķins vienkāršs...
Starp citu, ja kādam interesē, varu nopārdot kādu gabaliņu no tām 3" silikona gaisa trubām - pašam tik daudz nevajadzēs... Šeit uz vietas tādas tirgo par vairāk kā 70 Ls par 40 cm gabaliņu Savējās atdošu lētāk
Ar lepnumu paziņoju, ka nu esmu saņēmis no ASV arī pēdējās lietas, kas bija vajadzīgas Krokodilam - interkūleri, silikona 3" trubas un žņaugus savienojumiem, kā arī Turbonetics Godzilla nopūtes vārstu! Mantas atdotas Kaļķim instalēšanai...
Pieliku pārtaisītā mērinstrumentu paneļa bildi:
rx-7.inside.lv/Otr%C4%81%20reize/P1010371.JPG
Šodien manā acu priekšā Kaļķis sāka likt vopā visu uz palikšanu (ar blīvēm)!!! Mašīna ir boksā, tā ka atkāpties laikam vairs nav kur
Pieliku jaunas Krokodila bildītes:
rx-7.inside.lv/Otr%C4%81%20reize/P1010356.JPG
sākot no šīs bildes var apskatīt tuvāk beidzot pabeigtos meistardarbus Dabūju šodien blīves
un motors var droši iemājot mašīnā
bizenajs rakstīja:
... nu protams, ka taisu maksimaali origjinaalu vot ar naakosho, ja veel buus iekaariens, varees paeksperimenteet, bet arii tad tikai ar origjinaalo v4 motoriiti...
Tātad pēc 4 gadiem sāksies nākošais - Hot Rod projkts, ja pareizi sapratu
bizenajs rakstīja:ar labs biju domaajis SAAB 96 modeli, kam ir savs sharms, jaasvarko ir padaudz, projekts ievilksies liidz 3-4 gadiem un izteereesies virs 3000 ls, ceru, ka beigaas buus smuks apaliitis.
Par 3000 Ls mēs Tev varam pusi virsbūves (kapots, spārni, jumts) no oglekļa šķiedras uztaisīt
bizenajs rakstīja:klau, kas labi metina, restauree auto virsbuuves??? esmu faktiski izjaucis vecu SAABu un gribu atdot kaadam uz metinaashanu, bet nu taa, lai peec paaris gadi nav jaatkaarto proceduura esoshie kontakti prasa no 6-10 Ls par stundu....
Labi metina un krāso (vispār - ar virsbūvēm ņemas) Horeliks... Babītē. Telefonu esmu pazaudējis... Varu tikai ceļu parādīt pie viņa Bet lēti tas noteikti nebūs
Ja gribi lēti, tad jau tajā pašā gadā sāks rūsiņa no krāsas apakšas līst laukā
Mainam bukses: rx-7.inside.lv/...
Sarkanās ir jaunās