Ja pērk ECU, tad protams ka jāpērk čipots - kā nekā modernāks softs iekšā (oriģinālais softs izstrādāts pirms vairāk kā 10 gadiem...) un pieredze japāņiem pa šo laiku uzkrājusies
Turbīnu taisīja Kasparam zināms turbīnu burvis, kas taisījis ne vienu vien sportinieku... Meistars uz goda... Par 60 Ls sataisīja un vēl par brīvu pārlasīja, kad bija aizdomas, ka tek... Uz goda...
Nu nezinu, vai Vankelim, kur ārā no motora nāk versme virs 1000 grādiem, jebkura turbīna pēc 10 gadu darba būs labā stāvoklī (piemēram, izplūdes gliemezis un kolektors manai oriģinālajai ir vienās plaisās...) Un skāde jau tā, ka šo RX-7 modifikāciju ražoja tikai līdz 1991. gadam, tā ka 95. gada turbu gribēdams nedabūšu - vai nu 91. vai pilnīgi jaunu (elles naudu maksā)...[addsig]
Sākšu no beigām:
Nevis izplūdes gāzu, bet liesmu tempreatūra, jo turbīna atrodas ap 15 cm no izplūdes porta un caurums no porta līdz tai ir praktiski taisns... un nav nekādu vārstu - vienkārši liesmas skrien uz riņķi un tad nonāk pret portu un tiek ārā... it sevišķi, ja tiek vēlināta aizdedze, kad atlaiž gāzi, bet degkamerā vēl ir kam sadegt... un Vankelis vispār ir ļoti karsts motors... arī degoša eļļa tur nāk ārā...
DTC direktoram Kasparam Jansonam
ir zināmi daudzi īpaši meistari...
Tas ir šā paša motora ECU ar debugotu softu, kas optimizēts vēl sportiskākai braukšanai (uz patēriņa un ekoloģijas rēķina, protams)
[addsig]