iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
RX-7 27.04.2004 13:16

Citāts no Amerikas RX-7 foruma, kur kāds specs atbild uz manu jautājumu, kas varētu būt pie vainas manām problēmām:

"

ECus are hard to diagnose. Its not always the same part to malfunction. sometimes the fuel part dies (like me), or timing, ect. Sometimes, you will get erratic codes, different codes evey time you dump them. I recently heard of someone with an intermitent trailing coil problem. he resolved it by changing the ECU .

"

Tā lūk... [addsig]

RX-7 27.04.2004 13:13

Nemoku vis! Jau pāris dienas tas stāv DTC servī un gaida spiediena krituma testeri, lai reizi par visām reizēm varētu nočekot kompresiju un pierādīt, ka vainīga ir elektronika, nevis mehānika motora iekšās....[addsig]

RX-7 27.04.2004 12:52

Vispār jau taisnība, tikai žēl auto mocīt, ja tas neiet... Nedod Dievs, vēl nokaušu....!!![addsig]

RX-7 27.04.2004 1:58

... ja līdz sestdienai sataisīšu... un ja paspēšu no Alūksnes laikā atlidot [addsig]

RX-7 27.04.2004 0:28

Nē, Fii, Tu neesi sapratis - spiediens reāli tiek regulēts ideāli (to redzam mehāniskajā manometrā), bet elekrtoniskais spiediena mērinstruments auto panelī rāda apmēram uz pusi mazāku spiedienu... Un auto iet jūtami sliktāk... Pirmas tam, kad panelī rādīja tādu spiedienu, ko tagad rāda mehāniskais mērītājs, auto gāja normāli... Tātad doma ir, ka spiediena sensors strādā pareizi, tā ECU daļa, kas caur solenoīdu un Wastegate uztur turbospiedienu noteiktā līmēnī arī, bet tālāk ECU šo signālu laikam izkropļo (piemēram, nododot uz to savu daļu, kas regulē degvielas bagātinājumu [un varbūt caur to uz mēraparātu paneli], tādējādi radot ļoti liesu maisījumu, kā rezultātā autiņš neiet un pie lielas slodzes pat sāk detonēt [!], tā vismaz izklausās...)[addsig]

RX-7 25.04.2004 13:00

Ja tas būtu MAP sensors (spiediena sensors) vai tā kontakts, tad neregulētos pareizi spiediena "griesti" (manam auto to dara ECU, nevis atspere wastegate bundulī)... Ja tas būtu sūdīgs kontakts uz mēraparātu paneli, tad auto ietu kā gāja mirkli iepriekš, nevis uz pusi švakāk un uz detonācijas robežas...[addsig]

RX-7 25.04.2004 0:13

Kaspars no DTC to auto apskatīja un pavēstīja, ka tam kompis ir vecāks un motora vadības sistēma pavisam citāda...

Ko lai citu domā kā ECU vainu...?[addsig]

RX-7 24.04.2004 20:13

Šodien atkal sākās dīvainās parādības - turbospiediena mērītājs panelī atkal rāda neadekvāti mazu virsspiedienu... Uzliku tad nu beidzot mehānisko turbometru un aizdomas par ECU gļuku apstiprinājās - reāli spiediens ir maksimālais, kuru ieregulē ECU (0.5 - 0.6 bar), bet uz paneli ECU dod melīgu signālu. Arī auto neiet tā, kā tas nupat kā gāja... [addsig]

RX-7 24.04.2004 0:08

Par dārgo hobiju - pilnīga taisnība... Kad pelnīju, kā saki, 1000 Ls un vairāk, pie kam bērna tad vēl arī nebija man, tad visu naudu grūdu mirstoša biznesa uzturēšanā... Tagad jāiztiek ar mazākiem ienākumiem, jāuztur netikai sevi un sievu, bet arī bērnu ar augošām vajadzībām, un nu jau 3 mašīnas Ārprāts, vai ne? Bet tā nu dzīve par mani ir pasmējusies.... [addsig]

RX-7 24.04.2004 0:04

Par dragā būšanu - ir divas problēmas, kas varētu mani šķirt no draga:

1) uz to brīdi būs kāda probza ar Krokodilu;

2) kā liekas pēc provizoriskiem aprēķiniem, tajā sestdienā cītīgi kopā ar savu ģimeni rušināšu piemājas zemi Alūksnē...

P.S. A cikos tas drags? Varbūt varēšu paspēt atvilkt no Alūksnes vēl pirms drags būs sācies...[addsig]

RX-7 23.04.2004 16:11

Mistika mistikas galā - jau vakar likās, ka iet uz labo pusi un šodien secinu, ka reizēm tukšgaitu tīri labi sācis turēt mans Krokodils... Dūms arī nav tik negants... Ko tas varētu nozīmēt? Vakardienas mitrais un vēsais laiks? .... Kaut kas vietā iegāja? ... vai ir kādam idejas, lai izskaidrotu šo parādību? Arī rāviens liekas jauks Un riepas labi silst [addsig]

RX-7 23.04.2004 1:04

Man vēl nav gadījusies neviena mašīna, kas manās rokās būtu izdzīvojusi bez remontiem ilgāk par pāris mēnešiem Gan krievu, gan vācu, gan japāņu... Gan džipi, gan vieglie...[addsig]

RX-7 23.04.2004 1:02

... "tik ilgi mamēr iet" un arī "tad, kad atkal iet" [addsig]

RX-7 23.04.2004 0:43

... un pēc nejaukās smirdoņas pēdējās nedēļas laikā arī man ir aizdomas par mana sajūga īsā mūža galu (pirms pāris mēnešiem tur bija pilnīgi jauns sajūgs...) [addsig]

RX-7 23.04.2004 0:39

Cerams, ka drīzumā uztaisīs štucerīti, ko ieskrūvēt sveces caurumā. Tad varētu ar manis izgudroto metodi nomērīt kompresijas esamību vai neesamību katrā no trīs degkamerām sekcijā... Ir aizdoma, ka ir izšauta kāda no apex plāksnēm vai sānu plāksnes ... ja sapratāt, par ko ir runa...

Ja kompresija neatšķirsies dažādās kaerās, ņemsim nost turbu un remontēsim atkal...

Ja arī tad viss ies tik pat sūdīgi, būs kaut kur ārvalstīs varbūt jāizrok kāds vadības bloks no šī modeļa...

Ja pat tad nekas neies uz labo pusi, būs jāpārmēra uz strāvas caurlaidību visi vadi (ar riktīgu spuldzi un 12 V)...

Ja arī tur viss būs kārtībā, tad nāksies ņemt motoru ārā un izjaukt to vēlreiz... un pēctam atkal salikt ar jaunu mīksto blīvju komplektu... (300$ + pasta izdevumi)...

Ja arī pēc tā motors strādās tik pat sūdīgi, būs jāliek virsū Nitross un jāspridzina augšā... un tad jāpakaras....

[addsig]

RX-7 23.04.2004 0:33

Par to A/F nav nekādas nojausmas nevienam Latvijas autoprogrammētājam diemžēl... Būs jāuzmeistaro kāds lambdometrs un jāpieliek pie zondes kontakata uz vadības bloku... Tad varēšu pavērot...[addsig]

RX-7 22.04.2004 13:18

Toties pārsteidza mani Vetala auto bremzes - no labā priekšējā riteņa reālas dzirksteļu buķetes nāca [addsig]

RX-7 22.04.2004 13:17

Žēl, nevaru vairs atrast linku uz lapu, kur bija smalki aprakstīti visi Mazdas rotornieku modeļi, arī Sequential TwinTurbo darbība. Tur bija arī motoru bildes, kur skaidri redzams, ka viena turbīna ir lielāka par otru... Kad atradīšu, iepostēšu linku...

Jā Vetala mostrs ir ass... Un turbīna nav vis veltīgi uzlikta Vakar pa slapju asfaltu mēģinājām tā nenopietni paskaraidīt - Vetals ir par pusotru korpusu konstanti priekšā... Startā abas reizes Krokodils paņem vagu, un tad Nissanam turbīna sāk pumpēt (manējā laikam ir izbeigusies, t.i."beigu sākuma" stadijā) un viņš noķer mani un panesas garām.... Pēc 1.5 korpusu pārsvara iegūšanas tā arī paliek vienādi...

Secinājums - jāmeklē šaizes manā autiņā Jau likās, ka pēc garā ceļa toreiz, kad uz Alūksni un atpakaļ ar pilnu klapi maucu, kaut kas ir novērpies greizi - visdrīzāk turbīna... Sācis dūmot, šaudīties, un tukšgaita kļuvusi vēl sliktāka - iet tikai tad, kad min pedāli iekšā (ja tur konstanti vai atlaiž, var dzirdēt, ka motors neiet) [addsig]

RX-7 21.04.2004 21:04

Ir tāda mašīna, kam sērijveidā nāk viena liela un viena maza turba - tas ir III paaudzes RX-7, kam ir Sequential TwinTurbo to zinu noteikti... Tāda pati sistēma ir Eunos Cosmo kupejai ar 20B-REW trīsrotoru motoru... Elektronika caur daudzām plēšām un solenoīdiem pārslēdz gan izplūdes gāzes gan gaisu, lai nebūtu jūtams brīdis, kad ieslēdzas lielā un mazā jau ir sasniegusi savus griestus... Tātad sākumā izplūde tiek padota uz abām, loģiski mazā iegriežas ātrāk un no tās arī gaiss tiek dots uz motoru... Lielā tikmēr sāk ieskrieties un kačā gaisu pa riņķi... Kad lielā ir sasniegusi pietiekamus apgriezienus, gaiss tiek pārslēgts no lielās uz motoru (mazā sāk kačāt uz riņķi) un izplūdes gāzes novirzītas tikai uz lielo)...[addsig]

RX-7 21.04.2004 13:50

Nu labi Vetal, ja jau zināji, kāpēc tad sūrojies, ka pēc turbas uzlikšanas palicis sūdīgāk?

Par slikiem - mēģināšu šovakar tos Tev parādīt...[addsig]

RX-7 21.04.2004 2:01

Man nav vis gailītis bet GAILDZILLA!!! [addsig]

RX-7 21.04.2004 1:05

Vetal - nāc skrieties, kamēr vēl visus slikus uz asfalta neesmu atstājis !!![addsig]

RX-7 21.04.2004 1:04

Baigie šāvieni no izpūtēja bija eksperimenti ar aizdedzes regulējumu... pārāk vēla bija uzlikta, tāpēc arī viss izpūtēja darījās...

Tagad uzregulēja kā nākas un šauj tikai pa retam... Un kā lido Iedevu brālim drusku pie stūres pasēdēt un pats blakus - sajūtas pavisam citas nekā pašam par pilotu sēdēt... Liekas ka ķidas pie mugrkaula pielīp paātrinoties Šofera krēslā to tā nejūt, jo laikam uzmanība jākoncentrē uz vadīšanu... Un ir stūre, kur pieturēties [addsig]

RX-7 21.04.2004 0:57

Vetal - par Tavu turbīnu:

Te agrāk lasīju, ka esi neapmierināts ar to, ka tagad tā sāk pumpēt vēlāk... Pirms likt turbīnu no Evo ajadzēja padomāt, ar ko tā atšķiras! Nav jau tā, ka ieliec tu turbīju no gigamegamotora, kam neskaitāms zirgu bars un uzreiz tie zirgi tavā autiņā pārnāks dzīvot.... Lielākam motoram lielāka turbīna... Tas nozīmē pie tava motora tilpuma, vārstu un sadalenes regulējuma u.t.t. tā turbīna iegriežas ilgāk līdz apgriezieneim, kad sāk pumpēt... Taču spiedienu spēj sapumpēt lielāku.... Cik garš, tik plats Ja vēlies, lai ātri iegrieztos (tipa pie zemākiem motora apgriezieniem jau sāktu spiest), jāliek mazāka turbīna, taču tai savukārt būs mazāka ražība un zemāki spiediena griesti... Ja gribi sasniegt lielus spiedienus un lielāku ražību (caurplūdi), liec lielāku turbīnu, taču tā iegriezīsies lēnāk (sāks spiest pie lielākiem motora apgriezieniem)...

Ja gribi abus (mazāku kavējumu (lagu) un lielāku ražību), tad ir izdomāti dažādi risinājumi, sākot no hibrīdiem (turbīnas lāpstiņas mazākas, kompresora lāpstiņas lielākas), dažādām turbīnas lāpstiņu konfigurācijām (P-trim u.t.t.) vai TwinScroll (dalītais gliemezis, kur no dažādiem cilindriem vai to grupām gāzes nonāk dažādā leņķī pret lāpstiņām, vienā vietā optimizētā ātrākai iegriešanai, bet otrā - lieļākai ražībai jeb pumpēšanas spēkam) un beidzot ar Sequential Twin Turbo (ir lielā un mazā turbīna - vadības bloks regulē atgāzu plūsmu caur vienu vai otru tā, lai mazā, kas ātrāk iegriežas jau spiestu, kamēr lielā vēl tikai ieskrienas, bet pēc tam visas atgāzes pārliktu uz lielo, kas tad riktīgi sapumpē pie lieliem apgriezieniem) un Biturbo (ir divas mazas turbīnas, kas ātri iegriežas, bet to ražības summējas)...

Tā, lūk! [addsig]

RX-7 18.04.2004 22:57

Nu, kā gāja Vetalam - sarunāji izskrieties ar Audi? Kādi rezultāti?[addsig]

Lasītākie raksti

Jaunie raksti