recluse rakstīja: Man viss dzinējs nav vajadzīgs, gribās veikt dažus "krustošanas" eksperimentus. Pakaulēties? Dalīt cenu vismaz ar 4, tā kā laikam nekas nesanāks.
Tev taisnība - nesanāks
recluse rakstīja: Man viss dzinējs nav vajadzīgs, gribās veikt dažus "krustošanas" eksperimentus. Pakaulēties? Dalīt cenu vismaz ar 4, tā kā laikam nekas nesanāks.
Tev taisnība - nesanāks
recluse rakstīja:
Visu motoru par 250 Ls. Kodu šobrīd nepateikšu, bet ir 1.5 L 4-cilindru ar vienu sadales vārpstu (SOHC) un elektronisko Direct-Port šprici (nevis monošprici). Motors un kārba ļoti labā stāvoklī. Kārbu par 170 Ls tirgoju ar kulisi kopā...
Tā cena tāda astranomiska liekas, jo gada sākumā paņēmu sistu, bet braucošu, 95.g. mazdu ar 1.6 doch pa Ls300
Jau teicu, ka motors un kārba ĻOTI LABĀ STĀVOKLĪ. Un var jau arī pakaulēties...
recluse rakstīja:
Visu motoru par 250 Ls. Kodu šobrīd nepateikšu, bet ir 1.5 L 4-cilindru ar vienu sadales vārpstu (SOHC) un elektronisko Direct-Port šprici (nevis monošprici). Motors un kārba ļoti labā stāvoklī. Kārbu par 170 Ls tirgoju ar kulisi kopā...
Tā cena tāda astranomiska liekas, jo gada sākumā paņēmu sistu, bet braucošu, 95.g. mazdu ar 1.6 doch pa Ls300
Jau teicu, ka motors un kārba ĻOTI LABĀ STĀVOKLĪ. Un var jau arī pakaulēties...
recluse rakstīja:
Visu motoru par 250 Ls. Kodu šobrīd nepateikšu, bet ir 1.5 L 4-cilindru ar vienu sadales vārpstu (SOHC) un elektronisko Direct-Port šprici (nevis monošprici). Motors un kārba ļoti labā stāvoklī. Kārbu par 170 Ls tirgoju ar kulisi kopā...
Tā cena tāda astranomiska liekas, jo gada sākumā paņēmu sistu, bet braucošu, 95.g. mazdu ar 1.6 doch pa Ls300
Jau teicu, ka motors un kārba ĻOTI LABĀ STĀVOKLĪ. Un var jau arī pakaulēties...
recluse rakstīja: Interesē riteņi ziemai R14 , ja ir.
Un dzinēja bloks (B6) kādā cenā?
Riteņi R14 uz lietajiem diskiem (ar Hondas emblēmu ) ir. Ir pat ziemenes virsū - aizmugurējās labas, bet priekšējās gan izmetamas, jo tika vilkta tā mašīna 150 km ar pilnīgi šķību savirzi... Atdodu riteņus 4 gab. pa 100 Ls.
Visu motoru par 250 Ls. Kodu šobrīd nepateikšu, bet ir 1.5 L 4-cilindru ar vienu sadales vārpstu (SOHC) un elektronisko Direct-Port šprici (nevis monošprici). Motors un kārba ļoti labā stāvoklī. Kārbu par 170 Ls tirgoju ar kulisi kopā...
Ezis2f rakstīja:
RX-7 rakstīja: Par CD aizsūtīju e-pastu...
Nu, vai vēl kādam ko no Mazdas nevajag?
Bamperis prieksejais pagalam?
Bamperis dzīvs, tik būs jāpiešpaktelē, jo bija kreisais stūris reiz labots un tur špaktele atlekusi nost...
saf rakstīja: Varbūt kādam vēl noderēs.
Izdevās tomēr iep*st santīmu
No šejienes: www.rossbach-automobile.de/...
var pasūtīt jaunu slēdzi pa 71Eur. Sūtīšana caur www.lbss.de , jo pa taisno uz Latviju šie nesūta.
~2-3 nedēļas un slēdzis klāt, kopējās izmaksas 55.73Ls. Latvijā maksā ~80Ls, iep*siens 24Ls Slēdzis atnāca orģinālā MB iepakojumā.
Vārās mūsu dīleri nepajokam!
Milzīgs paldies, ka padalījies informācijā, jo pirms pusgada A klasei mainīju tuvo gaismu/miglinieku/gabarītu slēdzi un bija tieši tā pati problēma - tikai Domenikā un tikai par >70 Ls...
Par CD aizsūtīju e-pastu...
Nu, vai vēl kādam ko no Mazdas nevajag?
Joprojām var dabūt visu, izņemot radiatoru - tas jau prom...
Ir arī Sony Explôd CD/AM/FM galva 4X50W, ja nemaldos - vēlētos par to kādus 40 Ls... Skanēja jauki un tos subus kustināja bez ārēja pastūža ka prieks Aizmirsu vēl piebilst, ka pie tās palodzes ar subiem bonusā nāk arī krossoveri (frekvenču dalītāji uz subiem / augšām.
White_Trash rakstīja: offtopiks:
taa arii nepaspeeju no tevis iznomaat...
kas tika nonests?
Lai netiktu nonestas nabaga mežacūciņas, tika veikti manevri, kas plkst. 1:00 naktī uz slapja ceļa beidzās ar grāvi + kūleni + jumtu kokos Rezultātā mašīnītei virsbūvē tikai reta vieta un 3 stikli, kā arī 2 priekšējie un viens aizmugures lukturis palika veseli, nu un motors, kārba un visa hadene, kā arī viss tas, kas salonā... Ja kādam interesē, tad ir baigi jaukā biezā finiera aizmugures palodze ar 2 gab. freeair lielajiem Pioneer subiem (katrs virs 40 Ls maksāja, kad pirms gada tos iegādāju. Ja kādam ir interese, tad par 30 Ls / gab. varu tos vai kopā ar plauktu pa 75 Ls atdot.
Pēc 30D paņemot rokās 400D liekas, ka esmu kaut kādu mēslu pacēlis - ātrdarbība zem katras kritikas, neergonomisks savu samazināto izmēru dēļ u.t.t. Labi, ka var pielikt nopietnos stiklus un tad vēl daudz maz... studijā no statīva ar Remote Shutter Release
CyberGhost rakstīja: kādā krāsā tev viņa?
Radiators ir?
Radiators tika pirms gada uzlikts pilnīgi jauns un labs. Ir vesels un vēl nav nopirkts. 25.- Ls Melns (radiators)
Mazda pati pelēka...
bizenajs rakstīja:
RX-7 rakstīja:
bizenajs rakstīja:
RX-7 rakstīja: Starp citu - aizvakar naktī pilnīgi novākoju savu veco 323F Mazdiņu. Absolūti mierīgi braucot ar 90-100 km/h pa tukšu ceļu vienos naktī. Daždesmit metrus priekšā uz ceļa iznāca kolonnā 4 mežarukši Rezultātā instinkti izlēma, ka sadursme ar betona klucim analogu ruksi, kura svars mērāms simtos kg būs sliktāk kā mēģinājums no sadursmes izvairīties... Rezultātā (ceļš bija slapjš, jo pirms tam bija lijis, kā izrādījās) aizmugures rati izslīdēja uz pretējās grants apmales un sāniski ievilka grāvī, kur aizsākās sānu kūlenis, kas beidzās ar jumtu kokos... Mašīnīte izmetama - vadītāja puse iznīcināta, ieskaitot atrautas un zem auto pamīcītas šofera durvis. Biju piesprādzējies Pāris zilumi un ar stikliem pēc avārijas saskrāpēta roka (neveiksmīgi gar sasisto vējstiklu mēģināju iebāzt auto roku, lai izslēgtu gaismas). Lielākā skāde - pazaudētas brilles, ko nākošās dienas garumā vairākkārt pārmēklējot avārijas vietu tā arī neatradām
Morāle: SPRĀDZĒJIETIES UN SARGIETIES NO DZĪVNIEKIEM ŠAJĀ LAIKĀ!
hmm, liidzjuutiibas, bet, ja atminja nevilj, tad shis te nav vieniigais Tevis novaakotais auto... aciimredzot tomeer miili atvilkt un mozh bik vairaak kaa driiksti atljauties
Paldies Dievam, ka atvelkot vēl neko nekad neesmu novākojis. Tad laikam te nesēdētu un nerakstītu...
nu iisteniibaa man ar shaizes ir sanaakushas taa nekur un ne no kaa.... un taa mieriigi... enjgjeleens pagaidaam ir staveejis klaat..
Vot, vot.... Paldies sargeņģeļiem!
bizenajs rakstīja:
RX-7 rakstīja: Starp citu - aizvakar naktī pilnīgi novākoju savu veco 323F Mazdiņu. Absolūti mierīgi braucot ar 90-100 km/h pa tukšu ceļu vienos naktī. Daždesmit metrus priekšā uz ceļa iznāca kolonnā 4 mežarukši Rezultātā instinkti izlēma, ka sadursme ar betona klucim analogu ruksi, kura svars mērāms simtos kg būs sliktāk kā mēģinājums no sadursmes izvairīties... Rezultātā (ceļš bija slapjš, jo pirms tam bija lijis, kā izrādījās) aizmugures rati izslīdēja uz pretējās grants apmales un sāniski ievilka grāvī, kur aizsākās sānu kūlenis, kas beidzās ar jumtu kokos... Mašīnīte izmetama - vadītāja puse iznīcināta, ieskaitot atrautas un zem auto pamīcītas šofera durvis. Biju piesprādzējies Pāris zilumi un ar stikliem pēc avārijas saskrāpēta roka (neveiksmīgi gar sasisto vējstiklu mēģināju iebāzt auto roku, lai izslēgtu gaismas). Lielākā skāde - pazaudētas brilles, ko nākošās dienas garumā vairākkārt pārmēklējot avārijas vietu tā arī neatradām
Morāle: SPRĀDZĒJIETIES UN SARGIETIES NO DZĪVNIEKIEM ŠAJĀ LAIKĀ!
hmm, liidzjuutiibas, bet, ja atminja nevilj, tad shis te nav vieniigais Tevis novaakotais auto... aciimredzot tomeer miili atvilkt un mozh bik vairaak kaa driiksti atljauties
Paldies Dievam, ka atvelkot vēl neko nekad neesmu novākojis. Tad laikam te nesēdētu un nerakstītu...
vmartini rakstīja: Nu tas maršuts audim gan tāds dīvains... Vai tad nebij plānots braukt uz Siguldu??? Būtu caur tiem pašiem Ropažiem pa taisno mierīgi dudinājis uz Siguldu, tāpat menti sen jau pazaudēja asti!!!
Kādu Siguldu!? Tas auto devās uz Rīgu virzienā NO SIGULDAS.
batka rakstīja: iedomajies ieej šrota un tur neģera lielais priekša
Beidz... tie tak būtu jau visi izķerti Ejoša manta
Smart7 rakstīja: Ā??? A kāpēc bēga?
Lai nekļūtu par TV zvaigzni gan jau ka...
batka rakstīja: Tad tai vietai butu pabraucis sen garam.Tie rukši vel butu dziļi meža
Liktenis - tikai un vienīgi liktenis lemj, kurā brīdī kādi ceļi krustojas - pārdesmit sekundes agrāk vai vēlāk un nekādas avārijas nebūtu bijis... Bet zinu, ka A8 būtu savācis tajā situācijā ar cūkuģīmjiem.
Starp citu - aizvakar naktī pilnīgi novākoju savu veco 323F Mazdiņu. Absolūti mierīgi braucot ar 90-100 km/h pa tukšu ceļu vienos naktī. Daždesmit metrus priekšā uz ceļa iznāca kolonnā 4 mežarukši Rezultātā instinkti izlēma, ka sadursme ar betona klucim analogu ruksi, kura svars mērāms simtos kg būs sliktāk kā mēģinājums no sadursmes izvairīties... Rezultātā (ceļš bija slapjš, jo pirms tam bija lijis, kā izrādījās) aizmugures rati izslīdēja uz pretējās grants apmales un sāniski ievilka grāvī, kur aizsākās sānu kūlenis, kas beidzās ar jumtu kokos... Mašīnīte izmetama - vadītāja puse iznīcināta, ieskaitot atrautas un zem auto pamīcītas šofera durvis. Biju piesprādzējies
Pāris zilumi un ar stikliem pēc avārijas saskrāpēta roka (neveiksmīgi gar sasisto vējstiklu mēģināju iebāzt auto roku, lai izslēgtu gaismas). Lielākā skāde - pazaudētas brilles, ko nākošās dienas garumā vairākkārt pārmēklējot avārijas vietu tā arī neatradām
Morāle: SPRĀDZĒJIETIES UN SARGIETIES NO DZĪVNIEKIEM ŠAJĀ LAIKĀ!
tunos rakstīja:
RX-7 rakstīja: Visiem, kas gaida atbildi:
Bēgošais Auto bija Audi A8 4.2 Quattro
CP ar Volvo
Tiešām pēc tam, kad Audi bija pašāvies garām CP vīriņam, tas uzvilka līdz 240 km/h, bet aiz līkuma nolika mierā un iegriezās grantētā celiņā pirms dzelzceļa pārvada. Taisnība bija tiem, kas minēja par granteni un pilnpiedziņu vs CP Volvo Kilometrs grants ar pilnu jaudu, tad pāri dzelzceļam pa pārbrauktuvi un augšā uz Garkalnes viadukta. Paliels gabals pa asfaltēto ceļu Mālpils virzienā, tad Podkājās pa labi pa ideālo un ļoti baudāmo līkumaino grants celiņu līdz Ropažiem, no kurienes pa P4 un A4 līdz Salaspilij, pāri pa Rīgas HES un caur Ķekavu iekšā Pārdaugavā, pie viena apbraucot arī centra pēcpusdienas sastrēgumus.
Bet ne par to bija šis stāsts... Gribēju dzirdēt viedokļus, ko CP šādos gadījumos dara (tipa, kā jau viens te izteicās: "Piefiksē numuru videoradarā u.t.t."). Diez vai rokā turamajam fēnam bija video kamera, jo patruļauto stāvēja perpendikulāri ceļam. Vai tiešām šādās reizēs "reaktīvais" braucējs tiek cauri sveikā?
P.S. Ceru, ka šis stāsts nesagādāja nepatikšanas tā galvenajam varonim...
a kaa tu tik labi zini--kur un kaa vinsh muka?
Labi strādā informācijas ievākšanas dienests
Visiem, kas gaida atbildi:
Bēgošais Auto bija Audi A8 4.2 Quattro
CP ar Volvo
Tiešām pēc tam, kad Audi bija pašāvies garām CP vīriņam, tas uzvilka līdz 240 km/h, bet aiz līkuma nolika mierā un iegriezās grantētā celiņā pirms dzelzceļa pārvada. Taisnība bija tiem, kas minēja par granteni un pilnpiedziņu vs CP Volvo Kilometrs grants ar pilnu jaudu, tad pāri dzelzceļam pa pārbrauktuvi un augšā uz Garkalnes viadukta. Paliels gabals pa asfaltēto ceļu Mālpils virzienā, tad Podkājās pa labi pa ideālo un ļoti baudāmo līkumaino grants celiņu līdz Ropažiem, no kurienes pa P4 un A4 līdz Salaspilij, pāri pa Rīgas HES un caur Ķekavu iekšā Pārdaugavā, pie viena apbraucot arī centra pēcpusdienas sastrēgumus.
Bet ne par to bija šis stāsts... Gribēju dzirdēt viedokļus, ko CP šādos gadījumos dara (tipa, kā jau viens te izteicās: "Piefiksē numuru videoradarā u.t.t."). Diez vai rokā turamajam fēnam bija video kamera, jo patruļauto stāvēja perpendikulāri ceļam. Vai tiešām šādās reizēs "reaktīvais" braucējs tiek cauri sveikā?
P.S. Ceru, ka šis stāsts nesagādāja nepatikšanas tā galvenajam varonim...
Bimbeldam rakstīja:
rt rakstīja:
martinello rakstīja: 325 bee mee vee!
foto.inbox.lv/...
īsti neiebracu, viņš pie 120 izspolēja, ka tik ātri uz 160 uzleca?
iet jau zvērīgi
Atpazīstams. I-netā var dabūt vēl. Atsaucas uz vārda Ronta.
Pēc citiem šī eksemplāra video var skaidri redzēt, ka vēl pie 140 km/h rauj asvaltu krunkās.
Un kur prikols? Tas, ka vieglā virsbūvē ar pilnīgi neatbilstošu piekari ielikts turbomotors? Nu protams, ka to vien dara, kā gumiju dedzina, taču braukšanas prieka nekāda Tas ir tas pats, kas sieviete ar perversi lielām krūtīm, kas velk vairāk uz kroplību, nekā uz skaistumu vai seksību...
Karlsone rakstīja:
niekalbis rakstīja:
Karlsone rakstīja: Ko lai saka par muzonu. Liegi skan, bet nu man jau tā absolūtā dzirde, tb šo to pamācījos gadus padsmit. Diemžēl dzirdu visādas greizās "notis". A ko darīt. Tas laikam lāsts Gribētos, protams, autiņā, kurā šobrīd vienīgi un absolūti mēģinu klausīties to, ier;ikot ko patīkamu ausij un sirdij
Pamācījusies mūziku cienījamā kundze varbūt arī ir, bet tā sūnaini. Audiosistēma "liegi skanot", diez vai "pareizas" notis pārveidos "greizajās". Vienīgais, ko tā var izdarīt- neatskaņot visu to, kas plācenī iecepts. Bet varbūt pie vainas ir mp3 diski?
Absolūtā dzirde absolūti nav saistīta ar mācīšanos (dažus vai dažpadsmit gadus)- tā ir iedzimta spēja vai 'lāsts'- piemēram, korī grūti dziedāt.
Mabe vajadzīgs 'tuninga' elements varētu būt kkādi gredzeni uz stūres, lai pirksti kopā turas?
Da pšol ti savus pirkstus iebāz savā gredzenā. Jauku vakaru.
Lai cik tas ļoti Karlsoni neaizkaitinātu, tomēr lielākā daļa Niekalbja teiktā ir absolūta patiesība Pamācoties absolūto dzirdi neiegūsi - tā vai nu ir, vai arī tās nav. Diez vai tik līka tā skaņu aparatūra Karlsones A6 ir, ka pat sāk mainīt frekvences un tā rezultātā mūzikā dažas notis izskan ne tā, kā spēlētas / dziedātas... Man arī likās kaut kas ne īpaši skaidrs, lasot tekstu par muzikālo dzirdi.
mazdainis rakstīja: Traka vai?!,. Par 1,6 SOhc motoru 250 LVL ???
P.S. Lietie jau aizgaajusi??? Ja nee- atsuuti bildes (ja ir) uz er673@tvnet.lv
Ir interese.
Sabildēšu - aizsūtīšu. Vēl ir...