iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
sleepnis 07.01.2008 11:08

Baidos sameloties, bet vai cigārus jau no to pirmsākumiem necinkoja?

3 golpi ir katastrofa no rūsēšanas viedokļa.

sleepnis 05.01.2008 16:48

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

Vai maz tagad tās cinkotās loksnes ar izmanto? Nevienam tak vairs nevajag arī tos 6 gadus. Ja braukā ar 5 gadus vecu autiņu, automātiski tiec lūzeros ierakstīts , kur nu vēl 12 gadus gaidīt kamēr kaut kas sāk rūsēt.

sleepnis 05.01.2008 15:10

Tad jau laikam būs jāsvītro no pretendentu loka.

sleepnis 05.01.2008 13:25

Kādreiz ar nācās braukāt ar veciem dīzeļiem. Tad vēl atceros metodi ar tūristu gāzes degli No ieplūdes kolektora gaisa vads nost, degļa gals iekšā. Pagaidīt pāris minūtes, kamēr tiek uzsildīts kolektors un gaiss iekšā un atiet .

Degvielas kvalitātei nav tik liela nozīme pie piešķilšanas. Piešķils ta arī ar visādiem sūdiem kamēr tie sūknī. Bet pēc pāris minūtēm vai pāris km nomirs.

Pārējo jau te pieminēja. Vēl jau ir visādas tautas metodes dzirdētas ar spaiņa karsta ūdens uzliešanu uz motora, un beidzot ar ugunskura kurināšanu zem motora. Bet nu ja aķis un starteris motoru normāli negriezīs, tad nelīdzēs nekas.

ps Autonomā apkure tiešām rullz. Vienmēr, kad ir mīnusos, kādas 10 - 15 min padarbinu.

sleepnis 05.01.2008 12:07

recluse rakstīja: Neciešu divas lietas šajā pasaulē: rasistus un nēģerus. Kā vārdā tim melnajiem vajag graut savas valsts popularitāti izsakot draudus sportistiem?

Nu tas tikai pašiem melnajiem zināms, bet savā ziņā var viņus saprast. Tev piemēram, gribētos lai Latvija pēkšņi kļūtu populāra teiksim Krievijā. Un krievi pēkšņi sāktu te masveidā braukt un uzveidot te visādus ekšenus. Nu nevajag te viņus. Naudas rausējiem un NĪ tirgoņiem varbūt vajag, bet pārējiem ne.

Tāpat arī tur. Varbūt tādai Mauritānijas valdībai un tuvu stāvošiem vajag, bet ir arī citādi domājoši cilvēki.

Lai nu kā, bet terorisms ir ļoti efektīvs šajā jomā.

Es ar esmu škrobīgs, ka forša izrāde ies secen, bet gan jau, ka braucēji atkal atradīs veidu, kur un kā samērīties krāniņiem un sponsori un tv kur raust naudu.

sleepnis 31.12.2007 1:39

Par daudz. Praktiski signalizācijā ēd tikai tik , cik tā diode mirgo. Tas ir kādi 20ma, jeb o,o2A.

Paskaties uz rādžu. Ja tas ir pievienots tā, ka pie izslēgtas aizdedzes darbojas, tad man par pārsteigumu reiz atklāju, ka izslēgts rādžs rij 0,15A! Tad arī sapratu, kapēc viņam bija atsevišķs vads nepārtrauktai barošanai lai stacijas nepazūd. Un atsevišķa barošana no aizdedzes atslēgas. Es tos biju savienojis kopā un pie aķa , lai visu laiku var radio klausīties, ne tikai pie ieslēgtas aizdedzes.

sleepnis 31.12.2007 1:30

Neko, centīgs čalītis

sleepnis 19.12.2007 13:10

Izdevās, tur viss atkarīgs no centības un pacietības. CoolEdit arī ir automātiskais trokšņu redaktors, bet to neesmu izmēģinājis.

Galvaniska atsaistīšana ir laba lieta, bet domāju nekas briesmīgs nenotiks arī ar kondensatoriem. Var jau vēl uzbraukt uz gumijas paklājiņiem un sazemet autiņu ar kompja masu.

sleepnis 19.12.2007 12:32

Raimi, Tev ir talans sarežģit vienkāršas lietas.

Katru signālu ieraksta savā kanālā. Ja tur kas sanāks, tad skanas redaktorā tie abi signāli ir blakus redzami apakšā iedaļas ar milisekundēm, ja vajag vēl sīkāk tad var ielikt marķierus un precīzi nolasīt atstarpi.

Skatīties var tai pašā Audacity (neliela vienkārša bezmaksas) bet šim mērķim būs pilniigi ok. Vai ar kādu CoolEdit, SoundForge vai tml. Ar šīm man ir bijusi darīšana, uznāca reiz uzmācīgā ideja izlabot kādu no trokšņojošas plates ierakstītu dziesmu.

sleepnis 19.12.2007 12:14

Skaņas kartei ir pietiekami augstomīga ieeja, lai caur kondensatoru būs redzams viss, atskaitot līdzstrāvas komponenti.

Vispār jau tām skaņas kartēm vajadzētu būt diožu ierobežotājam, kas neļauj tālāk iet signālam lielākam par barošanu, bet ko var zināt. +- 3v var dot droši, tas ietilpst normāla audio signāla robežās. Drošībai var pa priekšu pamērīt ar testeri maiņstrāvas režīmā, kas no tiem devējiem nāk ārā.

Vispār ar tiem holla devējiem ir tā, ka , ja mani prāts neviļ, tad viņiem pašiem ir ļoti augsta izejas pretestība, bet signāla līmenis neliels, kaut kādi milivolti varētu būt, līdz ar to viss ko karina viņiem klāt, "sēdina" signālu, attiecīgi visa tā ķēde ir jutīga pret traucējumiem, attiecīgi tādā autiņā tam devējam vajadzētu būt jau integrētam ar pastiprinātāju, kura izejā signālam 'butu jābūt "taustāmam" . Iesākumā vari uzlikt dalītāju 10:1 ar 91kOm un 10kOm pretestībām aiz kondensatora pirms kartes. Tā vairs neko nenokurināsi. Ja tur ir tikai pliks holla devējs, tad var gadīties, ka pat pa tiešo nekā neieraudzīsi, ja kartei ieejas pretestība par zemu.

Pašam man nav bijusi darīšana ar holla devējiem automašīnās, saku pēc pieredzes ar videomagnetofoniem.

sleepnis 19.12.2007 8:38

Njā, nestrīdies ar muļķi, viņš tevi novilks līdz savam līmenim un tad nokautēs ar izturību un pieredzi.

Es gan īsti nesaprotu uz kuru no abiem to attiecināt.

sleepnis 19.12.2007 8:29

pinguin rakstīja: man interesē nolasīt pemēram divu auto holla devēju signālus, lai ekrānā varētu redzēt viena un otra signāla nobīdi fāzē.

no kā sastāv sprieguma dalītājs?

Nu ja Tev tas ir vienreizējs pasākums, vari aizņemties no manis divstaru oscilogrāfu. Pret kaut kādu drošības naudu, protams.

Vari mēģināt arī ar datora skaņas karti. Tādām vajadzībām var nelikt nekādus dalītājus un arī speciālu softu nevajag. No devējiem signālu kaut vai saur 1mkF kondensatoru pa tiešo uz skaņas kartes abām ieejām. Tālāk to signālu ieraksta kā parastu audio signālu ar kādu Audacity vai to pašu windovs sound recorder(nezinu vai tas atbalsta stereo) Pēc tam ar kādu no skaņas redaktoriem skaties, kas sanācis.

sleepnis 18.12.2007 13:18

Ja nav vajadzības mērīt līdzspriegumu. un mērāmais signāls ir skaņas diapazonā, tad nekāds īpašs adapters nav vajadzīgs, var datora skaņas karti izmantot + softs. Vien sprieguma dalītājs ar ierobežotāju derētu, lai netīšām karti nenokurinātu.

Esmu skaļruņu paramtetrus mērījis

sleepnis 15.12.2007 15:15

batka rakstīja: Domaju ka ir verts meģinat moška 10 gados sanaktu latu ietaupit;-D

Varbūt latu 10gados, varbūt piecīti divās nedēļās? Kamēr nav ticami dati, tā ir zīlēšana kafijas biezumos.

sleepnis 15.12.2007 13:20

raimondsm rakstīja: dažām lampām varētu nepatikt tas zemais spriegums, jo tur ir kaut kāds process, kas pie zemaas kvēldiega temperatūras nevar notikt

bet papildus pretestību var uztīt no pretestības nihroma vai konstantāna

Es ar kaut kur lasīju par tiem procesiem pie pazemināta sprieguma, bet neatceros par kādām spuldzēm tur bija runa.

parastajām lētajām droši vien vienalga, tikai spīdēs švakāk.

Ar papildus pretestību nav labs variants. Tā stipri karsīs un līdz ar to pati bez jēgas patērēs jaudu. Regulatoru un slēdzi var likt, tikai jāskatās vai rezultāts attaisno tās visas pūles. T.i vai ieekonomētā degviela attaisnos izgatavošanā un uzstādīšanā ieguldītās pūles. No tā tad arī būtu jāsāk, ka jānosaka, par cik tad palielinās tas degvielas patēriņš. Tad arī var sarēķināt, vai ir vērts ķēpāties un ar kādu metodi.

Mana ideja par šo tēmu bija šeit, bet tā arī neesmu sapratis, vai ~20LS ko nāktos uz to iztērēt + pūles ir to vērtas.

www.iauto.lv/...

sleepnis 14.12.2007 3:26

Zašebis, jātaisa kooperatīvs un jāštancē šitos mērītājus

sleepnis 13.12.2007 4:07

Magistrs rakstīja: Apspriedos te ar vienu raimi un nonācām pie secinājuma, ka varētu izdomāt ierīci tuvo gaismu spilgtuma regulēšanai. Ķip ielikt kautkur reostatu, lai tad, kad gaismas nav nepieciešamas, samazinātu to spilgtumu un līdz ar to arī degvielas patēriņu, kā arī palielinātu spuldzīšu kalpošanas laiku. Bet tā, lai CP nepiesietos par braukšanu bez gaismām.

Raimi, sāc domāt.

Tur nav ko daudz domāt. Ar releja palīdzību savieno tās lampas no paralēlā slēguma uz virknes. Tērēs apmēram 1/4 no jaudas. Tikai nezinu, kā izskatīsies, vajag pamēģināt. Varbūt zaļie nenoticēs, ka tie nav gabarīti.

Interesanti, kāds ir izveicis pētījumus, kā atšķiras patēriņš ar un bez gaismām?

Tiristori šim mērķim neder, jo darbojas ar maiņstrāvu vai pulsējošu līdzstrāvu. Labāk derētu parastie tranzistori vai jaudīgi lauktranzistori, bet visām tām shēmām ir būtisks trūkums. Uz atvērta regulejošā elementa tomēr krīt kaut kāds spriegums, un spuldze neatdod to gaismu, kas tai pienāktos, kad vajag uz pilnu klapi. Mehāniskam kontaktam tādā ziņā ir priekšrocības.

sleepnis 09.12.2007 20:16

Hmm, sveces diagnostikā vajadzētu parādīt.

sleepnis 04.12.2007 18:31

Trekā sasniedz 70-75km/h

Vispār liekas dīvaini, jo sprinteri vieglatlētikā sasniedz ~35km/h

Ar velli tikai 2x ātrāk.

sleepnis 04.12.2007 6:27

Da nuu kas tur pa brīnumu. Vēl viņiem vajadzētu ieģērbt velosipēdistus skafandrā, un ielikt tunelī no kura izsūknēts gaiss. Vēl visus 300 izspiestu, tikai ar reālo pielietošanu tam visam nav nekāda sakara. Cita starpā ātruma rekords ar velosipēdu pa horizontālu virsmu ir kaut kas ap 215km/h Turklāt tas velo izskatījās kā parasts velo, tikai ar milzīgu zobratu starp pedāļiem. Tikai tas ir braucot aiz speciāli sagatavota auto, kuram piestiprināts "vēja aizkars".

sleepnis 26.11.2007 8:17

Cenu nokaulē, lampiņu izņem.

sleepnis 26.11.2007 7:58

Reiz ziemā apnika, ka ģeneratora siksna čīkst, nolēmu pievilkšu. Viss, kā parasti, atlaižu skrūvi, ielieku lomi, velku, taisos pievilkt skrūvi, te protams, notiek negaidītais. Loms pasprūk un ar galu trāpa tieši pa pieri. Jāsaka, trāpa pieklājīgi až dzirksteles nošķīst. Pataustu cepuri tajā vietā, - jā mitrums arī ir Domāju, nu pofig nevilkšu nemaz to cepuri nost, nelūrēšu, ko tur velti papildus zarazu pušumā dzenāt. Tāpat piekaltīs un vairāk nesūksies. Nu tā nedaudz pasēžu garažā, atžilbstu un vienā mierā pabeidzu darāmo. Mājās sieva uzreiz tāda tramīga palika, kad ievēroja, ka nogērbjos, bet cepuri nevelku nost Kad nu beidzot novilku to cepuri, sieva ar meitu atsprāga, kā no spitālīgā. Nu nebija jau nemaz tik traki. Vēl kāda pusstunda pagāja cīnoties ar viņām, jo viņas mani gribēja aizdzīt uz traumpunktu sašūt. Bet nu nafig vēls jau bija un piekusis arī biju un tā šaize pēc mana novērtējuma nevilka uz tādu sarežģītu procedūru.

sleepnis 24.11.2007 11:11

Nē, tas bija citam drapakam, bet tie mehanismi visiem jau diezgan līdzīgi.

So ar to gribēju tikai pateikt, ka elektrību zogošais gliemezis var ieperināties gandrīz jebkurā mezglā, kam kāds sakars ar ekektrību. Sākot ar bardačoka un bagažnieka nedziestošām gaismiņām beidzot ar strāvas noplūdi ģeneratorā, starterī, starp kontaktiem štekeros, pa pašu akumulatora nopuņķojušos virsmu utt.

sleepnis 23.11.2007 22:37

Bija gadījums , kad caur logu tīrītāja motoriņu bija strāvasnoplūde. Nu nevis caur pašu motoriņu, bet to gliemezi, kur slīdkontakti. Nu lūk slīdkontakti slīd un pamazām nodilst, nodilušie putekļi ieķep smērē un pamazām smēre sāk vadīt strāvu.

sleepnis 18.11.2007 10:21

Nav bijis tāds autņš. Izpēti, vai tur jau nav relejs? Ja nav, tad labāk ieliec. Jo man reiz sačakarējās slēdzis dēļ 90/100.

Vairāk neko viņas tur nesakausēs. Tās basņas par sakusušiem reflektoriem aizmirsti un brauc laimīgs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti