Bleeeee Tu Seene vispar esi gudrs jeb.........??? Vecenei OCTA noblieza auto, realo tirgus vertibu vinjai SAMAKSAJA!!!!!!! SAMAKSAJA!!!! SAPROTI???, tas nekas ka vinjai suds, kas sen jau nemaksa tik cik ir atlikums! Starpibu starp TIRGUS vertibu un ATLIKUMU, maksaa kliente!!! un ja jamaa ir tik tupa njemt Getz ar 0% iemaksu un 8 gadi operlizi!!????!! vai tavuprat tas butu jaapdrosina>???? VEL KAUT KAS NAV SKAIDRS??? toc tu taadas glupiibas gvelz ka nu jau riebj lasit! ja vinja butu njemusi liizi ar 20% iemaksu un uz 3 gadi - vinjai veel cash paliktu uz rokas un buutu laimiiga! bet te ir tipskaa krediteetaa LV paraugs, kaa njemt suudu, kam visu muuzu atlikums> kaa tirgus vertiba!!! SEENE BEIDZ DRIST SAVAS TUPIIBAS - TOC LIKIES SAKARIIGS DZEKS, BET TAGAD PIEDOD - TUPUMA KALNGALS! elementaras lietas nejeedz! MLE!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jugasvilli rakstīja:
Seene rakstīja:
sarashkins rakstīja:
IZLASI VĒLREIZ JAUTĀJUMU! Kādēļ tika atteikts KASKO?
Elementāri- vajadzēja uzreiz griezties pie sava Kasko apdrošinātāja, nevis sieties ar vainīgā OCTAs kantori.
Šeit jau nu tu īsi un konkrēti pateici, kas ir apdrošinātāju mērķis. Par to, ka sākotneji griezās ne pie tā, kā vajadzēja pienākas tūsktošos latu mērāmi zaudējumi. Tā vietā, lai palīdzētu klientam, kas NAV apdrošināšanas eksperts.
Tāpēc turpiniet vien, tauta, drošināties internetā, pie aģentiem un ..st kapeikas, nolikt brokerus, un ņaudiet vien tālāk, ka nav pie kā objektīvi pakonsultēties, kad kāda šaize notiek.
Negribas jau reklamēties, bet tieši brokeri ir tie, kas vislabāk pārzina apdrošināšanas tirgu, kompāniju nianses, ko darīt, kad kaut kas notiek, ko drīkst un nedrīkst apdrošinātājam teikt, ieteiks jaunvērtību mašīnai, ja vajadzēs, pateiks, ka BTA neļauj izvēlētā servisā remontēties utt.utml.
pilniigs buuuuuulshit!