iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
UUSA 05.09.2008 21:06

kursants rakstīja: paldies , gāzi man nevajag, vakar noārdīju vīņu nost. bija itāju iekārta virsū ,tagad teh.pase jāpārtaisa..(ja kādam interesē var dabūt)

par patēriņu; kad nopirku gāja tas volvo tikai uz gāzi, un tērēja aptuveni 13litri ,man liekas ļoti maz,gāzi. (bet sajūta tāda, ka brauc uz pūlvermucas)

labi tas tā. aktuāls jautājums, kā izraut pusasi????

kamēr čakarējos ienāca prātā ideja satalītus pa taisno sametināt kopā,brutāli slimi ,bet tomēr. uz bāņa nejūt, riepas var nomainīt.

un zviedros sameklēt citu tiltu, jo latvijā cik saprotu maza cerība un cipars labs...

Noņem suportu,bremžu disku,rocenes detaļas,tad 4 skrūves un rauj ārā.

UUSA 05.09.2008 12:58

msh rakstīja: P.S. Tie baisie cipari [7-8 litri ķīseļa/10 l zupas] ir uz šosejas?

Vidēji gadā.

UUSA 05.09.2008 12:24

Kursant,ja grasies vilkt lielus gabalus,tad padomā par iespēju ielikt dīzeli(vai gāzi esošajam)-citādi bez 10 litriem uz simtu nekustēsi.Dīzeli tāds ēd ~7-7.5 litri.Tilti savstarpēji(ar 700 vai 900) neder,par reduktoriem nezinu.Un ir labi,ja benzīnniekam ir dīzeļa reduktors,jo tad atrāk skrien.

UUSA 04.09.2008 21:58

kursants rakstīja: visas detaļas dabūtas.

tehniskas dabas jautājums:

ko ir iespējams apraut 240tajam strauji atmetot sajūgu stāvot uz sausa asfalta ;D

reduktor? kardāns? pusasis?

Man ir gadījies vienu motora spilvenu saplēst ...

UUSA 04.09.2008 11:29

Vēl labāk ir nopirkt veikalā kārtīgus zviedru/somu granīta akmeņus,kuri paredzēti pirts krāsnīm.

UUSA 28.08.2008 11:22

Uzzvani 29511273,Sergejs-gan jau kaut ko sarunāsi.

UUSA 27.08.2008 12:07

tt rakstīja: es visu laku biju domājis, ka to frēzēto asfaltu pārstrādā jaunā... a izrādās, vaikli puiši to klāj pie mājām

būtu labi, ja pa šādām cenām varētu sarunāt oficiāli ar pagastiem, tad manā ģerauņā arī ieliktu frēzētā asfalta ceļus

Ir viens liels trūkums šim pasākumam-ja satiksme būs pietiekami intensīva,masveidā veidosies bedres kā parastā vecā asfaltā,un pagastam kā vienmēr būs grūtības tās aizlāpīt.Arī to varētu atrisināt,uzreiz veicot visa gabala virsmas apstrādi(bituma emulsija + granīta šķembas),bet tas sadārdzina procesu-ne katrs pagasts var atļauties.

UUSA 21.08.2008 21:37

Mazliet ātrāk nekā parasti www.autobild.de/...

UUSA 04.08.2008 13:57

Ja vari kaut kur sarunāt frēzēto,tas būtu ideāls risinājums minimālai satiksmei-pēc kāda laika tas pats sablīvējas un pēc skata neatšķiras no veca asfalta seguma.Jaunu uzklāt būs ļoti dārgi(~10-15Ls/m2),un arī pamatam jābūt pietiekami izturīgam.

UUSA 07.07.2008 13:48

Fuksis rakstīja:

Ozz rakstīja: pazvani uz Madonas Signaalu, uzzini cik tur maksaas...

peec VIN jamiem vajadzeetu zinaat, kas par ami tur ir...

tieši tā arī maksā. amītis ap 500 gabalā, lukturi ap 700 gabalā

Tu esi gatavs tikai svīduma dēļ lukturus mainīt?

UUSA 03.07.2008 23:19

STALINS rakstīja: Varbūt kāds zinošs cilvēks no Volvistiem var palīdzēt ar padomu?

Dots Volvo 940 2,3i 1991 gada: lieta sekojoša- sāka degt lampiņa panelī oranžā krāsā ar izsaukuma zīmi vidū(no sākuma nospiežot bremžu pedāli pazuda, bet tagad deg visu laiku)-ko viņa mēģina man pateikt?

Un otrais- kā var tikt klāt atpakaļgaitas gaismu devējam(tam kurš kārbā)?

paldies

Atpakaļgaitas devējs ieskrūvēts kārbā kreisajā(ja pareizi atceros) pusē-ja iebāzīsi roku starp kārbu un tuneli ,tad sataustīsi.Ja abi vadi ir klāt,tad mēģini tos pakustināt-varbūt slikts kontakts.

UUSA 25.06.2008 23:01

Ozz rakstīja: taapat kaa siers-

bija kaut kaadi divlitriigie V6....it kaa...kliist baumas....

otrs variants ko kaadreiz savam sciroccoluuznim gribeeju iistenot-

feikais izpuuteejs...kaut kur maniiju, ka shamos pat ruupnieciski gatavo...kaut kaads šķūninga veikals piedaavaaja..

"Juusu 1.3 golfs izskatiisies sportisks"

Bija tāda Sierra Cosworth 2.8 V6 4x4-pilnīgi cits auto,salīdzinot ar parasto sieru.

UUSA 22.06.2008 23:36

sofi rakstīja: Ne-e, ne par apkopēm Bija daži gļuki ar parkinga sensoriem, spoguļiem, un laikam vēl kaut kas, neatminu.

Nekas nav ideāls šai pasaulē, teiksim tā..

Tad jau sanāk,ka 05.g. auto arī nav nekādu būtisku servisa apmeklēšanas iemeslu...

UUSA 22.06.2008 20:24

sofi rakstīja: Ooo, laba tēma!

Es braucu ar 2005. gada S80, ģimenē ir arī 2008. gada modelis, tātad jūtos ārkārtīgi kompetenta

Tā ģenerāli ņemot, viss atkarīgs no tā, ko gribi panākt - pa servisiem vienlīdz padzīvojušies gan 2005., gan 2008. gada ražojumi. Atšķiras servisa izmaksas, protams.

No otras puses - vizuāli 2007.gads būs "jaunais", 2005. tomēr "vecais", tātad pagarināšanas faktors...

Ja atšķirība ir 10k naudiņas, es noteikti ņemtu 2005. gadu, jo 2 gadu starpība nav tās naudas vērta. Turklāt, manam 2005. gada ražojumam ir 62k noskrējiens, tāpēc brīnos, ka tu apšaubi 120k.

Bet nu skaties, abiem ir savi + un savi - ...

Hm,kādas kaites tad liek dzīvoties pa servisiem 2008.g. auto?

UUSA 19.06.2008 16:21

Ozz rakstīja: Uusa, Tu to dzeku paziisti masiinu esi redzeejis

Nepazīstu,bet taču pats sazvanies,sarunā.To auto atceros vienreiz "Signālā" servisā manīju,bet tas bija sen,nepievērsu lielu uzmanību-vienkārši redzēju,ka smuks auto.

UUSA 19.06.2008 15:59

Ozij,aizej uz volvokluba lapu,tur viens čoms Madonā pārdod sedanu 940 tumši zilā krāsā ar 177Kkm oriģinālo nobraukumu,auto esot pirkts savulaik no Krievijas vēstniecības.

UUSA 18.06.2008 19:50

sintris rakstīja: Interese nav ( naf arī 21 k eiriņu ) , bet iespamot takš gribās:

-kādi ir noklusētie faktori lai 4 mēnešu vecs,lasi-jauns, autoss zaudētu 1/3 vērtības

- dēļ kāda mārrutka šo dzelzi iegādājās 1. īpašnieks??? tikai nesaki,ka dīlera demo auto.....

USA auto ir krietni lētāki -S60 maksā ~30K$ MSRP.

UUSA 14.06.2008 11:00

Ja neesi spējīgs atvērt bildes,tad nesaki,ka to tur nav.

UUSA 13.06.2008 23:46

nauva rakstīja: Domāju mainīt auto, pašlaik braukāju ar audi A4 95.g., gribu jaunāku un smukāku, bet nezinu ko izvēlēties. vizuāli vislabāk patīk A6 un Volvo S60/80, bet šodien sāku skatīties uz mazo mersi, tikai tas tā īsti nepatīk, bet ir savi labumi - esot ekonomisks. Tagad sēžu un domāju - 1) vai labāk ekonomisku, 2) vai dīzelis būs labāks par benzīnnieku, 3) un kuram ekspluatācija lētāka? Varbūt jūs, speci, ko varat ieteikt?

Mazajiem meršiem,izrādās,ir tieksme rūsēt www.autobild.de/...

UUSA 12.06.2008 19:27

msh rakstīja: Trīs komats septiņi litri uz 100 km? Drukas kļūda vai forda elektronikas kvalitāte?

Muļķības!Reāli varētu būt starp 5,5 un 7,0,atkarībā no braukšanas stila.

UUSA 12.06.2008 12:51

Andrik rakstīja:

Kaapeec rakstīja: pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā

nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds

D5 var būt divas dažādas jaudas-163 vai 185 zs,bet pašmasa S60 ir mazāka nekā S80.

UUSA 11.06.2008 17:20

Roneens rakstīja: Subjektīvs paliek subjektīvs. Gan Foresterim, gan Legasim bija gaiša āda, bet... nu ja man nepatīk, tad nepatīk un vsjo.

Ādas ir diezgan atšķirīgas faktūras(ja var tā teikt par ādas virsmu) un biezuma-līdz ar to grūti salīdzināmas.Man pirms 10 gadiem bija 940- tais Volvo ar biezu un tādu "stīvu" ādu-nepatika,bet esmu braucis ar citiem auto,kuriem tā āda ir plāna,elastīga,ar sīku perforējumu-pavisam cita lieta.

UUSA 11.06.2008 15:34

KrZhanis rakstīja: dīvaina tā lapa, jo nepazīst tādu Amerikas strādnieku auto kā Pontiac ...

Ir taču tajā aprakstā teikts,ka whatcar testē tikai un vienīgi Eiropā oficiāli pārdodamos auto-Pontiac laikam tirgo tikai pelēkie dīleri.

UUSA 11.06.2008 0:01

PATS BEIDZ,UN LASI UZMANĪGĀK!NEKUR KRIEVIJĀ MB KOPĀ NELIEK(VARBŪT LIEK UKRAINAS ŠĶŪNĪTĪ KĀDS KRIEVU PUISIS).

UUSA 10.06.2008 23:23

Jā,bemberus gan liek kopā Kaļiņingradā,arī no "mašīnkomplektiem",arī tikai iekšējam tirgum.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti