iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
STALINS 02.11.2009 13:34

Seene rakstīja:

STALINS rakstīja:

Tu esi importētājs?

Ja nē, tad jau tas PVN no neapmaksātajiem darījumiem reāli nav tik būtisks.

Nē es neesmu importētājs. Bet šobrīd neapmaksātie rēķini ir ~10K LS, kas attiecīgi nozīmē, ka esmu no savas kabatas valstij aizskaitījis 2000Ls. Droši vien jau tas nav nekas būtisks. Vai ne?

.....

Sretsked jau uzrakstīja par PVN.

Reāli Tu esi aizskaitījis tikai 21% sava uzcenojuma

STALINS 02.11.2009 13:06

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Kas tieši tavuprāt NAV pareizi?

Kaut vai tas, ka atrēķini PVN nost vispirms.

Likās, ka tu arī esi uzņēmējs. Bet laikam jau tikai tūdaliņš. Vismaz manam uzņēmumam PVN tiek rēķināts PIRMAIS. Un VID nemaz nedomā, ka varētu dot kādu atlaidi par nodokļu nomaksu naudai, kuru nemaz neesmu saņēmis!

Tu esi importētājs?

Ja nē, tad jau tas PVN no neapmaksātajiem darījumiem reāli nav tik būtisks.

STALINS 02.11.2009 12:31

dabas resursu nodoklis

Skaitīt kopā nodokļu likmes nav laba doma

STALINS 30.10.2009 18:16

Sretsked rakstīja: Ideja ir ok, tikai kāds būs izpildījums.

+1

Juridiskai personai ar privātumu ir tikai tik daudz sakara, ka vari nolemt virzienu, kurā rakt(arī arvien šaurāku) un savākt pārpalikumus no peļņas, visu pārējo jau regulē valsts.

STALINS 30.10.2009 17:41

Tu pats taču vari.

Runa ir par juridiskām personām.

STALINS 30.10.2009 17:29

uupis rakstīja: Pieņemsim situāciju – valsts iestādes darbinieks ar kāpostu aiziet uz autosalonu un nopērk par savu kāpostu uz valsts iestādes vārda auto, lai varētu pildīt dienesta pienākumus – labprātīgi noziedo un zina ka neviens varavīkšņainais nejās to spaini, ko pats nopircis un vienojies ar priekšnieku ka auto ir firmas bet kāposts no kadra. Tad ko tādā situācijā???

Uz psiheni

STALINS 30.10.2009 17:26

uupis rakstīja:

Privātajās struktūrās tā ir privāta lieta, vai uzņēmums dod darbiniekam auto vai nedod. Tā kā uzskatīt privātfirmu dien=esta auto par privilēģiju ir maldīgi un nav īsti korekti.

Nu jau Tu runā kā politiķis

STALINS 30.10.2009 17:19

Seene, to jau daudzi pirms Tevis sapratuši un pateikuši.

Par Čērčila dažiem spoži demagoģiskiem izteicieniem- nēesmu vēsturnieks, bet no dažādiem avotiem lien šī vīra āža kāja arā, neskaitot dažas spožas runas tas kungs neko ievērības cienīgu nav paveicis, ja neskaita pavisam nopietnu mēģināšanu pierunāt Trumenu uzreiz pēc kara dot nopietnu kodoltriecienu pa PSRS

Ne velti Čaplins (patiess cīnītājs par cilvēces tiesībām uz mieru pasaulē) pat neatbildēja uz viņa vēstulēm.

Es arī par marsieti- gan tikai pēc mazākā ļaunuma principa.

P.S. Vai Merkele arī nebija savā ziņā praidere? Un re, labāka par dzelzs veci Šrēderu visos variantos

Ja pavisam nopietni- mēs te zīlējam kafijas biezumos, tā nodokļa izpildījums var būt saprātīgs tikpat labi kā izcili stulbs.

STALINS 30.10.2009 15:24

Šis likumprojekts ir tīrā veidā lobijs velorikšām.

STALINS 30.10.2009 13:47

Sretsked rakstīja: Būtu vienkārši uzlikuši nodokli VISIEM firmām piederošajiem VIEGLAJIEM PASAŽIERU AUTO nodokli mēnesī ,teiksim 23,78 ls un miers. Neatkarīgi, ko ar to dara.

Vispār prātīga doma, nodalīt pasažieru auto no komercauto.

STALINS 30.10.2009 8:29

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Vēl shēmot pāragri.

Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?

un ko tad - privātie nav tie kuri pa max uz darba auto visu noraksta?

Privātie- paši pērk, paši lieto, paši noraksta.

Valsts- valsts pērk, privāti lieto, valsts noraksta.

Ir starpība?

Un tā summa? Tik lielu privātu labumu, lai par to būtu jāmaksā nodokļos 1 kilo Ls gadā var gūt tikai ar limuzīniem vizinoties.

STALINS 30.10.2009 8:05

Vēl shēmot pāragri.

Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?

STALINS 27.10.2009 11:55

Fetišs uz savu mašīnu.

Līdzcilvēki parasti to piecieš līdz momentam, kamēr tāds subjekts nesāk mācīt citus

STALINS 27.10.2009 11:07

brmbrmm rakstīja:...

Tu pārprati. Tas bija adresēts bobcat, lai gan, šķiet, līdzīga nievājošā attieksme un izteiciens par infantīliem tizleņiem pieder seenem.

Atvainojos

STALINS 27.10.2009 10:50

brmbrmm rakstīja:

STALINS rakstīja:

bobcat rakstīja: ...

Bleķa diskus ar vai bez kaplakiem lai lieto taupīgie nabagi.

Lūk izteiciens, kas piedien spēcīgam vīram ar stabilām vērtībām!

Vēl varēja pieminēt kaut ko par infantīliem tizleņiem.. Tevi kāds apdalījis bērnībā?

Man nepatīk tipiņi, kas kaut netieši caur mantiskām vērtībām cenšas pazemot citus... vai Tev nešķiet, ka tieši tur ir vieta domai par "apdalīšanu bērnībā", kas nu gan nebūtu jāizsmej.

STALINS 27.10.2009 9:24

bobcat rakstīja: ...

Bleķa diskus ar vai bez kaplakiem lai lieto taupīgie nabagi.

Lūk izteiciens, kas piedien spēcīgam vīram ar stabilām vērtībām!

STALINS 26.10.2009 16:16

Centis_Nuudele rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tā kā neesmu diži tehnisks cilvēks, radās jautājums.

Nomainīju autiņam apavus, tobiš, noliku gulēšanai vasaras R17 un uzliku ziemas R16. Vai ir riteņi jābalansē? Stūre nepurina (līdz 140 km/h pamēģināju, ātrāk pa slapjo ceļu neriskēju).

nau .

+1.

+2

STALINS 26.10.2009 15:48

brmbrmm rakstīja: ...

Kā nu kuram - kopš iemācījos veikt apdzīšanas ar opel 1.4 combo kabluku, turklāt, bija reizes, kad tas bija jāveic ar piekrautu kravu, kopš tā laika vairs nav problēmu ar "slapjām padusēm" pie apdzīšanas. Tikai tad drusku jāplāno tas moments.

...

Nu tas gan nav grūti, pateicoties īsajai kārbai paātrinājums pat ar kravu ir pilnīgi pietiekošs uz maksimālā ātruma rēķina(pats ar tādu vizinos)

Savulaik ar Golf II dīzeli mazu laiciņu vizinājos, tur gan bija lotereja(paspēšu/nepaspēšu), savukārt ar sadilušu Escort 1,3 apdzīšanu plānoju jau mājās

STALINS 26.10.2009 13:34

Runa ir par to, ka PSRS laiku riepa nebija vasaras riepa mūsdienu izpratnē.

Seene- cik es saprotu, runa ir par dabīgo kaučuku, kas ļauj apvienot īpašības, kuru mūsdienu kapitālisti ekonomijas(viņi paši saka, ka ekoloģijas) nolūkos vairs praktiski nepielieto, ar jaudu tam maz sakara, tur karkasa izturībai ir lielāka nozīme.

STALINS 26.10.2009 10:52

Tpu, sajaucu ar volgas, bet nu stipri līdzīgas

STALINS 26.10.2009 10:51

Precīzi atceros, tēvam uz jauna bija šādas:

www.kaps.kursknet.ru/...

STALINS 26.10.2009 10:38

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: ....Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm....

jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...

Tieši tā, vairumā gadījumu tās bija vismaz M+S( pēc tagadējiem standartiem) riepas... Paskatoties kaut vai trešā(luksa) žiguļa oriģinālās bija lamelētas ne pa jokam.

STALINS 23.10.2009 15:50

Pirmais rakstīja: ...

nu Pirmajam ir arī dažas mājas, kas nepieder bankai

....

No trūcības nav jākaunas, ja vien esi godīgs

STALINS 23.10.2009 14:16

VWBraucejs rakstīja: Nu pagaidām liekas, ka esam apstājušies pie civika vai colta.

Smuks jau vēl ir tas Fiat caupe, bet mani biedē šitie itāļu autobūves brīnumi.

Iespējams gan, ka biedē tikai tāpēc, ka nekad nav bijis. Visas tikai vācu mašīnas ir bijušas īpašumā vai kā pareizi tagad saka, pārvaldījumā

Kāpēc uzliec sev rāmi?

Meklē auto labā stāvoklī par labu cenu, JEBKURAS markas auto var būt gan nojāts, gan labā kārtībā. Protams, ja nauda kabatu nespiež, no pie mums mazplatītiem auto vajadzētu atturēties.

STALINS 05.10.2009 12:27

Noteicošā ir gumijas kvalitāte, t.i. spēja nepalikt cietām zemākās temperatūrās.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti