Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Zinu, ka 9-3, vismaz pēdējiem, balansējums starp asīm esot gandrīz ideāls 50/50. Bija minēts, ka labāksi priekšpiedziņas klasē, kas dod daļu braukšanas prieka.
Lasiju atsauksmi, ka 175ZS motorītis esot praktiski bez torbo laga. Salīdzinot ar iepriekšējo 185ZS motorīti.
Sliktā lieta, kas palika atmiņā, ka apdares materiāli varētu būt labāki tādas cenu kategorijas mašīnai.
Zinu, ka 9-3, vismaz pēdējiem, balansējums starp asīm esot gandrīz ideāls 50/50. Bija minēts, ka labāksi priekšpiedziņas klasē, kas dod daļu braukšanas prieka.
Lasiju atsauksmi, ka 175ZS motorītis esot praktiski bez torbo laga. Salīdzinot ar iepriekšējo 185ZS motorīti.
Sliktā lieta, kas palika atmiņā, ka apdares materiāli varētu būt labāki tādas cenu kategorijas mašīnai.
Pašam nav sanācis braukt ar 9-3SS.
G.