Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
parasti jau problēmas ir ar pašiem škidrumiem, nevis trubiņām un sprauslām pa kurām tas tek šogad ļoti labi iztieku ar statoila sķidrumu. btw, kukanols nebūt nav tas sliktākās (imho viens no labākiem).
mana pieredze:
4 gadi ar 2.0L focusu.
panna ir piekarē ir arī atsaites mainītas priekšā un abi aizmugures gultņi. patīk tomēr arī pa grunti pabraukāt
patēriņš ir tieši proporcionāls kājas smagumam sākot ar ziemā 10-11l pa pilsētu beidzot ar ~5.6 ārpus pilsētas (personīgs taupības rekords rīga-rēzekne).
parasti jau problēmas ir ar pašiem škidrumiem, nevis trubiņām un sprauslām pa kurām tas tek
šogad ļoti labi iztieku ar statoila sķidrumu. btw, kukanols nebūt nav tas sliktākās (imho viens no labākiem).
mana pieredze:
4 gadi ar 2.0L focusu.
panna ir
piekarē ir arī atsaites mainītas priekšā un abi aizmugures gultņi. patīk tomēr arī pa grunti pabraukāt
patēriņš ir tieši proporcionāls kājas smagumam
sākot ar ziemā 10-11l pa pilsētu beidzot ar ~5.6 ārpus pilsētas (personīgs taupības rekords rīga-rēzekne).