iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 05.06.2014 9:15

briedisunrepshe rakstīja: Un, Ūpīt, uz tilta to nesaskaitīsi, jo tur tagad auto būs vienvirziena satiksme

Jūs esat pārliecināts ka VIENVIRZIENA?

Jeb atkal lasīt nemākam un neatšķiram vienvirziena satiksmi no satiksmes organizēšanas vienā virzienā privātam transportam.

TUR ir divvirzienu satiksme ar 4 joslām! Travajs un mikrobusi iet abos virzienos.

UN NAV gājēju pārejas - tas liecina par ierēdņu daunismu vai korupciju.

uupis 04.06.2014 10:07

27. Gājējiem aizliegts:

27.2. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos, ir četras vai vairākas braukšanas joslas;

Tur ir četras joslas. Iekšdedzes dzinējiem katrā virzienā pa vienai un tramvajam katrā virzienā pa vienai. Neticat? Nostājaties uz tilta pār kanālu un saskaitat. To var darīt ar pierakstīšanu un fotodokumentēšanu, lai pēc tam būtu ko atcerēties.

uupis 04.06.2014 10:04

Bams rakstīja: C/z Dzīvojamā zona jau labu laiku kā aizvākta, bet gājēji joprojām slāj krusteniski, šķērsām un visādi citādi pāri ielai kā uzvarētāji pa karaļa pili... Laikam jāsūta uupis, lai pamāca pešīhodus, kā un kur jāšķērso iela.

Atkal. Un sākas viss no gala.

Paldies, protams, par ātruma ierobežojumu 20 km/h, bet tagad būtu nepieciešama uzstāšanās visgudrākajam, no satiksmes plānošanas GURU ar izklāstu, KĀ IEVĒROJOT CSN CILVĒKS VAR NOKĻŪT AUTOOSTĀ???

Jums shēmas caur vecrīgu uzzīmēt???

Rīgas centrā policisti stundas laikā var izpildīt mēneša plānu Gājēju sodīšanai, par ielas šķērsošanu tam neparedzētā vietā.

uupis 29.05.2014 17:35

IkdienasViesis rakstīja: Brīnos, kāpēc RS visu sabiedrisko transportu neaprīko ar videoreģistratoriem. Visādas tur GPS sistēmas, salonu videonovērošana pastāv, bet priekšējo braukšanas virziena videoreģistratoru nav. Šodien šis iekārtas vairs nav dārgas, bet ir ērti izmantojamas. Arī tiesu sistēma strīdus gadījumos izvērtē un respektē safilmēto materialu. Problēmu jebkurā gadījumā būs mazāk. Esmu ievērojis, ka daudzi vadītāji trolejbusos ir ievietojuši savus videoreģistratorus. Domāju, ka itin driz videoreģistratori kļūs par obligatu tehnisko atribūtu katrā transportlīdzeklī.

Itin drīz viņi var kļūt, pēc manām domām, par aizliegtu iekārtu, kā tas ir dažās airopas valstīs, ja kas…

uupis 26.05.2014 11:02

Krotow rakstīja: Diez kur pazudis visu tramvaju bieds uupis? Kaut kā sen viņu nemana.

Nav pazudis.

Tepat vien ir.

Visu redz un vēro.

uupis 30.04.2014 10:52

Palaidniex rakstīja: Nu nav normāli ka dažu neapzinīgu pa taisno slājkēju dēļ jāsačakarē tas, kur ieguldīta nauda visas valsts un sabiedrības labumam.

Tramvaju un auto vadītāji, stūrētāji līkroči, ir tikpat neapzinīgi un nedod priekšroku gājējiem Dzīvojamā zonā, stāvlaukumā un DUS teritorijā, kā to nosaka CSN. Un Mežaparka gadījums atkārtosies, tas ir tikai laika jautājums…

Šodien viens urla uz jautājumu, kādas ceļazīmes darbības zonā viņš atrodas (Dzīvojamā zona darbības zonā) atbildēja ka viņš atrodas CEĻA ZIMES «IELA» darbības zonā…

Nu un BAMS varētu tikt galā ar tramvaju vadītājiem, kuri NEDOD PRIEKŠROKU gājiejiem Dzīvojamā zonā kā to prasa CSN, bet brauc zvanīdami virsū…

uupis 30.04.2014 10:41

Tagad ne mazāk trako, kuri Dzīvojamā zonā tīšām brauc virsū cilvēkiem, kaut vai Mežaparka vilcieniņa šoferis, par stāvlaukumiem un iekšpagalmiem nerunājot…

uupis 15.04.2014 15:06

darklight rakstīja: Un tomēr! Tagad Ūpim pie Autoostas zvanīdams pakaļ dzīsies un mēģinās nobraukt tikai viens vagons, ne vairs divi. No otras puses... viens vagons varētu būt veiklāks nekā divi - grūtāk aizbēgt :-/

Mežaparka vilcieniņa šoferis ar līdz traģedijai lika mīksto uz Dzīvojamo zonu.

uupis 13.02.2014 16:23

briedisunrepshe rakstīja: Bet, ja kāds no viņiem izdzīvo, tad vajag piespriest naudas sodu, likt nokārtot vidusskolas fizikas eksāmenu, veikt CSN testu un aiziet pie psihologa!

A pie kāda daktera jāsūta tramvaju vadītāji, kuri dzīvojamā zonā NEDOD PRIEKŠROKU gājējam un brauc ar 30 km/h?

uupis 13.02.2014 9:56

Crankshaft rakstīja: anonimikis

kur ir stučkas iela?

===============

Starp Ļeņina un M. Šumahera ielām

Šumaheram tak nav bārdas…

Tā iesauka dēļ veļas dēļa sajūtām?

uupis 11.02.2014 17:10

anonimikis rakstīja: tavi dati ir nepilnīgi.

Nu bet aber lūdzu, un ja ar gūgli par maz, tad LNB arī drīkst apmeklēt un pašķirstīt gan enciklopēdija Rīga gan citas jūgend un nejūgendstila grāmatas.

uupis 11.02.2014 15:53

anonimikis rakstīja: kur ir stučkas iela?

Ja nu gūglam nevari paprasīt tad te būs:

Ielas garums 1800 m. Vecākais nosaukums - Kaļķu iela. Minēta 1810. g. Rīgas ielu sarakstā; skaitījās Vecrīgas Kaļķu ielas pagarinājums. 1885 pārdēvēta par Tērbatas ielu. Līdz ar pils. apdzīvotās terit. paplašināšanos 1861 pagarināta līdz tag. Matīsa ielai, 1885 - līdz Artilērijas ielai, 1914 - līdz tag. Tallinas ielai. 1955 pārdēvēta valsts un part. darb. P.Stučkas vārdā.

uupis 11.02.2014 13:52

Bams rakstīja: Gribētu dzirdēt viedokļus.

Tā kā uz Čaka un Brīvības ielām ir aizliegts kreisais pagrieziens, tad Kr. Br. un Stučkas ielas tiek izmantotas lai 3 labie pagriezieni attaisnotu vienu kreiso.

Kr. Br. vēl noder sprūdumu apbraukšanai un tur esošo iestādījumu apmeklēšanai (VC4, DSN un Stadions).

uupis 11.02.2014 12:11

Bams rakstīja: Paldies!

p.s.

kur konfektes?

No manis ar apsveicieni…

uupis 11.02.2014 10:22

Palaidniex rakstīja: Un par to transportu - nekad neviens transportlīdzeklis nederēs visiem. Uzrīkoja Autobusu no Juglas līdz Iļģuciemam - un? Vieniem der idejāli, citi kauc, ka nav uz ziepīti, imantu, zoļiku vai bolderāju...

Tieši tā.

Un tad šajā sakarā jautājums – KAD beidzot izravēs tās dzelzceļa sliedes no Zemitāna tilta ārā? Tur jau apakš tilta viņas ir pietiekošā daudzumā – uz tilta viņas nav vajadzīgas!

uupis 03.02.2014 16:03

Bingo.

Liels būs izbrīns saņemt laimes vēstuli ar +2 soda punkti, ar iespēju perspektīvē apmeklēt psihologu.

uupis 28.01.2014 17:12

HIPPY rakstīja: Rīgas tramvaji jau novecojuši www.skoda.cz/...

Šitas neģeld…

Nav ne WiFi rūteru, ne USB pieslēgvietas.

P.S. Tramvajā ierīkot USB pieslēgvietas lai pilsoņi brauciena laikā varētu uzlādēt īso pārskrējienu viedtālruņus, nav nemaz tik dārgi un sarežģīti, ja kas… Tramvajs pats par sevi ir elektronu spiets un pāris USB tudi sudi neko nemaina…

uupis 09.01.2014 11:29

aansis rakstīja: Hmm... Centrāltirgū sen neesmu bijis. Ja tiešām tā ir (Googles fotografēšanas laikā acīmredzami vēl nebija), tad labprāt uzzinātu tā cilvēka vārdu, kas tādu idiotismu izdomāja. Laikam jau kārtējo reizi izlēma, ka tā vienkāršāk "atrisināt" situāciju, kurā cilvēki nejēgā vazājas pa tramvaja sliedēm...

Googles fotosesijas laikā nebija. Un nebija arī Gājēju pārejas.

Tā kā pirms tam visi, kas devās uz un no Autoostas, šķērsoja ielu neatļautā vietā un tad tramvajam tiešām bija likumīgs pamats zvanīt un nelaist gājējus.

Bet tagad viss ir savādāk, izņemot to ka tramvaju vadītāji brauc pa vecam un zvanās, lai novērstu pašu radītu avārijas situāciju un nedotu priekšroku gājējam…

uupis 09.01.2014 11:25

Bams rakstīja: Nu un kur šeit ir problēma?

Nezinu kur!

Neesmu tajos tekstos saskatījis problēmu.

Un atkārtošos – Nekā personīga – tikai fakta konstatācija…

uupis 08.01.2014 11:47

Bet tāds skats ka Tramvaju vadītāji CSN izpratnē ir ar nedaudz pazeminātu spēju saprast.

CSN īpaši tramvaju vadītājiem ir īpaši uzsvēruši dažas lietas.

142. Braucot bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu, transportlīdzekļa vadītājam (arī tramvaja vadītājam) jādod ceļš no citiem virzieniem braucošo transportlīdzekļu vadītājiem.

150. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem.

Nekā personīga – tikai fakta konstatācija…

uupis 08.01.2014 11:42

Palaidniex rakstīja: Jautājums kā var būt priekšroka vietās pa kurām nedrīkst pārvietoties? Nu tā interesanti palika.

CSN nenosaka vietas pa kurām nedrīkst pārvietoties, bet nosaka zonu kurā ir reglamentētas attiecības starp ceļu satiksmes dalībniekiem (tramvajs arī piedalās ceļu satiksmē, tātad dalībnieks) un vārdiņš priekšroka regulē kārtību, kurš pirmais un kurš otrais.

uupis 08.01.2014 11:30

Palaidniex rakstīja: Vēl derētu gājēju zonu Kaļķu ielas/Zambulvāra gājēju pārejas vietā...

Arī paradoks – lielā gājēju pāreja uz Brīvības pieminekli pāri Zambulvārim (Basteja/Aspazijas) – visi samazina ātrumu (arī tramvaji) un laiž gājējus (jo diezgan bieži tur ir rakstīti protokoli par gājēju nelaišanu), bet kā gājēju pāreja ir citā vietā, piemēram Ziepniekkalnā, tā viss, vadītājs var nesamazināt ātrumu un gājējs vainīgs ka nepārliecinājās.

Fantasķika…

uupis 08.01.2014 10:39

aansis rakstīja: Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.

Labrīt!

Dzīvojamā zona jau labu laiku ir pie Autoostas un Centrāltirgus. Braucot gan no 13. janvāra ielas, gan no Maskavas ielas puses, kā pa Centrāltirgus ielu, tā arī pa Prāgas un Nēģu ielām.

uupis 07.01.2014 17:12

Palaidniex rakstīja: Ja sliežu klātne nav brauktuve, bet sliežu klātne, tātad arī dzīojamā zonā uz sliežu klātnes tramvajam ir priekšroka, jo tāda ir tikai uz trotuāra un visā brauktuves (ne vārda par sliežu klātni) platumā.

Lasu CSN un brīnos, kas ir jāpīpē, lai kaut ko tādu izfantazētu starp rindām.

1.16. dzīvojamā zona — apbūvēta teritorija (dzīvojamais masīvs, atpūtas vieta) vai tās daļa, kurā iebraukšana apzīmēta ar 528.ceļa zīmi, bet izbraukšana — ar 529.ceļa zīmi;

154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka (1.37. priekšroka — tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.

Un kur tur sliežu klātne?

Varbūt Palaidniexam tramvaji lido? Nu tad vienīgais, jo Dzīvojamā zona attiecas uz iebraukšanu un izbraukšanu, bet nekas nav teikts par lidojošiem objektiem.

uupis 07.01.2014 14:56

Palaidniex rakstīja: Klausie, uupiit, ja tev švaki ar pielekšanu - es neapšaubu terminu priekšroka, un neapšaubu ka gājējiem UZ BRAUKTUVES ir priekštoka, es apšaubu vai gājējiem ir priekštoka uz SLIEŽU KLĀTNES!

Visas iespējas pierakstīties uz pieņemšanu pie CSN guru Rīgas satiksmē. Uzprasi viņam un tad sāc šaubīties…

Ja ir grūtības pierakstīties, tad uzprasi JEBKURAM CP inspektoram – viņš tev izskaidros.

Bet ja ir problēmas ar komunikāciju, tad es nevaru palīdzēt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti