Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Noteikumos nekas nav teikts par to ka tramvajam dzīvojamā zonā ir priekšroka.
Nekur nav teikts ka sliežu klātne ir atsevišķa brauktuves daļa. Nekur nav tekts ka tramvajs nav transportlīdzeklis.
Lasam Ceļu satiksmes likumu un Ceļu satiksmes noteikumus.
Ja ir kāds punkts kas nosaka atšķirību starp brauktuvi un sliežu ceļa klātni un gājēju uzvedību uz tās – tad lūdzu studijā šos punktus.
Ja tādu nav tad nav ko fantazēt.
Lasam CSN - ja "tramvaja sliežu klātne" atrodas pa vidu brauktuvei. Pēdiņās ieliec dajebko - palma, barjera, stabi utt - nekas no tā nav brauktuve.
Līdz ar to, ka gājējiem ir priekšroka uz brauktuves, vēl nenozīmē ka tiem ir priekšroka uz palmas, staba, barjeras vai tramvaja sliežu klātnes.
Jo pa tramvaja sliežu klātni ne vienmēr ir ļauts pārvietoties bezsliežu transporta līdzekļiem, par bojāgājējiem nemaz nerunājot...
Tātad noteikumos vai likumā jābūt aizliegumam.
Šajā gadījumā ir princips – viss kas nav aizliegts – IR ATĻAUTS.
Sameklēsi aizliedzošo punktu – velkamēts.
Nevari atrast? Tātad atļauts un ir PRIEKŠROKA.
Pa tramvaju sliedēm by defolt ir atļauts pārvietototies, bet ir izņēmumi kad tas ir aizliegts. Aizliegumi ir stingri reglamentēti. Lūdzu studijā aizliegumu gājējiem pārvietoties ieraugot tramvaju Dzīvojamā zonā!
anonimikis rakstīja: kas tramvajam meklējams dzīvojamā zonā?
Es arī nezinu – be tā ir iekārtots!
Pie Autoostas un Centrāltirgus gozējas ceļazīme Dzīvojamā zona un pa to pārvietojas tramvajs un NEDOD PRIEKŠROKU gājējam!
Risinājumi ir 2 – vai nu aizliedzam tramvaju Rīgā, vai nu piespiežam tramvajvadītājus ievērot CSN!