raimondsm rakstīja: varbuut parunaajam par Oma likumu
PARRuNAJAM !!
raimondsm rakstīja: varbuut parunaajam par Oma likumu
PARRuNAJAM !!
krishus rakstīja:
nuhajs rakstīja: Jāiet uz tām LIELAJĀM darbnīcām pameklēt tie 12 volti.
Zinu, ka tādi bija, bet nu ne jau tagad 'daudzās' vietās ir. Ja arī ir, tad nedarbojas.
Tagad ir pavisam citas iekārtas un izolācijas iespējas, lai ieliktu jebko jebkur.
Krishu, pasaki 'kuuuuuu'
Tu gan esi naivs...
Vecie pad laiku darbagaldi vēl arvien tiek izmantoti, pat pie rūpnīcu pārstāvjiem- Volvo truck, Scania Latvia, Mono transserviss, Alfis, Latina, Oldi&Co un pieļauju, ka vēl daudz kur!
Konkrēti KUR?
raimondsm rakstīja: kaapeec tik daudz naida pret dazhaadaam idejaam??
12voltu apgaismojumu tagad var realizet jebkurs - latgaliites toroiida trafinsh 200W, mashiinas 12voltu lampas, stekeri vai gaismas diodes un viss. Tur darbs kadaam paaris stundaam ir.
Nju i srādā DUNDUK!
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: konkreti manaa pagrabaa ir ar siltumizolaacijas mastiku
99,5% nav tev ne mastikas, ne siltumizolācijas, ne 12VAC vienkārši nav nekā`). Lai apgalvotu pretējo ieliec bildes, ja nē dunduks paliek par DUNDUKU!
Paklau, expert, par ko šitāds izbrīns?
Man arī garažā ir pārveidotājs uz 12, 24 un 36V. un?
Pēc agrākiem gostiem, piem, perenoskās nemaz lielāku spriegumu nedrīkstēja lietot.
PaklauU! krishus tu ir jocīgs?! GOST neparedz 12 vai 24 V (AC vai DC) ej paliec vēss.
Padomjlaikos paredzēja jau gan! Un tādas instalācijas ir saglabājušās ļoti daudz.
Kur?
Daudzās garāzās, arī lielās darbnīcās, ja vien instalācija jau nav mainīta.
Visām virpām un citiem darba galdiem apgaismojums bija 12/24V
Nē tu kļūdies ! Tādi spriegumi nav paredzēti nevienā GOSTā, Jefiņ .
Kas ir ar jums? Kkādas problēmas uzrvert rakstīto???
Mums ir ļoti liels mantojums no tiem laikiem! Es nerunāju par tagadējiem gostiem!
Bet ne visur instalācija ir pārvilkta un daudz kur vēl ir tie 12V
Un B un L un E un D! Kur? Tavā praidista šalašā?
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: konkreti manaa pagrabaa ir ar siltumizolaacijas mastiku
99,5% nav tev ne mastikas, ne siltumizolācijas, ne 12VAC vienkārši nav nekā`). Lai apgalvotu pretējo ieliec bildes, ja nē dunduks paliek par DUNDUKU!
Paklau, expert, par ko šitāds izbrīns?
Man arī garažā ir pārveidotājs uz 12, 24 un 36V. un?
Pēc agrākiem gostiem, piem, perenoskās nemaz lielāku spriegumu nedrīkstēja lietot.
PaklauU! krishus tu ir jocīgs?! GOST neparedz 12 vai 24 V (AC vai DC) ej paliec vēss.
Padomjlaikos paredzēja jau gan! Un tādas instalācijas ir saglabājušās ļoti daudz.
Kur?
Daudzās garāzās, arī lielās darbnīcās, ja vien instalācija jau nav mainīta.
Visām virpām un citiem darba galdiem apgaismojums bija 12/24V
Nē tu kļūdies ! Tādi spriegumi nav paredzēti nevienā GOSTā, Jefiņ
.
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: konkreti manaa pagrabaa ir ar siltumizolaacijas mastiku
99,5% nav tev ne mastikas, ne siltumizolācijas, ne 12VAC vienkārši nav nekā`). Lai apgalvotu pretējo ieliec bildes, ja nē dunduks paliek par DUNDUKU!
Paklau, expert, par ko šitāds izbrīns?
Man arī garažā ir pārveidotājs uz 12, 24 un 36V. un?
Pēc agrākiem gostiem, piem, perenoskās nemaz lielāku spriegumu nedrīkstēja lietot.
PaklauU! krishus tu ir jocīgs?! GOST neparedz 12 vai 24 V (AC vai DC) ej paliec vēss.
Padomjlaikos paredzēja jau gan! Un tādas instalācijas ir saglabājušās ļoti daudz.
Kur?
krishus rakstīja:
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: konkreti manaa pagrabaa ir ar siltumizolaacijas mastiku
99,5% nav tev ne mastikas, ne siltumizolācijas, ne 12VAC vienkārši nav nekā`). Lai apgalvotu pretējo ieliec bildes, ja nē dunduks paliek par DUNDUKU!
Paklau, expert, par ko šitāds izbrīns?
Man arī garažā ir pārveidotājs uz 12, 24 un 36V. un?
Pēc agrākiem gostiem, piem, perenoskās nemaz lielāku spriegumu nedrīkstēja lietot.
PaklauU! krishus tu ir jocīgs?! GOST neparedz 12 vai 24 V (AC vai DC) ej paliec vēss.
raimondsm rakstīja: konkreti manaa pagrabaa ir ar siltumizolaacijas mastiku
99,5% nav tev ne mastikas, ne siltumizolācijas, ne 12VAC vienkārši nav nekā`). Lai apgalvotu pretējo ieliec bildes, ja nē dunduks paliek par DUNDUKU!
Ved uz TOLMETU tur tev viņu sazipos varēsi mugursomā ielikt .
Ā sorry 3 diodēm virknē 390 Omi.
raimondsm rakstīja: jebkurš var to NTC ieslēgt elektriskajā ķēdē, samērīt straavas, spriegumus un pārliecinaaties, ka viss notiek, jebkurš...
piemeeram, salseegsim 3 gaismas diedes virknee, piemekleesim pretestiibu un piesleegsim pie aķa, kā to izdarit pastaastīs cienījamais oponents
tādējadi iegūstam loti ekonomisku un ilgspēlējošu gaismas avotu remontam, lasīsanai utt
Nekas nav jāpiemeklē pretestību var elementāri izrēķināt izmantojot Oma likumu. Aķa gadījumā kaut kur 620 / 750 Omi, kāpēc tā raimi ko?
raimondsm rakstīja: jebkurš var to NTC ieslēgt elektriskajā ķēdē, samērīt straavas, spriegumus un pārliecinaaties, ka viss notiek, jebkurš...
piemeeram, salseegsim 3 gaismas diedes virknee, piemekleesim pretestiibu un piesleegsim pie aķa, kā to izdarit pastaastīs cienījamais oponents
tādējadi iegūstam loti ekonomisku un ilgspēlējošu gaismas avotu remontam, lasīsanai utt
Bl.e kur var but tups. Vienkārši kādai mašīnai un kāda bija atslēga atvienojot startera klemmi? Tas tač tev jāzin eksperimentator hr.nov.
raimondsm rakstīja: tas ir tikai eksperiments...
varbuut parunasim vel apr kadu derīgu un vienkarsu detalu, piemēram, tiristoriem, relejiem, gaismas diodēm, taisngriežiem, transformatoriem vai ko citu
derīga nmanta ir transformators, aks pazemina spriegumu no 220v uz 12 voltiem, , pie tam tie 12 volti ir dross spriegums visādiem tur pagrabiem, pirtīm utt.
Par ko ar tevi runāt. Tukša muldēšana un pilnīgs tehnisks analfabētisms, kas izpausts tev pašam vien saprotamā tekstā. Nju tad pastāsti cilvēkiem kādam auto tu realizēji savu murgaino NTC ideju un vismaz ar kādu atslēgu skrūvēji startera klemmi.
Пту на вас ещё раз .
raimondsm rakstīja: ir izmeeginaats, straadaa stundaam un darba temperatuura tai detaljai nav 20 graadi celsija, bet gan daudz vairaak, tad ne...kapeiku, nopeerc par Ls0,40 un izmeegini.
Arii mashiinai 15gab, paraleeli - nevar pieskjilt, ja uzsilda - aiziet
Пту на вас. Пту на вас ещё раз. Ieliec bildi, kur tas brīnums būtu redzams uz tava auto.
raimondsm rakstīja: kad tad taada doma tika izteikta - ?????
tipa NTC un lampas?
Bet nu ar 10-15 9A NTC var likt virknē ar starteri - nebuus uzsildiitas taas pretestiibas- nepiesķilsi
Bl. raimi tava teorētiskā bāze elektrozinībās ir =0 9A nebūt nenozīmē ka tas štrunts viņus turēs ilgstošā režīmā. Kā 9A pāris omi iet kopā ar max pieļ. izkliedējamo jaudu pāris W, un kāpēc svarīgs ir NTC atdzišanas laiks? Šīs lietas lieto speciālām vajadzībām un ja tu palasītos savus ievietotos linkus tu saprastu kādas tās ir. Varu pateikt priekšā par veļas mašīnām starteriem vai vēl kādu her.u runa neiet .
Ā nu vēl lai tavs walkman ko sliktu nenodarītu ieliec vēl virknē kādu 10 mkF kondensatoru.
andrix rakstīja:
Raacens rakstīja:
andrix rakstīja: Podskazka: vajag slēgt pie FM/AM tunera plates vai arii pie "Input Select" un protams atvienot AM signāla celinjus .. kaut kā tā ..
Protams var nest uz Latgaliti vai kur vēl pie meistariem lai pielodē to Line IN .... bet var jau arii izmantot iAuto dižos prātus praktisku problēmu risināšanai nevis torētiskai Oma likuma izpētei
Tur ir apvienots AM un FM detektors. Atsevišķi ZF gali nav pieejami . Pārveido savu Line in lai varētu spraust AM antenas ieejā un rullē MONO variantā.
aaa, nu tad sudigi, ar AM parselgsanu tad nesanaks. Bet varbut var pa taisno uz izejas pastiprinataju slegt.. bet tad kautkadu vel papildus slaedzi vajag, kas atsledz radio audio signaalu un vietaa pados aareeja skanas avota signaalu...
17 lapā no IC151 iet signāls uz IC 302 un line out. ieliec slēdzīti kas atslēdz IC151 izeju line out būs line in tikai CD/tuner gadījumam protams jāatslēdz tā line in. Kas ar līmeņiem sanāks hvz.
mx_black rakstīja: ir iespeejams - tam pasham xenon starta straava ir kkur ap 20 000 V, darba straava ~100V.
joprojaam nedalec? nu tad neko...
Zin kas ir ampērs (A), bet spītīgi raksta strāva (V) tas mr_black nozīmē volts un tas ir spriegums. Un pastāsti savu dižo DOMU kā ar raimja NTC un kāda x palīdzību realizēt xenona lampu "aizdedzināšanu" no akumulatora 12V.
andrix rakstīja: Podskazka: vajag slēgt pie FM/AM tunera plates vai arii pie "Input Select" un protams atvienot AM signāla celinjus .. kaut kā tā ..
Protams var nest uz Latgaliti vai kur vēl pie meistariem lai pielodē to Line IN .... bet var jau arii izmantot iAuto dižos prātus praktisku problēmu risināšanai nevis torētiskai Oma likuma izpētei
Tur ir apvienots AM un FM detektors. Atsevišķi ZF gali nav pieejami . Pārveido savu Line in lai varētu spraust AM antenas ieejā un rullē MONO variantā.
mx_black rakstīja:
Raacens rakstīja:
mx_black rakstīja: es domaaju, ka tu domu uztveeri. zinu, ka straavas stiprumu meera ampeeros.
Varētu konkrētāk izskaidrot savas DOMAS .
High voltage is required to light the Xenon lamp
A high voltage unit is attached to each Xenon lamp. It transforms 12 V voltage to approximately 24 000 V, which is necessary to light the lamp. When the lamp is lit the voltage is reduced to the 100 V required to keep the lamp lit.
(c) VADIS - Volvo Aftersales Diagnostic and Information System
So what
raimondsm rakstīja: es savukārt domāju, ka Ls 0,40 jums ir, tā kā 9A NTC Jūs varat nopirkt un samērīt gan spriegumus uz to NTC, gan uz patērētaju, gan strāvas arī.
Vēl viens aparāts, kas uzlabo drošību ir transormators, kas galvaniski atsaista patēretāju no tīkla sprieguma un lidz ar to, lai atrautos stravas tricienu, ja urbim vai fleksim ir bojājumjs, vairs nepietiek stāvēt uz zemes un pieskarties pie fāzes vada.
Virtuālais zinātnieciņš
. Neko tu neesi slēdzis viss ir tavu slimo iedomu augļi.
mx_black rakstīja: es domaaju, ka tu domu uztveeri. zinu, ka straavas stiprumu meera ampeeros.
Varētu konkrētāk izskaidrot savas DOMAS
.
mx_black rakstīja:
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: ir patērētāji, kuriem starta strāva ir reizes 5 lielāka par to strāvu, ko šis patērē, kad ierīce ir iesilusi, iegriezusies utt. tātad NTC, kam pretestiba ir 2 omi, sākumā tas ierobežo strāvu un, kad sasilst, tam pretestība ir 0,07 omi. man pāris shēmas tādi ir ielikti, jauda iekārtai ap 2kW un sledzot bez tās detaļas ir izredzes, ja strāda tejkanna vai veļasmašīna, ka korķus izsitīs.
Nemuldi - tas nav iespējams - virtuālais zinātnieciņ .
ir iespeejams - tam pasham xenon starta straava ir kkur ap 20 000 V, darba straava ~100V.
Re ku vēl viens spečoks uzradās, kas strāvu voltos mēra
raimondsm rakstīja: ir patērētāji, kuriem starta strāva ir reizes 5 lielāka par to strāvu, ko šis patērē, kad ierīce ir iesilusi, iegriezusies utt. tātad NTC, kam pretestiba ir 2 omi, sākumā tas ierobežo strāvu un, kad sasilst, tam pretestība ir 0,07 omi. man pāris shēmas tādi ir ielikti, jauda iekārtai ap 2kW un sledzot bez tās detaļas ir izredzes, ja strāda tejkanna vai veļasmašīna, ka korķus izsitīs.
Nemuldi - tas nav iespējams - virtuālais zinātnieciņ .
raimondsm rakstīja: Labi. Lai aidzedzinātu metināšanas loku vajag kādus 60 voltus, bet loka degšanas laikā pietiek ar kādiem 35 voltiem. Kā tehniski atrisināt loka aizdegšanu ar augstāku spriegumu un pēc loka aizdegšanas padot tikai 35 voltus. Kāpēc tas būtu labāk no tinumu silšanas?